Je bent net te laat ben ik bangquote:
Gelijk heb je hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 23:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Voor mijn gezichtsvorm staat sowieso lang haar niet zo heel goed. Daarnaast heb ik een volle bos haar, dus het moet er bijtijds af.
oww en nog veel meer: nieuwsposters, sportcrew, gamescrew, devvers, designers, fotografen, columnisten etv etcquote:Op maandag 10 januari 2011 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank!
Dus admin, manager, FA, ......., mod???
Misschien een lompe vraag, maar ben je nieuw in dit topic / op Fok!? In dat geval welkom!quote:
ze is wel wat gewend hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 23:32 schreef Koen66 het volgende:
Vind je het nog wel leuk Whis
Ondanks je eerste relletje dat je meemaakt?
Ja, ik praat er binnenkort wel met je over.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmm. Das wel klote. Maar komt ook heus wel weer goed, kerel!
En je weet wat ik een tijdje terug al heb gezegd he...
Ja hoor, ben wel wat gewend.. And all's well that ends wel..quote:Op maandag 10 januari 2011 23:32 schreef Koen66 het volgende:
Vind je het nog wel leuk Whis
Ondanks je eerste relletje dat je meemaakt?
sterkte Marsquote:Op maandag 10 januari 2011 23:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, ik praat er binnenkort wel met je over.
Nu trying to sleep.
Morgen stage beginnen
Whiskers is toch geen oude bekende met een nieuwe naam hequote:
Kan MPG wel hebbenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
we korten veel namen af, behalve MPG, die breiden we nog wel eens uit met een paar letters)
Zoeken jullie dat?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
oww en nog veel meer: nieuwsposters, sportcrew, gamescrew, devvers, designers, fotografen, columnisten etv etc
En samen werken we voor en aan de gaafste site van Nederland
Truste PGRquote:Op maandag 10 januari 2011 23:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nu trying to sleep.
Morgen stage beginnen
veel postenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Betekend dat nu "veel posten" of rotzooi posten??
Het lijkt wel een interview.. Wees gerust: dat is niet zo
Heb je nog interesse danquote:
Ben sinds een paar dagen nieuw ja.. En bedankt!!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Misschien een lompe vraag, maar ben je nieuw in dit topic / op Fok!? In dat geval welkom!
niet dat ik weetquote:Op maandag 10 januari 2011 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Whiskers is toch geen oude bekende met een nieuwe naam he
Nee, ben hier een paar weken/maanden geleden 1x geweest en sinds dit weekend..quote:Op maandag 10 januari 2011 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Whiskers is toch geen oude bekende met een nieuwe naam he
Het is wel even zo netjes om je dan welkom te heten.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben sinds een paar dagen nieuw ja.. En bedankt!!
Maar je postte al zo normaal met me, dat die vraag een beetje als mosterd na de maaltijd komt
slaap ze miniquote:Op maandag 10 januari 2011 23:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nu trying to sleep.
Morgen stage beginnen
dat bedoelde ik ookquote:Op maandag 10 januari 2011 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ben hier een paar weken/maanden geleden 1x geweest en sinds dit weekend..
Ben élders op Fok! wel het een en ander gewend
Truste en succes!!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nu trying to sleep.
Morgen stage beginnen
We zoeken vanalles. Waar ligt je interesse?quote:
friemelquote:Op maandag 10 januari 2011 23:33 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Kan MPG wel hebben![]()
's Morgen samen trouwens
er zijn altijd wel vacatures ergensquote:
Games, design, fotografiequote:Op maandag 10 januari 2011 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
We zoeken vanalles. Waar ligt je interesse?
Hoiquote:Op maandag 10 januari 2011 23:36 schreef friemelaar het volgende:
Ik moet toch eens ff gaan MPG-en [ afbeelding ]
, heb blijkbaar wat gemist
Eveningquote:Op maandag 10 januari 2011 23:36 schreef friemelaar het volgende:
Ik moet toch eens ff gaan MPG-en [ afbeelding ]
, heb blijkbaar wat gemist
Vind ik ook heel lief van je hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 23:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het is wel even zo netjes om je dan welkom te heten.En ik moest even iemands kas spekken.
* Woeste_Woerd geeft MPG een duppie voor zijn mosterd na de maaltijd patent
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
oww en nog veel meer: nieuwsposters, sportcrew, gamescrew, devvers, designers, fotografen, columnisten etv etc
En samen werken we voor en aan de gaafste site van Nederland
weblog kom ik dus echt nooitquote:Op maandag 10 januari 2011 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er zijn altijd wel vacatures ergens
Ow en ik vergeet de weblog...
Mwah, je postte ook zo lekker mee.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vind ik ook heel lief van je hoor![]()
![]()
Maar "klinkt"een beetje vreemd als je tot nu toe gedaan hebt of ik er al (een beetje) bij hoor
ik wil de kassa wel doenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:36 schreef MPG het volgende:
[..]
We zoeken vanalles. Waar ligt je interesse?
ik dagelijks, altijd even kijkenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
weblog kom ik dus echt nooit
Nee, ik ben niet in de overgangquote:Op maandag 10 januari 2011 23:39 schreef Stuart het volgende:
Ik heb het al de hele avond belachelijk warm
Lief van je, bedankt!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat bedoelde ik ook
Maar tof dat je hier bent
Games -> babbel eens met Pheno als die terug is van vakantiequote:
Ja, leuk dat je bent terug gekomen Whisk en mijn excuus voor de wat merkwaardige avondquote:
En PR.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er zijn altijd wel vacatures ergens
Ow en ik vergeet de weblog...
Ok.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Games -> babbel eens met Pheno als die terug is van vakantie
design als in photoshop enzo?
Fotografie -> FOK!fotografen topic deel 16 - Wintertijd!
ik weet niet eens waar dat zitquote:Op maandag 10 januari 2011 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik dagelijks, altijd even kijken
Ga ik even nakijken wie / wat / waar je aan t jasje moet trekkenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok.
Photoshop, Illustrator, Flash, Indesign etc
trusten DMquote:Op maandag 10 januari 2011 23:42 schreef DaMart het volgende:
En nu ga ik er ook aan geloven... nog 6 uur en 19 minuten totdat mijn wekker afloopt, dus ik ga slapen.
Welterusten allemaal![]()
.
Dat is wel heel kort DM. Welterusten kerelquote:Op maandag 10 januari 2011 23:42 schreef DaMart het volgende:
En nu ga ik er ook aan geloven... nog 6 uur en 19 minuten totdat mijn wekker afloopt, dus ik ga slapen.
Welterusten allemaal![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |