Topic: hoe voel je je nu.quote:
huppel ging rellen gisterquote:
Lol dat was nog lang geen rellenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
huppel ging rellen gisternav die topics
Mag bestquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Topic: hoe voel je je nu.
Ik was gisteren het gezeur van RZ zat, nu nog eigenlijk. En ik trok mn bek open
ik ben ondertussen wel wat gewend hierquote:
ik zit altijd op pagina 1quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:18 schreef rival het volgende:
hey volgens mij zaten we net nog op pagina 1
Ik zit nog steeds op pagina 1quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:18 schreef rival het volgende:
hey volgens mij zaten we net nog op pagina 1
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol dat was nog lang geen rellen
Nee ik ben tegenwoordig liefquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou laat t echte rellen dan maar s zien!
Ik vond t wel mee vallen, of was t buiten singles?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
huppel ging rellen gisternav die topics
had je op xhale moeten zittenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nou laat t echte rellen dan maar s zien!
Ik vond het ook wel meevallenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vond t wel mee vallen, of was t buiten singles?
Paar maanden terug gingen sjer en ik op fok een topic in. Samen. Oh dat was leukquote:
ja je zei idd heel vriendelijk dat ie zn muil moest houden en op moest rottenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel meevallen![]()
Was voor mijn doen ook nog heel erg lief
houdoe he!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:22 schreef Watertornado het volgende:
Chicks en dicks, ik gaan ervantussendoort!
Doe de groeten!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:22 schreef Watertornado het volgende:
Chicks en dicks, ik gaan ervantussendoort!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja je zei idd heel vriendelijk dat ie zn muil moest houden en op moest rottenik voelde de liefde
Nee die voorzet laat ik liggenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:25 schreef PeuRac het volgende:
Wat kan het soms zo'n deceptie zijn als je iemands gezicht ziet
Je zat weer op je fobo?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:25 schreef PeuRac het volgende:
Wat kan het soms zo'n deceptie zijn als je iemands gezicht ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |