Iddquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:38 schreef rival het volgende:
ik krijg nu net een DM binnen, die is gisteren rond 19:00 verstuurd....
het is dus gewoon een M
Eerst verder lezen dan huh roepenquote:
Ja soms geniaalquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:39 schreef rival het volgende:
[..]
ik zat laatst op die website, hoe verzinnen sommige het
Iemand gaf me op mijn verjaardag vorig jaar een FRS cadeau pas. Waarom? Ik heb toegang tot campusnet, sneller internet is er niet te krijgen in NLquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Downloaden?
Ik moet helemaal op de fiets naar het centrum naar de Free Record Shop. En mn bestelde cd zou weken terug al komen maar is er nog steeds niet
Serieusquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:39 schreef Royco1 het volgende:
Is die app er serieus, or was that sarcasm?
Ja was best prettigquote:
Het is ook gewoon compleet egoistisch en niet anders dan terecht. vind ik dan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het naar overkomen en kan me niet voorstellen dat ik ooit zo ga denken over mijn moeder die alles voor me gedaan heeft.
En niet kunnen aanzien dat iemand aftakelt kan je ook minder selfish neertypen, imo.
dan koop je daar een headset of hardware voor een console oid... dat soort dingen verkopen ze toch ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iemand gaf me op mijn verjaardag vorig jaar een FRS cadeau pas. Waarom? Ik heb toegang tot campusnet, sneller internet is er niet te krijgen in NL
Die spullen heb ik alleen op kantoor en koop ik dus zakelijkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:42 schreef rival het volgende:
[..]
dan koop je daar een headset of hardware voor een console oid... dat soort dingen verkopen ze toch ook
loop er eens naar binnen, misschien zie je wat leuks voor jezelfquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die spullen heb ik alleen op kantoor en koop ik dus zakelijk
Wat een bullshit, Snuit. Je bent volwassen, geen kind van twaalf.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is ook gewoon compleet egoistisch en niet anders dan terecht. vind ik dan.
Op het moment dat ik mijn moeder zag aftakelen, heb ik ook alles bij elkaar gescholden en was het me toch een partij oneerlijk dat ik de billen van mijn moeder moest afvegen terwijl zij dat bij mij hoort te doen. Zij hoort voor mij te zorgen als ik ziek ben, niet andersom. Ja, als ze in het bejaardentehuis zit wil ik wel voor der zorgen. Nee, dit heeft niets met egoisme te maken (misschien wel) maar het is gewoon het machteloze gevoel en het oneerlijke gevoel dat jouw moeder, die alles voor je gedaan heeft, die altijd voor je klaar staat nu er niet is en jij klaar moet staan.
Ja dat dus.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is ook gewoon compleet egoistisch en niet anders dan terecht. vind ik dan.
Op het moment dat ik mijn moeder zag aftakelen, heb ik ook alles bij elkaar gescholden en was het me toch een partij oneerlijk dat ik de billen van mijn moeder moest afvegen terwijl zij dat bij mij hoort te doen. Zij hoort voor mij te zorgen als ik ziek ben, niet andersom. Ja, als ze in het bejaardentehuis zit wil ik wel voor der zorgen. Nee, dit heeft niets met egoisme te maken (misschien wel) maar het is gewoon het machteloze gevoel en het oneerlijke gevoel dat jouw moeder, die alles voor je gedaan heeft, die altijd voor je klaar staat nu er niet is en jij klaar moet staan.
Sorry hoor, maar dit is dus totaal geen bullshit. Heb mijn moeder verloren toen ik zo oud was als Yuki. Het klinkt voor jou misschien raar, maar een beetje inlevingsvermogen voordat je uitspraken doet als het schrikken van een opmerking die geheel terecht is zou fijn zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een bullshit, Snuit. Je bent volwassen, geen kind van twaalf.
quote:
dat nou ook weer niet, het gaat om nieuwequote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Eindelijk een banner die bij je past
Dit past beter bij je dan single vaders daten of schaamlipcorrectiequote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
dat nou ook weer niet, het gaat om nieuwe
Is ook niet verkeerd toch? Rijden fijn zat.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:47 schreef rival het volgende:
[..]
dat nou ook weer niet, het gaat om nieuwe
Ik heb het niet meegemaakt, maar kan me er wel wat bij voorstellen. Mijn moeder is m'n mama en niet m'n kind.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat dus.
Het is vooral onmacht geen egoïsme.
Denk dat je het moet meemaken om te snappen
Heb al een topic geopendquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:44 schreef rival het volgende:
[..]
loop er eens naar binnen, misschien zie je wat leuks voor jezelf
Mijn moeder hoort voor mij te zorgen, ik niet voor haar. Sorry hoor, maar ik vind het heel erg zoiets te zeggen als iemand zo ziek is.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit is dus totaal geen bullshit. Heb mijn moeder verloren toen ik zo oud was als Yuki. Het klinkt voor jou misschien raar, maar een beetje inlevingsvermogen voordat je uitspraken doet als het schrikken van een opmerking die geheel terecht is zou fijn zijn.
vind ik ook wel een beetje... Je staat op eigen benen, en kan je inzetten om iemand te helpen op n liefdevolle manier. En dan boos zijn dat een doodziek iemand er niet voor jou is.. Das toch vreemd?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een bullshit, Snuit. Je bent volwassen, geen kind van twaalf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |