telefoonthema's?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:09 schreef littledrummergirl het volgende:
heb net mn telefoonthema van oud en nieuw, naar iets chi'igs veranderd, ik zit meteen weer middenin mn chakra's enzohelemaal zen
Echt dat is zo'n verschrikkelijke kutopmerking.quote:
Wilma 2 meldtquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vanaf nu noem ik je wilma
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zodat zn tepeltjes er zo lekker doorheen priemen wat geheid gaat gebeuren met deze kou
achtergrondje, icoontjes en beltoon enzoquote:
vorige topic, die over godts screeningquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wilma 2 meldt
Wie moet wat doorkrijgen?
Jaquote:
Goed blijven douchen danquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt dat is zo'n verschrikkelijke kutopmerking.
Als ik ooit zoals dat stuk vuilnis word verhang ik mezelf.
Succes!!quote:
Ach inmiddels ben ik er al aan gewend.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Goed blijven douchen dan
Nee, geintje.... Is klote om een loeder als moeder te hebben....
En hvjjnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vorige topic, die over godts screening
Waar in het topicquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vorige topic, die over godts screening
Doe maar control F op Realzeusquote:
denk pag 4 ofzo, daar ergens?quote:
Dat zou wel geinig zijnquote:
Mja, das wel handig om te doen ja, anders blijf je jezelf pijnigen enzoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach inmiddels ben ik er al aan gewend.
What happend?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
[Aanstelmodus] Nou, zo goed is ie niet meer[/aanstel modus]
Topic: hoe voel je je nu.quote:
huppel ging rellen gisterquote:
Lol dat was nog lang geen rellenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
huppel ging rellen gisternav die topics
Mag bestquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Topic: hoe voel je je nu.
Ik was gisteren het gezeur van RZ zat, nu nog eigenlijk. En ik trok mn bek open
ik ben ondertussen wel wat gewend hierquote:
ik zit altijd op pagina 1quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:18 schreef rival het volgende:
hey volgens mij zaten we net nog op pagina 1
Ik zit nog steeds op pagina 1quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:18 schreef rival het volgende:
hey volgens mij zaten we net nog op pagina 1
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol dat was nog lang geen rellen
Nee ik ben tegenwoordig liefquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou laat t echte rellen dan maar s zien!
Ik vond t wel mee vallen, of was t buiten singles?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
huppel ging rellen gisternav die topics
had je op xhale moeten zittenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou laat t echte rellen dan maar s zien!
Ik vond het ook wel meevallenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vond t wel mee vallen, of was t buiten singles?
Paar maanden terug gingen sjer en ik op fok een topic in. Samen. Oh dat was leukquote:
ja je zei idd heel vriendelijk dat ie zn muil moest houden en op moest rottenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel meevallen![]()
Was voor mijn doen ook nog heel erg lief
houdoe he!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:22 schreef Watertornado het volgende:
Chicks en dicks, ik gaan ervantussendoort!
Doe de groeten!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:22 schreef Watertornado het volgende:
Chicks en dicks, ik gaan ervantussendoort!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja je zei idd heel vriendelijk dat ie zn muil moest houden en op moest rottenik voelde de liefde
Nee die voorzet laat ik liggenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:25 schreef PeuRac het volgende:
Wat kan het soms zo'n deceptie zijn als je iemands gezicht ziet
Je zat weer op je fobo?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:25 schreef PeuRac het volgende:
Wat kan het soms zo'n deceptie zijn als je iemands gezicht ziet
Heldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |