doeiselsquote:
zal de mijne morgen maar eens voldoenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen last van. Ik betaal gewoon mijn factuur op tijd en kan verder gewoon schier oneindig bellen en smsen en internetten.
Exact!quote:Op maandag 10 januari 2011 22:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen last van. Ik betaal gewoon mijn factuur op tijd en kan verder gewoon schier oneindig bellen en smsen en internetten.
Ja, maar vandaag even nietquote:Op maandag 10 januari 2011 22:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Als ST nu meezingt heb ik een live Destinys Child optreden.
Snap ik tochquote:
dat en ik heb belachelijk veel smsjesquote:Op maandag 10 januari 2011 22:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Alles okeequote:Op maandag 10 januari 2011 22:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hej hoe is het met jou?
Het werkt, leuk voor mijn en Muck haar neefjes en nichtjes (al zullen de mijne hier vaker zijn!
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan wel even wachten tot jullie een nummer ingestudeerd hebben.quote:
Nee hoor..quote:Op maandag 10 januari 2011 22:15 schreef Koen66 het volgende:
truste Aja
[..]
hmmm jaag ik iedereen weg
Jaquote:Op maandag 10 januari 2011 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Snap ik tochMaar wij gan wel een andere keer knuffelen van de week
Hoe gaat het met de kast?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:15 schreef Toekito het volgende:
Morgen is Muck weer thuis
Woensdag een UPC monteur voor het aansluitpunt waardoor de internet splitter niet blijft hangen!
Donderdag geen idee.
Vrijdag mijn pa terug van vakantie
Zaterdag Ed en Willem Boonman die komen helpen klussen en zondag rust ofzo
I Hope
Inderdaadquote:Op maandag 10 januari 2011 22:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
of je iPhone gaat kaduuk na 3 weken terwijl je nog steeds doorbetaald en daar word je gewoon gek van maar dan stuur je 'm op en helpen ze je binnen 5 dagen zeggen ze maar hij is nu al 3 weken onderweg net zoals toen ik 'm bestelde want toen duurde het 3,5 maand langer dan ze zeiden dat het zou duren
Neequote:Op maandag 10 januari 2011 22:16 schreef DaMart het volgende:
LL, zat dit nummer nog steeds in je hoofd?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |