Welterusten Marijkequote:Op maandag 10 januari 2011 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu ga ik ook slapenWelterusten lieve mensen

Slaap lekker STquote:Op maandag 10 januari 2011 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
En nu ga ik echt slapen.
Dat ging net natuurlijk nog niet![]()
![]()

Tata, toetoet...quote:Op maandag 10 januari 2011 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:

Dank voor de toelichting!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een topic waarin Suikertaartje heerst.

Straks heb ik weer twee weken pijnquote:Op maandag 10 januari 2011 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Komt goed
![]()
[..]
Er zijn serieus mannen die dat hemels vinden![]()
[..]
Ja, dat je me kriebelt op m'n onderarmWeet je hoe lekker?
![]()

You're welcome!quote:

Slaap lekker Liebchenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:

Slaap lekker Marijkequote:Op maandag 10 januari 2011 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:

Sweet dreams Marijkequote:Op maandag 10 januari 2011 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:

slaap lekkerquote:Op maandag 10 januari 2011 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:

Ok, dus wie is dan hoger: de admin (hoger dan de FA)? En wie staan er dan onderaan?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt. Zelfs ik (qua functie tussen FA en admin in) krijg niet altijd direct antwoord van hem.

slaap ze trevquote:Op maandag 10 januari 2011 23:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Slaap lekker Marijke![]()
En ik ga nu ook nog maar eens een poging doen, trusten lui![]()

Tisser loos?quote:

Even rigoreus de schaar erinquote:Op maandag 10 januari 2011 23:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Voor overmorgen de kapper maar eens bellen. Dit kan zo niet langer.

En gisteren wilde je nog een knuffel van mij hebben!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Tisser loos?
* MPG geeft bemoedigend schouderklopje
(ondanks de misquote van eerder vanavond ben ik niet zo van het mannen knuffelen)

Wij arme users staan onderaan de voedselketen. En voor elke positie heb je andere vaardigheden nodig, maar als modje moet je vooral de fora's door en door kennen en people skills hebben denk ik.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, dus wie is dan hoger: de admin (hoger dan de FA)? En wie staan er dan onderaan?
En wat moet je dan in huis hebben om een "hoge(re) functie te krijgen? Veel IT-kennis, hier al lang rondlopen als crew-lid of allebei of anders?

hij komt langzaam uit de kastquote:Op maandag 10 januari 2011 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
En gisteren wilde je nog een knuffel van mij hebben!

Dat zit er wel in ja. Mijn haar is nu ongeveer net zo lang als in mijn woeste kapsel-foto. Ik wil daar ongeveer de helft vanaf halen.quote:

Dat eerste is absoluut waar denk ik, maar ik had het over de crewquote:Op maandag 10 januari 2011 23:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wij arme users staan onderaan de voedselketen. En voor elke positie heb je andere vaardigheden nodig, maar als modje moet je vooral de fora's door en door kennen en people skills hebben denk ik.

Need to let it go, it's a sad sad situationquote:Op maandag 10 januari 2011 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Tisser loos?
* MPG geeft bemoedigend schouderklopje
(ondanks de misquote van eerder vanavond ben ik niet zo van het mannen knuffelen)

Ik wou even slim overkomen.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat eerste is absoluut waar denk ik, maar ik had het over de crew

Admin is hoogste.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, dus wie is dan hoger: de admin (hoger dan de FA)? En wie staan er dan onderaan?
En wat moet je dan in huis hebben om een "hoge(re) functie te krijgen? Veel IT-kennis, hier al lang rondlopen als crew-lid of allebei of anders?

Liefdesproblemen? Ziekte in de familie? Iets anders heel vervelends?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Need to let it go, it's a sad sad situation

ik heb vandaag geen tijd gehad voor het forumquote:Op maandag 10 januari 2011 23:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ben vandaag flink aan het spammen geweest

Hmm. Das wel klote. Maar komt ook heus wel weer goed, kerel!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Need to let it go, it's a sad sad situation

Dank!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Admin is hoogste.
IT-kennis is alleen nodig voor IT-beheer. Mijn collega-manager DriekOplopers bijvoorbeeld, weet bijvoorbeeld vrijwel niks van IT, maar is een hele goede people-manager. Dus voor elke functie zijn weer andere vaardigheden vereist.

Scouten jullie nu eigenlijk ook op mensen voor in jullie team? Of doen jullie dat per sollicitatie en bekijken jullie het dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Admin is hoogste.
IT-kennis is alleen nodig voor IT-beheer. Mijn collega-manager DriekOplopers bijvoorbeeld, weet bijvoorbeeld vrijwel niks van IT, maar is een hele goede people-manager. Dus voor elke functie zijn weer andere vaardigheden vereist.

Dat dusquote:Op maandag 10 januari 2011 23:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Admin is hoogste.

en dan groupie.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank!
Dus admin, manager, FA, ......., mod???

Betekend dat nu "veel posten" of rotzooi posten??quote:Op maandag 10 januari 2011 23:24 schreef goldfinger1963 het volgende:

Ik ken die foto nietquote:Op maandag 10 januari 2011 23:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat zit er wel in ja. Mijn haar is nu ongeveer net zo lang als in mijn woeste kapsel-foto. Ik wil daar ongeveer de helft vanaf halen.

Owh, maar ik hoef écht niet in de crew.. Ben gewoon nieuwsgierig.. Wil weten hoe het in elkaar steektquote:Op maandag 10 januari 2011 23:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dus.
En als je admins positief opvalt en er is een nieuw crewlid nodig, dan kun je gevraagd worden. Andere keren wordt er een sollicitatieronde gehouden en kun je zelf je interesse laten blijken, en wordt gekeken welke kandidaat het geschikst is voor de vacante crewfunctie.

Toch wel eens lekker als je een beetje actief bezig bentquote:Op maandag 10 januari 2011 23:24 schreef goldfinger1963 het volgende:

Dat ligt aan de context, worden ongewenst linkjes gepost om reclame te maken voor andere websites of producten, dan is er spam. Maar het wordt ook gebruikt voor heel veel posten op een dagquote:Op maandag 10 januari 2011 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Betekend dat nu "veel posten" of rotzooi posten??
Het lijkt wel een interview.. Wees gerust: dat is niet zo

Kijk maar in mijn fotoboek. Er is ééntje met flink warrig haar en eentje met een bescheiden koppie.quote:

Ja, zou teveel mensen missen vrees ikquote:

Dank!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ligt aan de context, worden ongewenst linkjes gepost om reclame te maken voor andere websites of producten, dan is er spam. Maar het wordt ook gebruikt voor heel veel posten op een dag.

quote:Op maandag 10 januari 2011 23:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Scouten jullie nu eigenlijk ook op mensen voor in jullie team? Of doen jullie dat per sollicitatie en bekijken jullie het dan?
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dus.
En als je admins positief opvalt en er is een nieuw crewlid nodig, dan kun je gevraagd worden. Andere keren wordt er een sollicitatieronde gehouden en kun je zelf je interesse laten blijken, en wordt gekeken welke kandidaat het geschikst is voor de vacante crewfunctie.

Echt lang is het niet maar ik snap als je er iets af laat halenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Kijk maar in mijn fotoboek. Er is ééntje met flink warrig haar en eentje met een bescheiden koppie.
En mijn playerfoto natuurlijk.

Ik las het, maar dank.quote:

En als het niet klinkt met iemand, gewoon negeren.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, zou teveel mensen missen vrees ik

Dat ga ik dus ook maar doen inderdaadquote:Op maandag 10 januari 2011 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En als het niet klinkt met iemand, gewoon negeren.
Er zijn er niet veel, maar zelfs ik heb wel wat mensen waar ik niet of nauwelijks op reageer hier

Voor mijn gezichtsvorm staat sowieso lang haar niet zo heel goed. Daarnaast heb ik een volle bos haar, dus het moet er bijtijds af.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Echt lang is het niet maar ik snap als je er iets af laat halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |