Ben jij ook zo'n vrolijk ding meteen als je wakker bent?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij gaat zo hard nooit naast mij wakker worden, ik wil niet dood!
KAK! topic vol...
Als je mij midden in de nacht wakker belt hoor je heel even "HMGRMPHF" en dan.. Goedenavond lieve poeliewoeps, hoe is het met jou?!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n vrolijk ding meteen als je wakker bent?
ik ben ook niet chagerijnig ofzoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n vrolijk ding meteen als je wakker bent?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil even serieus mijn eeuwige liefde voor Snuitje verklaren
Ja, of niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, de OP was nog zoals ik m achter gelaten had, dus dan moet ie nog maar wat erger
Ouwe zuurpruim!quote:
Als je mij wakker belt hoor je alleen gekreunquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je mij midden in de nacht wakker belt hoor je heel even "HMGRMPHF" en dan.. Goedenavond lieve poeliewoeps, hoe is het met jou?!
Jaloers krengquote:
Of juist niet en wilden ze lachenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je mij wakker belt hoor je alleen gekreun![]()
Dat duurt zeker een paar minuten![]()
Ik had vroeger vrienden die me zo goed als ieder weekend uit mn bed belden.Of ze stonden spontaan voor de deur. Blijkbaar was ik dan meteen gezellig anders zouden ze het niet ieder weekend doen
quote:
Daar valt geld mee te verdienenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je mij wakker belt hoor je alleen gekreun![]()
Dat duurt zeker een paar minuten![]()
Heul nietquote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Nee met alleen gekreun verdien je niet veel
Logisch nadenkenquote:
Als je er iets tussendoor kreunt over tieten misschien welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Nee met alleen gekreun verdien je niet veel
Vind ik welquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als je er iets tussendoor kreunt over tieten misschien wel
Hey jij ook hierquote:
Zou m er graag tussen willen zetten, maar die K** Heatwave is alleen even komen aanwaaien om mijn mooie OP te verpestenquote:
Terecht wel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:42 schreef PeuRac het volgende:
Sowieso lijkt het alsof alleen HW de OP nog kan aanpassen in de wiki?
Beetje onzin? OP is van alle singles toch? En er werd altijd netjes mee om gegaanquote:
Hoppa weer 2 euroquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
ka motherfokking ching!!quote:
De op op de wiki is nog aan te passen, heb net het plaatje ertussen gezet.. alleen hier kan ik hem niet meer aanpassenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beetje onzin? OP is van alle singles toch? En er werd altijd netjes mee om gegaan
Hou op.quote:
Koffie? die zwarte prut die jij daar drinkt?!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:43 schreef PeuRac het volgende:
Damn wat is het toch lekker om je dag te beginnen met koffieen sap
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hou op.
Verdomme ik ga gewoon weer verder met mn lachstuip waar ik gisteren was opgehouden
aah, dan kan ik er gewoon niet inquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De op op de wiki is nog aan te passen, heb net het plaatje ertussen gezet.. alleen hier kan ik hem niet meer aanpassen
Nespressoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Koffie? die zwarte prut die jij daar drinkt?!
Zekers, al begin ik wel serieus pijn in mn bek te krijgen erdoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lekker toch
oh en had ik nog gezegd dak van je hou?
ik heb wel 3 keer gezegd dat het me niet kon boeien tochquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zekers, al begin ik wel serieus pijn in mn bek te krijgen erdoor![]()
Ja, maar dat mag je altijd wel zeggen hoor![]()
Sorry als ik te ver ging naar jouw idee of me er teveel mee bemoeide maar ik ben hem zo zat!
Dat is t enige wat ik nog drink 2 a 3 per dag, grote koppen koffie vind ik nu ff teveel moeite. Na vanavond als t goed is niet meerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is een heul klein bakje espresso.. ik heb gewoon een sloot echte koffie
Ik ook, maar dan met ijsklontje erin.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb thee![]()
Met suiker![]()
Zoals het hoort
Laten we hopen dat ie het door gaat krijgen en gewoon eens ophoudt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb wel 3 keer gezegd dat het me niet kon boeien toch![]()
thnx for speaking my mind...
Bah Iceteaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan met ijsklontje erin.
Je hebt een volg topic knop hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:50 schreef CherryLips het volgende:
Dat was stiekem gewoon een heel slechte tvp.
Ja, maar ik wil hier altijd even m'n aanwezigheid kenbaar maken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt een volg topic knop hoor
Die grinder en de cafetierequote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is t enige wat ik nog drink 2 a 3 per dag, grote koppen koffie vind ik nu ff teveel moeite. Na vanavond als t goed is niet meer
Uh nee.quote:
Shake your ass then (_(_) (_|_) (_)_)quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil hier altijd even m'n aanwezigheid kenbaar maken.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die grinder en de cafetiereen ook jij bent blij
Lolquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uh nee.
Ik kan thee niet drinken als het 90 graden Celsius is. Dus doe ik er een ijsklontje in en dan is 't precies drinkbaar!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zekers, al begin ik wel serieus pijn in mn bek te krijgen erdoor![]()
Ja, maar dat mag je altijd wel zeggen hoor![]()
Sorry als ik te ver ging naar jouw idee of me er teveel mee bemoeide maar ik ben hem zo zat!
Ja wel iets sexies hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:57 schreef Watertornado het volgende:
Ik weet niet wat ik aan moet doen.
Nopequote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Al nieuws? en idd, een echt goede cappuccino is erg lekker
Met dit weer?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een t-shirt voldoet zeker weer niet?
Ik heb het gemist denk ik. Waar hoor je nieuws over?quote:
Tenzij die uberstrak isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een t-shirt voldoet zeker weer niet?
quote:
Ja het is heerlijk weer dus een shirt kan makkelijkquote:
t is hier viesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja het is heerlijk weer dus een shirt kan makkelijk
Ik was heel moe maar ik moest er uit. Gelukkig was de redding nabij.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:59 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Ik heb echt heeeeerlijk geslapenIk moet vaker op tijd naar bed gaan!
Ik gil van mijn MI.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:59 schreef PeuRac het volgende:
En een kut regenpijp die blijft druppelen
maak me gekquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zodat zn tepeltjes er zo lekker doorheen priemen wat geheid gaat gebeuren met deze kou
jummiequote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zodat zn tepeltjes er zo lekker doorheen priemen wat geheid gaat gebeuren met deze kou
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:59 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Ik heb echt heeeeerlijk geslapenIk moet vaker op tijd naar bed gaan!
Jij jummied van zichtbare mannentepels?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Shake your ass then (_(_) (_|_) (_)_)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door CherryLips op 07-01-2011 10:06:46 (ik ben te aardig) ]Tap tap tap
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ie het door gaat krijgen en gewoon eens ophoudt.
Maar nu over op vrolijke dingen voor we weer voor Wilma Nanninga's worden uitgemaakt
Ik sliep voor twaalf uur, da's knap van mijquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik was heel moe maar ik moest er uit. Gelukkig was de redding nabij.
Please don'tquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vanaf nu noem ik je wilma
En dan wil je net een hap van je broodje nemenquote:
Die zit nu op je scherm geplakt?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan wil je net een hap van je broodje nemen
Neequote:
Goedemorgenquote:
goed argument :pquote:
ze komen de toko overnemenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:04 schreef PeuRac het volgende:
Wtf? Dr loopt hier een bejaarden club rondop een studenten complex
De benidorm bastards!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:04 schreef PeuRac het volgende:
Wtf? Dr loopt hier een bejaarden club rondop een studenten complex
[Aanstelmodus] Nou, zo goed is ie niet meerquote:
telefoonthema's?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:09 schreef littledrummergirl het volgende:
heb net mn telefoonthema van oud en nieuw, naar iets chi'igs veranderd, ik zit meteen weer middenin mn chakra's enzohelemaal zen
Echt dat is zo'n verschrikkelijke kutopmerking.quote:
Wilma 2 meldtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vanaf nu noem ik je wilma
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
achtergrondje, icoontjes en beltoon enzoquote:
vorige topic, die over godts screeningquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wilma 2 meldt
Wie moet wat doorkrijgen?
Jaquote:
Goed blijven douchen danquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt dat is zo'n verschrikkelijke kutopmerking.
Als ik ooit zoals dat stuk vuilnis word verhang ik mezelf.
Succes!!quote:
Ach inmiddels ben ik er al aan gewend.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Goed blijven douchen dan
Nee, geintje.... Is klote om een loeder als moeder te hebben....
En hvjjnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vorige topic, die over godts screening
Waar in het topicquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vorige topic, die over godts screening
Doe maar control F op Realzeusquote:
denk pag 4 ofzo, daar ergens?quote:
Dat zou wel geinig zijnquote:
Mja, das wel handig om te doen ja, anders blijf je jezelf pijnigen enzoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach inmiddels ben ik er al aan gewend.
What happend?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
[Aanstelmodus] Nou, zo goed is ie niet meer[/aanstel modus]
Topic: hoe voel je je nu.quote:
huppel ging rellen gisterquote:
Lol dat was nog lang geen rellenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
huppel ging rellen gisternav die topics
Mag bestquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Topic: hoe voel je je nu.
Ik was gisteren het gezeur van RZ zat, nu nog eigenlijk. En ik trok mn bek open
ik ben ondertussen wel wat gewend hierquote:
ik zit altijd op pagina 1quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:18 schreef rival het volgende:
hey volgens mij zaten we net nog op pagina 1
Ik zit nog steeds op pagina 1quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:18 schreef rival het volgende:
hey volgens mij zaten we net nog op pagina 1
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol dat was nog lang geen rellen
Nee ik ben tegenwoordig liefquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou laat t echte rellen dan maar s zien!
Ik vond t wel mee vallen, of was t buiten singles?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
huppel ging rellen gisternav die topics
had je op xhale moeten zittenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou laat t echte rellen dan maar s zien!
Ik vond het ook wel meevallenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vond t wel mee vallen, of was t buiten singles?
Paar maanden terug gingen sjer en ik op fok een topic in. Samen. Oh dat was leukquote:
ja je zei idd heel vriendelijk dat ie zn muil moest houden en op moest rottenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel meevallen![]()
Was voor mijn doen ook nog heel erg lief
houdoe he!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:22 schreef Watertornado het volgende:
Chicks en dicks, ik gaan ervantussendoort!
Doe de groeten!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:22 schreef Watertornado het volgende:
Chicks en dicks, ik gaan ervantussendoort!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja je zei idd heel vriendelijk dat ie zn muil moest houden en op moest rottenik voelde de liefde
Nee die voorzet laat ik liggenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:25 schreef PeuRac het volgende:
Wat kan het soms zo'n deceptie zijn als je iemands gezicht ziet
Je zat weer op je fobo?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:25 schreef PeuRac het volgende:
Heldquote:
Goed team wij welquote:
wiens gezicht danquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:25 schreef PeuRac het volgende:
linkje?quote:
Hoe voel je je nu?quote:
Spreek voor jezelf. Ik ben heel lief hoorquote:
Hoe Voel Je Je Nu 657quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wiens gezicht dan?
/wilmananninga
Ik heb het eigenlijk over dat topic in het algemeenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe voel je je nu?
God al maanden is daar te lezen hoeveel verdriet hij heeft om het verlies van een scharrel![]()
En hij is ook druk met uitzoeken waarom. Dat is op zich wel vermakelijk
Sorry kom uit een voetbalfamilie. Een voorzet moet je inkoppen. Moet gewoonquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
[..]niet lief
![]()
Ik zit op de begaande grond te werken en daar lopen veel studentes langs, nu zag eentje er wel leuk uit, tot ze zich helemaal om draaide
iddquote:
Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk over dat topic in het algemeen
Wat een trieste bedoening... Ik las een post van Yuki, nou m'n bek viel open van verbazing.
Dat is heel FOK! toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd. Allemaal van die : ik wil aandacht, vind me zielig! Nu!
.
Ach het aantal aandachtshoeren ligt heel hoog op FOK!quote:
Iets met voorzet en inkoppenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ik mag dat soort opmerkingen maken, ik ben lelijk
Die post over haar moeder. Wat een egoisme... Ik vond het naar om te lezen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
En ja het is meer een wie voelt zich het kutst topic
Handig wel.quote:
Even lezen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die post over haar moeder. Wat een egoisme... Ik vond het naar om te lezen.
Ja, idd!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
.
Nee.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even lezen.
Ga jij nou een rel ontketenen?
Ik heb heel slecht geslapen, ik begin ziek te worden.. heb het steeds koud, dan weer warm.... FMLquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
.
ze hebben ook n eigen taaltjequote:
Oh die.quote:
Je hebt het over de post dat haar moeder weer voor haar moet zorgen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die post over haar moeder. Wat een egoisme... Ik vond het naar om te lezen.
Nu al?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:35 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen! Welkom in 2011, ik heb ook eindelijk torrents ontdekt
Echt hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
.
De leukste app op mn foonquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb heel slecht geslapen, ik begin ziek te worden.. heb het steeds koud, dan weer warm.... FML
dat was een fijne steenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:35 schreef Nouk84 het volgende:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:35 schreef Nouk84 het volgende:
Omfg!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
denk pag 4 ofzo, daar ergens?
Torrents? Wat zijn dat? ik probeer tevergeefs al weken muziek met napster te downloadenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:35 schreef Nouk84 het volgende:
FML appquote:
Viel mee tochquote:
Nou ja, ik vind het naar overkomen en kan me niet voorstellen dat ik ooit zo ga denken over mijn moeder die alles voor me gedaan heeft.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh die.
Mjah dat gevoel kan ik me wel goed voorstellen hoor. Soortgelijk gevoel had ik ook. Niet dat ik wilde dat mn pa voor mij ging zorgen meer dat ik het niet kon aanzien dat hij zo aftakelde.
Downloaden?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Torrents? Wat zijn dat? ik probeer tevergeefs al weken muziek met napster te downloaden
Fuck My Lifequote:
Huh?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk over dat topic in het algemeen
Wat een trieste bedoening... Ik las een post van Yuki, nou m'n bek viel open van verbazing.
Ik moest lachen, iddquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Echt heik zou er moeten posten
![]()
Al is Krea's post wel een mooie tegenhanger
Iddquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:38 schreef rival het volgende:
ik krijg nu net een DM binnen, die is gisteren rond 19:00 verstuurd....
het is dus gewoon een M
Eerst verder lezen dan huh roepenquote:
Ja soms geniaalquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:39 schreef rival het volgende:
[..]
ik zat laatst op die website, hoe verzinnen sommige het
Iemand gaf me op mijn verjaardag vorig jaar een FRS cadeau pas. Waarom? Ik heb toegang tot campusnet, sneller internet is er niet te krijgen in NLquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Downloaden?
Ik moet helemaal op de fiets naar het centrum naar de Free Record Shop. En mn bestelde cd zou weken terug al komen maar is er nog steeds niet
Serieusquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:39 schreef Royco1 het volgende:
Is die app er serieus, or was that sarcasm?
Ja was best prettigquote:
Het is ook gewoon compleet egoistisch en niet anders dan terecht. vind ik dan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het naar overkomen en kan me niet voorstellen dat ik ooit zo ga denken over mijn moeder die alles voor me gedaan heeft.
En niet kunnen aanzien dat iemand aftakelt kan je ook minder selfish neertypen, imo.
dan koop je daar een headset of hardware voor een console oid... dat soort dingen verkopen ze toch ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iemand gaf me op mijn verjaardag vorig jaar een FRS cadeau pas. Waarom? Ik heb toegang tot campusnet, sneller internet is er niet te krijgen in NL
Die spullen heb ik alleen op kantoor en koop ik dus zakelijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:42 schreef rival het volgende:
[..]
dan koop je daar een headset of hardware voor een console oid... dat soort dingen verkopen ze toch ook
loop er eens naar binnen, misschien zie je wat leuks voor jezelfquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die spullen heb ik alleen op kantoor en koop ik dus zakelijk
Wat een bullshit, Snuit. Je bent volwassen, geen kind van twaalf.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is ook gewoon compleet egoistisch en niet anders dan terecht. vind ik dan.
Op het moment dat ik mijn moeder zag aftakelen, heb ik ook alles bij elkaar gescholden en was het me toch een partij oneerlijk dat ik de billen van mijn moeder moest afvegen terwijl zij dat bij mij hoort te doen. Zij hoort voor mij te zorgen als ik ziek ben, niet andersom. Ja, als ze in het bejaardentehuis zit wil ik wel voor der zorgen. Nee, dit heeft niets met egoisme te maken (misschien wel) maar het is gewoon het machteloze gevoel en het oneerlijke gevoel dat jouw moeder, die alles voor je gedaan heeft, die altijd voor je klaar staat nu er niet is en jij klaar moet staan.
Ja dat dus.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is ook gewoon compleet egoistisch en niet anders dan terecht. vind ik dan.
Op het moment dat ik mijn moeder zag aftakelen, heb ik ook alles bij elkaar gescholden en was het me toch een partij oneerlijk dat ik de billen van mijn moeder moest afvegen terwijl zij dat bij mij hoort te doen. Zij hoort voor mij te zorgen als ik ziek ben, niet andersom. Ja, als ze in het bejaardentehuis zit wil ik wel voor der zorgen. Nee, dit heeft niets met egoisme te maken (misschien wel) maar het is gewoon het machteloze gevoel en het oneerlijke gevoel dat jouw moeder, die alles voor je gedaan heeft, die altijd voor je klaar staat nu er niet is en jij klaar moet staan.
Sorry hoor, maar dit is dus totaal geen bullshit. Heb mijn moeder verloren toen ik zo oud was als Yuki. Het klinkt voor jou misschien raar, maar een beetje inlevingsvermogen voordat je uitspraken doet als het schrikken van een opmerking die geheel terecht is zou fijn zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een bullshit, Snuit. Je bent volwassen, geen kind van twaalf.
quote:
dat nou ook weer niet, het gaat om nieuwequote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Eindelijk een banner die bij je past
Dit past beter bij je dan single vaders daten of schaamlipcorrectiequote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
dat nou ook weer niet, het gaat om nieuwe
Is ook niet verkeerd toch? Rijden fijn zat.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
dat nou ook weer niet, het gaat om nieuwe
Ik heb het niet meegemaakt, maar kan me er wel wat bij voorstellen. Mijn moeder is m'n mama en niet m'n kind.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat dus.
Het is vooral onmacht geen egoïsme.
Denk dat je het moet meemaken om te snappen
Heb al een topic geopendquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:44 schreef rival het volgende:
[..]
loop er eens naar binnen, misschien zie je wat leuks voor jezelf
Mijn moeder hoort voor mij te zorgen, ik niet voor haar. Sorry hoor, maar ik vind het heel erg zoiets te zeggen als iemand zo ziek is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit is dus totaal geen bullshit. Heb mijn moeder verloren toen ik zo oud was als Yuki. Het klinkt voor jou misschien raar, maar een beetje inlevingsvermogen voordat je uitspraken doet als het schrikken van een opmerking die geheel terecht is zou fijn zijn.
vind ik ook wel een beetje... Je staat op eigen benen, en kan je inzetten om iemand te helpen op n liefdevolle manier. En dan boos zijn dat een doodziek iemand er niet voor jou is.. Das toch vreemd?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
nou zo een schaamlipcorrectie klinkt ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit past beter bij je dan single vaders daten of schaamlipcorrectie
Ik ben maar een arme loonslaaf hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is ook niet verkeerd toch? Rijden fijn zat.
Dat is wel een beetje een merkwaardig oordeel. Kan me goed voorstellen dat je je machteloos voelt als 1 van je ouders zo ziek is dat je er dagelijks voor moet zorgen. Het ergste wat je kan gebeuren is het gevoel dat er niemand is die voor jou zorgt als je ziek bent, als kind zijnde.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:44 schreef Samzz het volgende:
Hij is me nog steeds aan het vertellen hoe MOOOOOOOOOOOOOI alles is hier, echt geweldig.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoe keek Peuter toen hij vanochtend beneden kwam?!
Koop je gewoon zo'n afgeragde BMW van 15 jaar oud toch?quote:
Volgens mij bedoelt ze het meer als 'zo horen de natuurlijke verhoudingen niet te zijn'.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn moeder hoort voor mij te zorgen, ik niet voor haar. Sorry hoor, maar ik vind het heel erg zoiets te zeggen als iemand zo ziek is.
Ik vind zo'n opmerking niet terecht. Ik snap de intentie volkomen, toch schrik ik van zo'n uitspraak.
Aha, JIJ Mag natuurlijk altijd en overal de botte lomperik uithangen, alles en iedereen met een heeeeerlijk sarcastisch toontje als minderaardig bestempelen en jezelf als god's gift to mankind presenteren.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit is dus totaal geen bullshit. Heb mijn moeder verloren toen ik zo oud was als Yuki. Het klinkt voor jou misschien raar, maar een beetje inlevingsvermogen voordat je uitspraken doet als het schrikken van een opmerking die geheel terecht is zou fijn zijn.
Dat kan ik me ook goed voorstellen. Ik zou radeloos zijn als mn moeder(!) ernstig of langdurig ziek is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje een merkwaardig oordeel. Kan me goed voorstellen dat je je machteloos voelt als 1 van je ouders zo ziek is dat je er dagelijks voor moet zorgen. Het ergste wat je kan gebeuren is het gevoel dat er niemand is die voor jou zorgt als je ziek bent.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Koop je gewoon zo'n afgeragde BMW van 20 jaar oud toch?
Ik had het bij mn vader. Eens zo'n sterke man en dan zie je hem langzaam veranderen in een zielig hoopje mens.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb het niet meegemaakt, maar kan me er wel wat bij voorstellen. Mijn moeder is m'n mama en niet m'n kind.
..op 98 jarige leeftijd..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:51 schreef Kreator het volgende:
Op naar oma. Ik hoef er niet voor te zorgen. Ze gaat me toch wel de les lezen..
quote:
Ik vind het raar. Ze is doodziek, ik vind het niet meer dan terecht dat ik als dochter voor m'n moeder zou gaan zorgen, dat heeft ze ook altijd voor mij gedaan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje een merkwaardig oordeel. Kan me goed voorstellen dat je je machteloos voelt als 1 van je ouders zo ziek is dat je er dagelijks voor moet zorgen. Het ergste wat je kan gebeuren is het gevoel dat er niemand is die voor jou zorgt als je ziek bent, als kind zijnde.
Zo geschrokken van 1 van je scharrels?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
nou zo een schaamlipcorrectie klinkt ook niet verkeerd
Maar daarom kun je je er wel machteloos over voelen. Neem aan dat ze dat niet tegen haar moeder zegt, maar hier gewoon haart hart lucht.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:52 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het raar. Ze is doodziek, ik vind het niet meer dan terecht dat ik als dochter voor m'n moeder zou gaan zorgen, dat heeft ze ook altijd voor mij gedaan.
Carriereswitch, LE partyplannerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij is me nog steeds aan het vertellen hoe MOOOOOOOOOOOOOI alles is hier, echt geweldig.
Tussen de regels door lezenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het raar. Ze is doodziek, ik vind het niet meer dan terecht dat ik als dochter voor m'n moeder zou gaan zorgen, dat heeft ze ook altijd voor mij gedaan.
Zoals het hoortquote:
Het achterkleinkind is vandaag 3 geworden, ze is welkom op het feest morgen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
"de groeten van de moeder van je achterkleinkinderen..."
?
Als iemand ziek is zijn die natuurlijke verhoudingen helemaal niet relevant meer.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze het meer als 'zo horen de natuurlijke verhoudingen niet te zijn'.
Inderdaad altijd die bullshit over god enzo, fijn voor mensen die daar steun aan vinden maar val mij er niet mee lastig.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had het bij mn vader. Eens zo'n sterke man en dan zie je hem langzaam veranderen in een zielig hoopje mens.
Ik weet nog dat mijn gelovige zusje op de wake tegen mij zei: het is goed tal, papa is nu bij god.
Ik werd zo boos om die opmerking. Ik wilde mn vader bij mij, niet bij een of ander fictief persoontje. Hij moest mij helpen, wie moest ik nu bellen als mn computer weer eens crashte, wie moest me nu steunen als ik weer eens ruzie had met mn moeder enz enz.
Arme kind schrok dr eigen rot van mn uitbarsting![]()
Nee ik snap dat egoïstische gevoel van Yuki maar al te goed. Het is ook meer een gevoel van terug naar toen alles nog goed was en mama (papa) niet ziek was.
Dan is het iig de moeite waard geweestquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij is me nog steeds aan het vertellen hoe MOOOOOOOOOOOOOI alles is hier, echt geweldig.
Foto's van de slingersquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Het achterkleinkind is vandaag 3 geworden, ze is welkom op het feest morgen.
Ik heb vertrouwen in Frankquote:
Heb je wel eens een van je ouders op sterven zien liggen? Dat de artsen weken lang geen idee hebben of die het haalt?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als iemand ziek is zijn die natuurlijke verhoudingen helemaal niet relevant meer.
Zoals ik al zei, ik snap de ontentie wel, ik vind het alleen naar om te lezen.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:25 schreef PeuRac het volgende:
Zou echt lullig zijn als hij er geen hol aan zou vinden. Sta je dan moet je goeie gedrag.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan is het iig de moeite waard geweest
Het is wel goed met je. Ik mag ook gewoon mijn mening geven, dat die niet strookt met de jouwe, so be it.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
Samzz, om eerlijk te zijn schrik ik nu van jou. Dat jij zulke opmerkingen maakt terwijl je er eigenlijk helemaal geen ene kont van snapt zo te lezen.
Die periode komt nog wel, heb ik iig wel gehadquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Zou echt lullig zijn als hij er geen hol aan zou vinden. Sta je dan moet je goeie gedrag.
Ik denk dat door het verdriet de opmerking iets harder overkwam dan bedoeld.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is wel goed met je. Ik mag ook gewoon mijn mening geven, dat die niet strookt met de jouwe, so be it.
Misschien moet jij ook eens gaan lezen wat ik zeg.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je wel eens een van je ouders op sterven zien liggen? Dat de artsen weken lang geen idee hebben of die het haalt?
Ik weet dat ik toen ook boos werd, hoe kon hij dat doenik nam hem alles kwaad wat ik maar kon bedenken. Dat betekend niet dat ik daarnaast niet alles mogelijk voor hem deed.
Overigens nooit in zijn gezicht gezegd toen, achteraf wel eens overgehad en hij begreep het wel.
Het is zwaar hoor. Heel zwaar. En zeker als je nog zo jong bent is het een onnatuurlijk gevoel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:58 schreef Ripley het volgende:
Ik snap samzz wel maar de rest ook. Overigens denk ik dat mijn moeder het helemaal niet prettig zou vinden als wij haar zouden gaan verzorgen zeg maar - zij heeft dat meegemaakt met haar moeder en haar opa en zou zich er niet prettig bij voelen.
Ja hallo dan zou hij 5 dagen hoge koorts hebbenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:58 schreef missbehavin het volgende:
Als verwacht... buikgriep, paracetamol en als ie maandag nog koorts heeft terugkomen...
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die periode komt nog wel, heb ik iig wel gehad
Jij zal dat duidelijk anders voelen, maar hoe volwassen ik ook ben, bij mijn ouders voel ik me absoluut hun kind.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als iemand ziek is zijn die natuurlijke verhoudingen helemaal niet relevant meer.
Zoals ik al zei, ik snap de ontentie wel, ik vind het alleen naar om te lezen.
Tis nogal wisselend he? Degenen die het stoerst lopen mans te doen hier gaan opeens vragen om empathie.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:00 schreef L-E het volgende:
Ik snap gewoon niet waarom het zo moeilijk is om je in te leven in een ander. Wat dat betreft schrik ik ook van sommige mensen hier. Een beetje begrip en empathie goes a long way.
Je mag mijn naam wel gewoon zeggen hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:00 schreef L-E het volgende:
Ik snap gewoon niet waarom het zo moeilijk is om je in te leven in een ander. Wat dat betreft schrik ik ook van sommige mensen hier. Een beetje begrip en empathie goes a long way.
Ja hij zei 'de hoogte van de koorts is niet zo belangrijk, die houdt vanzelf op, hij krijgt geen 50 graden'. Da's toch een rare opmerking?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hallo dan zou hij 5 dagen hoge koorts hebben
Ja heel herkenbaar dit.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:00 schreef Ripley het volgende:
En dat machteloze gevoel ken ik ook wel: toen mijn vader met kanker in het ziekenhuis lag aan al die slangen moest ik zo ontzettend janken omdat ie opeens niet meer mijn grote sterke vader was
Ik doe het dan ook al anderhalf jaar, normaal gesproken zonder morren. Nu fysiek, de rest van m'n leven is het mentaal geweest.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mjah daar lag hij dan. Eens zo'n sterke man die overal wel een mening over had. Nu een zielige nog veel te jonge man die overduidelijk op was. Gewoon op.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:00 schreef Ripley het volgende:
En dat machteloze gevoel ken ik ook wel: toen mijn vader met kanker in het ziekenhuis lag aan al die slangen moest ik zo ontzettend janken omdat ie opeens niet meer mijn grote sterke vader was
Wie zijn dat dan, die stoer doen en nu om empathie vragen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis nogal wisselend he? Degenen die het stoerst lopen mans te doen hier gaan opeens vragen om empathie.
Zie je mij ooit vragen om begrip of ga ik janken als er iemand iets over mijn moeder zegt (en ja, die is ook dood)
Uitdelen en incasseren, niet alleen stoer uitdelen en dan janken als je een tik terug krijgt.
Het was eigenlijk een reactie op een eerdere opmerking, maar ik snap ook wel dat het vervelend is om te lezen, alleen je reactie op yuki vond ik wat heftig.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien moet jij ook eens gaan lezen wat ik zeg.
En nee, mijn ouders liggen niet op sterven.
ik dacht ook al de hele tijd hoe kan je nou boos zijn op diegene, diegene heef het er nog moeilijker mee....quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb nog niemand zien schrijven over het gevoel van een zieke ouder, hoe denk je dat het voelt als je 50-70 jaar lang voor jezelf en je kinderen hebt kunnen zorgen, maar nu ineens niet meer je eigen kont af kan vegen ? (bij wijze van)
Tuurlijk mag je dat zeggen. Maar de manier waarop kwam op mij heel naar overquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik doe het dan ook al anderhalf jaar, normaal gesproken zonder morren. Nu fysiek, de rest van m'n leven is het mentaal geweest.
Ik houd zielsveel van m'n moeder, wil alles voor haar doen... Maar er is ook een grens aan mijn kunnen.
Als ik straks hoor dat mijn moeder nog zieker is geworden door die godvergeten chemo ben ik de eerste om haar weer bij te staan. Maar ik heb het ook moeilijk. Ik trek het niet altijd. Jezus zeg, als ik dat al niet meer mag zeggen
De rest is al prima verwoord door snuit, huppel en missmsx.
Met jouw opmerking was niks mis. Ik vind het erg jammer dat het zo loopt met rz en ldg, had het graag anders gezien. Mag ze beide welquote:
Nee, want ik wil er geen persoonlijke discussie van maken. Voor mij ook een gevoelig onderwerp dus ik hou het liever wat algemeen, snap je?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag mijn naam wel gewoon zeggen hoor
Hoe vond Peuter de kamer?
Ja dat denk ik ook wel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:04 schreef Royco1 het volgende:
Denk dat veel mensen onderschatten hoe zwaar het is om voor iemand te zorgen waar je heel veel van houd, en die je steeds verder achteruit ziet gaan en wetende dat je er niks aan kunt doen
Dat is wel raar ja, want 40 of hoger is levensbedreigendquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hij zei 'de hoogte van de koorts is niet zo belangrijk, die houdt vanzelf op, hij krijgt geen 50 graden'. Da's toch een rare opmerking?
Mag van mij hoor. Ik weet nu onderhand wel dat ik een gevoelloze bitch ben.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, want ik wil er geen persoonlijke discussie van maken. Voor mij ook een gevoelig onderwerp dus ik hou het liever wat algemeen, snap je?
Hij vond het fantastisch, ik hoor nog steeds elke vijf minuten hoemooi
alles is. Hij zei net zelfs: "Dankjewel, voor mijn verjaardag."
Dat is prima terug te lezen een paar posts terugquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Wie zijn dat dan, die stoer doen en nu om empathie vragen?
Dat jij geen begrip vraagt staat natuurlijk compleet los van hoe een ander daarin staat.
Het is ook heel naar.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat zeggen. Maar de manier waarop kwam op mij heel naar over
Verder natuurlijk alle sterkte
Ik zei dus ook dat ik me daar zorgen over maakte, omdat het gisteren bijna de hele tijd 40 en hoger was. En dat ijlen was ook niet erg zei ie. Pas als ie niet meer aanspreekbaar was, moest ik me zorgen gaan maken. Damn, stomme vent. Het was ook een nieuwe, ik kende 'm niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel raar ja, want 40 of hoger is levensbedreigend
Die heeft al 3 dagen rond de 40 koorts.quote:
Hij heeft ergens wel gelijk, als die niet meer reageerd meteen de ambu bellen trouwens!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zei dus ook dat ik me daar zorgen over maakte, omdat het gisteren bijna de hele tijd 40 en hoger was. En dat ijlen was ook niet erg zei ie. Pas als ie niet meer aanspreekbaar was, moest ik me zorgen gaan maken. Damn, stomme vent. Het was ook een nieuwe, ik kende 'm niet.
Jawel, maar hij wuifde alles zo makkelijk weg voor mijn gevoel. Maar dat zal mijn bezorgde moederhartje wel zijn dan..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij heeft ergens wel gelijk, als die niet meer reageerd meteen de ambu bellen trouwens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |