Voor mij is dat genoeg.quote:
[[b]Konijnen, wat een typefouten.. Jullie konden het wel volgen hoop ik??[/b][/quote]quote:Op maandag 10 januari 2011 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Aha, nu snap ik je.. Ben "lid" sinds nov 2009.. Was eerst nogal timide en posste gewoon af en toe wat.. Dat werd steeds mee.. En begin langzaam meer geïnteresserd te raken in hoe de site in elkaar zit, wie welke afkoringen waarvoor gebruikt etc..
Ergo: ik stel gewoon "domme" vragen, want dat is de enige manier om de antwoorden ook gewoon direct te krijgen![]()
En nu doe IK het...quote:Op maandag 10 januari 2011 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[[b]Konijnen, wat een typefouten.. Jullie konden het wel volgen hoop ik??[/b]
Aha, dus het gaat iets makkelijker en snellerquote:Op maandag 10 januari 2011 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, zit wel op bed maar op laptop
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het komt door de kachel al staat die niet hoger dan normaal. Ja, vind jou wel lief, misschien is dat het wel gewoon![]()
![]()
![]()
Kennelijk heb ik iets akeligs verdrongen dan.. Nevermind!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoelde na gisteren of eergisteren, wanneer was het
Dankje
Praktisch dezelfde usericon. Ik heb het al vaker gehoord.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:51 schreef Koen66 het volgende:
WW, jou blijf ik altijd maar verwarren met MD
Je UI (usericon) doet me denken aan Arcce. Die heeft zo'n toffe UIquote:
en dan ook nog allebei de eend associatiequote:Op maandag 10 januari 2011 23:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Praktisch dezelfde usericon. Ik heb het al vaker gehoord.Zodra ik een goede UI aangeboden krijg wil ik wel wisselen van plaatje zei ik toen.
Breng me een mooie woeste eend UI en ik wissel.
UB40 had genoeg succes met hun afkortingquote:Op maandag 10 januari 2011 23:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Overigens voel ik me wel cheap met mijn afkorting van WW. Dankzij mijn vorige studie moet ik constant terug denken aan alle wetten en regelingen enzo en WW staat dan voor werkloosheidswet / uitkering.
woewoquote:Op maandag 10 januari 2011 23:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Overigens voel ik me wel cheap met mijn afkorting van WW. Dankzij mijn vorige studie moet ik constant terug denken aan alle wetten en regelingen enzo en WW staat dan voor werkloosheidswet / uitkering.
Ze dachten ook eerst dat ik een kloon was in dit topic.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en dan ook nog allebei de eend associatie
Heel erg veel. Toen ik in 2006 met een groep vrienden een wedstrijd organiseerde om zo snel mogelijk het hele Nederlandse Spoorwegnet af te leggen in een competitie met een paar teams, heeft PR van Fok ervoor gezorgd dat elk van de 11 deelnemers 5 eersteklas dagkaarten gratis kreeg van NS. Scheelde ons toch een slordige 4000 euroquote:Op maandag 10 januari 2011 23:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat doet de PR dan voor een site als Fok!?
Woesterd?quote:
Wow, wat een vette actie zegquote:Op maandag 10 januari 2011 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel erg veel. Toen ik in 2006 met een groep vrienden een wedstrijd organiseerde om zo snel mogelijk het hele Nederlandse Spoorwegnet af te leggen in een competitie met een paar teams, heeft PR van Fok ervoor gezorgd dat elk van de 11 deelnemers 5 eersteklas dagkaarten gratis kreeg van NS. Scheelde ons toch een slordige 4000 euro![]()
Dat kunnen ze doen omdat ze de contacten hebben en omdat ze als grote site in het Nederlands taalgebied ook serieus genomen worden.
Dat is wel leuk om te horen! Hoe is de wedstrijd voor jou verlopen?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heel erg veel. Toen ik in 2006 met een groep vrienden een wedstrijd organiseerde om zo snel mogelijk het hele Nederlandse Spoorwegnet af te leggen in een competitie met een paar teams, heeft PR van Fok ervoor gezorgd dat elk van de 11 deelnemers 5 eersteklas dagkaarten gratis kreeg van NS. Scheelde ons toch een slordige 4000 euro![]()
Dat kunnen ze doen omdat ze de contacten hebben en omdat ze als grote site in het Nederlands taalgebied ook serieus genomen worden.
We hebben er het langste van genotenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is wel leuk om te horen! Hoe is de wedstrijd voor jou verlopen?
Gaaf van Fok zegquote:Op maandag 10 januari 2011 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |