Dat is lief van je...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als de meet hier door gaat mag jij wel eerder komen of langer blijven
Zie je wel, tóch een meetquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als de meet hier door gaat mag jij wel eerder komen of langer blijven
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is lief van je...
de deur kan wel op slot he?
Is pas in de zomerquote:
Bis later en geniet van je badquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:22 schreef Koen66 het volgende:
Wie zijn er over een uurtje nog![]()
(niet veel ben ik bang)
Want ik ga wat kabels aansluiten
een bad nemen
verhuizen
Diegenen die weg zijn:![]()
![]()
De overigen: laterrrrrrr
Tot later Koen en geniet van je badquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:22 schreef Koen66 het volgende:
(niet veel ben ik bang)
een bad nemen
verhuizen
![]()
Aha...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Omdat het anders voelt dat ik alleen maar wakker ben geweest om te werken
Truste!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:22 schreef Koen66 het volgende:
(niet veel ben ik bang)
een bad nemen
verhuizen
![]()
truste dan alvast Whiskiequote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Aha...
Nou ik ben ook doodop (eigen schuld natuurlijk, moet ik maar niet zo lang chatten)..
En ik ben nu écht vast van plan om om 23:00 uur te gaan pitten..
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:22 schreef Koen66 het volgende:
(niet veel ben ik bang)
een bad nemen
verhuizen
![]()
Ik ken het probleemquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Aha...
Nou ik ben ook doodop (eigen schuld natuurlijk, moet ik maar niet zo lang chatten)..
En ik ben nu écht vast van plan om om 23:00 uur te gaan pitten..
Niks maar ik heb liever de zomer. Lang licht, warm, volle terrasjes.quote:
Whiskas is Whiskers, zoals je het uitspreektquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Brilletje nodig??
Of snap ik iets niet
Warm goed(dus tot 25 graden Celsius) maar dus niet warmer want dat isquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:25 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Niks maar ik heb liever de zomer. Lang licht, warm, volle terrasjes.
Kan wel wezen, maar dat staat er niet..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Whiskas is Whiskers, zoals je het uitspreekt
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Whoei. Ik ben nu officieel medewerker voor Saxion.
Er zijn manieren om het warm te krijgen hequote:
Nieuwe opdracht binnen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Geniet van je warme douche en alvast slaap lekkerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
Voordat mijn vingertoppen er af vallen ga ik ook even zwaaienen even warm douchen... ik heb het zou k-k-k-k-oud *bibber*
Fijne avond allemaal![]()
Warm ze lekker op en slaap lekker!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
Voordat mijn vingertoppen er af vallen ga ik ook even zwaaienen even warm douchen... ik heb het zou k-k-k-k-oud *bibber*
Douche ze LLquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
Nouja, het staat er dus min of meer welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan wel wezen, maar dat staat er niet..![]()
En hier typen we he
Echt, jijquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:25 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Niks maar ik heb liever de zomer. Lang licht, warm, volle terrasjes.
Fijne avondquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
Open haard?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Er zijn manieren om het warm te krijgen he...
Ook in de winter...
Voor de open haard, kanquote:
Nee hoor, dat mag best als ik vrij ben.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Warm goed(dus tot 25 graden Celsius) maar dus niet warmer want dat is
Kledder- kleddernat?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:31 schreef Stuart het volgende:
Hier is het niet meer koud, alleen maar nat
10-13 graden (niet koud dus) en elke dag regenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:31 schreef Stuart het volgende:
Ik dus ook, het mag wel maar dan wel in Italië of zo waar ik lekker bij een meer ben om in te kunnen afkoelenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:30 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee hoor, dat mag best als ik vrij ben.![]()
Maar dan word ik wel heel lui.
Ja, we hebben gewoon ELKE dag regen en dat al een week langquote:
Als je een vrouw was geweest had ik daar hele andere gedachten bij gehad.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:31 schreef Stuart het volgende:
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:32 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als je een vrouw was geweest had ik daar hele andere gedachten bij gehad.
Italiëquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dus ook, het mag wel maar dan wel in Italië of zo waar ik lekker bij een meer ben om in te kunnen afkoelen
ik ben er nog welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:22 schreef Koen66 het volgende:
(niet veel ben ik bang)
een bad nemen
verhuizen
![]()
Merci!quote:
Nee, die is in het kader binnen de studie. Dat doe ik dus onbetaald en vooraf om sneller af te studeren. Deze doe ik voor het geld en de CV.quote:
Ik kan nog wel meer op noemen maar vind het daar toch welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:33 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Italië![]()
Met die lawaaige opgevoerde krekels.
Ik geef je geen ongelijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Merci!
[..]
Nee, die is in het kader binnen de studie. Dat doe ik dus onbetaald en vooraf om sneller af te studeren. Deze doe ik voor het geld en de CV.
De zeewatertemperatuur was welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan nog wel meer op noemen maar vind het daar toch wel
[..]
Doe mij maar liever aan een van de meren met een zandstrandquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:35 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
De zeewatertemperatuur was wel![]()
![]()
Maar dat kiezelstrand.
Officieel ben ik onderwijs-assistent. Maar ik ga me meer op het onderzoekswerk (en dan vooral ondersteunend) richten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik geef je geen ongelijkwat mag je dan gaan doen?
Mooi zo!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:35 schreef friemelaar het volgende:
Hey, wiskey je poes loopt door de KSC![]()
![]()
@sym Ben jij 6 jaar jonger dan GF ?
Ik zat aan de kust.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe mij maar liever aan een van de meren met een zandstrand
Jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:35 schreef friemelaar het volgende:
Hey, wiskey je poes loopt door de KSC![]()
![]()
@sym Ben jij 6 jaar jonger dan GF ?
Bijna Abrahamquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
GF is (of wordt) 48, ik word 42 dit jaar
Maar toch gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En nu ben ik misselijk, want ik heb het iets te uitgebreid gevierd.
Is a joy for everquote:
Gaat goed daarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Officieel ben ik onderwijs-assistent. Maar ik ga me meer op het onderzoekswerk (en dan vooral ondersteunend) richten.
Vandaag het papiertje binnen.
Had dan gewacht tot zaterdagquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Met Wicky, koffie en bosvruchten?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Jaquote:
Trusten DMquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:39 schreef DaMart het volgende:
Ik vind het een mooi moment om eens op tijd te gaan slapen, dus welterusten allemaal.
slaap lekker MArtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:39 schreef DaMart het volgende:
Ik vind het een mooi moment om eens op tijd te gaan slapen, dus welterusten allemaal.
Welterusten DMquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:39 schreef DaMart het volgende:
trustenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:39 schreef DaMart het volgende:
Dank je prinses! Hoe is het vandaag met je?quote:
Vandaag is weer een mooi dagje, maar dat mocht ook wel na gisteren.quote:
Patat, een schnitzel en alcoholisch drankje op het huis.quote:
Merci!quote:
Slaap ze kerel.quote:
Truste DM..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:39 schreef DaMart het volgende:
Goede vraag!! Ben ook benieuwd!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Heeft Myr trouwens de baan gekregen?
Gaat de goede kant opquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dank je prinses! Hoe is het vandaag met je?
[..]
Vandaag is weer een mooi dagje, maar dat mocht ook wel na gisteren.. En de buikpijn is dan wel weer over.
[..]
Patat, een schnitzel en alcoholisch drankje op het huis.
Ze heeft niks gehoordquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Heeft Myr trouwens de baan gekregen?
quote:
Jep, zo is het cirkeltje van karma weer rond.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gaat de goede kant op
[..]
Ze heeft niks gehoord
Zou vandaag dus zijn maar is niet gebeurtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jep, zo is het cirkeltje van karma weer rond.
En ik duim iig voor haar. Wanneer krijgt ze het te horen?
Oh, dan zei ik het in het voorne!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:43 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Ik ga nog niet slapen, ik zei het tegen Mart.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zou vandaag dus zijn maar is niet gebeurt
Ik? Prinses?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dank je prinses! Hoe is het vandaag met je?
Hey Trevquote:
Nou ja zeg!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zou vandaag dus zijn maar is niet gebeurt
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Hey Trev
Nog wat bijzonders gemist?
Myr nog geen update zie ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |