Nu niet meer maar ik wil je wel helpen met je drank jequote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan niet, mijn drankje in nog niet op...![]()
En mijn deadline van 23:00 uur haal ik dus ook niet..![]()
En wat is daar dan mis mee?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Wat zeg ik? Vergeleken met jullie zijn het natuurlijk helemaal geen vrienden, maar slechts kennissen.
Er zit een schone dame bij die een tijdje voor Nederland is uitgekomen qua bowlen. En zij wil mij inmaken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha zo en jou kende moet jij een pro bowler zijn
Ik wil ookquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Australie, Nieuw Zeeland, Japan, China, Indonesie, Malesie, Canada, Argentinie, Brazilie, Chili, Amerika, Europa en een paar landen in Afrika. En natuurlijk nog veel meer, we zijn minstens 2 jaar aan het reizen
Ik had verontwaardigd commentaar verwacht dat ik nog naast jullie een sociaal leven zou hebben.quote:
je bent me gewoon aan het overbieden..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Australie, Nieuw Zeeland, Japan, China, Indonesie, Malesie, Canada, Argentinie, Brazilie, Chili, Amerika, Europa en een paar landen in Afrika. En natuurlijk nog veel meer, we zijn minstens 2 jaar aan het reizen
Ze kan natuurlijk gewoon internettenquote:
Gelukkig maarquote:
Goed gegoktquote:
Waarom verbaast mij dat nou niksquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Er zit een schone dame bij die een tijdje voor Nederland is uitgekomen qua bowlen. En zij wil mij inmaken.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu niet meer maar ik wil je wel helpen met je drank je
Maar maar maar, ik trouw wel met jequote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je bent me gewoon aan het overbieden..
Ik blijf nu nergens meer met mijn terrasje in Zwolle
Maar dat heb ik ookquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik had verontwaardigd commentaar verwacht dat ik nog naast jullie een sociaal leven zou hebben.
Oh. Maar dat kan nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
wat heb ik daar nou aan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze kan natuurlijk gewoon internetten
Strijd der titanenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat sowiesoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar maar maar, ik trouw wel met je![]()
ik noemde jou toch de liefste man van de wereldquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja dat is waarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik noemde jou toch de liefste man van de wereld
Ik wil ookquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar maar maar, ik trouw wel met je![]()
Wat ben ik danquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik noemde jou toch de liefste man van de wereld
liefste jongetjequote:
NEE!!!!!!!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:03 schreef friemelaar het volgende:
wiskey d'rpoes is weer stilgevallen
ik heb het dus niet alleenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:03 schreef friemelaar het volgende:
wiskey d'rpoes is weer stilgevallen
Bigamie is niet toegestaan in NLquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb het dus niet alleen![]()
![]()
quote:
Het liefste jongetje van de wereld (naast Thijs dan, maar dat is andersquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bigamie is niet toegestaan in NLSorry
Dat ligt aan hun, hier doet ie het nog gewoonquote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bigamie is niet toegestaan in NLSorry
Jullie mollen mijn katjequote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
hij heeft weer tussen de draaideur gezeten
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ligt aan hun, hier doet ie het nog gewoon
whehehequote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:05 schreef friemelaar het volgende:
Nieuw begrip in nederland : draaideurpoes
Dat is geen bigamie, dat is met toestemming rondneukenquote:
net deed hij het nog gewoonquote:
Hier dus ookquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ligt aan hun, hier doet ie het nog gewoon
Jawel. Want hotel met jouw naam. Toch?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |