Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
das zooooo makkelijkquote:Op maandag 10 januari 2011 22:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zo hip ben ik niet hoor, skype en alles.
ik ben te sip om te lezenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:04 schreef wel.o.k het volgende:
ik hou het niet meer bij![]()
tijd om af te sluiten......
suikertje![]()
we hadden al een keus gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ik doe een sociale studie als manzijnde. Dat moet voldoende zeggen over mijn technische vaardigheden.quote:
Herstel:quote:
dan lees ik jou wel weer voorquote:
Heeee klussertquote:Op maandag 10 januari 2011 22:08 schreef Toekito het volgende:
eindelijk thuis
Hoe is het hier?
Btw heb UPC decoder aangesloten en raad eens: Fabeltjeskrant is gratis terug te kijkenZit nu om te testen even 1 aflevering terug aan het kijken!
Gaat ook weer te verquote:Op maandag 10 januari 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
knuffelen is zoooo zoetsappig
NEUKEN?
quote:
Kloarquote:Op maandag 10 januari 2011 22:07 schreef Trevland het volgende:
CRAP![]()
dat was dus niet de bedoeling
OP en Wiki fiksen
Is goedquote:Op maandag 10 januari 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
NEUKEN?
jaquote:Op maandag 10 januari 2011 22:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan lees ik jou wel weer voor
en kroel ik in je lange haren
Rollen omdraaien en voorgelezen worden dusquote:
je zou opgepakt worden voor pedofilie, lijkt me niet slimquote:Op maandag 10 januari 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
NEUKEN?
KUT SCHIJT KLOTE NUMMERquote:Op maandag 10 januari 2011 22:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik kan niet wachten tot volgend jaar kerstmis. Dan kan ik deze weer draaien. Gezellig he Trev? <3
JAquote:Op maandag 10 januari 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
NEUKEN?
Ik bedoelde *dikke knuffel*quote:
Joah!quote:Op maandag 10 januari 2011 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zullen we gaan skypendan zing ik mee
Wij volwassenen hebben daar geen last meer vanquote:
Mee eens.quote:
Godverkut ik was het net weer een beetje vergetenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik kan niet wachten tot volgend jaar kerstmis. Dan kan ik deze weer draaien. Gezellig he Trev? <3
Jaquote:Op maandag 10 januari 2011 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik bedoelde *dikke knuffel*![]()
Maar dat snapte je wel denk ik...
BTG? Wasda?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah!
[..]
Wij volwassenen hebben daar geen last meer van![]()
rocket man van elton johnquote:Op maandag 10 januari 2011 22:09 schreef DaMart het volgende:
Ik heb alleen geen idee welk nummer bij de raketzone hoorde.
Kom je hier logeren met taartje?quote:
Hey Toek!quote:Op maandag 10 januari 2011 22:08 schreef Toekito het volgende:
eindelijk thuis
Hoe is het hier?
Btw heb UPC decoder aangesloten en raad eens: Fabeltjeskrant is gratis terug te kijkenZit nu om te testen even 1 aflevering terug aan het kijken!
Vroeg ik me ook net af...quote:
beltegoedquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kom je hier logeren met taartje?Lees ik je wel voor ja?
Hej hoe is het met jou?quote:
Geen last van. Ik betaal gewoon mijn factuur op tijd en kan verder gewoon schier oneindig bellen en smsen en internettenquote:
doeiselsquote:
zal de mijne morgen maar eens voldoenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen last van. Ik betaal gewoon mijn factuur op tijd en kan verder gewoon schier oneindig bellen en smsen en internetten.
Exact!quote:Op maandag 10 januari 2011 22:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen last van. Ik betaal gewoon mijn factuur op tijd en kan verder gewoon schier oneindig bellen en smsen en internetten.
Ja, maar vandaag even nietquote:Op maandag 10 januari 2011 22:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Als ST nu meezingt heb ik een live Destinys Child optreden.
Snap ik tochquote:
dat en ik heb belachelijk veel smsjesquote:Op maandag 10 januari 2011 22:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Alles okeequote:Op maandag 10 januari 2011 22:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hej hoe is het met jou?
Het werkt, leuk voor mijn en Muck haar neefjes en nichtjes (al zullen de mijne hier vaker zijn!
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan wel even wachten tot jullie een nummer ingestudeerd hebben.quote:
Nee hoor..quote:Op maandag 10 januari 2011 22:15 schreef Koen66 het volgende:
truste Aja
[..]
hmmm jaag ik iedereen weg
Jaquote:Op maandag 10 januari 2011 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Snap ik tochMaar wij gan wel een andere keer knuffelen van de week
Hoe gaat het met de kast?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:15 schreef Toekito het volgende:
Morgen is Muck weer thuis
Woensdag een UPC monteur voor het aansluitpunt waardoor de internet splitter niet blijft hangen!
Donderdag geen idee.
Vrijdag mijn pa terug van vakantie
Zaterdag Ed en Willem Boonman die komen helpen klussen en zondag rust ofzo
I Hope
Inderdaadquote:Op maandag 10 januari 2011 22:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
of je iPhone gaat kaduuk na 3 weken terwijl je nog steeds doorbetaald en daar word je gewoon gek van maar dan stuur je 'm op en helpen ze je binnen 5 dagen zeggen ze maar hij is nu al 3 weken onderweg net zoals toen ik 'm bestelde want toen duurde het 3,5 maand langer dan ze zeiden dat het zou duren
Neequote:Op maandag 10 januari 2011 22:16 schreef DaMart het volgende:
LL, zat dit nummer nog steeds in je hoofd?.
Die ene uit dat filmpje van MPG?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb toch liever de Piano man
Mwah met mij gaat het wel goed opzich hoor. Was wel druk op het werk maar ging wel lekkerquote:Op maandag 10 januari 2011 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alles okee
Hoe is het met jou dan?
Hoe ging het met Muck vandaag?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:15 schreef Toekito het volgende:
Morgen is Muck weer thuis
Woensdag een UPC monteur voor het aansluitpunt waardoor de internet splitter niet blijft hangen!
Donderdag geen idee.
Vrijdag mijn pa terug van vakantie
Zaterdag Ed en Willem Boonman die komen helpen klussen en zondag rust ofzo
I Hope
bijna in elkaar maar moest eerder naar werk, ze belden!quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
Mwah met mij gaat het wel goed opzich hoor. Was wel druk op het werk maar ging wel lekker![]()
heb haar even gesproken. Ze legt het morgen live uit zei ze. Ze was moe en meldde dat ze ging slapenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe ging het met Muck vandaag?
Jazekers.. Al schrok ik me net rot toen ik binnen kwam..quote:Op maandag 10 januari 2011 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hey Whiskers![]()
Je vindt het leuk hier he
knap gezien!quote:
Ik weet ook niet precies. Ze had het over een advies van de arts om af te vallen en verder hoor ik morgen als ze hier weer is.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
En hoe is het met Muck gegaan?Had d'r nog gesmst, maar geen antwoord op die vraag
Dan pak ik een reservetoestel. Of ik koop een reservetoestel.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
of je iPhone gaat kaduuk na 3 weken terwijl je nog steeds doorbetaald en daar word je gewoon gek van maar dan stuur je 'm op en helpen ze je binnen 5 dagen zeggen ze maar hij is nu al 3 weken onderweg net zoals toen ik 'm bestelde want toen duurde het 3,5 maand langer dan ze zeiden dat het zou duren
Wie is Muck?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe ging het met Muck vandaag?
ik ben gewoon een kei in rekenenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
knap gezien!
en zeker al 2515 sinds 2000!
en dan te bedenken dat ik hier begon rond topique 1750...
hmmm ik kom soms ook wel eens roepend binnen en dan ziet niemand mequote:Op maandag 10 januari 2011 22:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jazekers.. Al schrok ik me net rot toen ik binnen kwam..
Maar toen heb ik heel hard HIERKOMEN GEZELLIGHEID geroepen en toen kwam 'ie
Okeequote:Op maandag 10 januari 2011 22:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies. Ze had het over een advies van de arts om af te vallen en verder hoor ik morgen als ze hier weer is.
Ik nietquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die ene uit dat filmpje van MPG?![]()
Thanks!quote:Op maandag 10 januari 2011 22:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Iemand die hier regelmatig mee post en vriendin van Toekito
Mijn ex.quote:
KSC-er van de eerste dag zelfs dacht ik samen met GPMquote:Op maandag 10 januari 2011 22:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Iemand die hier regelmatig mee post en vriendin van Toekito
ook nog idd en jarenlang PR en Kookboek van FOK! gedaanquote:
Hey GFquote:
Dat zou kunnen, ik was er niet bij toen, zeg alleen maar wat ik weet en relevant kan zijnquote:Op maandag 10 januari 2011 22:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
KSC-er van de eerste dag zelfs dacht ik samen met GPM
die ken ik nietquote:Op maandag 10 januari 2011 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die ene uit dat filmpje van MPG?![]()
koenquote:
Nu word ik nieuwsgierig...quote:
trevquote:Op maandag 10 januari 2011 22:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey GF
[..]
Dat zou kunnen, ik was er niet bij toen, zeg alleen maar wat ik weet en relevant kan zijn
MPG, doe nog eens dat linkjequote:
Klopt. We hebben elkaar via KSC leren kennen zelfsquote:Op maandag 10 januari 2011 22:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
KSC-er van de eerste dag zelfs dacht ik samen met GPM MPG
ja doe eensquote:Op maandag 10 januari 2011 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MPG, doe nog eens dat linkje![]()
Dank voor de overweldigende info!! Bekende en kennelijk lieve dame dus...quote:Op maandag 10 januari 2011 22:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
ook nog idd en jarenlang PR en Kookboek van FOK! gedaan
En met jou ook nog meerquote:Op maandag 10 januari 2011 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja doe eenswant ik weet nie waar het over gaat
WOW, dat dat echt gebeurd ook..quote:Op maandag 10 januari 2011 22:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt. We hebben elkaar via KSC leren kennen zelfs![]()
...
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MPG, doe nog eens dat linkje![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja doe eenswant ik weet nie waar het over gaat
quote:
geen snert meerquote:Op maandag 10 januari 2011 22:23 schreef Stuart het volgende:
Haal mij trouwens maar uit de OP ook. Ben er wel klaar mee namelijk
Wat krijgen we nu???quote:Op maandag 10 januari 2011 22:23 schreef Stuart het volgende:
Stu blijf nouquote:Op maandag 10 januari 2011 22:23 schreef Stuart het volgende:
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:23 schreef Stuart het volgende:
hij heeft suïcidale neigingen sinds hij niet op 1 stond van 2010.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:25 schreef Koen66 het volgende:
wat heb ik gemist???
Wat is er met Stu ??????
Doe ff normaalquote:Op maandag 10 januari 2011 22:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hij heeft suïcidale neigingen sinds hij niet op 1 stond van 2010.
sorry, ik ga wel weg.quote:
Niet zo flauw hoor.. en een beetje GEZELLIG graag!!!quote:Op maandag 10 januari 2011 22:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hij heeft suïcidale neigingen sinds hij niet op 1 stond van 2010.
Geen idee, ik kan het bij mij zo wel zeggen waaromquote:Op maandag 10 januari 2011 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omg wat is er toch met iedereen
Nee, nationale idioten dagquote:
Ik ben het kotsbeu om steeds maar van dezelfde commentaar te krijgen. Daar kom ik hier niet voor na een dag lang werken. Dan bedank ik voor de KSCquote:Op maandag 10 januari 2011 22:25 schreef Koen66 het volgende:
wat heb ik gemist???
Wat is er met Stu ??????
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:25 schreef Koen66 het volgende:
wat heb ik gemist???
Wat is er met Stu ??????
wie woe wat waar??quote:Op maandag 10 januari 2011 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben het kotsbeu om steeds maar van dezelfde commentaar te krijgen. Daar kom ik hier niet voor na een dag lang werken. Dan bedank ik voor de KSC
Ik dacht volgende week, de derde maandag van jan, meestal ben ik dan heel vrolijkquote:Op maandag 10 januari 2011 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat HEEFT iedereen vandaag??
Is dit de officieel ongezelligste dag van het jaar ofzo?? Die i toch altijd in januari & op een maandag???
![]()
![]()
Twee kerels spelen piano. Quatre mains, maar met hun handen hoog in de lucht en hun broek op de enkels...quote:Op maandag 10 januari 2011 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Shit, hoor het filmpje wel, maar zie het niet, en kan het dus niet uitzetten om opnieuwe te kijken..
HELP!!!
Edit: laat maar, is vanzelf gestopt!
Kijk, dat is nou een hartverwarmende reactie!!quote:
Ik had ruzie en ben nu heel sip en dan helpt het niet als mensen op elkaar gaan zitten vitten om futiliteiten. Dat gebeurt hier irl al genoegquote:Op maandag 10 januari 2011 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat HEEFT iedereen vandaag??
Is dit de officieel ongezelligste dag van het jaar ofzo?? Die i toch altijd in januari & op een maandag???
![]()
![]()
welk commentaar?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben het kotsbeu om steeds maar van dezelfde commentaar te krijgen. Daar kom ik hier niet voor na een dag lang werken. Dan bedank ik voor de KSC
kusje op je sipheidquote:Op maandag 10 januari 2011 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had ruzie en ben nu heel sip en dan helpt het niet als mensen op elkaar gaan zitten vitten om futiliteiten. Dat gebeurt hier irl al genoeg
*KNUFFEL*!!!!!! Niet gaan...quote:Op maandag 10 januari 2011 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
zo ben ik nou eenmaalquote:Op maandag 10 januari 2011 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou een hartverwarmende reactie!!
ja jonguh ik zweer ut juhquote:Op maandag 10 januari 2011 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, nationale idioten dagIk zweer het je
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die is meer dan twee meter grootquote:Op maandag 10 januari 2011 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Okee, laatste poging van een knuffelbare vogel
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:NO4G1WTzt87gBM:http://kimster-p.net/blog(...)o.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Dat is inmiddels wel klaar tochquote:Op maandag 10 januari 2011 22:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
KUTPINOquote:Op maandag 10 januari 2011 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:NO4G1WTzt87gBM:http://kimster-p.net/blog(...)o.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Nuut! Knuffelbaarquote:Op maandag 10 januari 2011 22:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Die is meer dan twee meter groot.. Die is eng
![]()
ook dat idd, hoorde ik. En Muck en ik via de sportcrewquote:Op maandag 10 januari 2011 22:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt. We hebben elkaar via KSC leren kennen zelfs![]()
...
Gaat hier niet helpenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, niet als het zich maar blijft herhalen. Echt, van zulk gedrag krijg ik jeuk en dan kan ik beter weg blijven aangezien ik hier als een van de laatste kwam. Simpelquote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, niet als het zich maar blijft herhalen. Echt, van zulk gedrag krijg ik jeuk en dan kan ik beter weg blijven aangezien ik hier als een van de laatste kwam. Simpel
maar wie doet dat dan Stu? (PM anders)quote:Op maandag 10 januari 2011 22:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, niet als het zich maar blijft herhalen. Echt, van zulk gedrag krijg ik jeuk en dan kan ik beter weg blijven aangezien ik hier als een van de laatste kwam. Simpel
Ja, liefje ik weet het...quote:Op maandag 10 januari 2011 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had ruzie en ben nu heel sip en dan helpt het niet als mensen op elkaar gaan zitten vitten om futiliteiten. Dat gebeurt hier irl al genoeg
Nee.. Engquote:
Alweer?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
Zullen we het weer over gleufjes hebben?
Hey zo heb ik er nog niet naar gekekenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.. Eng...
Dat vond ik vroeger iig![]()
...
Nu denk ik alleen maar aan: veel vlees op de BBQ![]()
..
ik ben best vrolijk hoorquote:Op maandag 10 januari 2011 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, liefje ik weet het...![]()
Maar het lijkt ineens wel een collectieve "gekte" hier..![]()
Kom op lieverds, ben hier gekomen omdat jullie zo lief en gezellig zijn!!!Wat maken jullie me nu??
![]()
![]()
Allemaal een dikke knuffel en weer veel gezelligheid!!![]()
![]()
Nee, die is LIEFFF én HEEL knuffelbaar: veel om om te knuffelen én zachte veertjesquote:Op maandag 10 januari 2011 22:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Die is meer dan twee meter groot.. Die is eng
![]()
douche ze suikertjequote:
Jij bent toch wel de laatste die mij een hypocriet zou moeten noemen LL. Het is voor jou blijkbaar een sport om op de man te spelen als iets jou niet bevalt. Dat flik je keer op keer en het is dan ook puur om jouw eeuwige gezeik dat ik hier weg zal blijvenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]en wie blijft er maar doorzaniken over een rood of blauw regenpak
![]()
komop zeg doe niet zo hypocriet
Tuurlijk nu heb ik het weer gedaan terwijl ik 1 opmerking maakte en er daarna over ophieldquote:Op maandag 10 januari 2011 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent toch wel de laatste die mij een hypocriet zou moeten noemen LL. Het is voor jou blijkbaar een sport om op de man te spelen als iets jou niet bevalt. Dat flik je keer op keer en het is dan ook puur om jouw eeuwige gezeik dat ik hier weg zal blijven
Jij bent altijd degene die de eerste opmerking maakt. Maar was je handen lekker in onschuld joh. Als jij het maar naar het zin hebt tochquote:Op maandag 10 januari 2011 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tuurlijk nu heb ik het weer gedaan terwijl ik 1 opmerking maakte en er daarna over ophield
SURE
Bis Later Marijkequote:Op maandag 10 januari 2011 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
OMG, zelfs ik ben d'r weg van![]()
Doeg allemaal
marijkequote:Op maandag 10 januari 2011 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Doeg allemaal
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Doeg allemaal
Welnee, even een nachtje slapen, en morgen ben je er gewoon weer gezellig bij, net als de restquote:Op maandag 10 januari 2011 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent toch wel de laatste die mij een hypocriet zou moeten noemen LL. Het is voor jou blijkbaar een sport om op de man te spelen als iets jou niet bevalt. Dat flik je keer op keer en het is dan ook puur om jouw eeuwige gezeik dat ik hier weg zal blijven
Dus schenk je glas maar vol meid want je hebt je zin eindelijk
* goldfinger1963 geeft whiskers een knuffelquote:Op maandag 10 januari 2011 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hier wordt ik écht héél verdrietig van
![]()
Nu moet IK een knuffel...
* Trevland geeft Whis een knuffelquote:Op maandag 10 januari 2011 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
*knuf*quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Doeg allemaal
Dank je...quote:Op maandag 10 januari 2011 22:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* goldfinger1963 geeft whiskers een knuffel
Jij ook bedankt!!quote:Op maandag 10 januari 2011 22:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland geeft Whis een knuffel![]()
quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die knuf kan ik wel waarderen, maar dat gezoen hoeft niet
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
Zit ik weer verkeerd te quotenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die knuf kan ik wel waarderen, maar dat gezoen hoeft niet
Die is wel héél lief, dank je wel!quote:
Ehm, nee hoor. Zo zit ik niet in elkaar vrees ik. Haal me maar uit de OP en ga gezellig verder met het bestaande groepjequote:Op maandag 10 januari 2011 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welnee, even een nachtje slapen, en morgen ben je er gewoon weer gezellig bij, net als de rest.
Niet doen.. Is gewoon een idiote dag vandaag..quote:Op maandag 10 januari 2011 22:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, nee hoor. Zo zit ik niet in elkaar vrees ik. Haal me maar uit de OP en ga gezellig verder met het bestaande groepje
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:42 schreef Symphonic het volgende:
Zo, hebben we dag van de korte lontjes nu gehad voor vandaag, dan kunnen we de rest van het jaar weer lief doen
quote:
Enige uitleg voor de niet-ingewijden???quote:
ik ken Rauzer uit andere SC's en van een meetquote:Op maandag 10 januari 2011 22:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Enige uitleg voor de niet-ingewijden???
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:42 schreef Symphonic het volgende:
Zo, hebben we dag van de korte lontjes nu gehad voor vandaag, dan kunnen we de rest van het jaar weer lief doen
trusten trevquote:Op maandag 10 januari 2011 22:41 schreef Trevland het volgende:
Ik ga ook maar eens
Kop is de hele dag al een chaos
Slaap lekkerLui en bis morgen
![]()
Maar hij komt hier normaal niet?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ken Rauzer uit andere SC's en van een meet
quote:
niet dat ik hem hier ooit zagquote:Op maandag 10 januari 2011 22:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar hij komt hier normaal niet?
Welterusten!!quote:Op maandag 10 januari 2011 22:41 schreef Trevland het volgende:
Ik ga ook maar eens
Kop is de hele dag al een chaos
Slaap lekkerLui en bis morgen
![]()
mijn ideequote:Op maandag 10 januari 2011 22:42 schreef Symphonic het volgende:
\quote:
Verkeerd gequote blijkbaar.quote:
Ik ook... alleen heette hij toen nog geen Rauzerquote:Op maandag 10 januari 2011 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ken Rauzer uit andere SC's en van een meet
Of quote ipv van edit... Wil ik nog wel eens last van hebben..quote:Op maandag 10 januari 2011 22:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Verkeerd gequote blijkbaar.
Net zoiets als edit ipv quote
Of ineens een topic naar een forum schoppen waar bekant niemand in kan![]()
...
Nee, je eigen post in die van een ander tikken staat slimquote:Op maandag 10 januari 2011 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of quote ipv van edit... Wil ik nog wel eens last van hebben..
Staat bijzonder dom..
Dat heb ik ook wel eens gehadquote:Op maandag 10 januari 2011 22:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, je eigen post in die van een ander tikken staat slim![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of quote ipv van edit... Wil ik nog wel eens last van hebben..
Staat bijzonder dom..
heb ik geen last van gehadquote:Op maandag 10 januari 2011 22:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar zeg je wat...quote:Op maandag 10 januari 2011 22:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Spammerquote:Op maandag 10 januari 2011 22:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
MPG ik ben jou al voorbij in de top 500
Van wat? Ik bedoel: Waar heb je het over???quote:Op maandag 10 januari 2011 22:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
MPG ik ben jou al voorbij in de top 500
Ik ben eerder gestopt dan jij knuppelquote:Op maandag 10 januari 2011 22:51 schreef Toekito het volgende:
Rauzer moet jij geen sport posten ofzo
ohjaquote:Op maandag 10 januari 2011 22:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik ben eerder gestopt dan jij knuppel
Truste!quote:Op maandag 10 januari 2011 22:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
ohjahet is laat
Maargoed ik ga slapen want morgen weer werken en klussen
http://forum.fok.nl/user/list_usertotalsquote:Op maandag 10 januari 2011 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Van wat? Ik bedoel: Waar heb je het over???
slaap ze toekquote:Op maandag 10 januari 2011 22:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
ohjahet is laat
quote:
Nee vele kennen elkaar pas nadat ze crew werden.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk in elkaar, die Fok!crew?
Kennen jullie elkaar allemaal? En is een een "rangorde" van functies??
En hoe kom je er bij> Is het vrijwilligerswerk of zijn er ook mensen die het als baan doen? Etc...
Nee, heb geen ambities in die richting...
Nee joh ik ben begin november gestopt geloof ik, aantal maanden na jouquote:Op maandag 10 januari 2011 22:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
ohjahet is laat
Mag ik nog even zeggen dat ik jou echt superdesuupsuupschattig vind?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
En hoe kom je er bij> Is het vrijwilligerswerk of zijn er ook mensen die het als baan doen? Etc...
het is liefdewerk oud papier, maar ik doe het graag.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
zou het niet wetenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Met hoeveel posters zijn we nu over??
Aha...quote:Op maandag 10 januari 2011 22:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
kap nou eens met klieren!quote:Op maandag 10 januari 2011 22:58 schreef Stuart het volgende:
Weet je, ik blijf gvd ook niet weg ook MAAR zal NOOIT meer reageren op LL (niet positief maar uiteraard ook niet negatief) en als dat niet bevalt bij anderen dan blijf ik permanent weg
Dat mag!!! Maar ik word er wel een beetje verlegen van..quote:Op maandag 10 januari 2011 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mag ik nog even zeggen dat ik jou echt superdesuupsuupschattig vind?![]()
Suikertaartje IS gewoon enorm liefquote:Op maandag 10 januari 2011 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat mag!!! Maar ik word er wel een beetje verlegen van..
Wat lief van je!!![]()
Bedankt voor je mening Toekito. Stel ik op prijsquote:
Dank voor de info!!quote:Op maandag 10 januari 2011 22:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nee vele kennen elkaar pas nadat ze crew werden.
Danny is de opperbaas met daaronder paar andere en daar weer onder de site-admins en daar hun slaafjes weer onder.
Ja is vrijwilligerswerk maar wel heel erg tof om te doen!
En jij ookquote:
Dat probeerde ik dus te zeggen maar goed, er is altijd wel iets dat niet deugd natuurlijkquote:Op maandag 10 januari 2011 23:01 schreef MPG het volgende:
[..]
En jij ook.
Stu moet gewoon blijven. Klaar. EN als hij niet goed met LL overweg kan, is dat jammer, maar wel beter als hij dat inziet en een confrontatie niet wil opzoeken.
I'll confirm thatquote:Op maandag 10 januari 2011 23:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Suikertaartje IS gewoon enorm lief...
Aan de kleurtjes van de usernaam kun je deels ook de 'rang' zien...quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:01 schreef MPG het volgende:
[..]
En jij ook.
Stu moet gewoon blijven. Klaar. EN als hij niet goed met LL overweg kan, is dat jammer, maar wel beter als hij dat inziet en een confrontatie niet wil opzoeken.
je blijft iigquote:Op maandag 10 januari 2011 22:58 schreef Stuart het volgende:
Weet je, ik blijf gvd ook niet weg ook MAAR zal NOOIT meer reageren op LL (niet positief maar uiteraard ook niet negatief) en als dat niet bevalt bij anderen dan blijf ik permanent weg
Stiekem kan je gewoon niet zonder ons.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:58 schreef Stuart het volgende:
Dank!quote:Op maandag 10 januari 2011 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is liefdewerk oud papier, maar ik doe het graag.
Aan de tagjes naast de naam kun je zien wat iemand doet
Is het nou opgeslot en blijf je nou?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat probeerde ik dus te zeggen maar goed, er is altijd wel iets dat niet deugd natuurlijk
ik doe dat altijdquote:Op maandag 10 januari 2011 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
Doe nu maar weer even elkaars mening respecteren, kee?
no problemquote:
Ik kom rond 22:00 binnen en er is herrie. Vele vertrekken ivm die herrie. En jij komt net voor 23:00 nog even iemand natrappen die weg is. Sorry dat ik er dan wat van zeg.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bedankt voor je mening Toekito. Stel ik op prijs
Ik geef inderdaad toe dat ik hier teveel mensen leuk vindquote:Op maandag 10 januari 2011 23:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Stiekem kan je gewoon niet zonder ons.
En laat dat andere stukje maar achterwege. Je moet zelf bepalen wat voor je voorneemt, maar hou het maar even voor je, dat helpt niet na vanavond.
Ahhhhhquote:Op maandag 10 januari 2011 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kijk het is een Kakapo-baby, lelijk he?
[ afbeelding ]
tering als ik zo lelijk werd geboren sprong ik van een flatquote:Op maandag 10 januari 2011 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent er weer / nogquote:Op maandag 10 januari 2011 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:01 schreef MPG het volgende:
[..]
En jij ook.
Ik vind de volwassen versie leukerquote:
Ga nu niet haten op kakapo's.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk Toekito, maar het hele gebeuren is niet door mij aangeslingerd verder in een publiek forum. Van mij mag je je mening hebben hoor, begrijp me niet verkeerd. Ik hou er verder over op en als anderen nog wat willen zeggen, mijn zege hebben zequote:Op maandag 10 januari 2011 23:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
no problem
[..]
Ik kom rond 22:00 binnen en er is herrie. Vele vertrekken ivm die herrie. En jij komt net voor 23:00 nog even iemand natrappen die weg is. Sorry dat ik er dan wat van zeg.
Als je een probleem met wie ook heb, mail/pm/fax/sms/twitter/rookgordijn of telegram je suf maar val ons er niet mee lastig. Dat is het enige dat ik je vraag.
Ga dan maar wel slapen...quote:Op maandag 10 januari 2011 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind de volwassen versie leuker![]()
Man, ik ben zo moeMaar wil niet slapen
Uhhh, heb je een lijst van die kleurtjes en rang(orde) dan??quote:Op maandag 10 januari 2011 23:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Aan de kleurtjes van de usernaam kun je deels ook de 'rang' zien...
True, maar ik was ff bang dat je alles weer oprakeldequote:Op maandag 10 januari 2011 23:05 schreef Toekito het volgende:
MPG ik zei het niet om te klieren maar om het gezellig te houden. Verder wil ik me er niet in mengen maar baal er van als ik hier binnen kom en er heibel is tussen div. mensen.
hup naar bed jijquote:Op maandag 10 januari 2011 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind de volwassen versie leuker![]()
Man, ik ben zo moeMaar wil niet slapen
het maakt me niet uit wie begint enzulks gewoon via andere kanalen dan KSC aub en geldt niet alleen voor jou hoor Stu.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk Toekito, maar het hele gebeuren is niet door mij aangeslingerd verder in een publiek forum. Van mij mag je je mening hebben hoor, begrijp me niet verkeerd. Ik hou er verder over op en als anderen nog wat willen zeggen, mijn zege hebben ze
Huhu, zodat je weet wanneer je moet gedragen?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhhh, heb je een lijst van die kleurtjes en rang(orde) dan??![]()
Sorry, ben een it-niwit.. Echt héél erg
OMG die winnenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
kijk, baby-duiven![]()
[ afbeelding ]
Dat klinkt spannend.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga dan maar wel slapen...
Ik moet ook... Morgen keivroeg op, want naar Michelle...
rood = admin (algemeen directeur)quote:Op maandag 10 januari 2011 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhhh, heb je een lijst van die kleurtjes en rang(orde) dan??![]()
Sorry, ben een it-niwit.. Echt héél erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |