Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Whehehehequote:Op maandag 10 januari 2011 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG die winnen![]()
Oh wacht, toch niet
[ afbeelding ]
moet ik je naar bed brengen of sturen?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind de volwassen versie leuker![]()
Man, ik ben zo moeMaar wil niet slapen
Ja, neukenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ga nu niet haten op kakapo's.
Edit: Ik heb je door, je lokt me uit voor goedmaakseks.![]()
Brengen alsjeblieftquote:Op maandag 10 januari 2011 23:09 schreef Toekito het volgende:
[..]
moet ik je naar bed brengen of sturen?
Je hebt de ideale dag daarvoor uitgekozen.quote:
Jaquote:Op maandag 10 januari 2011 23:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je hebt de ideale dag daarvoor uitgekozen.
Kan jij ook al niet slapen?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:10 schreef pgrferrari het volgende:
It's a sad sad situation, sorry seems to be the hardest word.
ik lees je zelfs voor en blijf tot je slaapt!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Brengen alsjeblieftStop je me dan wel in
WIl ik ookquote:
Breng jij mij dan eerstquote:Op maandag 10 januari 2011 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Brengen alsjeblieftStop je me dan wel in
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:10 schreef Toekito het volgende:
Ik ga naar bed, helaas alleen
Morgen weer volle bak werken en daarna een Ikea-kast in elkaar zitten en de zooi die me pa meebracht in de hobbykamer zetten.
Echt hé die man brengt duizend en 1 dingen mee die ik heul niet nodig heb hier!
quote:
Da's wel een mooi nummer voor vanavondquote:Op maandag 10 januari 2011 23:10 schreef pgrferrari het volgende:
It's a sad sad situation, sorry seems to be the hardest word.
Krijg ik dan ook kriebeltjes op m'n arm?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik lees je zelfs voor en blijf tot je slaapt!
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:11 schreef MPG het volgende:
[..]
WIl ik ook...
[..]
Breng jij mij dan eerst...
Want morgen naar Michelle..
Welterusten en succes morgen Toekitoquote:Op maandag 10 januari 2011 23:10 schreef Toekito het volgende:
Morgen weer volle bak werken en daarna een Ikea-kast in elkaar zitten en de zooi die me pa meebracht in de hobbykamer zetten.
Nee gekkie, om het systeem hier een beetje te doorgrondenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Huhu, zodat je weet wanneer je moet gedragen?
Graagquote:Op maandag 10 januari 2011 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Krijg ik dan ook kriebeltjes op m'n arm?
[..]Ik houd je handje wel vast ja
O mijn god een Ikea kast in elkaar zettenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:10 schreef Toekito het volgende:
Beetje dubbelop helaas.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Da's wel een mooi nummer voor vanavond
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Krijg ik dan ook kriebeltjes op m'n arm?
[..]Ik houd je handje wel vast ja
trusten toek en werk ze morgenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:10 schreef Toekito het volgende:
Welterusten suikerknuffeltjequote:Op maandag 10 januari 2011 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
En nu ga ik echt slapen.
Dat ging net natuurlijk nog niet![]()
![]()
Sweet dreams lieverdquote:Op maandag 10 januari 2011 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
En nu ga ik echt slapen.
![]()
Msnen?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier is het dus ook gewoon een chaos
Slaap lekker suikerbeeeeeebquote:Op maandag 10 januari 2011 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
En nu ga ik echt slapen.
![]()
Slaap lekker lieverdquote:Op maandag 10 januari 2011 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
En nu ga ik echt slapen.
![]()
was al bijna klaar toen mijn baas belde of ik om 12:30 ipv 14:30 wou beginnen. Was alleen al 11:30 dus moest direct wegquote:Op maandag 10 januari 2011 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
O mijn god een Ikea kast in elkaar zetten
Slaap lekker
trusten suikertjequote:Op maandag 10 januari 2011 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
En nu ga ik echt slapen.
![]()
Een topic waarin Suikertaartje heerst.quote:
Truste!!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
En nu ga ik echt slapen.
![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Graag...
Ik zie er zooooooo tegenop![]()
...
Er zijn serieus mannen die dat hemels vindenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
O mijn god een Ikea kast in elkaar zetten
Slaap lekker
Ja, dat je me kriebelt op m'n onderarmquote:
Suikertaartje topicquote:
Slaap lekker prinses.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
En nu ga ik echt slapen.
![]()
Klopt. Zelfs ik (qua functie tussen FA en admin in) krijg niet altijd direct antwoord van hemquote:Op maandag 10 januari 2011 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee gekkie, om het systeem hier een beetje te doorgronden![]()
Alhoewel ik recent een keer Danny heb gepm't (hoe schrif je dat) én antwoord kreeg. Toen hoorde ik van een FA en een ex-mod dat dat niet te doen gebruikelijk is. Noch dat je Danny een pm stuurt, noch dat je dan ook nog antwoord krijgt...
Nou was het ook wel een bijzondere situatie moet ik zeggen..
Dat suikertaartje (ST, we korten veel namen af, behalve MPG, die breiden we nog wel eens uit met een paar letters) dit topic heeft geopendquote:
sweet dreams marijkequote:Op maandag 10 januari 2011 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu ga ik ook slapenWelterusten lieve mensen
Welterusten Marijkequote:Op maandag 10 januari 2011 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slaap lekker STquote:Op maandag 10 januari 2011 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
En nu ga ik echt slapen.
![]()
Tata, toetoet...quote:Op maandag 10 januari 2011 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dank voor de toelichting!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een topic waarin Suikertaartje heerst.
Straks heb ik weer twee weken pijnquote:Op maandag 10 januari 2011 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Komt goed
![]()
[..]
Er zijn serieus mannen die dat hemels vinden![]()
[..]
Ja, dat je me kriebelt op m'n onderarmWeet je hoe lekker?
![]()
You're welcome!quote:
Slaap lekker Liebchenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slaap lekker Marijkequote:Op maandag 10 januari 2011 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sweet dreams Marijkequote:Op maandag 10 januari 2011 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
slaap lekkerquote:Op maandag 10 januari 2011 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ok, dus wie is dan hoger: de admin (hoger dan de FA)? En wie staan er dan onderaan?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt. Zelfs ik (qua functie tussen FA en admin in) krijg niet altijd direct antwoord van hem.
slaap ze trevquote:Op maandag 10 januari 2011 23:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Slaap lekker Marijke![]()
En ik ga nu ook nog maar eens een poging doen, trusten lui![]()
Tisser loos?quote:
Even rigoreus de schaar erinquote:Op maandag 10 januari 2011 23:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Voor overmorgen de kapper maar eens bellen. Dit kan zo niet langer.
En gisteren wilde je nog een knuffel van mij hebben!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Tisser loos?
* MPG geeft bemoedigend schouderklopje
(ondanks de misquote van eerder vanavond ben ik niet zo van het mannen knuffelen)
Wij arme users staan onderaan de voedselketen. En voor elke positie heb je andere vaardigheden nodig, maar als modje moet je vooral de fora's door en door kennen en people skills hebben denk ik.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, dus wie is dan hoger: de admin (hoger dan de FA)? En wie staan er dan onderaan?
En wat moet je dan in huis hebben om een "hoge(re) functie te krijgen? Veel IT-kennis, hier al lang rondlopen als crew-lid of allebei of anders?
hij komt langzaam uit de kastquote:Op maandag 10 januari 2011 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
En gisteren wilde je nog een knuffel van mij hebben!
Dat zit er wel in ja. Mijn haar is nu ongeveer net zo lang als in mijn woeste kapsel-foto. Ik wil daar ongeveer de helft vanaf halen.quote:
Dat eerste is absoluut waar denk ik, maar ik had het over de crewquote:Op maandag 10 januari 2011 23:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wij arme users staan onderaan de voedselketen. En voor elke positie heb je andere vaardigheden nodig, maar als modje moet je vooral de fora's door en door kennen en people skills hebben denk ik.
Need to let it go, it's a sad sad situationquote:Op maandag 10 januari 2011 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Tisser loos?
* MPG geeft bemoedigend schouderklopje
(ondanks de misquote van eerder vanavond ben ik niet zo van het mannen knuffelen)
Ik wou even slim overkomen.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat eerste is absoluut waar denk ik, maar ik had het over de crew
Admin is hoogste.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, dus wie is dan hoger: de admin (hoger dan de FA)? En wie staan er dan onderaan?
En wat moet je dan in huis hebben om een "hoge(re) functie te krijgen? Veel IT-kennis, hier al lang rondlopen als crew-lid of allebei of anders?
Liefdesproblemen? Ziekte in de familie? Iets anders heel vervelends?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Need to let it go, it's a sad sad situation
ik heb vandaag geen tijd gehad voor het forumquote:Op maandag 10 januari 2011 23:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ben vandaag flink aan het spammen geweest
Hmm. Das wel klote. Maar komt ook heus wel weer goed, kerel!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Need to let it go, it's a sad sad situation
Dank!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Admin is hoogste.
IT-kennis is alleen nodig voor IT-beheer. Mijn collega-manager DriekOplopers bijvoorbeeld, weet bijvoorbeeld vrijwel niks van IT, maar is een hele goede people-manager. Dus voor elke functie zijn weer andere vaardigheden vereist.
Scouten jullie nu eigenlijk ook op mensen voor in jullie team? Of doen jullie dat per sollicitatie en bekijken jullie het dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Admin is hoogste.
IT-kennis is alleen nodig voor IT-beheer. Mijn collega-manager DriekOplopers bijvoorbeeld, weet bijvoorbeeld vrijwel niks van IT, maar is een hele goede people-manager. Dus voor elke functie zijn weer andere vaardigheden vereist.
Dat dusquote:Op maandag 10 januari 2011 23:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Admin is hoogste.
en dan groupie.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank!
Dus admin, manager, FA, ......., mod???
Betekend dat nu "veel posten" of rotzooi posten??quote:Op maandag 10 januari 2011 23:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
Ik ken die foto nietquote:Op maandag 10 januari 2011 23:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat zit er wel in ja. Mijn haar is nu ongeveer net zo lang als in mijn woeste kapsel-foto. Ik wil daar ongeveer de helft vanaf halen.
Owh, maar ik hoef écht niet in de crew.. Ben gewoon nieuwsgierig.. Wil weten hoe het in elkaar steektquote:Op maandag 10 januari 2011 23:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dus.
En als je admins positief opvalt en er is een nieuw crewlid nodig, dan kun je gevraagd worden. Andere keren wordt er een sollicitatieronde gehouden en kun je zelf je interesse laten blijken, en wordt gekeken welke kandidaat het geschikst is voor de vacante crewfunctie.
Toch wel eens lekker als je een beetje actief bezig bentquote:Op maandag 10 januari 2011 23:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
Dat ligt aan de context, worden ongewenst linkjes gepost om reclame te maken voor andere websites of producten, dan is er spam. Maar het wordt ook gebruikt voor heel veel posten op een dagquote:Op maandag 10 januari 2011 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Betekend dat nu "veel posten" of rotzooi posten??
Het lijkt wel een interview.. Wees gerust: dat is niet zo
Kijk maar in mijn fotoboek. Er is ééntje met flink warrig haar en eentje met een bescheiden koppie.quote:
Ja, zou teveel mensen missen vrees ikquote:
Dank!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ligt aan de context, worden ongewenst linkjes gepost om reclame te maken voor andere websites of producten, dan is er spam. Maar het wordt ook gebruikt voor heel veel posten op een dag.
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Scouten jullie nu eigenlijk ook op mensen voor in jullie team? Of doen jullie dat per sollicitatie en bekijken jullie het dan?
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dus.
En als je admins positief opvalt en er is een nieuw crewlid nodig, dan kun je gevraagd worden. Andere keren wordt er een sollicitatieronde gehouden en kun je zelf je interesse laten blijken, en wordt gekeken welke kandidaat het geschikst is voor de vacante crewfunctie.
Echt lang is het niet maar ik snap als je er iets af laat halenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kijk maar in mijn fotoboek. Er is ééntje met flink warrig haar en eentje met een bescheiden koppie.
En mijn playerfoto natuurlijk.
Ik las het, maar dank.quote:
En als het niet klinkt met iemand, gewoon negeren.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zou teveel mensen missen vrees ik
Dat ga ik dus ook maar doen inderdaadquote:Op maandag 10 januari 2011 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En als het niet klinkt met iemand, gewoon negeren.
Er zijn er niet veel, maar zelfs ik heb wel wat mensen waar ik niet of nauwelijks op reageer hier
Voor mijn gezichtsvorm staat sowieso lang haar niet zo heel goed. Daarnaast heb ik een volle bos haar, dus het moet er bijtijds af.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Echt lang is het niet maar ik snap als je er iets af laat halen
Je bent net te laat ben ik bangquote:
Gelijk heb je hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 23:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Voor mijn gezichtsvorm staat sowieso lang haar niet zo heel goed. Daarnaast heb ik een volle bos haar, dus het moet er bijtijds af.
oww en nog veel meer: nieuwsposters, sportcrew, gamescrew, devvers, designers, fotografen, columnisten etv etcquote:Op maandag 10 januari 2011 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank!
Dus admin, manager, FA, ......., mod???
Misschien een lompe vraag, maar ben je nieuw in dit topic / op Fok!? In dat geval welkom!quote:
ze is wel wat gewend hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 23:32 schreef Koen66 het volgende:
Vind je het nog wel leuk Whis
Ondanks je eerste relletje dat je meemaakt?
Ja, ik praat er binnenkort wel met je over.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmm. Das wel klote. Maar komt ook heus wel weer goed, kerel!
En je weet wat ik een tijdje terug al heb gezegd he...
Ja hoor, ben wel wat gewend.. And all's well that ends wel..quote:Op maandag 10 januari 2011 23:32 schreef Koen66 het volgende:
Vind je het nog wel leuk Whis
Ondanks je eerste relletje dat je meemaakt?
sterkte Marsquote:Op maandag 10 januari 2011 23:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, ik praat er binnenkort wel met je over.
Nu trying to sleep.
Morgen stage beginnen
Whiskers is toch geen oude bekende met een nieuwe naam hequote:
Kan MPG wel hebbenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
we korten veel namen af, behalve MPG, die breiden we nog wel eens uit met een paar letters)
Zoeken jullie dat?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
oww en nog veel meer: nieuwsposters, sportcrew, gamescrew, devvers, designers, fotografen, columnisten etv etc
En samen werken we voor en aan de gaafste site van Nederland
Truste PGRquote:Op maandag 10 januari 2011 23:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nu trying to sleep.
Morgen stage beginnen
veel postenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Betekend dat nu "veel posten" of rotzooi posten??
Het lijkt wel een interview.. Wees gerust: dat is niet zo
Heb je nog interesse danquote:
Ben sinds een paar dagen nieuw ja.. En bedankt!!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Misschien een lompe vraag, maar ben je nieuw in dit topic / op Fok!? In dat geval welkom!
niet dat ik weetquote:Op maandag 10 januari 2011 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Whiskers is toch geen oude bekende met een nieuwe naam he
Nee, ben hier een paar weken/maanden geleden 1x geweest en sinds dit weekend..quote:Op maandag 10 januari 2011 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Whiskers is toch geen oude bekende met een nieuwe naam he
Het is wel even zo netjes om je dan welkom te heten.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben sinds een paar dagen nieuw ja.. En bedankt!!
Maar je postte al zo normaal met me, dat die vraag een beetje als mosterd na de maaltijd komt
slaap ze miniquote:Op maandag 10 januari 2011 23:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nu trying to sleep.
Morgen stage beginnen
dat bedoelde ik ookquote:Op maandag 10 januari 2011 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ben hier een paar weken/maanden geleden 1x geweest en sinds dit weekend..
Ben élders op Fok! wel het een en ander gewend
Truste en succes!!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nu trying to sleep.
Morgen stage beginnen
We zoeken vanalles. Waar ligt je interesse?quote:
friemelquote:Op maandag 10 januari 2011 23:33 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Kan MPG wel hebben![]()
's Morgen samen trouwens
Games, design, fotografiequote:Op maandag 10 januari 2011 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
We zoeken vanalles. Waar ligt je interesse?
Hoiquote:Op maandag 10 januari 2011 23:36 schreef friemelaar het volgende:
Ik moet toch eens ff gaan MPG-en [ afbeelding ]
, heb blijkbaar wat gemist
Eveningquote:Op maandag 10 januari 2011 23:36 schreef friemelaar het volgende:
Ik moet toch eens ff gaan MPG-en [ afbeelding ]
, heb blijkbaar wat gemist
Vind ik ook heel lief van je hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 23:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het is wel even zo netjes om je dan welkom te heten.En ik moest even iemands kas spekken.
* Woeste_Woerd geeft MPG een duppie voor zijn mosterd na de maaltijd patent
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
oww en nog veel meer: nieuwsposters, sportcrew, gamescrew, devvers, designers, fotografen, columnisten etv etc
En samen werken we voor en aan de gaafste site van Nederland
weblog kom ik dus echt nooitquote:Op maandag 10 januari 2011 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er zijn altijd wel vacatures ergens
Ow en ik vergeet de weblog...
Mwah, je postte ook zo lekker mee.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vind ik ook heel lief van je hoor![]()
![]()
Maar "klinkt"een beetje vreemd als je tot nu toe gedaan hebt of ik er al (een beetje) bij hoor
ik wil de kassa wel doenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
We zoeken vanalles. Waar ligt je interesse?
ik dagelijks, altijd even kijkenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
weblog kom ik dus echt nooit
Nee, ik ben niet in de overgangquote:Op maandag 10 januari 2011 23:39 schreef Stuart het volgende:
Ik heb het al de hele avond belachelijk warm
Lief van je, bedankt!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat bedoelde ik ook
Maar tof dat je hier bent
Games -> babbel eens met Pheno als die terug is van vakantiequote:
Ja, leuk dat je bent terug gekomen Whisk en mijn excuus voor de wat merkwaardige avondquote:
En PR.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er zijn altijd wel vacatures ergens
Ow en ik vergeet de weblog...
Ok.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Games -> babbel eens met Pheno als die terug is van vakantie
design als in photoshop enzo?
Fotografie -> FOK!fotografen topic deel 16 - Wintertijd!
ik weet niet eens waar dat zitquote:Op maandag 10 januari 2011 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik dagelijks, altijd even kijken
Ga ik even nakijken wie / wat / waar je aan t jasje moet trekkenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok.
Photoshop, Illustrator, Flash, Indesign etc
trusten DMquote:Op maandag 10 januari 2011 23:42 schreef DaMart het volgende:
En nu ga ik er ook aan geloven... nog 6 uur en 19 minuten totdat mijn wekker afloopt, dus ik ga slapen.
Welterusten allemaal![]()
.
Dat is wel heel kort DM. Welterusten kerelquote:Op maandag 10 januari 2011 23:42 schreef DaMart het volgende:
En nu ga ik er ook aan geloven... nog 6 uur en 19 minuten totdat mijn wekker afloopt, dus ik ga slapen.
.
je zou zeggen van welquote:
Dat is het nadeel als je wat opsomt, je vergeet altijd wel iets of iemand.quote:
Aha, nu snap ik je.. Ben "lid" sinds nov 2009.. Was eerst nogal timide en posste gewoon af en toe wat.. Dat werd steeds mee.. En begin langzaam meer geïnteresserd te raken in hoe de site in elkaar zit, wie welke afkoringen waarvoor gebruikt etc..quote:Op maandag 10 januari 2011 23:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mwah, je postte ook zo lekker mee.Maar toen je die vragen postten vroeg ik me af of je nieuw was.
Truste!!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:42 schreef DaMart het volgende:
.
een inkoppertje laat ik niet liggenquote:
Wat doet de PR dan voor een site als Fok!?quote:
vragen zijn nooit domquote:Op maandag 10 januari 2011 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Aha, nu snap ik je.. Ben "lid" sinds nov 2009.. Was eerst nogal timide en posste gewoon af en toe wat.. Dat werd steeds mee.. En begin langzaam meer geïnteresserd te raken in hoe de site in elkaar zit, wie welke afkoringen waarvoor gebruikt etc..
Ergo: ik stel gewoon "domme" vragen, want dat is de enige manier om de antwoorden ook gewoon direct te krijgen
Ik kan je geen ongelijk gevenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een inkoppertje laat ik niet liggen
Emotie? Verwarming te hoog voor temperatuur buiten? Je vindt mij zo lief?quote:
Iemand die een stukje software voor FOK! ontwikkelt.quote:
onnoemelijk veel... Het PR team is echt een goed ingereden dieselquote:Op maandag 10 januari 2011 23:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat doet de PR dan voor een site als Fok!?
Ik vermoed dat het komt door de kachel al staat die niet hoger dan normaal. Ja, vind jou wel lief, misschien is dat het wel gewoonquote:Op maandag 10 januari 2011 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Emotie? Verwarming te hoog voor temperatuur buiten? Je vindt mij zo lief?
Ok.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Iemand die een stukje software voor FOK! ontwikkelt.
FOK! draait geheel op custiom software (muv de databases, als ik me niet vergis)
Oh, dat is wel gaaf! Dus in feite verzorgen zij zeg maar de 'events' en leveren het materiaal aan waarmee de verschillende teams werken?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
onnoemelijk veel... Het PR team is echt een goed ingereden diesel
Interviews, onderzoeken, review materiaal, premieres, prijsvragen, Politici die live op FOK! komen posten, prijzen voor forum acties, themaweken, specials en nog veeeel meer
Ik ben niet weg geweest hoor (behalve voor huishoudelijke klussen + douche)quote:Op maandag 10 januari 2011 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, leuk dat je bent terug gekomen Whisk en mijn excuus voor de wat merkwaardige avond
Jaquote:Op maandag 10 januari 2011 23:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh, dat is wel gaaf! Dus in feite verzorgen zij zeg maar de 'events' en leveren het materiaal aan waarmee de verschillende teams werken?
Succes dan maar Ferrariquote:Op maandag 10 januari 2011 23:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok.
Ga maar eens slapen.
Echt geen zin in morgen stage
Slaap lekker kerel!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok.
Ga maar eens slapen.
Ik bedoelde na gisteren of eergisteren, wanneer was hetquote:Op maandag 10 januari 2011 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben niet weg geweest hoor (behalve voor huishoudelijke klussen + douche)![]()
Lief dat je je excuses aanbiedt, maar dat hoeft niet hoor, je hebt mij niks gedaan..
Ben gewoon blij dat je blijft!!
succes manquote:Op maandag 10 januari 2011 23:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok.
Ga maar eens slapen.
Dat is wel heel tof.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jaen daar zijn ze heel actief in
Heel in het kort: Ja.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh, dat is wel gaaf! Dus in feite verzorgen zij zeg maar de 'events' en leveren het materiaal aan waarmee de verschillende teams werken?
Voor mij is dat genoeg.quote:
[[b]Konijnen, wat een typefouten.. Jullie konden het wel volgen hoop ik??[/b][/quote]quote:Op maandag 10 januari 2011 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Aha, nu snap ik je.. Ben "lid" sinds nov 2009.. Was eerst nogal timide en posste gewoon af en toe wat.. Dat werd steeds mee.. En begin langzaam meer geïnteresserd te raken in hoe de site in elkaar zit, wie welke afkoringen waarvoor gebruikt etc..
Ergo: ik stel gewoon "domme" vragen, want dat is de enige manier om de antwoorden ook gewoon direct te krijgen![]()
En nu doe IK het...quote:Op maandag 10 januari 2011 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[[b]Konijnen, wat een typefouten.. Jullie konden het wel volgen hoop ik??[/b]
Aha, dus het gaat iets makkelijker en snellerquote:Op maandag 10 januari 2011 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, zit wel op bed maar op laptop
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het komt door de kachel al staat die niet hoger dan normaal. Ja, vind jou wel lief, misschien is dat het wel gewoon![]()
![]()
![]()
Kennelijk heb ik iets akeligs verdrongen dan.. Nevermind!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoelde na gisteren of eergisteren, wanneer was het
Dankje
Praktisch dezelfde usericon. Ik heb het al vaker gehoord.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:51 schreef Koen66 het volgende:
WW, jou blijf ik altijd maar verwarren met MD
Je UI (usericon) doet me denken aan Arcce. Die heeft zo'n toffe UIquote:
en dan ook nog allebei de eend associatiequote:Op maandag 10 januari 2011 23:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Praktisch dezelfde usericon. Ik heb het al vaker gehoord.Zodra ik een goede UI aangeboden krijg wil ik wel wisselen van plaatje zei ik toen.
Breng me een mooie woeste eend UI en ik wissel.
UB40 had genoeg succes met hun afkortingquote:Op maandag 10 januari 2011 23:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Overigens voel ik me wel cheap met mijn afkorting van WW. Dankzij mijn vorige studie moet ik constant terug denken aan alle wetten en regelingen enzo en WW staat dan voor werkloosheidswet / uitkering.
woewoquote:Op maandag 10 januari 2011 23:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Overigens voel ik me wel cheap met mijn afkorting van WW. Dankzij mijn vorige studie moet ik constant terug denken aan alle wetten en regelingen enzo en WW staat dan voor werkloosheidswet / uitkering.
Ze dachten ook eerst dat ik een kloon was in dit topic.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en dan ook nog allebei de eend associatie
Heel erg veel. Toen ik in 2006 met een groep vrienden een wedstrijd organiseerde om zo snel mogelijk het hele Nederlandse Spoorwegnet af te leggen in een competitie met een paar teams, heeft PR van Fok ervoor gezorgd dat elk van de 11 deelnemers 5 eersteklas dagkaarten gratis kreeg van NS. Scheelde ons toch een slordige 4000 euroquote:Op maandag 10 januari 2011 23:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat doet de PR dan voor een site als Fok!?
Woesterd?quote:
Wow, wat een vette actie zegquote:Op maandag 10 januari 2011 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel erg veel. Toen ik in 2006 met een groep vrienden een wedstrijd organiseerde om zo snel mogelijk het hele Nederlandse Spoorwegnet af te leggen in een competitie met een paar teams, heeft PR van Fok ervoor gezorgd dat elk van de 11 deelnemers 5 eersteklas dagkaarten gratis kreeg van NS. Scheelde ons toch een slordige 4000 euro![]()
Dat kunnen ze doen omdat ze de contacten hebben en omdat ze als grote site in het Nederlands taalgebied ook serieus genomen worden.
Dat is wel leuk om te horen! Hoe is de wedstrijd voor jou verlopen?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel erg veel. Toen ik in 2006 met een groep vrienden een wedstrijd organiseerde om zo snel mogelijk het hele Nederlandse Spoorwegnet af te leggen in een competitie met een paar teams, heeft PR van Fok ervoor gezorgd dat elk van de 11 deelnemers 5 eersteklas dagkaarten gratis kreeg van NS. Scheelde ons toch een slordige 4000 euro![]()
Dat kunnen ze doen omdat ze de contacten hebben en omdat ze als grote site in het Nederlands taalgebied ook serieus genomen worden.
We hebben er het langste van genotenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is wel leuk om te horen! Hoe is de wedstrijd voor jou verlopen?
Gaaf van Fok zegquote:Op maandag 10 januari 2011 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat is netjes gedaan van door fokquote:Op maandag 10 januari 2011 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien is dat wel de beste strategie.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hebben er het langste van genoten
Die is heel leuk ja.. Iequote:Op maandag 10 januari 2011 23:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je UI (usericon) doet me denken aan Arcce. Die heeft zo'n toffe UI
[ afbeelding ]
Die je nu hebt is leuk maar zou eigenlijk best iets scherper mogenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die is heel leuk ja.. Ie
Wist nooit hoe ik er 1 zo klein kon krigen dat hij paste.. Toen maakte een POL-user een zeehond-icon met mijn naam. Dus die heb ik een tijdje gebruikt. Was nl heel lief dat hij die maakte voor me.. Heb wel gezegd dat ik eigenlijk iets zocht met een kat, maar dat het zo supertof was dat ik hem meteen ging gebruiken. En toen kwam een andere POL-user met deze... Helemaal verliefd op (de icon), dus meteen omgewisseld. Met excuses aan degene die de eerste icon voor me had gemaakt..
Dacht zelf origineel aan een andere maar die is al in gebruik bij (minstens) 1 user hier.. Dus deze kwam als geroepen
ik heb mijn UI zelf gemaaktquote:Op maandag 10 januari 2011 23:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die je nu hebt is leuk maar zou eigenlijk best iets scherper mogen![]()
Tof inderdaad als mensen je helpen bij het maken van een UI. Laatst deed Flash dat nog voor mij
moet je bij Tong80 zijnquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:00 schreef Koen66 het volgende:
bestaan er ook trainingen irritant aanwezig zijn ?
Coolquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb mijn UI zelf gemaakt
de bewegende maak ik ook niet zelfquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cool
Ik deed dat 'vroeger' (2004) ook maar ik heb die programmaatjes niet meer tot mijn beschikking die ik gebruikte om bewegende gifs te maken
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo even een nieuw olievat aangesloten op de ketel
NLP, brrrr! Heb ik een enorme aversie tegen gekregen sinds mijn nicht zo'n 10 jaar gfeleden in aanraking kwam met NLP.. Had talent, deed opleidingen, mocht mee naar de VS.. En WERD NLP, was/is geen normaal woord meer mee te wisselen...quote:Op maandag 10 januari 2011 23:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Misschien dat Fok! dan wel de masterclass NLP voor mij kan subsidiëren in ruil voor een verhaaltje.
slaap ze flesquote:
Okay, fair enoughquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de bewegende maak ik ook niet zelf
wat heb ik met NLP te makenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
NLP, brrrr! Heb ik een enorme aversie tegen gekregen sinds mijn nicht zo'n 10 jaar gfeleden in aanraking kwam met NLP.. Had talent, deed opleidingen, mocht mee naar de VS.. En WERD NLP, was/is geen normaal woord meer mee te wisselen...
Heb geen idee waar hij hem vandaan heeft.. Maar het is een kat en hij beweegt.. Voldoet wat mij betreft prima!!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die je nu hebt is leuk maar zou eigenlijk best iets scherper mogen![]()
Tof inderdaad als mensen je helpen bij het maken van een UI. Laatst deed Flash dat nog voor mij
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 10-01-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 314 suikertaartje
02. 288 goldfinger1963
03. 226 LovelyLady
04. 225 MPG
05. 194 Koen66
06. 191 Whiskers2009
07. 181 pgrferrari
08. 155 DaMart
09. 141 Trevland
10. 139 Woeste_Woerd
11. 130 Symphonic
12. 099 wel.o.k
13. 079 Kentekenplaat
14. 075 Stuart
15. 071 Marijkezwolle
16. 047 TheFamousMan
17. 044 Ajacied422
18. 043 Panda72
19. 038 Toekito
20. 037 MaleDuck
Reeks-statistieken!
Het ligt er ook een beetje aan welke stromingen je volgt. NLP is een heel breed begrip, waaronder heel veel kwakzalvers opereren. Bijv het gedeelte van hypnotiseren door taalpatronen heb ik totaal niks mee.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
NLP, brrrr! Heb ik een enorme aversie tegen gekregen sinds mijn nicht zo'n 10 jaar gfeleden in aanraking kwam met NLP.. Had talent, deed opleidingen, mocht mee naar de VS.. En WERD NLP, was/is geen normaal woord meer mee te wisselen...
Excuus, vergeten een quote te verwijderenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat heb ik met NLP te maken
Het komt omdat de UI's hier op het forum 'vierkant' zijn zie ik alquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb geen idee waar hij hem vandaan heeft.. Maar het is een kat en hij beweegt.. Voldoet wat mij betreft prima!!
Je hebt hem gevonden!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het komt omdat de UI's hier op het forum 'vierkant' zijn zie ik al
[ afbeelding ]
met 191 posts was dat ook wel te verwachtenquote:
Ja, dat is waarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt hem gevonden!!
_--> in mijn UI is het een kitten geworden... NOG liever![]()
Owh, "praat" ik te veel???quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met 191 posts was dat ook wel te verwachten
je staat op de 6de plaats dus dat valt wel meequote:
Ga dan maar niet de tijd tellen dat ik hier daadwerkelijk gepost heb op 10-01-2011quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je staat op de 6de plaats dus dat valt wel mee
slaap ze WWquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Maar prinsen en prinsessen.
Deze eend gaat ook slapen.
Welterusten en succes bij de kapperquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
s'nachts/avond gaat het snelquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga dan maar niet de tijd tellen dat ik hier daadwerkelijk gepost heb op 10-01-2011
Truste!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
truste Stuquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:13 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat ook slapen. Welterusten allemaal![]()
![]()
trusten stuartquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:13 schreef Stuart het volgende:
![]()
had ik eigenlijk niet verwacht vandaagquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]
't is me weer gelukt uit het lijstje te blijven
Truste Stuart! En wél terugkomen he??quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:13 schreef Stuart het volgende:
![]()
je poes loopt weerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Truste Stuart! En wél terugkomen he??
ik zie hem niet lopenquote:
Vanavond is er hard genoeg gespamd om mij d'r uit te houdenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
had ik eigenlijk niet verwacht vandaag
Stond mijn KAT stil dan??quote:
bij mij staat ie nog steeds stilquote:
Bij mij loopt íe de kilometers wegquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij mij staat ie nog steeds stil
nu weer wel, hij ziet er uit alsof hij ernstig tussen de draaideur is gekomenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij mij staat ie nog steeds stil
quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bij mij loopt íe de kilometers weg
heb ik al geprobeerd maar dat helpt dus ook nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]
hier staat ie stil (en is vaag ook trouwens) , of moet je dan eerst F5 -en voordat hij gaat bewegen
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nu weer wel, hij ziet er uit alsof hij ernstig tussen de draaideur is gekomen
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nu weer wel, hij ziet er uit alsof hij ernstig tussen de draaideur is gekomen
nopequote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:19 schreef Symphonic het volgende:
Als ik hem in een nieuw tabblad zet loopt hij prima
Agossie, knuf dan maar??quote:
bij mij zien ze er alle 2 eruit als of ze uit het wasmachine komenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij mij zien ze er alle 2 eruit als of ze uit het wasmachine komen
Hmmmzzz, gezien het eventuele dubbelzinnige karakter houd ik mij even op de vlakte... Excuus..quote:
voor dubbelzinnigheid moet je altijd uitkijken hierquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hmmmzzz, gezien het eventuele dubbelzinnige karakter houd ik mij even op de vlakte... Excuus..
Ik heb jouw UI gewoon even in een post gezet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hmmmzzz, gezien het eventuele dubbelzinnige karakter houd ik mij even op de vlakte... Excuus..
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
nooitquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:22 schreef friemelaar het volgende:
[..]
hier zijn ze toch nooit dubbelzinnig
![]()
wel dan, nooit gemerkt
Je poes is blijkbaar wat eenkennigquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mijn KAT doet braaf zijn ding hier... Dat 'ie jullie niet wil plezieren.. Tsja...
beetje eenkennig denk ikquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mijn KAT doet braaf zijn ding hier... Dat 'ie jullie niet wil plezieren.. Tsja...
in FF loopt ie als een tietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je poes is blijkbaar wat eenkennig
quote:
[..]
GMTAquote:
[..]
nooitquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:22 schreef friemelaar het volgende: