[Aanstelmodus] Nou, zo goed is ie niet meerquote:
telefoonthema's?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:09 schreef littledrummergirl het volgende:
heb net mn telefoonthema van oud en nieuw, naar iets chi'igs veranderd, ik zit meteen weer middenin mn chakra's enzohelemaal zen
Echt dat is zo'n verschrikkelijke kutopmerking.quote:
Wilma 2 meldtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vanaf nu noem ik je wilma
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zodat zn tepeltjes er zo lekker doorheen priemen wat geheid gaat gebeuren met deze kou
achtergrondje, icoontjes en beltoon enzoquote:
vorige topic, die over godts screeningquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wilma 2 meldt
Wie moet wat doorkrijgen?
Jaquote:
Goed blijven douchen danquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt dat is zo'n verschrikkelijke kutopmerking.
Als ik ooit zoals dat stuk vuilnis word verhang ik mezelf.
Succes!!quote:
Ach inmiddels ben ik er al aan gewend.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Goed blijven douchen dan
Nee, geintje.... Is klote om een loeder als moeder te hebben....
En hvjjnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vorige topic, die over godts screening
Waar in het topicquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vorige topic, die over godts screening
Doe maar control F op Realzeusquote:
denk pag 4 ofzo, daar ergens?quote:
Dat zou wel geinig zijnquote:
Mja, das wel handig om te doen ja, anders blijf je jezelf pijnigen enzoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach inmiddels ben ik er al aan gewend.
What happend?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
[Aanstelmodus] Nou, zo goed is ie niet meer[/aanstel modus]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |