Ik had ruzie en ben nu heel sip en dan helpt het niet als mensen op elkaar gaan zitten vitten om futiliteiten. Dat gebeurt hier irl al genoegquote:Op maandag 10 januari 2011 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat HEEFT iedereen vandaag??
Is dit de officieel ongezelligste dag van het jaar ofzo?? Die i toch altijd in januari & op een maandag???
![]()
![]()
welk commentaar?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben het kotsbeu om steeds maar van dezelfde commentaar te krijgen. Daar kom ik hier niet voor na een dag lang werken. Dan bedank ik voor de KSC
kusje op je sipheidquote:Op maandag 10 januari 2011 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had ruzie en ben nu heel sip en dan helpt het niet als mensen op elkaar gaan zitten vitten om futiliteiten. Dat gebeurt hier irl al genoeg
*KNUFFEL*!!!!!! Niet gaan...quote:Op maandag 10 januari 2011 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben het kotsbeu om steeds maar van dezelfde commentaar te krijgen. Daar kom ik hier niet voor na een dag lang werken. Dan bedank ik voor de KSC
zo ben ik nou eenmaalquote:Op maandag 10 januari 2011 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou een hartverwarmende reactie!!
ja jonguh ik zweer ut juhquote:Op maandag 10 januari 2011 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, nationale idioten dagIk zweer het je
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die is meer dan twee meter grootquote:Op maandag 10 januari 2011 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Okee, laatste poging van een knuffelbare vogel
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:NO4G1WTzt87gBM:http://kimster-p.net/blog(...)o.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Dat is inmiddels wel klaar tochquote:Op maandag 10 januari 2011 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
KUTPINOquote:Op maandag 10 januari 2011 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:NO4G1WTzt87gBM:http://kimster-p.net/blog(...)o.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Nuut! Knuffelbaarquote:Op maandag 10 januari 2011 22:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Die is meer dan twee meter groot.. Die is eng
![]()
ook dat idd, hoorde ik. En Muck en ik via de sportcrewquote:Op maandag 10 januari 2011 22:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt. We hebben elkaar via KSC leren kennen zelfs![]()
...
Gaat hier niet helpenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, niet als het zich maar blijft herhalen. Echt, van zulk gedrag krijg ik jeuk en dan kan ik beter weg blijven aangezien ik hier als een van de laatste kwam. Simpelquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, niet als het zich maar blijft herhalen. Echt, van zulk gedrag krijg ik jeuk en dan kan ik beter weg blijven aangezien ik hier als een van de laatste kwam. Simpel
maar wie doet dat dan Stu? (PM anders)quote:Op maandag 10 januari 2011 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, niet als het zich maar blijft herhalen. Echt, van zulk gedrag krijg ik jeuk en dan kan ik beter weg blijven aangezien ik hier als een van de laatste kwam. Simpel
Ja, liefje ik weet het...quote:Op maandag 10 januari 2011 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had ruzie en ben nu heel sip en dan helpt het niet als mensen op elkaar gaan zitten vitten om futiliteiten. Dat gebeurt hier irl al genoeg
Nee.. Engquote:
Alweer?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
Zullen we het weer over gleufjes hebben?
Hey zo heb ik er nog niet naar gekekenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.. Eng...
Dat vond ik vroeger iig![]()
...
Nu denk ik alleen maar aan: veel vlees op de BBQ![]()
..
ik ben best vrolijk hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, liefje ik weet het...![]()
Maar het lijkt ineens wel een collectieve "gekte" hier..![]()
Kom op lieverds, ben hier gekomen omdat jullie zo lief en gezellig zijn!!!Wat maken jullie me nu??
![]()
![]()
Allemaal een dikke knuffel en weer veel gezelligheid!!![]()
![]()
Nee, die is LIEFFF én HEEL knuffelbaar: veel om om te knuffelen én zachte veertjesquote:Op maandag 10 januari 2011 22:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Die is meer dan twee meter groot.. Die is eng
![]()
douche ze suikertjequote:
Jij bent toch wel de laatste die mij een hypocriet zou moeten noemen LL. Het is voor jou blijkbaar een sport om op de man te spelen als iets jou niet bevalt. Dat flik je keer op keer en het is dan ook puur om jouw eeuwige gezeik dat ik hier weg zal blijvenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]en wie blijft er maar doorzaniken over een rood of blauw regenpak
![]()
komop zeg doe niet zo hypocriet
Tuurlijk nu heb ik het weer gedaan terwijl ik 1 opmerking maakte en er daarna over ophieldquote:Op maandag 10 januari 2011 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent toch wel de laatste die mij een hypocriet zou moeten noemen LL. Het is voor jou blijkbaar een sport om op de man te spelen als iets jou niet bevalt. Dat flik je keer op keer en het is dan ook puur om jouw eeuwige gezeik dat ik hier weg zal blijven
Jij bent altijd degene die de eerste opmerking maakt. Maar was je handen lekker in onschuld joh. Als jij het maar naar het zin hebt tochquote:Op maandag 10 januari 2011 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tuurlijk nu heb ik het weer gedaan terwijl ik 1 opmerking maakte en er daarna over ophield
SURE
Bis Later Marijkequote:Op maandag 10 januari 2011 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
OMG, zelfs ik ben d'r weg van![]()
Doeg allemaal
marijkequote:Op maandag 10 januari 2011 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Doeg allemaal
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Doeg allemaal
Welnee, even een nachtje slapen, en morgen ben je er gewoon weer gezellig bij, net als de restquote:Op maandag 10 januari 2011 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent toch wel de laatste die mij een hypocriet zou moeten noemen LL. Het is voor jou blijkbaar een sport om op de man te spelen als iets jou niet bevalt. Dat flik je keer op keer en het is dan ook puur om jouw eeuwige gezeik dat ik hier weg zal blijven
Dus schenk je glas maar vol meid want je hebt je zin eindelijk
* goldfinger1963 geeft whiskers een knuffelquote:Op maandag 10 januari 2011 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hier wordt ik écht héél verdrietig van
![]()
Nu moet IK een knuffel...
* Trevland geeft Whis een knuffelquote:Op maandag 10 januari 2011 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hier wordt ik écht héél verdrietig van
![]()
Nu moet IK een knuffel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |