Vind ik welquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als je er iets tussendoor kreunt over tieten misschien wel
Hey jij ook hierquote:
Zou m er graag tussen willen zetten, maar die K** Heatwave is alleen even komen aanwaaien om mijn mooie OP te verpestenquote:
Terecht wel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:42 schreef PeuRac het volgende:
Sowieso lijkt het alsof alleen HW de OP nog kan aanpassen in de wiki?
Beetje onzin? OP is van alle singles toch? En er werd altijd netjes mee om gegaanquote:
Hoppa weer 2 euroquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
ka motherfokking ching!!quote:
De op op de wiki is nog aan te passen, heb net het plaatje ertussen gezet.. alleen hier kan ik hem niet meer aanpassenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beetje onzin? OP is van alle singles toch? En er werd altijd netjes mee om gegaan
Hou op.quote:
Koffie? die zwarte prut die jij daar drinkt?!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:43 schreef PeuRac het volgende:
Damn wat is het toch lekker om je dag te beginnen met koffieen sap
quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hou op.
Verdomme ik ga gewoon weer verder met mn lachstuip waar ik gisteren was opgehouden
aah, dan kan ik er gewoon niet inquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De op op de wiki is nog aan te passen, heb net het plaatje ertussen gezet.. alleen hier kan ik hem niet meer aanpassen
Nespressoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Koffie? die zwarte prut die jij daar drinkt?!
Zekers, al begin ik wel serieus pijn in mn bek te krijgen erdoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lekker toch
oh en had ik nog gezegd dak van je hou?
ik heb wel 3 keer gezegd dat het me niet kon boeien tochquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zekers, al begin ik wel serieus pijn in mn bek te krijgen erdoor![]()
Ja, maar dat mag je altijd wel zeggen hoor![]()
Sorry als ik te ver ging naar jouw idee of me er teveel mee bemoeide maar ik ben hem zo zat!
Dat is t enige wat ik nog drink 2 a 3 per dag, grote koppen koffie vind ik nu ff teveel moeite. Na vanavond als t goed is niet meerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is een heul klein bakje espresso.. ik heb gewoon een sloot echte koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |