Ik ook, maar dan met ijsklontje erin.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb thee![]()
Met suiker![]()
Zoals het hoort
Laten we hopen dat ie het door gaat krijgen en gewoon eens ophoudt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb wel 3 keer gezegd dat het me niet kon boeien toch![]()
thnx for speaking my mind...
Bah Iceteaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan met ijsklontje erin.
Je hebt een volg topic knop hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:50 schreef CherryLips het volgende:
Dat was stiekem gewoon een heel slechte tvp.
Ja, maar ik wil hier altijd even m'n aanwezigheid kenbaar maken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt een volg topic knop hoor
Die grinder en de cafetierequote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is t enige wat ik nog drink 2 a 3 per dag, grote koppen koffie vind ik nu ff teveel moeite. Na vanavond als t goed is niet meer
Uh nee.quote:
Shake your ass then (_(_) (_|_) (_)_)quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil hier altijd even m'n aanwezigheid kenbaar maken.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die grinder en de cafetiereen ook jij bent blij
Lolquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uh nee.
Ik kan thee niet drinken als het 90 graden Celsius is. Dus doe ik er een ijsklontje in en dan is 't precies drinkbaar!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zekers, al begin ik wel serieus pijn in mn bek te krijgen erdoor![]()
Ja, maar dat mag je altijd wel zeggen hoor![]()
Sorry als ik te ver ging naar jouw idee of me er teveel mee bemoeide maar ik ben hem zo zat!
Ja wel iets sexies hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:57 schreef Watertornado het volgende:
Ik weet niet wat ik aan moet doen.
Nopequote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Al nieuws? en idd, een echt goede cappuccino is erg lekker
Met dit weer?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een t-shirt voldoet zeker weer niet?
Ik heb het gemist denk ik. Waar hoor je nieuws over?quote:
Tenzij die uberstrak isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een t-shirt voldoet zeker weer niet?
quote:
Ja het is heerlijk weer dus een shirt kan makkelijkquote:
t is hier viesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja het is heerlijk weer dus een shirt kan makkelijk
Ik was heel moe maar ik moest er uit. Gelukkig was de redding nabij.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:59 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Ik heb echt heeeeerlijk geslapenIk moet vaker op tijd naar bed gaan!
Ik gil van mijn MI.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:59 schreef PeuRac het volgende:
En een kut regenpijp die blijft druppelen
maak me gekquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zodat zn tepeltjes er zo lekker doorheen priemen wat geheid gaat gebeuren met deze kou
jummiequote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zodat zn tepeltjes er zo lekker doorheen priemen wat geheid gaat gebeuren met deze kou
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:59 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Ik heb echt heeeeerlijk geslapenIk moet vaker op tijd naar bed gaan!
Jij jummied van zichtbare mannentepels?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Shake your ass then (_(_) (_|_) (_)_)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door CherryLips op 07-01-2011 10:06:46 (ik ben te aardig) ]Tap tap tap
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ie het door gaat krijgen en gewoon eens ophoudt.
Maar nu over op vrolijke dingen voor we weer voor Wilma Nanninga's worden uitgemaakt
Ik sliep voor twaalf uur, da's knap van mijquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik was heel moe maar ik moest er uit. Gelukkig was de redding nabij.
Please don'tquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vanaf nu noem ik je wilma
En dan wil je net een hap van je broodje nemenquote:
Die zit nu op je scherm geplakt?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan wil je net een hap van je broodje nemen
Neequote:
Goedemorgenquote:
goed argument :pquote:
ze komen de toko overnemenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:04 schreef PeuRac het volgende:
Wtf? Dr loopt hier een bejaarden club rondop een studenten complex
De benidorm bastards!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:04 schreef PeuRac het volgende:
Wtf? Dr loopt hier een bejaarden club rondop een studenten complex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |