Ooh.. Ik ben nog wel redelijk dan hoor.. Alhoewel.. met Evie kon ik bijna niet meer lopen, bij Lotusss kon ik zelfs nog een kratje bier tillen dat vol wasquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Arme jij, ik en dronken zijn geen goede combi
Ooh, dat is het probleem nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voorin, raam open, hoofd naar buiten, raam beetje dichtdraaien
Jij probeerde tegen Evie aan te drinken? Ik heb dr maar 1x onderuit gedronken, maar toen was ze ook ziekjesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ooh.. Ik ben nog wel redelijk dan hoor.. Alhoewel.. met Evie kon ik bijna niet meer lopen, bij Lotusss kon ik zelfs nog een kratje bier tillen dat vol was
Wat wel dan?quote:
Ja dat ging dus nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij probeerde tegen Evie aan te drinken? Ik heb dr maar 1x onderuit gedronken, maar toen was ze ook ziekjes
Ach, ik ben altijd heel gezellig zeggen zequote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat wel dan?
Ik zorg wel dat ik mn vlindermes meeneem. Armed bitch driving
JUNKS!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij probeerde tegen Evie aan te drinken? Ik heb dr maar 1x onderuit gedronken, maar toen was ze ook ziekjes
Ik ben eigenlijk altijd gezellig, maar met geestverruimende middelen op...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, ik ben altijd heel gezellig zeggen ze
Nu ik geen student meer ben, mag ik me geen professioneel alcoholist meer noemenquote:
Tijdje terug belde een vriendin me op of ik haar en de vriend wilde ophalen bij de wok. Ging geen bus meer. Blijkbaar is het daar onbeperkt drinken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, ik ben altijd heel gezellig zeggen ze
Zitten blijven of je gaat lopen.. na 2 waarschuwingen stop ik ook echt..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tijdje terug belde een vriendin me op of ik haar en de vriend wilde ophalen bij de wok. Ging geen bus meer. Blijkbaar is het daar onbeperkt drinken.
Ik heb altijd mn haar in een staart, daar is die vriendin het niet mee eens. Tijdens het rijden ging ze mn haar doen, met de radio spelen, iets uit mijn deur pakken (dus voor me langs!!)
Echt ik dacht dat ik gek werd.
Die was dus behoorlijk bezopen danquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tijdje terug belde een vriendin me op of ik haar en de vriend wilde ophalen bij de wok. Ging geen bus meer. Blijkbaar is het daar onbeperkt drinken.
Ik heb altijd mn haar in een staart, daar is die vriendin het niet mee eens. Tijdens het rijden ging ze mn haar doen, met de radio spelen, iets uit mijn deur pakken (dus voor me langs!!)
Bestuurder laat je met rust, hoe dronken ik ook benquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent niks vergeleken met moffen, kan ik je nu al vertellen. Die beste maat van mij zuipt echt als een dolle. Ik kan aardig drinken (vooral veel, niet zozeer snel), maar hij drinkt mij eruit... nou space ik meer dan hij, dus dat compenseertquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu ik geen student meer ben, mag ik me geen professioneel alcoholist meer noemenEvie nog wel ...
Damn..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bestuurder laat je met rust, hoe dronken ik ook ben![]()
En damn, dit was t eerste wat ik zag doen ik mnsite weer opende
![]()
[ afbeelding ]
Oh jee, fans...quote:
Ach ik kon er wel om lachenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zitten blijven of je gaat lopen.. na 2 waarschuwingen stop ik ook echt..
Yepzquote:
Nee joh de bestuurder pesten is leukquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bestuurder laat je met rust, hoe dronken ik ook ben![]()
En damn, dit was t eerste wat ik zag doen ik mnsite weer opende
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb koude voetjes.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh jee, fans...
Die zijn voor kloon.
Hoe hangt ie, WT?
Daar zou jij wel een busje vol van willen 'rijden', he Jofunekuhebjenounogsteednietgeneukekenekenman?quote:
* Huppelmuts geeft dikke sokken aan WTquote:
Vooral de grap om op de autosnelweg de sleutels uit het contact te trekken en uit het raam te gooien is altijd heel geslaagd.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee joh de bestuurder pesten is leuk
Ben je nicht of wat?quote:
Nee dat is dus echt NIET leukquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vooral de grap om op de autosnelweg de sleutels uit het contact te trekken en uit het raam te gooien is altijd heel geslaagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |