ohjaquote:Op maandag 10 januari 2011 22:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik ben eerder gestopt dan jij knuppel
Truste!quote:Op maandag 10 januari 2011 22:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
ohjahet is laat
Maargoed ik ga slapen want morgen weer werken en klussen
http://forum.fok.nl/user/list_usertotalsquote:Op maandag 10 januari 2011 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Van wat? Ik bedoel: Waar heb je het over???
slaap ze toekquote:Op maandag 10 januari 2011 22:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
ohjahet is laat
quote:
Nee vele kennen elkaar pas nadat ze crew werden.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk in elkaar, die Fok!crew?
Kennen jullie elkaar allemaal? En is een een "rangorde" van functies??
En hoe kom je er bij> Is het vrijwilligerswerk of zijn er ook mensen die het als baan doen? Etc...
Nee, heb geen ambities in die richting...
Nee joh ik ben begin november gestopt geloof ik, aantal maanden na jouquote:Op maandag 10 januari 2011 22:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
ohjahet is laat
Mag ik nog even zeggen dat ik jou echt superdesuupsuupschattig vind?quote:Op maandag 10 januari 2011 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
En hoe kom je er bij> Is het vrijwilligerswerk of zijn er ook mensen die het als baan doen? Etc...
het is liefdewerk oud papier, maar ik doe het graag.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
zou het niet wetenquote:Op maandag 10 januari 2011 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Met hoeveel posters zijn we nu over??
Aha...quote:Op maandag 10 januari 2011 22:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/list_usertotals
kap nou eens met klieren!quote:Op maandag 10 januari 2011 22:58 schreef Stuart het volgende:
Weet je, ik blijf gvd ook niet weg ook MAAR zal NOOIT meer reageren op LL (niet positief maar uiteraard ook niet negatief) en als dat niet bevalt bij anderen dan blijf ik permanent weg
Dat mag!!! Maar ik word er wel een beetje verlegen van..quote:Op maandag 10 januari 2011 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mag ik nog even zeggen dat ik jou echt superdesuupsuupschattig vind?![]()
Suikertaartje IS gewoon enorm liefquote:Op maandag 10 januari 2011 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat mag!!! Maar ik word er wel een beetje verlegen van..
Wat lief van je!!![]()
Bedankt voor je mening Toekito. Stel ik op prijsquote:
Dank voor de info!!quote:Op maandag 10 januari 2011 22:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nee vele kennen elkaar pas nadat ze crew werden.
Danny is de opperbaas met daaronder paar andere en daar weer onder de site-admins en daar hun slaafjes weer onder.
Ja is vrijwilligerswerk maar wel heel erg tof om te doen!
En jij ookquote:
Dat probeerde ik dus te zeggen maar goed, er is altijd wel iets dat niet deugd natuurlijkquote:Op maandag 10 januari 2011 23:01 schreef MPG het volgende:
[..]
En jij ook.
Stu moet gewoon blijven. Klaar. EN als hij niet goed met LL overweg kan, is dat jammer, maar wel beter als hij dat inziet en een confrontatie niet wil opzoeken.
I'll confirm thatquote:Op maandag 10 januari 2011 23:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Suikertaartje IS gewoon enorm lief...
Aan de kleurtjes van de usernaam kun je deels ook de 'rang' zien...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |