Je leek me niet het type dat dit soort nichterigheid beloonde?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts geeft dikke sokken aan WT
Die gaan we wel onthouden natuurlijk hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee joh de bestuurder pesten is leuk
Die Duitsers hou ik ook echt niet meer bij, overigens heb ik dat in Finland wel geleerd, die gasten stoppen pas als de vlak gaan (letterlijk). Dan vind ik het wel prima om af en toe een glaasje fris tussendoor te pakken en voor "gay" uitgemaakt te worden. Stapte toen altijd over ze heen en tikte mn as dan ff af. "Who's gay now"quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bent niks vergeleken met moffen, kan ik je nu al vertellen. Die beste maat van mij zuipt echt als een dolle. Ik kan aardig drinken (vooral veel, niet zozeer snel), maar hij drinkt mij eruit... nou space ik meer dan hij, dus dat compenseert
Het probleem is dat ik wilde gaan slapen en daardoor met blote voetjes op het laminaat zit. Dat is koud. Nu kan ik twee dingen doen:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts geeft dikke sokken aan WT
Slapen zonder je ex in 1 ruimte!quote:
Eigenbelangquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je leek me niet het type dat dit soort nichterigheid beloonde?
Een bus vol wat? Trampstamp moms? Hardly..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar zou jij wel een busje vol van willen 'rijden', he Jofunekuhebjenounogsteednietgeneukekenekenman?
gelijk heb jequote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eigenbelang![]()
Man met koude voeten wil eigenlijk altijd zeggen dat ik die koude dingen tegen mn warme benen gedrukt krijg![]()
Dus die geef ik heel snel sokken
Ex zit nu in schiedamquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Slapen zonder je ex in 1 ruimte!
Hehe, meesterlijk verhaal.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die Duitsers hou ik ook echt niet meer bij, overigens heb ik dat in Finland wel geleerd, die gasten stoppen pas als de vlak gaan (letterlijk). Dan vind ik het wel prima om af en toe een glaasje fris tussendoor te pakken en voor "gay" uitgemaakt te worden. Stapte toen altijd over ze heen en tikte mn as dan ff af. "Who's gay now"
Nou.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ben je nicht of wat?
Ik heb een harde lul, maar geen vrouw in de buurt, da's erger weet je?
Goed gered, dame. Slaap lekker.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eigenbelang![]()
Man met koude voeten wil eigenlijk altijd zeggen dat ik die koude dingen tegen mn warme benen gedrukt krijg![]()
Dus die geef ik heel snel sokken
Beetje sneu allemaal, doe gewoon lekker alles op je eigen tempo en zorg dat je alles nog weet de volgende dag. Kater vind ik niet erg, als de avond maar leuk was. Maar als je de grond wegkopt, kan ik t me niet voorstellenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe, meesterlijk verhaal.
Britten zijn ook zo ziek.
En allemaal een grote bek over kaas, paddo's en XTC.![]()
Ik vind bier vies worden als je er teveel van drinkt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beetje sneu allemaal, doe gewoon lekker alles op je eigen tempo en zorg dat je alles nog weet de volgende dag. Kater vind ik niet erg, als de avond maar leuk was. Maar als je de grond wegkopt, kan ik t me niet voorstellen
Trustenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:33 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga ook tukken mensentot morgen!
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:33 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga ook tukken mensentot morgen!
Had ik gisteren al gepostquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |