Dan is het iig de moeite waard geweestquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij is me nog steeds aan het vertellen hoe MOOOOOOOOOOOOOI alles is hier, echt geweldig.
Foto's van de slingersquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Het achterkleinkind is vandaag 3 geworden, ze is welkom op het feest morgen.
Ik heb vertrouwen in Frankquote:
Heb je wel eens een van je ouders op sterven zien liggen? Dat de artsen weken lang geen idee hebben of die het haalt?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als iemand ziek is zijn die natuurlijke verhoudingen helemaal niet relevant meer.
Zoals ik al zei, ik snap de ontentie wel, ik vind het alleen naar om te lezen.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:25 schreef PeuRac het volgende:
Wat kan het soms zo'n deceptie zijn als je iemands gezicht ziet
Zou echt lullig zijn als hij er geen hol aan zou vinden. Sta je dan moet je goeie gedrag.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan is het iig de moeite waard geweest
Het is wel goed met je. Ik mag ook gewoon mijn mening geven, dat die niet strookt met de jouwe, so be it.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
Samzz, om eerlijk te zijn schrik ik nu van jou. Dat jij zulke opmerkingen maakt terwijl je er eigenlijk helemaal geen ene kont van snapt zo te lezen.
Die periode komt nog wel, heb ik iig wel gehadquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Zou echt lullig zijn als hij er geen hol aan zou vinden. Sta je dan moet je goeie gedrag.
Ik denk dat door het verdriet de opmerking iets harder overkwam dan bedoeld.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is wel goed met je. Ik mag ook gewoon mijn mening geven, dat die niet strookt met de jouwe, so be it.
Misschien moet jij ook eens gaan lezen wat ik zeg.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je wel eens een van je ouders op sterven zien liggen? Dat de artsen weken lang geen idee hebben of die het haalt?
Ik weet dat ik toen ook boos werd, hoe kon hij dat doenik nam hem alles kwaad wat ik maar kon bedenken. Dat betekend niet dat ik daarnaast niet alles mogelijk voor hem deed.
Overigens nooit in zijn gezicht gezegd toen, achteraf wel eens overgehad en hij begreep het wel.
Het is zwaar hoor. Heel zwaar. En zeker als je nog zo jong bent is het een onnatuurlijk gevoel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:58 schreef Ripley het volgende:
Ik snap samzz wel maar de rest ook. Overigens denk ik dat mijn moeder het helemaal niet prettig zou vinden als wij haar zouden gaan verzorgen zeg maar - zij heeft dat meegemaakt met haar moeder en haar opa en zou zich er niet prettig bij voelen.
Ja hallo dan zou hij 5 dagen hoge koorts hebbenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:58 schreef missbehavin het volgende:
Als verwacht... buikgriep, paracetamol en als ie maandag nog koorts heeft terugkomen...
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die periode komt nog wel, heb ik iig wel gehad
Jij zal dat duidelijk anders voelen, maar hoe volwassen ik ook ben, bij mijn ouders voel ik me absoluut hun kind.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als iemand ziek is zijn die natuurlijke verhoudingen helemaal niet relevant meer.
Zoals ik al zei, ik snap de ontentie wel, ik vind het alleen naar om te lezen.
Tis nogal wisselend he? Degenen die het stoerst lopen mans te doen hier gaan opeens vragen om empathie.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:00 schreef L-E het volgende:
Ik snap gewoon niet waarom het zo moeilijk is om je in te leven in een ander. Wat dat betreft schrik ik ook van sommige mensen hier. Een beetje begrip en empathie goes a long way.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |