Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Hey Trev
Nog wat bijzonders gemist?
Myr nog geen update zie ik.
Aj, dat is minder.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zou vandaag dus zijn maar is niet gebeurt
Ik klikte slechts één keer verkeerd met iemand goeie nacht wensen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik? Prinses?
Oh, en ik las erotisch drankje
Hoiquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Hey Trev
Nog wat bijzonders gemist?
Myr nog geen update zie ik.
Jaa, vandaag was een drukke werkdagquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik klikte slechts één keer verkeerd met iemand goeie nacht wensen.Deze was goed. Hoe was vandaag?
En stiekem is Whisky wel een sensueel drankje hoor.
Volgens mij moet ik WW toch eens op sleeptouw nemen naar zwollequote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaa, vandaag was een drukke werkdag![]()
Hihi
Inhalen van Gisteren vanmorgenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Truste DM..
Zit bijna te slapen achter mijn pc.. Ga ook als mijn drinken op is (maar dat duurt nog ff)
Neu, dat kan hij zelf heel goed, hadden we al besprokenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik WW toch eens op sleeptouw nemen naar zwolle
Daar zat ik ook al aan te denkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Inhalen van Gisteren vanmorgen?
Is meer voor zijn veiligheid en die van jou en Marijkequote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neu, dat kan hij zelf heel goed, hadden we al besproken
Ja, en eergisteren enzo.. Eigen schuld, etcquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Inhalen van Gisteren vanmorgen?
Hier was het er niet zo veel, maar nu gaat het wel weerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:52 schreef Solique het volgende:
Ikwel terug naar iedereen is makkelijker dan alles quoten.
Heb zaterdag 16 uur geslapen, merk het nog. Weinig last van slaap laatste dagen.
Hoe laat was je dan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, een eergisteren enzo.. Eigen schuld, etc
Goed zo! Flink bezig geweest dus?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaa, vandaag was een drukke werkdag![]()
Hihi
Ik moet toch nog een keer binnenkort mijn bowlingskills oefenen, maar daar bel ik je nog wel een keertje over.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik WW toch eens op sleeptouw nemen naar zwolle
Stiekem mag ik van mijn moeder niet met vreemde vrouwen praten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neu, dat kan hij zelf heel goed, hadden we al besproken
Geen idee eigenlijk.. Laat iigquote:
Is goed, ik help je graagquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Goed zo! Flink bezig geweest dus?
Stiekem zijn de meeste alcoholische drankjes wel sensueel.
Behalve bier, flugel en dropshot en bijbehorende.![]()
[..]
Ik moet toch nog een keer binnenkort mijn bowlingskills oefenen, maar daar bel ik je nog wel een keertje over.
Daarom ga ik ook mee want voor mij geen vreemdequote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Stiekem mag ik van mijn moeder niet met vreemde vrouwen praten.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.. Laat iig
quote:
Was het toen nog wel laat of meer zoals bij mij van vrijdag op zaterdag eerder vroegquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.. Laat iig
maar ik ben toch je prinsesje?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Stiekem mag ik van mijn moeder niet met vreemde vrouwen praten.
Oh?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:55 schreef Stuart het volgende:
ST en ik gaan op wereldreis [ afbeelding ]
Ik denk dat je nog iemand vergeetquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:55 schreef Stuart het volgende:
ST en ik gaan op wereldreis [ afbeelding ]
Ja, net geboekt. Ik dacht ik verras jequote:
Tuurlijk gaat Thijs ook meequote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog iemand vergeet![]()
quote:
Owh, sorryquote:
Ja, maar zelfs dan mag ik nog niet zomaar alleen. Want stel je voor dat je me kidnapt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar ik ben toch je prinsesje?
Top! Kan je me een spoedcursus geven, ik moet wel even goed leren werpen voor een andere meet.quote:
Zal ik je anders maar eens mee naar bed nemen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, sorryHoi GF
![]()
Ik zei toch al dat ik zit te tukken achter mijn pc![]()
Kies jij maarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Was het toen nog wel laat of meer zoals bij mij van vrijdag op zaterdag eerder vroeg
Tuurlijk kan ik dat, maar wat voor een andere meet?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, maar zelfs dan mag ik nog niet zomaar alleen. Want stel je voor dat je me kidnapt.
[..]
Top! Kan je me een spoedcursus geven, ik moet wel even goed leren werpen voor een andere meet.
Wat liefquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, net geboekt. Ik dacht ik verras je
Andere vriendengroep.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik dat, maar wat voor een andere meet?
ik merk hetquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, sorryHoi GF
![]()
Ik zei toch al dat ik zit te tukken achter mijn pc![]()
Kan niet, mijn drankje in nog niet op...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zal ik je anders maar eens mee naar bed nemen?
Australie, Nieuw Zeeland, Japan, China, Indonesie, Malesie, Canada, Argentinie, Brazilie, Chili, Amerika, Europa en een paar landen in Afrika. En natuurlijk nog veel meer, we zijn minstens 2 jaar aan het reizenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat lief![]()
Waar gaan we allemaal heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |