*pakt gitaar*quote:
Zekers, een verlaten tropisch strand. Een vuurtje, papegaai op mijn schouder en spelen maar.quote:
Dat zou ik kunnen doen, maar ze vroeg om geile muziek toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:40 schreef ArTiC het volgende:
Post ff James blake - limit to your love
YouTube links via een iPad wil niet zo
Mwah, er zat muziek die veel geiler is dan dat gedoe van James Blake hoor.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:47 schreef ArTiC het volgende:
Dat is geile muziek. Marvin gaye is zo afgezaagd tegenwoordig...daar krijg je zels Kim Holland niet meer nat mee.
Ik moet opstaanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 06:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
LDG! van hetzelfde...
Wat voel ik me gaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrr.. gelukkig kan ik nog even plat blijven liggen
Je moet ook gewoon op tijd gaan slapen pup. en dan ook echt slapen, niet nog smsen met mensen en bellen en woelen in je bed enquote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik moet opstaan
Maar damn wat ben ik moe
Ik lag er voor 12 uur in! Maar ik ben gewoon nerveus voor vandaagquote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon op tijd gaan slapen pup. en dan ook echt slapen, niet nog smsen met mensen en bellen en woelen in je bed en
Oeeeee, ja, laatste dag voor het weekend! Dan heb ik ook altijd een kriebel in de buikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik lag er voor 12 uur in! Maar ik ben gewoon nerveus voor vandaag
Euh, nee. Dat niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oeeeee, ja, laatste dag voor het weekend! Dan heb ik ook altijd een kriebel in de buik
Waarom nerveus voor vandaag?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik lag er voor 12 uur in! Maar ik ben gewoon nerveus voor vandaag
Ah ok. Vermoedden ze dat er iets mis was dan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
M'n moeder krijgt uitslagen van de cardioloog vandaag.
Wellicht. Iets met chemo die slecht kan zijn voor het hart.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:30 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ah ok. Vermoedden ze dat er iets mis was dan?
nog ff lekker een dagje thuis vandaag?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 06:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
LDG! van hetzelfde...
Wat voel ik me gaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrr.. gelukkig kan ik nog even plat blijven liggen
voel me wel een stuk beter, en vanmiddag MOET ik helaas wel werken, maar ik word thuis opgehaald en thuis weer afgezet..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nog ff lekker een dagje thuis vandaag?
Voel je je al wat beter?
Je hebt wel om je krantje gevraagd toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
voel me wel een stuk beter, en vanmiddag MOET ik helaas wel werken, maar ik word thuis opgehaald en thuis weer afgezet..heb mn prive chauffeur dus
Zal eens kijken of die achterin klaar ligt naast het kopje koffiequote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:40 schreef PeuRac het volgende:
Moguh
[..]
Je hebt wel om je krantje gevraagd toch?
ik ga duimen voor je lieverdquote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
M'n moeder krijgt uitslagen van de cardioloog vandaag.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 01:27 schreef ArTiC het volgende:
There's a limit to your love...tadam...
Geile muziek
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:43 schreef missbehavin het volgende:
Kut wat een nacht... ik had kleine man maar bij me in bed gehouden zodat ik m in de buurt had, zo vaak wakker geworden. Zo dokter bellen, hij heeft weer 40
Arme jongenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:43 schreef missbehavin het volgende:
Kut wat een nacht... ik had kleine man maar bij me in bed gehouden zodat ik m in de buurt had, zo vaak wakker geworden. Zo dokter bellen, hij heeft weer 40
ach, het kan ergerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
voel me wel een stuk beter, en vanmiddag MOET ik helaas wel werken, maar ik word thuis opgehaald en thuis weer afgezet..heb mn prive chauffeur dus
10 en hij heeft het nu al 3 dagen...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:06 schreef DustPuppy het volgende:
Kleintjes hebben toch wel vaker van die mega koorts pieken. Hoe oud is ie?
arm hummeltje..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:43 schreef missbehavin het volgende:
Oh, ja nee. Das niet goed. Even laten nakijken inderdaad.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
10 en hij heeft het nu al 3 dagen...
miss is ff dr frisse lucht in saampjes wel lekkerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:10 schreef missbehavin het volgende:Nou ik kan om half elf langskomen. Hij wilde niet even langskomen, het kon geen kwaad om 'm heen en weer te sjouwen...
Ja ik maak me inmiddels gewoon zorgen..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
miss is ff dr frisse lucht in saampjes wel lekker
( voor de positieve insteek zeg maar)
Huisbezoeken komen bijna niet meer voor tegenwoordigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:10 schreef missbehavin het volgende:Nou ik kan om half elf langskomen. Hij wilde niet even langskomen, het kon geen kwaad om 'm heen en weer te sjouwen...
Ja maar 3 dagen hoge koorts is gewoon niet goed.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:06 schreef DustPuppy het volgende:
Kleintjes hebben toch wel vaker van die mega koorts pieken. Hoe oud is ie?
Nee precies, ik had wel verwacht dat ie even zou komen...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar 3 dagen hoge koorts is gewoon niet goed.
Gewoon je poot stijf houden bij die huisarts; kinderen kunnen een hoop hebben en het komt vast goed, maar 3 dgn 40 graden koorts is wel reden om actie te ondernemenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik maak me inmiddels gewoon zorgen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |