ohjaquote:Op maandag 10 januari 2011 22:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik ben eerder gestopt dan jij knuppel
Truste!quote:Op maandag 10 januari 2011 22:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
ohjahet is laat
Maargoed ik ga slapen want morgen weer werken en klussen
http://forum.fok.nl/user/list_usertotalsquote:Op maandag 10 januari 2011 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Van wat? Ik bedoel: Waar heb je het over???
slaap ze toekquote:Op maandag 10 januari 2011 22:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
ohjahet is laat
quote:
Nee vele kennen elkaar pas nadat ze crew werden.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk in elkaar, die Fok!crew?
Kennen jullie elkaar allemaal? En is een een "rangorde" van functies??
En hoe kom je er bij> Is het vrijwilligerswerk of zijn er ook mensen die het als baan doen? Etc...
Nee, heb geen ambities in die richting...
Nee joh ik ben begin november gestopt geloof ik, aantal maanden na jouquote:Op maandag 10 januari 2011 22:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
ohjahet is laat
Mag ik nog even zeggen dat ik jou echt superdesuupsuupschattig vind?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
En hoe kom je er bij> Is het vrijwilligerswerk of zijn er ook mensen die het als baan doen? Etc...
het is liefdewerk oud papier, maar ik doe het graag.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
zou het niet wetenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Met hoeveel posters zijn we nu over??
Aha...quote:Op maandag 10 januari 2011 22:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
kap nou eens met klieren!quote:Op maandag 10 januari 2011 22:58 schreef Stuart het volgende:
Weet je, ik blijf gvd ook niet weg ook MAAR zal NOOIT meer reageren op LL (niet positief maar uiteraard ook niet negatief) en als dat niet bevalt bij anderen dan blijf ik permanent weg
Dat mag!!! Maar ik word er wel een beetje verlegen van..quote:Op maandag 10 januari 2011 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mag ik nog even zeggen dat ik jou echt superdesuupsuupschattig vind?![]()
Suikertaartje IS gewoon enorm liefquote:Op maandag 10 januari 2011 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat mag!!! Maar ik word er wel een beetje verlegen van..
Wat lief van je!!![]()
Bedankt voor je mening Toekito. Stel ik op prijsquote:
Dank voor de info!!quote:Op maandag 10 januari 2011 22:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nee vele kennen elkaar pas nadat ze crew werden.
Danny is de opperbaas met daaronder paar andere en daar weer onder de site-admins en daar hun slaafjes weer onder.
Ja is vrijwilligerswerk maar wel heel erg tof om te doen!
En jij ookquote:
Dat probeerde ik dus te zeggen maar goed, er is altijd wel iets dat niet deugd natuurlijkquote:Op maandag 10 januari 2011 23:01 schreef MPG het volgende:
[..]
En jij ook.
Stu moet gewoon blijven. Klaar. EN als hij niet goed met LL overweg kan, is dat jammer, maar wel beter als hij dat inziet en een confrontatie niet wil opzoeken.
I'll confirm thatquote:Op maandag 10 januari 2011 23:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Suikertaartje IS gewoon enorm lief...
Aan de kleurtjes van de usernaam kun je deels ook de 'rang' zien...quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:01 schreef MPG het volgende:
[..]
En jij ook.
Stu moet gewoon blijven. Klaar. EN als hij niet goed met LL overweg kan, is dat jammer, maar wel beter als hij dat inziet en een confrontatie niet wil opzoeken.
je blijft iigquote:Op maandag 10 januari 2011 22:58 schreef Stuart het volgende:
Weet je, ik blijf gvd ook niet weg ook MAAR zal NOOIT meer reageren op LL (niet positief maar uiteraard ook niet negatief) en als dat niet bevalt bij anderen dan blijf ik permanent weg
Stiekem kan je gewoon niet zonder ons.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:58 schreef Stuart het volgende:
Dank!quote:Op maandag 10 januari 2011 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is liefdewerk oud papier, maar ik doe het graag.
Aan de tagjes naast de naam kun je zien wat iemand doet
Is het nou opgeslot en blijf je nou?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat probeerde ik dus te zeggen maar goed, er is altijd wel iets dat niet deugd natuurlijk
ik doe dat altijdquote:Op maandag 10 januari 2011 23:02 schreef suikertaartje het volgende:
Doe nu maar weer even elkaars mening respecteren, kee?
no problemquote:
Ik kom rond 22:00 binnen en er is herrie. Vele vertrekken ivm die herrie. En jij komt net voor 23:00 nog even iemand natrappen die weg is. Sorry dat ik er dan wat van zeg.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bedankt voor je mening Toekito. Stel ik op prijs
Ik geef inderdaad toe dat ik hier teveel mensen leuk vindquote:Op maandag 10 januari 2011 23:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Stiekem kan je gewoon niet zonder ons.
En laat dat andere stukje maar achterwege. Je moet zelf bepalen wat voor je voorneemt, maar hou het maar even voor je, dat helpt niet na vanavond.
Ahhhhhquote:Op maandag 10 januari 2011 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kijk het is een Kakapo-baby, lelijk he?
[ afbeelding ]
tering als ik zo lelijk werd geboren sprong ik van een flatquote:Op maandag 10 januari 2011 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent er weer / nogquote:Op maandag 10 januari 2011 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 januari 2011 23:01 schreef MPG het volgende:
[..]
En jij ook.
Ik vind de volwassen versie leukerquote:
Ga nu niet haten op kakapo's.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk Toekito, maar het hele gebeuren is niet door mij aangeslingerd verder in een publiek forum. Van mij mag je je mening hebben hoor, begrijp me niet verkeerd. Ik hou er verder over op en als anderen nog wat willen zeggen, mijn zege hebben zequote:Op maandag 10 januari 2011 23:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
no problem
[..]
Ik kom rond 22:00 binnen en er is herrie. Vele vertrekken ivm die herrie. En jij komt net voor 23:00 nog even iemand natrappen die weg is. Sorry dat ik er dan wat van zeg.
Als je een probleem met wie ook heb, mail/pm/fax/sms/twitter/rookgordijn of telegram je suf maar val ons er niet mee lastig. Dat is het enige dat ik je vraag.
Ga dan maar wel slapen...quote:Op maandag 10 januari 2011 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind de volwassen versie leuker![]()
Man, ik ben zo moeMaar wil niet slapen
Uhhh, heb je een lijst van die kleurtjes en rang(orde) dan??quote:Op maandag 10 januari 2011 23:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Aan de kleurtjes van de usernaam kun je deels ook de 'rang' zien...
True, maar ik was ff bang dat je alles weer oprakeldequote:Op maandag 10 januari 2011 23:05 schreef Toekito het volgende:
MPG ik zei het niet om te klieren maar om het gezellig te houden. Verder wil ik me er niet in mengen maar baal er van als ik hier binnen kom en er heibel is tussen div. mensen.
hup naar bed jijquote:Op maandag 10 januari 2011 23:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind de volwassen versie leuker![]()
Man, ik ben zo moeMaar wil niet slapen
het maakt me niet uit wie begint enzulks gewoon via andere kanalen dan KSC aub en geldt niet alleen voor jou hoor Stu.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk Toekito, maar het hele gebeuren is niet door mij aangeslingerd verder in een publiek forum. Van mij mag je je mening hebben hoor, begrijp me niet verkeerd. Ik hou er verder over op en als anderen nog wat willen zeggen, mijn zege hebben ze
Huhu, zodat je weet wanneer je moet gedragen?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhhh, heb je een lijst van die kleurtjes en rang(orde) dan??![]()
Sorry, ben een it-niwit.. Echt héél erg
OMG die winnenquote:Op maandag 10 januari 2011 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
kijk, baby-duiven![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |