Ooh.. Ik ben nog wel redelijk dan hoor.. Alhoewel.. met Evie kon ik bijna niet meer lopen, bij Lotusss kon ik zelfs nog een kratje bier tillen dat vol wasquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Arme jij, ik en dronken zijn geen goede combi
Ooh, dat is het probleem nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voorin, raam open, hoofd naar buiten, raam beetje dichtdraaien
Jij probeerde tegen Evie aan te drinken? Ik heb dr maar 1x onderuit gedronken, maar toen was ze ook ziekjesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ooh.. Ik ben nog wel redelijk dan hoor.. Alhoewel.. met Evie kon ik bijna niet meer lopen, bij Lotusss kon ik zelfs nog een kratje bier tillen dat vol was
Wat wel dan?quote:
Ja dat ging dus nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij probeerde tegen Evie aan te drinken? Ik heb dr maar 1x onderuit gedronken, maar toen was ze ook ziekjes
Ach, ik ben altijd heel gezellig zeggen zequote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat wel dan?
Ik zorg wel dat ik mn vlindermes meeneem. Armed bitch driving
JUNKS!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij probeerde tegen Evie aan te drinken? Ik heb dr maar 1x onderuit gedronken, maar toen was ze ook ziekjes
Ik ben eigenlijk altijd gezellig, maar met geestverruimende middelen op...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, ik ben altijd heel gezellig zeggen ze
Nu ik geen student meer ben, mag ik me geen professioneel alcoholist meer noemenquote:
Tijdje terug belde een vriendin me op of ik haar en de vriend wilde ophalen bij de wok. Ging geen bus meer. Blijkbaar is het daar onbeperkt drinken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, ik ben altijd heel gezellig zeggen ze
Zitten blijven of je gaat lopen.. na 2 waarschuwingen stop ik ook echt..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tijdje terug belde een vriendin me op of ik haar en de vriend wilde ophalen bij de wok. Ging geen bus meer. Blijkbaar is het daar onbeperkt drinken.
Ik heb altijd mn haar in een staart, daar is die vriendin het niet mee eens. Tijdens het rijden ging ze mn haar doen, met de radio spelen, iets uit mijn deur pakken (dus voor me langs!!)
Echt ik dacht dat ik gek werd.
Die was dus behoorlijk bezopen danquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tijdje terug belde een vriendin me op of ik haar en de vriend wilde ophalen bij de wok. Ging geen bus meer. Blijkbaar is het daar onbeperkt drinken.
Ik heb altijd mn haar in een staart, daar is die vriendin het niet mee eens. Tijdens het rijden ging ze mn haar doen, met de radio spelen, iets uit mijn deur pakken (dus voor me langs!!)
Bestuurder laat je met rust, hoe dronken ik ook benquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent niks vergeleken met moffen, kan ik je nu al vertellen. Die beste maat van mij zuipt echt als een dolle. Ik kan aardig drinken (vooral veel, niet zozeer snel), maar hij drinkt mij eruit... nou space ik meer dan hij, dus dat compenseertquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu ik geen student meer ben, mag ik me geen professioneel alcoholist meer noemenEvie nog wel ...
Damn..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bestuurder laat je met rust, hoe dronken ik ook ben![]()
En damn, dit was t eerste wat ik zag doen ik mnsite weer opende
![]()
[ afbeelding ]
Oh jee, fans...quote:
Ach ik kon er wel om lachenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zitten blijven of je gaat lopen.. na 2 waarschuwingen stop ik ook echt..
Yepzquote:
Nee joh de bestuurder pesten is leukquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bestuurder laat je met rust, hoe dronken ik ook ben![]()
En damn, dit was t eerste wat ik zag doen ik mnsite weer opende
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb koude voetjes.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh jee, fans...
Die zijn voor kloon.
Hoe hangt ie, WT?
Daar zou jij wel een busje vol van willen 'rijden', he Jofunekuhebjenounogsteednietgeneukekenekenman?quote:
* Huppelmuts geeft dikke sokken aan WTquote:
Vooral de grap om op de autosnelweg de sleutels uit het contact te trekken en uit het raam te gooien is altijd heel geslaagd.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee joh de bestuurder pesten is leuk
Ben je nicht of wat?quote:
Nee dat is dus echt NIET leukquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vooral de grap om op de autosnelweg de sleutels uit het contact te trekken en uit het raam te gooien is altijd heel geslaagd.
Je leek me niet het type dat dit soort nichterigheid beloonde?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts geeft dikke sokken aan WT
Die gaan we wel onthouden natuurlijk hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee joh de bestuurder pesten is leuk
Die Duitsers hou ik ook echt niet meer bij, overigens heb ik dat in Finland wel geleerd, die gasten stoppen pas als de vlak gaan (letterlijk). Dan vind ik het wel prima om af en toe een glaasje fris tussendoor te pakken en voor "gay" uitgemaakt te worden. Stapte toen altijd over ze heen en tikte mn as dan ff af. "Who's gay now"quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent niks vergeleken met moffen, kan ik je nu al vertellen. Die beste maat van mij zuipt echt als een dolle. Ik kan aardig drinken (vooral veel, niet zozeer snel), maar hij drinkt mij eruit... nou space ik meer dan hij, dus dat compenseert
Het probleem is dat ik wilde gaan slapen en daardoor met blote voetjes op het laminaat zit. Dat is koud. Nu kan ik twee dingen doen:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts geeft dikke sokken aan WT
Slapen zonder je ex in 1 ruimte!quote:
Eigenbelangquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je leek me niet het type dat dit soort nichterigheid beloonde?
Een bus vol wat? Trampstamp moms? Hardly..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar zou jij wel een busje vol van willen 'rijden', he Jofunekuhebjenounogsteednietgeneukekenekenman?
gelijk heb jequote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eigenbelang![]()
Man met koude voeten wil eigenlijk altijd zeggen dat ik die koude dingen tegen mn warme benen gedrukt krijg![]()
Dus die geef ik heel snel sokken
Ex zit nu in schiedamquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Slapen zonder je ex in 1 ruimte!
Hehe, meesterlijk verhaal.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die Duitsers hou ik ook echt niet meer bij, overigens heb ik dat in Finland wel geleerd, die gasten stoppen pas als de vlak gaan (letterlijk). Dan vind ik het wel prima om af en toe een glaasje fris tussendoor te pakken en voor "gay" uitgemaakt te worden. Stapte toen altijd over ze heen en tikte mn as dan ff af. "Who's gay now"
Nou.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ben je nicht of wat?
Ik heb een harde lul, maar geen vrouw in de buurt, da's erger weet je?
Goed gered, dame. Slaap lekker.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eigenbelang![]()
Man met koude voeten wil eigenlijk altijd zeggen dat ik die koude dingen tegen mn warme benen gedrukt krijg![]()
Dus die geef ik heel snel sokken
Beetje sneu allemaal, doe gewoon lekker alles op je eigen tempo en zorg dat je alles nog weet de volgende dag. Kater vind ik niet erg, als de avond maar leuk was. Maar als je de grond wegkopt, kan ik t me niet voorstellenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe, meesterlijk verhaal.
Britten zijn ook zo ziek.
En allemaal een grote bek over kaas, paddo's en XTC.![]()
Ik vind bier vies worden als je er teveel van drinkt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beetje sneu allemaal, doe gewoon lekker alles op je eigen tempo en zorg dat je alles nog weet de volgende dag. Kater vind ik niet erg, als de avond maar leuk was. Maar als je de grond wegkopt, kan ik t me niet voorstellen
Trustenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:33 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga ook tukken mensentot morgen!
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:33 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga ook tukken mensentot morgen!
Had ik gisteren al gepostquote:
Gefeliciteerd met de kleine manquote:
*pakt gitaar*quote:
Zekers, een verlaten tropisch strand. Een vuurtje, papegaai op mijn schouder en spelen maar.quote:
Dat zou ik kunnen doen, maar ze vroeg om geile muziek toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:40 schreef ArTiC het volgende:
Post ff James blake - limit to your love
YouTube links via een iPad wil niet zo
Mwah, er zat muziek die veel geiler is dan dat gedoe van James Blake hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:47 schreef ArTiC het volgende:
Dat is geile muziek. Marvin gaye is zo afgezaagd tegenwoordig...daar krijg je zels Kim Holland niet meer nat mee.
Ik moet opstaanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 06:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
LDG! van hetzelfde...
Wat voel ik me gaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrr.. gelukkig kan ik nog even plat blijven liggen
Je moet ook gewoon op tijd gaan slapen pup. en dan ook echt slapen, niet nog smsen met mensen en bellen en woelen in je bed enquote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik moet opstaan
Maar damn wat ben ik moe
Ik lag er voor 12 uur in! Maar ik ben gewoon nerveus voor vandaagquote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon op tijd gaan slapen pup. en dan ook echt slapen, niet nog smsen met mensen en bellen en woelen in je bed en
Oeeeee, ja, laatste dag voor het weekend! Dan heb ik ook altijd een kriebel in de buikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik lag er voor 12 uur in! Maar ik ben gewoon nerveus voor vandaag
Euh, nee. Dat niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oeeeee, ja, laatste dag voor het weekend! Dan heb ik ook altijd een kriebel in de buik
Waarom nerveus voor vandaag?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik lag er voor 12 uur in! Maar ik ben gewoon nerveus voor vandaag
Ah ok. Vermoedden ze dat er iets mis was dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
M'n moeder krijgt uitslagen van de cardioloog vandaag.
Wellicht. Iets met chemo die slecht kan zijn voor het hart.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:30 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ah ok. Vermoedden ze dat er iets mis was dan?
nog ff lekker een dagje thuis vandaag?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 06:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
LDG! van hetzelfde...
Wat voel ik me gaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrr.. gelukkig kan ik nog even plat blijven liggen
voel me wel een stuk beter, en vanmiddag MOET ik helaas wel werken, maar ik word thuis opgehaald en thuis weer afgezet..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nog ff lekker een dagje thuis vandaag?
Voel je je al wat beter?
Je hebt wel om je krantje gevraagd toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
voel me wel een stuk beter, en vanmiddag MOET ik helaas wel werken, maar ik word thuis opgehaald en thuis weer afgezet..heb mn prive chauffeur dus
Zal eens kijken of die achterin klaar ligt naast het kopje koffiequote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:40 schreef PeuRac het volgende:
Moguh
[..]
Je hebt wel om je krantje gevraagd toch?
ik ga duimen voor je lieverdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
M'n moeder krijgt uitslagen van de cardioloog vandaag.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:27 schreef ArTiC het volgende:
There's a limit to your love...tadam...
Geile muziek
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:43 schreef missbehavin het volgende:
Kut wat een nacht... ik had kleine man maar bij me in bed gehouden zodat ik m in de buurt had, zo vaak wakker geworden. Zo dokter bellen, hij heeft weer 40
Arme jongenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:43 schreef missbehavin het volgende:
Kut wat een nacht... ik had kleine man maar bij me in bed gehouden zodat ik m in de buurt had, zo vaak wakker geworden. Zo dokter bellen, hij heeft weer 40
ach, het kan ergerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
voel me wel een stuk beter, en vanmiddag MOET ik helaas wel werken, maar ik word thuis opgehaald en thuis weer afgezet..heb mn prive chauffeur dus
10 en hij heeft het nu al 3 dagen...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:06 schreef DustPuppy het volgende:
Kleintjes hebben toch wel vaker van die mega koorts pieken. Hoe oud is ie?
arm hummeltje..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:43 schreef missbehavin het volgende:
Oh, ja nee. Das niet goed. Even laten nakijken inderdaad.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
10 en hij heeft het nu al 3 dagen...
miss is ff dr frisse lucht in saampjes wel lekkerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:10 schreef missbehavin het volgende:Nou ik kan om half elf langskomen. Hij wilde niet even langskomen, het kon geen kwaad om 'm heen en weer te sjouwen...
Ja ik maak me inmiddels gewoon zorgen..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
miss is ff dr frisse lucht in saampjes wel lekker
( voor de positieve insteek zeg maar)
Huisbezoeken komen bijna niet meer voor tegenwoordigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:10 schreef missbehavin het volgende:Nou ik kan om half elf langskomen. Hij wilde niet even langskomen, het kon geen kwaad om 'm heen en weer te sjouwen...
Ja maar 3 dagen hoge koorts is gewoon niet goed.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:06 schreef DustPuppy het volgende:
Kleintjes hebben toch wel vaker van die mega koorts pieken. Hoe oud is ie?
Nee precies, ik had wel verwacht dat ie even zou komen...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar 3 dagen hoge koorts is gewoon niet goed.
Gewoon je poot stijf houden bij die huisarts; kinderen kunnen een hoop hebben en het komt vast goed, maar 3 dgn 40 graden koorts is wel reden om actie te ondernemenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik maak me inmiddels gewoon zorgen..
Ja idd, ben benieuwd wat ie zegt straks..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gewoon je poot stijf houden bij die huisarts; kinderen kunnen een hoop hebben en het komt vast goed, maar 3 dgn 40 graden koorts is wel reden om actie te ondernemen
Ik ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja idd, ben benieuwd wat ie zegt straks..
Wil je nog naar de makro eigenlijk?quote:
ik ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja idd, ben benieuwd wat ie zegt straks..
Hun omzet stagneert?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Hihi mail van de barkeepster dat ik weer moet langskomen
Dat of ze willen weer lachen omdat ik weer eens dronken van de bar flikker ofzoquote:
Voor de Balisto's jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wil je nog naar de makro eigenlijk?
[..]
ik ook
Kan je morgen ochtend?quote:
Ik ga zo, maar wil je ff laten weten wat de uitslag is?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:44 schreef Yuki het volgende:
Bah, nu al een knoop in m'n maag terwijl ik pas rond 11 uur iets hoor...
Will doquote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga zo, maar wil je ff laten weten wat de uitslag is?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:46 schreef missbehavin het volgende:
Het arme ding, elke beweging doet 'm pijn en hij ziet het al niet zitten dat ie zich aan moet kleden, laat staan lopen enzo.
Gadsie. Wat zijn ze weer klein en hulpeloos als ze ziek zijn hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:46 schreef missbehavin het volgende:
Het arme ding, elke beweging doet 'm pijn en hij ziet het al niet zitten dat ie zich aan moet kleden, laat staan lopen enzo.
Ik zie die kerel er voor aan om iets te zeggen als 'paracetamol en naar bed'quote:
Dat zijn we allemaal bij tijd en wijle.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gadsie. Wat zijn ze weer klein en hulpeloos als ze ziek zijn he
Ja echt hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
geen genoegen mee nemenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zie die kerel er voor aan om iets te zeggen als 'paracetamol en naar bed'
Mannen blijven altijd zoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat sowieso niet.quote:
Uurtje of 10 die kant op vertrekken? Dan hoef ik me niet te haasten om naar Deventer te gaan.quote:
En toch is dat 9 vd 10 x de beste oplossingquote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zie die kerel er voor aan om iets te zeggen als 'paracetamol en naar bed'
Is goedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uurtje of 10 die kant op vertrekken? Dan hoef ik me niet te haasten om naar Deventer te gaan.
Nope, heb altijd een smartphone gehadquote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
Peur, heb jij een mp3 speler die je niet meer gebruikt?
Ja oke, maar na 3 dagen 40 graden koorts ga ik me toch zorgen maken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En toch is dat 9 vd 10 x de beste oplossing
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:53 schreef missbehavin het volgende:
Ah zo zielig, hij zit zich nu druk te maken omdat hij zijn huiswerk niet kan doen en niet aan zijn spreekbeurt kan werken.
Mooi, spreken we later vandaag verder ff af, ik ga naar kantoorquote:
mjah, dan zo maar eens naar de bart smit om te kijken of ze daar nog een cheap azz mp3 speler hebben. Wil nu echt beginnen met hardlopen, en Evy is zo'n geile belgsche die in je oor influistert hoe en watquote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nope, heb altijd een smartphone gehad
Niet na 3 dagen zulke hoge koortsquote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En toch is dat 9 vd 10 x de beste oplossing
Bonkende stagekinderen, kotsende collega's en zeikende heipalenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:19 schreef littledrummergirl het volgende:
damn, kotsende stagekinderenbonkende heipalen, zeikende collega's
dit wordt mijn dag, ik voel t
klinkt al beterquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bonkende stagekinderen, kotsende collega's en zeikende heipalen
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:19 schreef littledrummergirl het volgende:
damn, kotsende stagekinderenbonkende heipalen, zeikende collega's
dit wordt mijn dag, ik voel t
Jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Beter! Heb je een beetje afleiding
echt, ik kan mensen die sochtends helemaal blij en actief en praterig zijn en vanalles van me willen wel schietenquote:
I can imagine jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
echt, ik kan mensen die sochtends helemaal blij en actief en praterig zijn en vanalles van me willen wel schieten
Maar ik ben liefquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
echt, ik kan mensen die sochtends helemaal blij en actief en praterig zijn en vanalles van me willen wel schieten
Ja, al 3 lastige klanten sinds 8 uur gehad. Laat me ff wakker worden zegquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |