Ik ook, maar dan met ijsklontje erin.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb thee![]()
Met suiker![]()
Zoals het hoort
Laten we hopen dat ie het door gaat krijgen en gewoon eens ophoudt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb wel 3 keer gezegd dat het me niet kon boeien toch![]()
thnx for speaking my mind...
Bah Iceteaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan met ijsklontje erin.
Je hebt een volg topic knop hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:50 schreef CherryLips het volgende:
Dat was stiekem gewoon een heel slechte tvp.
Ja, maar ik wil hier altijd even m'n aanwezigheid kenbaar maken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt een volg topic knop hoor
Die grinder en de cafetierequote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is t enige wat ik nog drink 2 a 3 per dag, grote koppen koffie vind ik nu ff teveel moeite. Na vanavond als t goed is niet meer
Uh nee.quote:
Shake your ass then (_(_) (_|_) (_)_)quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil hier altijd even m'n aanwezigheid kenbaar maken.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die grinder en de cafetiereen ook jij bent blij
Lolquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uh nee.
Ik kan thee niet drinken als het 90 graden Celsius is. Dus doe ik er een ijsklontje in en dan is 't precies drinkbaar!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zekers, al begin ik wel serieus pijn in mn bek te krijgen erdoor![]()
Ja, maar dat mag je altijd wel zeggen hoor![]()
Sorry als ik te ver ging naar jouw idee of me er teveel mee bemoeide maar ik ben hem zo zat!
Ja wel iets sexies hequote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:57 schreef Watertornado het volgende:
Ik weet niet wat ik aan moet doen.
Nopequote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Al nieuws? en idd, een echt goede cappuccino is erg lekker
Met dit weer?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een t-shirt voldoet zeker weer niet?
Ik heb het gemist denk ik. Waar hoor je nieuws over?quote:
Tenzij die uberstrak isquote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een t-shirt voldoet zeker weer niet?
quote:
Ja het is heerlijk weer dus een shirt kan makkelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |