Nee gekkie, om het systeem hier een beetje te doorgrondenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Huhu, zodat je weet wanneer je moet gedragen?
Graagquote:Op maandag 10 januari 2011 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Krijg ik dan ook kriebeltjes op m'n arm?
[..]Ik houd je handje wel vast ja
O mijn god een Ikea kast in elkaar zettenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:10 schreef Toekito het volgende:
Ik ga naar bed, helaas alleen
Morgen weer volle bak werken en daarna een Ikea-kast in elkaar zitten en de zooi die me pa meebracht in de hobbykamer zetten.
Echt hé die man brengt duizend en 1 dingen mee die ik heul niet nodig heb hier!
Beetje dubbelop helaas.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Da's wel een mooi nummer voor vanavond
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Krijg ik dan ook kriebeltjes op m'n arm?
[..]Ik houd je handje wel vast ja
trusten toek en werk ze morgenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:10 schreef Toekito het volgende:
Ik ga naar bed, helaas alleen
Morgen weer volle bak werken en daarna een Ikea-kast in elkaar zitten en de zooi die me pa meebracht in de hobbykamer zetten.
Echt hé die man brengt duizend en 1 dingen mee die ik heul niet nodig heb hier!
Welterusten suikerknuffeltjequote:Op maandag 10 januari 2011 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
En nu ga ik echt slapen.
Dat ging net natuurlijk nog niet![]()
![]()
Sweet dreams lieverdquote:Op maandag 10 januari 2011 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
En nu ga ik echt slapen.
![]()
Msnen?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier is het dus ook gewoon een chaos
Slaap lekker suikerbeeeeeebquote:Op maandag 10 januari 2011 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
En nu ga ik echt slapen.
![]()
Slaap lekker lieverdquote:Op maandag 10 januari 2011 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
En nu ga ik echt slapen.
![]()
was al bijna klaar toen mijn baas belde of ik om 12:30 ipv 14:30 wou beginnen. Was alleen al 11:30 dus moest direct wegquote:Op maandag 10 januari 2011 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
O mijn god een Ikea kast in elkaar zetten
Slaap lekker
trusten suikertjequote:Op maandag 10 januari 2011 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
En nu ga ik echt slapen.
![]()
Een topic waarin Suikertaartje heerst.quote:
Truste!!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
En nu ga ik echt slapen.
![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Graag...
Ik zie er zooooooo tegenop![]()
...
Er zijn serieus mannen die dat hemels vindenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
O mijn god een Ikea kast in elkaar zetten
Slaap lekker
Ja, dat je me kriebelt op m'n onderarmquote:
Suikertaartje topicquote:
Slaap lekker prinses.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
En nu ga ik echt slapen.
![]()
Klopt. Zelfs ik (qua functie tussen FA en admin in) krijg niet altijd direct antwoord van hemquote:Op maandag 10 januari 2011 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee gekkie, om het systeem hier een beetje te doorgronden![]()
Alhoewel ik recent een keer Danny heb gepm't (hoe schrif je dat) én antwoord kreeg. Toen hoorde ik van een FA en een ex-mod dat dat niet te doen gebruikelijk is. Noch dat je Danny een pm stuurt, noch dat je dan ook nog antwoord krijgt...
Nou was het ook wel een bijzondere situatie moet ik zeggen..
Dat suikertaartje (ST, we korten veel namen af, behalve MPG, die breiden we nog wel eens uit met een paar letters) dit topic heeft geopendquote:
sweet dreams marijkequote:Op maandag 10 januari 2011 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu ga ik ook slapenWelterusten lieve mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |