Italiëquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dus ook, het mag wel maar dan wel in Italië of zo waar ik lekker bij een meer ben om in te kunnen afkoelen
ik ben er nog welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:22 schreef Koen66 het volgende:
Wie zijn er over een uurtje nog![]()
(niet veel ben ik bang)
Want ik ga wat kabels aansluiten
een bad nemen
verhuizen
Diegenen die weg zijn:![]()
![]()
De overigen: laterrrrrrr
Merci!quote:
Nee, die is in het kader binnen de studie. Dat doe ik dus onbetaald en vooraf om sneller af te studeren. Deze doe ik voor het geld en de CV.quote:
Ik kan nog wel meer op noemen maar vind het daar toch welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Italië![]()
Met die lawaaige opgevoerde krekels.
Ik geef je geen ongelijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Merci!
[..]
Nee, die is in het kader binnen de studie. Dat doe ik dus onbetaald en vooraf om sneller af te studeren. Deze doe ik voor het geld en de CV.
De zeewatertemperatuur was welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan nog wel meer op noemen maar vind het daar toch wel
[..]
Doe mij maar liever aan een van de meren met een zandstrandquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
De zeewatertemperatuur was wel![]()
![]()
Maar dat kiezelstrand.
Officieel ben ik onderwijs-assistent. Maar ik ga me meer op het onderzoekswerk (en dan vooral ondersteunend) richten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik geef je geen ongelijkwat mag je dan gaan doen?
Mooi zo!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:35 schreef friemelaar het volgende:
Hey, wiskey je poes loopt door de KSC![]()
![]()
@sym Ben jij 6 jaar jonger dan GF ?
Ik zat aan de kust.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe mij maar liever aan een van de meren met een zandstrand
Jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:35 schreef friemelaar het volgende:
Hey, wiskey je poes loopt door de KSC![]()
![]()
@sym Ben jij 6 jaar jonger dan GF ?
Bijna Abrahamquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
GF is (of wordt) 48, ik word 42 dit jaar
Maar toch gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En nu ben ik misselijk, want ik heb het iets te uitgebreid gevierd.
Is a joy for everquote:
Gaat goed daarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Officieel ben ik onderwijs-assistent. Maar ik ga me meer op het onderzoekswerk (en dan vooral ondersteunend) richten.
Vandaag het papiertje binnen.
Had dan gewacht tot zaterdagquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Met Wicky, koffie en bosvruchten?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Whoei. Ik ben nu officieel medewerker voor Saxion.
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |