Ben jij ook zo'n vrolijk ding meteen als je wakker bent?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij gaat zo hard nooit naast mij wakker worden, ik wil niet dood!
KAK! topic vol...
Als je mij midden in de nacht wakker belt hoor je heel even "HMGRMPHF" en dan.. Goedenavond lieve poeliewoeps, hoe is het met jou?!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n vrolijk ding meteen als je wakker bent?
ik ben ook niet chagerijnig ofzoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n vrolijk ding meteen als je wakker bent?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil even serieus mijn eeuwige liefde voor Snuitje verklaren
Ja, of niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, de OP was nog zoals ik m achter gelaten had, dus dan moet ie nog maar wat erger
Ouwe zuurpruim!quote:
Als je mij wakker belt hoor je alleen gekreunquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je mij midden in de nacht wakker belt hoor je heel even "HMGRMPHF" en dan.. Goedenavond lieve poeliewoeps, hoe is het met jou?!
Jaloers krengquote:
Of juist niet en wilden ze lachenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je mij wakker belt hoor je alleen gekreun![]()
Dat duurt zeker een paar minuten![]()
Ik had vroeger vrienden die me zo goed als ieder weekend uit mn bed belden.Of ze stonden spontaan voor de deur. Blijkbaar was ik dan meteen gezellig anders zouden ze het niet ieder weekend doen
quote:
Daar valt geld mee te verdienenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je mij wakker belt hoor je alleen gekreun![]()
Dat duurt zeker een paar minuten![]()
Heul nietquote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Nee met alleen gekreun verdien je niet veel
Logisch nadenkenquote:
Als je er iets tussendoor kreunt over tieten misschien welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Nee met alleen gekreun verdien je niet veel
Vind ik welquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als je er iets tussendoor kreunt over tieten misschien wel
Hey jij ook hierquote:
Zou m er graag tussen willen zetten, maar die K** Heatwave is alleen even komen aanwaaien om mijn mooie OP te verpestenquote:
Terecht wel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:42 schreef PeuRac het volgende:
Sowieso lijkt het alsof alleen HW de OP nog kan aanpassen in de wiki?
Beetje onzin? OP is van alle singles toch? En er werd altijd netjes mee om gegaanquote:
Hoppa weer 2 euroquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
ka motherfokking ching!!quote:
De op op de wiki is nog aan te passen, heb net het plaatje ertussen gezet.. alleen hier kan ik hem niet meer aanpassenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beetje onzin? OP is van alle singles toch? En er werd altijd netjes mee om gegaan
Hou op.quote:
Koffie? die zwarte prut die jij daar drinkt?!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:43 schreef PeuRac het volgende:
Damn wat is het toch lekker om je dag te beginnen met koffieen sap
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hou op.
Verdomme ik ga gewoon weer verder met mn lachstuip waar ik gisteren was opgehouden
aah, dan kan ik er gewoon niet inquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De op op de wiki is nog aan te passen, heb net het plaatje ertussen gezet.. alleen hier kan ik hem niet meer aanpassen
Nespressoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Koffie? die zwarte prut die jij daar drinkt?!
Zekers, al begin ik wel serieus pijn in mn bek te krijgen erdoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lekker toch
oh en had ik nog gezegd dak van je hou?
ik heb wel 3 keer gezegd dat het me niet kon boeien tochquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zekers, al begin ik wel serieus pijn in mn bek te krijgen erdoor![]()
Ja, maar dat mag je altijd wel zeggen hoor![]()
Sorry als ik te ver ging naar jouw idee of me er teveel mee bemoeide maar ik ben hem zo zat!
Dat is t enige wat ik nog drink 2 a 3 per dag, grote koppen koffie vind ik nu ff teveel moeite. Na vanavond als t goed is niet meerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is een heul klein bakje espresso.. ik heb gewoon een sloot echte koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |