Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Whoei. Ik ben nu officieel medewerker voor Saxion.
Er zijn manieren om het warm te krijgen hequote:
Nieuwe opdracht binnen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Whoei. Ik ben nu officieel medewerker voor Saxion.
Geniet van je warme douche en alvast slaap lekkerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
Voordat mijn vingertoppen er af vallen ga ik ook even zwaaienen even warm douchen... ik heb het zou k-k-k-k-oud *bibber*
Fijne avond allemaal![]()
Warm ze lekker op en slaap lekker!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
Voordat mijn vingertoppen er af vallen ga ik ook even zwaaienen even warm douchen... ik heb het zou k-k-k-k-oud *bibber*
Douche ze LLquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
Nouja, het staat er dus min of meer welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan wel wezen, maar dat staat er niet..![]()
En hier typen we he
Echt, jijquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:25 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Niks maar ik heb liever de zomer. Lang licht, warm, volle terrasjes.
Fijne avondquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
Open haard?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Er zijn manieren om het warm te krijgen he...
Ook in de winter...
Voor de open haard, kanquote:
Nee hoor, dat mag best als ik vrij ben.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Warm goed(dus tot 25 graden Celsius) maar dus niet warmer want dat is
Kledder- kleddernat?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:31 schreef Stuart het volgende:
Hier is het niet meer koud, alleen maar nat
10-13 graden (niet koud dus) en elke dag regenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:31 schreef Stuart het volgende:
Ik dus ook, het mag wel maar dan wel in Italië of zo waar ik lekker bij een meer ben om in te kunnen afkoelenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:30 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee hoor, dat mag best als ik vrij ben.![]()
Maar dan word ik wel heel lui.
Ja, we hebben gewoon ELKE dag regen en dat al een week langquote:
Als je een vrouw was geweest had ik daar hele andere gedachten bij gehad.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:31 schreef Stuart het volgende:
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als je een vrouw was geweest had ik daar hele andere gedachten bij gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |