Ben jij ook zo'n vrolijk ding meteen als je wakker bent?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jij gaat zo hard nooit naast mij wakker worden, ik wil niet dood!
KAK! topic vol...
Als je mij midden in de nacht wakker belt hoor je heel even "HMGRMPHF" en dan.. Goedenavond lieve poeliewoeps, hoe is het met jou?!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n vrolijk ding meteen als je wakker bent?
ik ben ook niet chagerijnig ofzoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n vrolijk ding meteen als je wakker bent?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil even serieus mijn eeuwige liefde voor Snuitje verklaren
Ja, of niet.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, de OP was nog zoals ik m achter gelaten had, dus dan moet ie nog maar wat erger
Ouwe zuurpruim!quote:
Als je mij wakker belt hoor je alleen gekreunquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je mij midden in de nacht wakker belt hoor je heel even "HMGRMPHF" en dan.. Goedenavond lieve poeliewoeps, hoe is het met jou?!
Jaloers krengquote:
Of juist niet en wilden ze lachenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je mij wakker belt hoor je alleen gekreun![]()
Dat duurt zeker een paar minuten![]()
Ik had vroeger vrienden die me zo goed als ieder weekend uit mn bed belden.Of ze stonden spontaan voor de deur. Blijkbaar was ik dan meteen gezellig anders zouden ze het niet ieder weekend doen
quote:
Daar valt geld mee te verdienenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je mij wakker belt hoor je alleen gekreun![]()
Dat duurt zeker een paar minuten![]()
Heul nietquote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Nee met alleen gekreun verdien je niet veel
Logisch nadenkenquote:
Als je er iets tussendoor kreunt over tieten misschien welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Nee met alleen gekreun verdien je niet veel
Vind ik welquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als je er iets tussendoor kreunt over tieten misschien wel
Hey jij ook hierquote:
Zou m er graag tussen willen zetten, maar die K** Heatwave is alleen even komen aanwaaien om mijn mooie OP te verpestenquote:
Terecht wel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:42 schreef PeuRac het volgende:
Sowieso lijkt het alsof alleen HW de OP nog kan aanpassen in de wiki?
Beetje onzin? OP is van alle singles toch? En er werd altijd netjes mee om gegaanquote:
Hoppa weer 2 euroquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
ka motherfokking ching!!quote:
De op op de wiki is nog aan te passen, heb net het plaatje ertussen gezet.. alleen hier kan ik hem niet meer aanpassenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beetje onzin? OP is van alle singles toch? En er werd altijd netjes mee om gegaan
Hou op.quote:
Koffie? die zwarte prut die jij daar drinkt?!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:43 schreef PeuRac het volgende:
Damn wat is het toch lekker om je dag te beginnen met koffieen sap
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hou op.
Verdomme ik ga gewoon weer verder met mn lachstuip waar ik gisteren was opgehouden
aah, dan kan ik er gewoon niet inquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De op op de wiki is nog aan te passen, heb net het plaatje ertussen gezet.. alleen hier kan ik hem niet meer aanpassen
Nespressoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Koffie? die zwarte prut die jij daar drinkt?!
Zekers, al begin ik wel serieus pijn in mn bek te krijgen erdoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lekker toch
oh en had ik nog gezegd dak van je hou?
ik heb wel 3 keer gezegd dat het me niet kon boeien tochquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zekers, al begin ik wel serieus pijn in mn bek te krijgen erdoor![]()
Ja, maar dat mag je altijd wel zeggen hoor![]()
Sorry als ik te ver ging naar jouw idee of me er teveel mee bemoeide maar ik ben hem zo zat!
Dat is t enige wat ik nog drink 2 a 3 per dag, grote koppen koffie vind ik nu ff teveel moeite. Na vanavond als t goed is niet meerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is een heul klein bakje espresso.. ik heb gewoon een sloot echte koffie
Ik ook, maar dan met ijsklontje erin.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb thee![]()
Met suiker![]()
Zoals het hoort
Laten we hopen dat ie het door gaat krijgen en gewoon eens ophoudt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb wel 3 keer gezegd dat het me niet kon boeien toch![]()
thnx for speaking my mind...
Bah Iceteaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan met ijsklontje erin.
Je hebt een volg topic knop hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:50 schreef CherryLips het volgende:
Dat was stiekem gewoon een heel slechte tvp.
Ja, maar ik wil hier altijd even m'n aanwezigheid kenbaar maken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt een volg topic knop hoor
Die grinder en de cafetierequote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is t enige wat ik nog drink 2 a 3 per dag, grote koppen koffie vind ik nu ff teveel moeite. Na vanavond als t goed is niet meer
Uh nee.quote:
Shake your ass then (_(_) (_|_) (_)_)quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil hier altijd even m'n aanwezigheid kenbaar maken.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die grinder en de cafetiereen ook jij bent blij
Lolquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uh nee.
Ik kan thee niet drinken als het 90 graden Celsius is. Dus doe ik er een ijsklontje in en dan is 't precies drinkbaar!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zekers, al begin ik wel serieus pijn in mn bek te krijgen erdoor![]()
Ja, maar dat mag je altijd wel zeggen hoor![]()
Sorry als ik te ver ging naar jouw idee of me er teveel mee bemoeide maar ik ben hem zo zat!
Ja wel iets sexies hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:57 schreef Watertornado het volgende:
Ik weet niet wat ik aan moet doen.
Nopequote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Al nieuws? en idd, een echt goede cappuccino is erg lekker
Met dit weer?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een t-shirt voldoet zeker weer niet?
Ik heb het gemist denk ik. Waar hoor je nieuws over?quote:
Tenzij die uberstrak isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een t-shirt voldoet zeker weer niet?
quote:
Ja het is heerlijk weer dus een shirt kan makkelijkquote:
t is hier viesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja het is heerlijk weer dus een shirt kan makkelijk
Ik was heel moe maar ik moest er uit. Gelukkig was de redding nabij.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:59 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Ik heb echt heeeeerlijk geslapenIk moet vaker op tijd naar bed gaan!
Ik gil van mijn MI.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:59 schreef PeuRac het volgende:
En een kut regenpijp die blijft druppelen
maak me gekquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zodat zn tepeltjes er zo lekker doorheen priemen wat geheid gaat gebeuren met deze kou
jummiequote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zodat zn tepeltjes er zo lekker doorheen priemen wat geheid gaat gebeuren met deze kou
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:59 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Ik heb echt heeeeerlijk geslapenIk moet vaker op tijd naar bed gaan!
Jij jummied van zichtbare mannentepels?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Shake your ass then (_(_) (_|_) (_)_)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door CherryLips op 07-01-2011 10:06:46 (ik ben te aardig) ]Tap tap tap
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ie het door gaat krijgen en gewoon eens ophoudt.
Maar nu over op vrolijke dingen voor we weer voor Wilma Nanninga's worden uitgemaakt
Ik sliep voor twaalf uur, da's knap van mijquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik was heel moe maar ik moest er uit. Gelukkig was de redding nabij.
Please don'tquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vanaf nu noem ik je wilma
En dan wil je net een hap van je broodje nemenquote:
Die zit nu op je scherm geplakt?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan wil je net een hap van je broodje nemen
Neequote:
Goedemorgenquote:
goed argument :pquote:
ze komen de toko overnemenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:04 schreef PeuRac het volgende:
Wtf? Dr loopt hier een bejaarden club rondop een studenten complex
De benidorm bastards!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:04 schreef PeuRac het volgende:
Wtf? Dr loopt hier een bejaarden club rondop een studenten complex
[Aanstelmodus] Nou, zo goed is ie niet meerquote:
telefoonthema's?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:09 schreef littledrummergirl het volgende:
heb net mn telefoonthema van oud en nieuw, naar iets chi'igs veranderd, ik zit meteen weer middenin mn chakra's enzohelemaal zen
Echt dat is zo'n verschrikkelijke kutopmerking.quote:
Wilma 2 meldtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vanaf nu noem ik je wilma
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
achtergrondje, icoontjes en beltoon enzoquote:
vorige topic, die over godts screeningquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wilma 2 meldt
Wie moet wat doorkrijgen?
Jaquote:
Goed blijven douchen danquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt dat is zo'n verschrikkelijke kutopmerking.
Als ik ooit zoals dat stuk vuilnis word verhang ik mezelf.
Succes!!quote:
Ach inmiddels ben ik er al aan gewend.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Goed blijven douchen dan
Nee, geintje.... Is klote om een loeder als moeder te hebben....
En hvjjnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vorige topic, die over godts screening
Waar in het topicquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vorige topic, die over godts screening
Doe maar control F op Realzeusquote:
denk pag 4 ofzo, daar ergens?quote:
Dat zou wel geinig zijnquote:
Mja, das wel handig om te doen ja, anders blijf je jezelf pijnigen enzoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach inmiddels ben ik er al aan gewend.
What happend?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
[Aanstelmodus] Nou, zo goed is ie niet meer[/aanstel modus]
Topic: hoe voel je je nu.quote:
huppel ging rellen gisterquote:
Lol dat was nog lang geen rellenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
huppel ging rellen gisternav die topics
Mag bestquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Topic: hoe voel je je nu.
Ik was gisteren het gezeur van RZ zat, nu nog eigenlijk. En ik trok mn bek open
ik ben ondertussen wel wat gewend hierquote:
ik zit altijd op pagina 1quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:18 schreef rival het volgende:
hey volgens mij zaten we net nog op pagina 1
Ik zit nog steeds op pagina 1quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:18 schreef rival het volgende:
hey volgens mij zaten we net nog op pagina 1
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol dat was nog lang geen rellen
Nee ik ben tegenwoordig liefquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou laat t echte rellen dan maar s zien!
Ik vond t wel mee vallen, of was t buiten singles?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
huppel ging rellen gisternav die topics
had je op xhale moeten zittenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou laat t echte rellen dan maar s zien!
Ik vond het ook wel meevallenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vond t wel mee vallen, of was t buiten singles?
Paar maanden terug gingen sjer en ik op fok een topic in. Samen. Oh dat was leukquote:
ja je zei idd heel vriendelijk dat ie zn muil moest houden en op moest rottenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel meevallen![]()
Was voor mijn doen ook nog heel erg lief
houdoe he!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:22 schreef Watertornado het volgende:
Chicks en dicks, ik gaan ervantussendoort!
Doe de groeten!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:22 schreef Watertornado het volgende:
Chicks en dicks, ik gaan ervantussendoort!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja je zei idd heel vriendelijk dat ie zn muil moest houden en op moest rottenik voelde de liefde
Nee die voorzet laat ik liggenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:25 schreef PeuRac het volgende:
Wat kan het soms zo'n deceptie zijn als je iemands gezicht ziet
Je zat weer op je fobo?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:25 schreef PeuRac het volgende:
Wat kan het soms zo'n deceptie zijn als je iemands gezicht ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |