Welterusten Marijkequote:Op maandag 10 januari 2011 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
En nu ga ik ook slapenWelterusten lieve mensen

Slaap lekker STquote:Op maandag 10 januari 2011 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
En nu ga ik echt slapen.
Dat ging net natuurlijk nog niet![]()
![]()

Tata, toetoet...quote:Op maandag 10 januari 2011 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:

Dank voor de toelichting!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een topic waarin Suikertaartje heerst.

Straks heb ik weer twee weken pijnquote:Op maandag 10 januari 2011 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Komt goed
![]()
[..]
Er zijn serieus mannen die dat hemels vinden![]()
[..]
Ja, dat je me kriebelt op m'n onderarmWeet je hoe lekker?
![]()

You're welcome!quote:

Slaap lekker Liebchenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:

Slaap lekker Marijkequote:Op maandag 10 januari 2011 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:

Sweet dreams Marijkequote:Op maandag 10 januari 2011 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:

slaap lekkerquote:Op maandag 10 januari 2011 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:

Ok, dus wie is dan hoger: de admin (hoger dan de FA)? En wie staan er dan onderaan?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt. Zelfs ik (qua functie tussen FA en admin in) krijg niet altijd direct antwoord van hem.

slaap ze trevquote:Op maandag 10 januari 2011 23:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Slaap lekker Marijke![]()
En ik ga nu ook nog maar eens een poging doen, trusten lui![]()

Tisser loos?quote:

Even rigoreus de schaar erinquote:Op maandag 10 januari 2011 23:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Voor overmorgen de kapper maar eens bellen. Dit kan zo niet langer.

En gisteren wilde je nog een knuffel van mij hebben!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Tisser loos?
* MPG geeft bemoedigend schouderklopje
(ondanks de misquote van eerder vanavond ben ik niet zo van het mannen knuffelen)

Wij arme users staan onderaan de voedselketen. En voor elke positie heb je andere vaardigheden nodig, maar als modje moet je vooral de fora's door en door kennen en people skills hebben denk ik.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, dus wie is dan hoger: de admin (hoger dan de FA)? En wie staan er dan onderaan?
En wat moet je dan in huis hebben om een "hoge(re) functie te krijgen? Veel IT-kennis, hier al lang rondlopen als crew-lid of allebei of anders?

hij komt langzaam uit de kastquote:Op maandag 10 januari 2011 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
En gisteren wilde je nog een knuffel van mij hebben!

Dat zit er wel in ja. Mijn haar is nu ongeveer net zo lang als in mijn woeste kapsel-foto. Ik wil daar ongeveer de helft vanaf halen.quote:

Dat eerste is absoluut waar denk ik, maar ik had het over de crewquote:Op maandag 10 januari 2011 23:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wij arme users staan onderaan de voedselketen. En voor elke positie heb je andere vaardigheden nodig, maar als modje moet je vooral de fora's door en door kennen en people skills hebben denk ik.

Need to let it go, it's a sad sad situationquote:Op maandag 10 januari 2011 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Tisser loos?
* MPG geeft bemoedigend schouderklopje
(ondanks de misquote van eerder vanavond ben ik niet zo van het mannen knuffelen)

Ik wou even slim overkomen.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat eerste is absoluut waar denk ik, maar ik had het over de crew
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |