nou zo een schaamlipcorrectie klinkt ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit past beter bij je dan single vaders daten of schaamlipcorrectie
Ik ben maar een arme loonslaaf hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is ook niet verkeerd toch? Rijden fijn zat.
Dat is wel een beetje een merkwaardig oordeel. Kan me goed voorstellen dat je je machteloos voelt als 1 van je ouders zo ziek is dat je er dagelijks voor moet zorgen. Het ergste wat je kan gebeuren is het gevoel dat er niemand is die voor jou zorgt als je ziek bent, als kind zijnde.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:44 schreef Samzz het volgende:
Wat een bullshit, Snuit. Je bent volwassen, geen kind van twaalf.
Hij is me nog steeds aan het vertellen hoe MOOOOOOOOOOOOOI alles is hier, echt geweldig.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoe keek Peuter toen hij vanochtend beneden kwam?!
Koop je gewoon zo'n afgeragde BMW van 15 jaar oud toch?quote:
Volgens mij bedoelt ze het meer als 'zo horen de natuurlijke verhoudingen niet te zijn'.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn moeder hoort voor mij te zorgen, ik niet voor haar. Sorry hoor, maar ik vind het heel erg zoiets te zeggen als iemand zo ziek is.
Ik vind zo'n opmerking niet terecht. Ik snap de intentie volkomen, toch schrik ik van zo'n uitspraak.
Aha, JIJ Mag natuurlijk altijd en overal de botte lomperik uithangen, alles en iedereen met een heeeeerlijk sarcastisch toontje als minderaardig bestempelen en jezelf als god's gift to mankind presenteren.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit is dus totaal geen bullshit. Heb mijn moeder verloren toen ik zo oud was als Yuki. Het klinkt voor jou misschien raar, maar een beetje inlevingsvermogen voordat je uitspraken doet als het schrikken van een opmerking die geheel terecht is zou fijn zijn.
Dat kan ik me ook goed voorstellen. Ik zou radeloos zijn als mn moeder(!) ernstig of langdurig ziek is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje een merkwaardig oordeel. Kan me goed voorstellen dat je je machteloos voelt als 1 van je ouders zo ziek is dat je er dagelijks voor moet zorgen. Het ergste wat je kan gebeuren is het gevoel dat er niemand is die voor jou zorgt als je ziek bent.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Koop je gewoon zo'n afgeragde BMW van 20 jaar oud toch?
Ik had het bij mn vader. Eens zo'n sterke man en dan zie je hem langzaam veranderen in een zielig hoopje mens.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb het niet meegemaakt, maar kan me er wel wat bij voorstellen. Mijn moeder is m'n mama en niet m'n kind.
..op 98 jarige leeftijd..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:51 schreef Kreator het volgende:
Op naar oma. Ik hoef er niet voor te zorgen. Ze gaat me toch wel de les lezen..
quote:
Ik vind het raar. Ze is doodziek, ik vind het niet meer dan terecht dat ik als dochter voor m'n moeder zou gaan zorgen, dat heeft ze ook altijd voor mij gedaan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje een merkwaardig oordeel. Kan me goed voorstellen dat je je machteloos voelt als 1 van je ouders zo ziek is dat je er dagelijks voor moet zorgen. Het ergste wat je kan gebeuren is het gevoel dat er niemand is die voor jou zorgt als je ziek bent, als kind zijnde.
Zo geschrokken van 1 van je scharrels?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:49 schreef rival het volgende:
[..]
nou zo een schaamlipcorrectie klinkt ook niet verkeerd
Maar daarom kun je je er wel machteloos over voelen. Neem aan dat ze dat niet tegen haar moeder zegt, maar hier gewoon haart hart lucht.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:52 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het raar. Ze is doodziek, ik vind het niet meer dan terecht dat ik als dochter voor m'n moeder zou gaan zorgen, dat heeft ze ook altijd voor mij gedaan.
Carriereswitch, LE partyplannerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij is me nog steeds aan het vertellen hoe MOOOOOOOOOOOOOI alles is hier, echt geweldig.
Tussen de regels door lezenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het raar. Ze is doodziek, ik vind het niet meer dan terecht dat ik als dochter voor m'n moeder zou gaan zorgen, dat heeft ze ook altijd voor mij gedaan.
Zoals het hoortquote:
Het achterkleinkind is vandaag 3 geworden, ze is welkom op het feest morgen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
"de groeten van de moeder van je achterkleinkinderen..."
?
Als iemand ziek is zijn die natuurlijke verhoudingen helemaal niet relevant meer.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze het meer als 'zo horen de natuurlijke verhoudingen niet te zijn'.
Inderdaad altijd die bullshit over god enzo, fijn voor mensen die daar steun aan vinden maar val mij er niet mee lastig.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had het bij mn vader. Eens zo'n sterke man en dan zie je hem langzaam veranderen in een zielig hoopje mens.
Ik weet nog dat mijn gelovige zusje op de wake tegen mij zei: het is goed tal, papa is nu bij god.
Ik werd zo boos om die opmerking. Ik wilde mn vader bij mij, niet bij een of ander fictief persoontje. Hij moest mij helpen, wie moest ik nu bellen als mn computer weer eens crashte, wie moest me nu steunen als ik weer eens ruzie had met mn moeder enz enz.
Arme kind schrok dr eigen rot van mn uitbarsting![]()
Nee ik snap dat egoïstische gevoel van Yuki maar al te goed. Het is ook meer een gevoel van terug naar toen alles nog goed was en mama (papa) niet ziek was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |