Alright man, ben benieuwd!quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:56 schreef Tazmaniac het volgende:
Nieuwe topic staat klaar.
De OP is niet 100% bijgewerkt maar moet het nog maar even doen.
[Centraal] MMA topic #54 Don't Perform, Get Cut!
Voor topic #55 (50 topics na de introductie van mijn OP) heb ik een nieuwe lay-out in petto.
Hij is inmiddels voor 3/4 af, dus niet teveel in het volgende topic baggeren anders is die te snel dicht!!
Goeie vraag! Al een tijdje niets van vernomenquote:Op donderdag 6 januari 2011 22:39 schreef Tazmaniac het volgende:
UFC 130 duurt nog lang.. hoe zit het eigen met Hardonk?
quote:In August 2010, Hardonk announced that he would be officially retiring from the UFC and MMA altogether. Hardonk also revealed that he will become a full-time trainer at his gym "Dynamix Martial Arts" located in Santa Monica.
joh, crapcop is done already, only fighting for moneyquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:07 schreef roepdeman het volgende:
Dit wordt een topic zonder ruzie! Tenzij Mirko moet vechten en één van jullie iets negatiefs over hem durven te zeggen!
[..]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:53 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Cain is out want hij is stuk. Gaat 6-8 maanden duren als het even tegenzit.
Zit er wel in, maar tegen wie dan? Brock? Er zijn niet veel kandidaten meer over.quote:
Die is al gedomineerd door JDS, lijkt me ook geen kandidaat...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:03 schreef Fenomeno het volgende:
Jds tuigt brock ook af net als cain dat deed, what about nelson?
Jury ok,quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:09 schreef CrazyAces het volgende:
Nog even gekeken naar het vorige topic. Om daar op terug te komen: ik heb nooit gezegd dat het geen sport is. In tegendeel, het is de puurste vorm van sport. Het enige wat ik zei was dat ik liever heb dat het meer om de sport draait. Daarmee bedoel ik: minder belachelijke jury, leukere matches, eerlijke matches en noem maar op.
Goedemorgen trouwens![]()
Leukere matches bedoel ik mee dan ik gevechten wil zien tussen, ik noem maar wat, Lesnar en Overeem. Eerlijkere matches bedoel ik mee dat ik het bv. niet eens was met de instant rematch die BJ Penn kreeg tegen Edgar.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 08:53 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Jury ok,
maar leukere of eerlijkere matches? Wait wut? Please explain plz.
Tijd te kort zal je ook houden als het wel hier uitgezonden wordt op tv. Lesnar en Overeem zijn twee verschillende organisaties, daarom gaat het niet werken. Terecht ook, want als Strikeforce en UFC gaan co-promoten is er maar één partij die daar winst uit kan halen.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:21 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Leukere matches bedoel ik mee dan ik gevechten wil zien tussen, ik noem maar wat, Lesnar en Overeem. Eerlijkere matches bedoel ik mee dat ik het bv. niet eens was met de instant rematch die BJ Penn kreeg tegen Edgar.
Maar nogmaals, dit was niet de hoofdreden dat ik gestopt ben met kijkenDe reden daarvoor was tijd te kort. Als het nou gewoon op tv kwam hier in NL
Ik zie het M-1 logo er ook op staan. Dat Fedor er zo groot op staat zal daar wel iets mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:03 schreef -_Tommy_- het volgende:
Vind die poster niet echt mooi... Alsof het echt alleen om Fedor draait.
Ja klopt. Maar dat is ook wat ik zo jammer vind, de verschillende organisaties en het feit dat de match-ups door die organisaties bepaald worden. Zal wss geen verandering in komen, en ik zal ook niet weten hoe ze het op een andere manier kunnen doen. (zoals andere sporten gewoon competities per land hebben, ek, wk etc., maar geen idee hoe dat in zijn werk moet zullen gaan.)quote:Op vrijdag 7 januari 2011 09:37 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Tijd te kort zal je ook houden als het wel hier uitgezonden wordt op tv. Lesnar en Overeem zijn twee verschillende organisaties, daarom gaat het niet werken. Terecht ook, want als Strikeforce en UFC gaan co-promoten is er maar één partij die daar winst uit kan halen.
Zoals Pax al zei, is voorlopig uitgesteld. JDS wil zolang niet wachten ($$$) en heeft gevraagd om een interim title. Ik denk niet dat deze er komt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:40 schreef Hooidraad het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekend over Velasquez vs. JDS?
Staand wel, op de grond geef ik Bader meer kans al is Jones ook een worstelaar. Interessante pot in ieder gevalquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:41 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ben weer van de partij
Jon Jones wordt trouwens als dikke favoriet gezien tegen Ryan Bader.
Nu ken ik Jones helemaal niet goed, maar Bader wel en dat is toch niet de minste.
Is Jones zoveel klassen beter dan Bader?
Hehe GOAT!quote:
Een gevecht dat een ronde duurt en een mooie finnish oplevert kan nog steeds heel spannend zijn.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:45 schreef -_Tommy_- het volgende:
Weet je... Ik denk dat Fedor tegen Overeem helemaal niet zo spannend gaat worden... Ik denk dat het een minuut aftasten wordt en dan in de eerste ronde beslist met of een KO of een flinke submission. Ik zie geen 3 rondes durend gevecht ontstaan helaas...
Kharitonov ligt er meteen uit (ja zelfs tegen Arlovski), zou natuurlijk wel super zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:44 schreef n00cL30n het volgende:
Finale-tje Kharitonov vs Overeem anyone?
Vera heeft een ijzeren plaat in zijn bek,met dank aan jones!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:41 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ben weer van de partij
Jon Jones wordt trouwens als dikke favoriet gezien tegen Ryan Bader.
Nu ken ik Jones helemaal niet goed, maar Bader wel en dat is toch niet de minste.
Is Jones zoveel klassen beter dan Bader?
Ik hoop dat Barnett binnen een minuut KO op de grond ligt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:02 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Ik verwacht dat aan die kant Barnett de finale gaat halen.
quote:UFC lightweight Jacob Volkmann, following his win over Antonio McKee, declared that he wanted to fight U.S. President Barack Obama for his next fight. His words got him a visit from the Secret Service on Wednesday.
Volkmann, who is based out of Minnesota, told MMAFighting.com after his win over McKee that he wanted to face Obama because he disagreed with many of his policies.
Well, if anyone ever wondered if a potential threat against the President goes unnoticed, you just got your answer.
The Secret Service showed up at both his residence and during his youth wrestling camp to interview him about the potential threat made to the President.
MMAWeekly.com confirmed with training partner Nick Thompson, who spoke directly to Volkmann, that the Secret Service agents showed up and interviewed him regarding his remarks about President Obama following UFC 125.
The interview was a formal process due to any potential threat made against the President, and Wednesdays investigation should be close of the matter.
Volkmann was successful in his fight at UFC 125, and almost mentioned a possible future fight against Clay Guida. It appears that one is much more likely than the Obama confrontation
Ik ben bang dat Barnett Rogers op de grond stuffed dankzij zijn wrestling skills.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:44 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik hoop dat Barnett binnen een minuut KO op de grond ligt.
Ben benieuwd of deze nou wel een keer doorgaatquote:A heavyweight tilt featuring Frank Mir and Roy Nelson is reportedly being put together for UFC 130.
News of the matchup was first reported by BetUs.com on Friday afternoon. UFC 130 is slated to go down May 28 from the MGM Grand Garden Arena in Las Vegas. Neither the bout nor the event has been officially announced by the promotion.
The Hammerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:04 schreef Tazmaniac het volgende:
UFC 129: Phil Davis vs Matt Hamill booked for April 30 in Toronto
Misschien begint het irritant te worden, maar let de Wonderful Era continue
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:24 schreef Geo3kant het volgende:
Inside MMA zegt:* Tazmaniac zegt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was twee uur na het gevecht ook al bekend
Edit
Ze hebben wel toevallig vandaag bekend gemaakt dat Pettis eerst een fight tussendoor pakt
en niet op zijn reet blijft zitten wachten totdat de rematch is geweest.
[ Bericht 9% gewijzigd door Tazmaniac op 08-01-2011 17:32:54 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Mooie match-up, is sowieso een erg goede card.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:54 schreef Brawler het volgende:
Rampage Jackson vs. Thiago Silva @ UFC 130
Zeker! De card van 126 is briljant, maar 130 is zeker ook niet slecht!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:56 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Mooie match-up, is sowieso een erg goede card.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:03 schreef Fenomeno het volgende:
Jds tuigt brock ook af net als cain dat deed, what about nelson?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
eerst maar eens wachten of hondebrok wel in the cage durft te stappen!
Misschien komt Brock helemaal niet aan een takedown toequote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:19 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
![]()
1 take down en het is over voor JDS, dat weet hij zelf ook
ik zeg dat als het gebeurd het sowieso over is voor JDS, weet hij zelf ook.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:27 schreef Brawler het volgende:
[..]
Misschien komt Brock helemaal niet aan een takedown toe
Natuurlijk probeert Brock naar de grond te gaan, want z'n striking stelt niet zo veel voor.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:29 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
ik zeg dat als het gebeurd het sowieso over is voor JDS, weet hij zelf ook.
Sowieso is Brock niet dom en probeert hij naar de grond toe te werken
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:38 schreef Fenomeno het volgende:
Jds zal bij big nog niks qua ground game leren idd, die darten alleen samen.
hij mag genoeg leren maar op brocks niveau komt ie toch nooit , das zekerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:38 schreef Fenomeno het volgende:
Takedown defence is niet slecht maar niet genoeg voor brock, en natuurlijk zal hij gaan trainen op takedown defence maar zo kan brock ook trainen op striking en grappling .quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:42 schreef Brawler het volgende:
[..]
Natuurlijk probeert Brock naar de grond te gaan, want z'n striking stelt niet zo veel voor.
Ik weet niet precies hoe het met JDS z'n takedown defense zit? Daarvoor heb ik nog te weinig van hem gezien. Dat 'ie op de grond weinig kans maakt tegen Brock lijkt me dan wel weer overduidelijk![]()
Misschien is het een domme vraag hoor, maar JDS vs. Lesnar staat echt in de planning? In verband met de blessure van Cain?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:25 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
hij mag genoeg leren maar op brocks niveau komt ie toch nooit , das zeker
[..]
Takedown defence is niet slecht maar niet genoeg voor brock, en natuurlijk zal hij gaan trainen op takedown defence maar zo kan brock ook trainen op striking en grappling .
tis gewoon obvious, jds had genoeg de tijd, hij ligt nu achter om te kunnen winnen
Dus er komt nog een gevecht tussen Carwin en Lesnar, en de winnaar daarvan moet tegen JDS ter vervanging van Cain? Enig idee wanneer dat moet plaatsvinden? Want dat is me even ontgaanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:49 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Carwin of Lesnar tegen JDS is in ieder geval een prima match up zo lang Cain niet kan vechten.
Net zoals Mir ook belachelijk slecht op de grond is inderdaad. Brock kan niks op de grondquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:38 schreef Fenomeno het volgende:
Ja, dat had ik inderdaad meegekregen!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:53 schreef Fenomeno het volgende:
Er is nog niks confirmed, maar jds wil een interim title, tegen wie is dus de vraag nu.
Moet je het niet omdraaien he, pizza beweerde dat jds zn ground game non existant was, dat probeerde ik te weerleggenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:53 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Net zoals Mir ook belachelijk slecht op de grond is inderdaad. Brock kan niks op de grond
Interessante bewering. Ik moet het nog maar zien. En zo overtuigend was Brock's overwinning op Carwin niet. Ja, hij kwam erg goed terug, maar hij had het in het begin erg moeilijk. Al ben ik het zeker met je eens dat Carwin zijn beste tijd gehad heeft. Ik heb niets tegen Brock, maar hij kreeg wel een ongenadig pak rammel van Cain. Ik ben ervan overtuigd dat Junior Cain's voorbeeld prima kan volgen.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:09 schreef PizzaMizza het volgende:
Hou aub op. En vooral over carwin, die man is goed dat weten we en hij heeft zijn tijd gehad maar er zijn nu gewoon veel te veel beteren dan hem, lesnars overwinning op hem bewees gewoon genoeg. En stop ook aub over frank mir, die laatste overwinning van brock bewees dat mir het niet aankan tegen hem. Cain heeft terecht en zeer sterk gewonnen van brock maar dat is dan ook de enige die het kan. Nu hij niet kan vechten is het tijd voor brock om zijn titel terug te pakken. Of dat nou jds, carwin of amehoela is, niemand houdt hem tegen, hij is simpelweg te goed. En misschien is zijn striking niet perfect maar hij verbetert elke dag. Jullie haten brock alleen omdat ie niet als de standaard mma vechter vecht maar als unieke terwijl hij mma zeer spannend heeft gemaakt. Brock wint de titel terug klaar.
Jds kan dat echt niet, als je naar de verschillen kijkt van velasquez en dos santos zie je de minderheden van jds. Cain had de voordeel dat hij sneller dan brock was en een goede takedown defence had, en bovendien zorgde hij ervoor dat brock net nog klappen kreeg voordat brock een takedown probeerde waardoor brock switchte naar wanhopigheid wegens fatiguequote:Op zondag 9 januari 2011 00:15 schreef Brawler het volgende:
[..]
Interessante bewering. Ik moet het nog maar zien. En zo overtuigend was Brock's overwinning op Carwin niet. Ja, hij kwam perfect terug, maar hij had het eerst nogal moeilijk. Al ben ik het zeker met je eens dat Carwin zijn beste tijd gehad heeft. Ik heb niets tegen Brock, maar hij kreeg wel een ongenadig pak rammel van Cain. Ik ben ervan overtuigd dat Junior Cain's voorbeeld prima kan volgen.
Sorry hoor, maar je schildert Brock nu af als een onverslaanbare vechter, wat hij dus gewoon niet is. Ja, Brock is goed, maar niet 'The baddest man on the planet.' Cain heeft bewezen dat Brock ook maar een normale sterveling is. Naar mijn mening is JDS sneller dan Brock, en is Brock de sigaar zolang hij het gevecht niet naar de grond kan krijgen.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:19 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Jds kan dat echt niet, als je naar de verschillen kijkt van velasquez en dos santos zie je de minderheden van jds. Cain had de voordeel dat hij sneller dan brock was en een goede takedown defence had, en bovendien zorgde hij ervoor dat brock net nog klappen kreeg voordat brock een takedown probeerde waardoor brock switchte naar wanhopigheid wegens fatigue
Haha vriend, je maakt mijn dag weer helemaal goedquote:Op zondag 9 januari 2011 00:09 schreef PizzaMizza het volgende:
Hou aub op. En vooral over carwin, die man is goed dat weten we en hij heeft zijn tijd gehad maar er zijn nu gewoon veel te veel beteren dan hem, lesnars overwinning op hem bewees gewoon genoeg. En stop ook aub over frank mir, die laatste overwinning van brock bewees dat mir het niet aankan tegen hem. Cain heeft terecht en zeer sterk gewonnen van brock maar dat is dan ook de enige die het kan. Nu hij niet kan vechten is het tijd voor brock om zijn titel terug te pakken. Of dat nou jds, carwin of amehoela is, niemand houdt hem tegen, hij is simpelweg te goed. En misschien is zijn striking niet perfect maar hij verbetert elke dag. Jullie haten brock alleen omdat ie niet als de standaard mma vechter vecht maar als unieke terwijl hij mma zeer spannend heeft gemaakt. Brock wint de titel terug klaar.
Carwin won niet van Brock omdat hij bleef slaan op de grond. Als hij geduld had gehad en Brock weer had laten staan zonder zich compleet buiten adem te meppen had hij niet verloren verwacht ik. Goede winst van Brock in die partij.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:09 schreef PizzaMizza het volgende:
als ie daarbij ook heeft gezegd dat ie in een goed MMA kamp gaat trainen ipv amateuristisch in zijn kelder op de bokszak, wil ik het nog wel geloven.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:03 schreef roepdeman het volgende:
Mirko whips ass like that uncle on facebook! 2011 is zijn jaar! Dat zei hij zelf!
HAHA, om te vechten moet je ook trainen en dat heeft hij al 2 maanden niet meer gedaan. hij kan mentaal ook niks incasseren,want een echte champ staat de volgende dag alweer in the gym, om zijn holes te pluggen, hondenbrok is nog steeds in the woods om samen met de wolven te huilen!quote:Op zondag 9 januari 2011 00:09 schreef PizzaMizza het volgende:
Na 2 jaar gezeik. Eerst dat gezeik met zijn darmen en daarna een jaar continue trainen.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
HAHA, om te vechten moet je ook trainen en dat heeft hij al 2 maanden niet meer gedaan. hij kan mentaal ook niks incasseren,want een echte champ staat de volgende dag alweer in the gym, om zijn holes te pluggen, hondenbrok is nog steeds in the woods om samen met de wolven te huilen!
Ik verwacht vandaag 28 te worden, nog maar 1000xp te gaanquote:
Ik heb alle moves volledig getraind nu dus ik kan niet wachten om naar het BJJ camp te gaan, nog even doorvechten dusquote:Op zondag 9 januari 2011 04:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik verwacht vandaag 28 te worden, nog maar 1000xp te gaan
Upcoming MMA Eventsquote:Op zondag 9 januari 2011 09:33 schreef wc-eend het volgende:
Ik ben redelijk onbekend met MMA en wil het toch een poosje volgen om te kijken of het wat is. Ik weet dat UFC regelmatig een PPV heeft... zijn er daarnaast nog events? of wekelijkse shows?
THEFXR heeft wel gelijk als het gaat om Brock als champ. Zodra hij geraakt wordt vliegt hij in z'n achteruit. Tegen Cain werd hij ook mentaal gesloopt, hij schreeuwde om het stoppen van het gevecht. Het zou wel gaaf zijn als hij z'n mindset weer op orde krijgt en de juiste focus vindt in training. Pizzamizza loopt gewoon te trollen met z'n praatjes over Brock en zou beter thuishoren op sherdog qua attitude.quote:Op zondag 9 januari 2011 03:31 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Na 2 jaar gezeik. Eerst dat gezeik met zijn darmen en daarna een jaar continue trainen.
Het is goed uit te leggen.
Teh fuck is er gebeurd met dit ooit normale topic trouwens? Het lijkt wel sherdog hier en dat is geen compliment, verre van zelfs.
Precies, gewoon niet meer op reageren.quote:Op zondag 9 januari 2011 10:29 schreef Fyodor het volgende:
[..]
THEFXR heeft wel gelijk als het gaat om Brock als champ. Zodra hij geraakt wordt vliegt hij in z'n achteruit. Tegen Cain werd hij ook mentaal gesloopt, hij schreeuwde om het stoppen van het gevecht. Het zou wel gaaf zijn als hij z'n mindset weer op orde krijgt en de juiste focus vindt in training. Pizzamizza loopt gewoon te trollen met z'n praatjes over Brock en zou beter thuishoren op sherdog qua attitude.
+ voor de mensen die het nog niet gezien hebben.quote:The UFC Hall of Famer and ageless heavyweight is set to appear on ABC's "Extreme Makeover: Home Edition," a show that helps needy families rebuild their homes.
Couture joins wrestling legend Dan Gable, Les Stroud of "Survivorman" fame, Gabe Rygaard of "Ax Men" and the rest of the show's cast in this week's episode, which is set in Louisville, Ky. The show often features celebrity guests to meet with the families.
quote:Op zondag 9 januari 2011 03:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
HAHA, om te vechten moet je ook trainen en dat heeft hij al 2 maanden niet meer gedaan. hij kan mentaal ook niks incasseren,want een echte champ staat de volgende dag alweer in the gym, om zijn holes te pluggen, hondenbrok is nog steeds in the woods om samen met de wolven te huilen!
te trollen wtf lul je man? Ik geef mijn mening en dat noem je trollen?quote:Op zondag 9 januari 2011 10:29 schreef Fyodor het volgende:
[..]
THEFXR heeft wel gelijk als het gaat om Brock als champ. Zodra hij geraakt wordt vliegt hij in z'n achteruit. Tegen Cain werd hij ook mentaal gesloopt, hij schreeuwde om het stoppen van het gevecht. Het zou wel gaaf zijn als hij z'n mindset weer op orde krijgt en de juiste focus vindt in training. Pizzamizza loopt gewoon te trollen met z'n praatjes over Brock en zou beter thuishoren op sherdog qua attitude.
Naar mijn mening is hij de beste van de wereld. nogmaals voor de mensen die niet kunnen lezen (niet op jou bedoeld paxlie) CAIN heeft brock helemaal gesloopt/vernederd hoe je het ook wil noemen, dat weet ik ook wel. Maar cain ligt er nu uit...Daar gaat het mij nu om.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:31 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Carwin won niet van Brock omdat hij bleef slaan op de grond. Als hij geduld had gehad en Brock weer had laten staan zonder zich compleet buiten adem te meppen had hij niet verloren verwacht ik. Goede winst van Brock in die partij.
Er is hier volgens mij niemand die Brock haat. Er zijn mensen kritisch, maar er zijn ook een hoop fans van hem (waaronder ik). Dat betekent echter nog niet dat ik daarom maar vind dat hij de allerbeste ter wereld is en iedereen wel even in mootjes hakt. Zo goed is hij namelijk verre van. Het grote voordeel wat hij heeft is 280lbs spier en die enorm goed weten te gebruiken.
Ohh dus diegene die de beste is kan niet verliezen?Ik weet ook wel dat Brock slecht is in striking en incasseren, maar daarentegen is hij weer een beest op de grond en daar maakt hij gebruik van.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:23 schreef Fenomeno het volgende:
Waarom was brock in de eerste ronde al kapot dan, als het zon baas is?
Jouw mening klopt wel maar denk je dat brock dat niet weet en lekker gaat blijven staan? Je ziet in bijna iedere gevecht van brock dat hij naar de grond toe wil.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:25 schreef Brawler het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je schildert Brock nu af als een onverslaanbare vechter, wat hij dus gewoon niet is. Ja, Brock is goed, maar niet 'The baddest man on the planet.' Cain heeft bewezen dat Brock ook maar een normale sterveling is. Naar mijn mening is JDS sneller dan Brock, en is Brock de sigaar zolang hij het gevecht niet naar de grond kan krijgen.
Letterlijk allen?quote:Op zondag 9 januari 2011 04:54 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb alle moves volledig getraind nu dus ik kan niet wachten om naar het BJJ camp te gaan, nog even doorvechten dus
Wel klote als je KO gaat, het duurt dan weer zo lang voordat je je health terughebt.
Of je moet je zuurverdiende credits inleveren.
Ik ben level 19 nu.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Letterlijk allen?
Ik ben nu bezig om Muay Thai kamp af te ronden, ben ook wel benieuwd wat er gebeurd nadat je level 30 bent, aangezien dat nu nog op slot is
Natuurlijk weet Brock dat, en brengt hij het gevecht het liefst zo snel mogelijk naar de grond. Ik denk alleen dat JDS sneller is, en Brock al een paar tikken verkoopt vóór Brock het gevecht naar de grond weet te krijgen. En we weten allemaal wat er gebeurd als Brock een paar fikse tikken krijgt.quote:Op zondag 9 januari 2011 10:43 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Jouw mening klopt wel maar denk je dat brock dat niet weet en lekker gaat blijven staan? Je ziet in bijna iedere gevecht van brock dat hij naar de grond toe wil.
Speelde je vaak undisputed? ik heb een probleempje, wacht ik stuur je het topic welquote:Op zondag 9 januari 2011 12:21 schreef Brawler het volgende:
[..]
Natuurlijk weet Brock dat, en brengt hij het gevecht het liefst zo snel mogelijk naar de grond. Ik denk alleen dat JDS sneller is, en Brock al een paar tikken verkoopt vóór Brock het gevecht naar de grond weet te krijgen. En we weten allemaal wat er gebeurd als Brock een paar fikse tikken krijgt.
Verder: Ik baal er van dat mijn Xbox 360 nog ergens in Duitsland rondzwerft voor reparatieIk wil weer Undisputed spelen!
Wehehe, die reactie van Fenomenoquote:Op zondag 9 januari 2011 12:35 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Speelde je vaak undisputed? ik heb een probleempje, wacht ik stuur je het topic wel
Tip nodig voor takedown bij UFC
De UFC is "een" mma organisatie. De sport heet MMA. Strikeforce en Dream komen na de UFC met heel af en toe K-1 met MMA-matches. De UFC is wel echt de top dog, want daar vechten echt de beste. Strikeforce is echter aardig aan de weg aan het timmeren en Dream is Japan dus ik verwacht dat dat dit jaar of volgend jaar stopt. Kijkcijfers zijn dramatisch.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:30 schreef wc-eend het volgende:
Ik ga nu die UFC PPV van 1 jan kijken...
Ik zie op die lijst met events ook andere organisaties dan UFC.. komen daar ook de vechters uit UFC of is dat echt apart?
Lang leve noobness
Nee. Het wil nog wel eens voorkomen dat ex-UFC fighters nadat hun contract is afgelopen, bij bijvoorbeeld Strikeforce aan de slag gaan, maar dat is strikt verboden als ze nog een lopend contract met de UFC hebben.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:44 schreef wc-eend het volgende:
Ok maar vechters uit de UFC zie je dus niet bij Strikeforce en omgekeerd?
Ben alleen nog bezig met 'Defend' in Muay Thai camp en de uppercut ga ik niet verder trainen dan level 3 omdat daar een foutje in zit (nu kost het 0 stamina om uit te voeren, als je de techniek volledig traint kost het je 8).quote:Op zondag 9 januari 2011 11:34 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Letterlijk allen?
Ik ben nu bezig om Muay Thai kamp af te ronden, ben ook wel benieuwd wat er gebeurd nadat je level 30 bent, aangezien dat nu nog op slot is
Uppercut heb ik op 3 inderdaadquote:Op zondag 9 januari 2011 18:54 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ben alleen nog bezig met 'Defend' in Muay Thai camp en de uppercut ga ik niet verder trainen dan level 3 omdat daar een foutje in zit (nu kost het 0 stamina om uit te voeren, als je de techniek volledig traint kost het je 8).
Ben nu al 4x op rij KO gegaan gvd, 3x tegen een level 27 en 1x tegen een level 24
Goeie training is ook niet alles blijkbaar
Dat is niet echt vintage Guida. Als je Guida in topvorm wilt zien moet je deze kijken:quote:
Nu weer 2x achter elkaar KO gegaan tegen een 24 en een 27, gaat lekker zoquote:Op zondag 9 januari 2011 18:59 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Uppercut heb ik op 3 inderdaad
Ik ben ondertussen 28.
Nee goeie deck is ook zeker belangrijk!
Wat is je record?
Mijne: 377-128-2
Ik heb een 100 best fights torrent gevonden en die twee staan er ook tussenquote:Op zondag 9 januari 2011 19:08 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat is niet echt vintage Guida. Als je Guida in topvorm wilt zien moet je deze kijken:
Clay Guida vs Roger Huerta
Vooral de staredown bij het begin van de 3e ronde is episch. Is ook fight of the year geworden als ik het goed heb
Clay Guida vs Diego Sanchez is ook bizar (en ook fight of the year)
Hahaha ja inderdaad!quote:Op zondag 9 januari 2011 19:19 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nu weer 2x achter elkaar KO gegaan tegen een 24 en een 27, gaat lekker zo
Ik zit op 277-62-1, zie je het al voor je hoe Bruce Buffer zulke records op zou noemen
Ja ik zag het ook, waarschijnlijk gewoon blijven haken aan de glove en toen gescheurd ofzo. Het zag er in ieder geval nasty uitquote:Op zondag 9 januari 2011 19:24 schreef Hooidraad het volgende:
Trouwens, ik zat gisteren Inside MMA te kijken. Dat OOR van Sakuraba![]()
Wat gebeurde er precies?
Mja, dat is een kutshow, want daarin zie je niet de hele gevechten.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:28 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik heb een 100 best fights torrent gevonden en die twee staan er ook tussenga eens kijken
Het is een zwakkere divisie, maar het tournooi gaat zorgen voor een paar knalles van wedstrijden. Daarna een aantal rematches vanwege wat voor kutreden dan ook.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:38 schreef roepdeman het volgende:
Nu met dit HW toernooi in Strikeforce (dat naw gedomineerd zal worden door Fedor) denken jullie dat de divisie sterker, zwakker of gelijk is aan die van de UFC? (uiteraard ex crocop, anders is het zo klaar als een klontje wie er sterker is)
Mwoah, Overeem en Fedor zouden het goed doen binnen de UFC, maar zouden ook moeite hebben met de worstelskillz. Behalve die twee valt het wel mee.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:57 schreef Tazmaniac het volgende:
HW division van Strikeforce is absoluut beter dan die van UFC at the moment daar is
natuurlijk geen twijfel over mogelijk maar die van de UFC is veel dieper.
terechtquote:
Cain zal de komende 8 maanden niet vechten, Lesnar vecht misschien wel nooit meer MMA.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:04 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Mwoah, Overeem en Fedor zouden het goed doen binnen de UFC, maar zouden ook moeite hebben met de worstelskillz. Behalve die twee valt het wel mee.
Ik zie Lesnar wel terugkomen. Die heeft een moment van nadenken nodig.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:11 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Cain zal de komende 8 maanden niet vechten, Lesnar vecht misschien wel nooit meer MMA.
Heb je alleen nog JDS die een zeer grote bedreiging vormt.
Daartegenover heb je in Strikeforce Werdum, Fedor, Overeem en Barnett!!
Plus het feit dat Strikeforce veel beter up and coming talent heeft en de UFC op misschien
1 of 2 redelijke namen na dikke stront heeft.
Mir wint het staand en gaat niet gesubt worden. Big Nog hetzelfde.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:42 schreef Tazmaniac het volgende:
Come on Paxlie, Werdum gepakt door Mir en Nog?
No f*cking way!
en dat is niet alleen maar gebaseerd op de Fedor win
Let's agree to disagreequote:Op zondag 9 januari 2011 20:52 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Mir wint het staand en gaat niet gesubt worden. Big Nog hetzelfde.
Agreed!quote:
Rogan maakt er ook vaak opmerkingen over.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:00 schreef wc-eend het volgende:
het publiek dat meekreunt met een knietje in het kruis
En die draw... migado
Lesnar vs Carwinquote:
Wanderlei vs Liddellquote:Op zondag 9 januari 2011 21:56 schreef Tazmaniac het volgende:
Mag ik deze drie nog toevoegen?
Gomi vs. Diaz
Wanderlei Silva vs. Jackson 2
Maeda vs. Torres
MUST SEE!!
Ohjaaaquote:
4:33 is idd een van de besten, niet?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:14 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ohjaaa
Dit is ook een leuk ovezicht van 2010 trouwens.
Mist het een en ander maar alles krijg je er natuurlijk niet in.
Zonder eerst te kijken wist ik al wat er op 4:33 te zien wasquote:Op zondag 9 januari 2011 22:27 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
4:33 is idd een van de besten, niet?
7:14 is voor mij een nachtmerrie en supergevecht tegelijk. Ik bewonder cain en brock allebei , brock wat meer maar oke. Ik heb dat gevecht nooit helemaal afgekeken omdat ik bang ben dat ik me kut ga voelen om brock's vernedering.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:28 schreef Brawler het volgende:
[..]
Zonder eerst te kijken wist ik al wat er op 4:33 te zien was
Wow, serieus?!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:34 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik heb dat gevecht nooit helemaal afgekeken omdat ik bang ben dat ik me kut ga voelen om brock's vernedering.
Ja is ook wel kut..Maar kijk ik had het probleem dat Brock niks had verloren nadat mir, ofja ik had geen lose van hem gezien na mir, en aangezien ik wist dat cain kampioen is, wat automatisch betekent dat brock heeft verloren, heb ik al geen zin meer om het te kijkenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:43 schreef Brawler het volgende:
[..]
Wow, serieus?!Dan zit het wel heel diep!
Ach ja, ik heb, hoewel in mindere mate, met samengeknepen billetjes gekeken naar de 23 minuten lang durende afstraffing van Anderson Silva door Sonnen. Ik maakte me al op voor het ergste, maar dat pakte uiteindelijk toch goed uit
Gezien reacties op eerdere mma highlights en weblogs:quote:Op zondag 9 januari 2011 22:14 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ohjaaa
Dit is ook een leuk ovezicht van 2010 trouwens.
Mist het een en ander maar alles krijg je er natuurlijk niet in.
Ik vind het niveau vrijwel gelijk in deze divisie.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:38 schreef roepdeman het volgende:
Nu met dit HW toernooi in Strikeforce (dat naw gedomineerd zal worden door Fedor) denken jullie dat de divisie sterker, zwakker of gelijk is aan die van de UFC? (uiteraard ex crocop, anders is het zo klaar als een klontje wie er sterker is)
Eens!quote:Op zondag 9 januari 2011 23:08 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik vind het niveau vrijwel gelijk in deze divisie.
Wat betreft de andere divisies vind ik dat Strikeforce weinig in te brengen heeft tov de UFC.
ueh overeem wel,ja in nederland is het echt triest met worstelen gesteld,maar fedor?? als 12x goud sambo champ, no way in hell!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:04 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Mwoah, Overeem en Fedor zouden het goed doen binnen de UFC, maar zouden ook moeite hebben met de worstelskillz. Behalve die twee valt het wel mee.
.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Lesnar vs Carwin
Lesnar vs Valesquez
Pettis vs Henderson
Henderson vs Cerrone 1 (wec 43) nummer 1 voor mij
Aldo vs Brown
Aldo vs Faber
Lawler vs Manhoef
Smith vs Sell
Sanchez vs Parisian
Nick Diaz vs Parisian
Liddell vs Ortiz
Begin daar maar mee
je lijkt wel Rampage, heeft zijn verlies tegen wand ook nooit kunnen zien! lolquote:Op zondag 9 januari 2011 22:34 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
7:14 is voor mij een nachtmerrie en supergevecht tegelijk. Ik bewonder cain en brock allebei , brock wat meer maar oke. Ik heb dat gevecht nooit helemaal afgekeken omdat ik bang ben dat ik me kut ga voelen om brock's vernedering.
Maar cain en brock zijn beiden mijn favoriet, alhoewel brock #1 is en cain #2
Opdat wij niet vergeten.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:09 schreef PizzaMizza het volgende:
Hehe, maar goed...quote:Op maandag 10 januari 2011 10:57 schreef Paxlie het volgende:
Laten we het wel gezellig houden mensen, we zijn geen Paul Daley dat we na de bel nog ff slaan
Ik denk dat als hij zijn standup verbeterd hij echt enorm gevaarlijk wordt. Vooral het rollen met de stoten is iets waar hij enorm in kan verbeteren. Op dit moment is dat gewoon zijn zwaktepunt.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Hehe, maar goed...
Ik vind Brock ook een fenomeen en een mooie persoonlijkheid, maar het is gewoon niet de beste vechter op de planeet. Wanneer Brock niet in de eerste minuut een dominantie kan bewerkstelligen dan gaat hij het gewoon niet meer winnen. Mensen kennen nu zijn spel. Vol erin en dan zijn kracht gebruiken. Brock zou in de eerste edities van UFC (t/m 50) hoge ogen hebben gegooid, maar nu is hij helaas te beperkt in zijn technieken.
En dan is z'n nadeel dat hij toch al wel wat ouder is...quote:Op maandag 10 januari 2011 11:29 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik denk dat als hij zijn standup verbeterd hij echt enorm gevaarlijk wordt. Vooral het rollen met de stoten is iets waar hij enorm in kan verbeteren. Op dit moment is dat gewoon zijn zwaktepunt.
Klopt, maar zoals roepdeman ook aangeeft. De man leert sneller dan de beste topatleten. Dat deed hij in de WWE, maar ook in de NFL. Het is vooral afwachten wat de vernedering van Cain mentaal met hem gaat doen.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:34 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
En dan is z'n nadeel dat hij toch al wel wat ouder is...
Break a leg!quote:Op maandag 10 januari 2011 18:33 schreef kanovinnie het volgende:
Zo! spulletjes pakken en op naar de MMA training!
Jongen niet mij ongelijk geven! Discussies zijn niet leuk... Dat is toch al wel duidelijk in dit topic, wat je zegt klopt gewoon PUNT!quote:Op maandag 10 januari 2011 18:13 schreef roepdeman het volgende:
Tommy hier moet ik je wel een beetje ongelijk in geven. Hier komt hetgeen wat Lesnar bijzonder maakt. Hij behoort altijd tot de elite van de sport die hij beoefend. Hij is in mijn optiek een ras apart, als hij zich weer volledig gaat storten op trainen zal leeftijd hem echt geen parten spelen.
quote:EDEN PRAIRIE, Minn. -- Brock Lesnar won't be the next big thing in the NFL -- at least not this year.
Lesnar, the former pro wrestling star who hadn't played football in nine years, was cut by the Minnesota Vikings on Monday. The team also said injured running back Michael Bennett will miss the season opener.
Lesnar developed faster than expected and impressed his teammates with hard work. But his lack of football experience -- combined with minimal playing time and a painful groin injury from an April motorcycle accident -- were too much to overcome in just one month of training camp.
"He gave me a hug," coach Mike Tice said. "He was very happy for the chance."
Lesnar, 27, won the 2000 NCAA heavyweight championship at the University of Minnesota, and gained pro wrestling fame as "The Next Big Thing."
But he walked away from a seven-year, $45 million WWE contract in March to pursue a professional football career. On the eve of training camp, Lesnar signed a one-year contract with the Vikings for $230,000, the rookie minimum.
"When he called me, that's all he asked for, is an opportunity," Tice said. "I think we gave him a good opportunity to see if this is what he wanted to do."
Tice declined to speculate about whether Lesnar would be added to the Vikings' practice squad, but said the club would be "proud" to allocate him to the NFL's developmental league next spring.
"I suggest to him that he should at some point end up in NFL Europe this year and play," Tice said. "Hopefully, that will be as a Viking."
Lesnar wasn't available at camp to comment. His agent, Ed Hitchcock, said Lesnar wants to continue his development on the practice squad and in NFL Europe.
"He's committed to this long-term," Hitchcock said. "He's realistic about what it takes to develop. There are players who've played this game all their lives who take a couple of years to develop [in the NFL]."
Same here!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:18 schreef Fyodor het volgende:
Superveel zin in het Strikeforce HW tournament!
Oh - My - Fucking - God!!!!!!quote:Op maandag 10 januari 2011 21:18 schreef Fyodor het volgende:
Ging weer goedquote:
Dat hoop ik écht niet (dat van K-1 manier)! Ik vind het altijd zo zonde om een halve finale/finale te zien met uitgeputte vechters. En het is maar net met wie je ervoor hebt gevochten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:19 schreef n00cL30n het volgende:
En ja, +1 voor het StrikeForce HW toernooi.
Wat mij betreft mag dit nu ook wel jaarlijks gedaan worden. Misschien ooit wel eens op K-1 achtige manier?
Mag volgens de wet niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:19 schreef n00cL30n het volgende:
En ja, +1 voor het StrikeForce HW toernooi.
Wat mij betreft mag dit nu ook wel jaarlijks gedaan worden. Misschien ooit wel eens op K-1 achtige manier?
Nee, nauwlijks getrapt ook.quote:
Hangt er vanaf welke Belfort er staat.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:55 schreef Fenomeno het volgende:
Denken jullie dat vitor een reële kans maakt tegen silva dan, ik zie hem niet winnen.
quote:Op maandag 10 januari 2011 21:18 schreef Fyodor het volgende:
+1quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:55 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hangt er vanaf welke Belfort er staat.
Zoals ik al eerder zei zit er voor de UFC niks anders op, ze zullen wel moeten!!quote:With Cain Velasquez sidelined due to injury, Junior dos Santos will indeed fight for the UFC Interim Heavyweight Championship against an opponent to be named.
Misschien een beetje cru maar ik zie werkelijk geen andere optie.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:20 schreef Hooidraad het volgende:
Carwin lijkt me dan ook de beste optie. Hij is zelf net weer begonnen met trainen en verwacht in mei/juni weer klaar te zijn voor een gevecht. Komt mooi uit dus.
Andere mogelijkheden zijn Lesnar, Big Nog en Mir maar Carwin heeft de beste kaarten momenteel.
According to Carwin's official blog:quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:20 schreef Hooidraad het volgende:
Carwin lijkt me dan ook de beste optie. Hij is zelf net weer begonnen met trainen en verwacht in mei/juni weer klaar te zijn voor een gevecht. Komt mooi uit dus.
But against who? Let the speculation begin...quote:"As you can imagine my management team has been in close contact with the UFC during my recovery... So last week we got the call from Joe Silva asking if we would consider fighting Nelson at UFC 130. We accepted the match up and UFC Matchmaker Joe Silva said that it was 90% a go. The next day we were informed that they went a different direction for Nelson and that they want me to fight someone at UFC 131 in Vancouver. I have once again rapidly accepted the date. As of this blog no opponent has been mentioned... I am pumped to be able to fight in Canada. The international fans are so pumped for the shows and if you have never been to B.C. I am certain BC stands for Beautiful Country. I am training hard and working on fixing the issues I ran into during the Lesnar fight. I will be ready and I hope that I am indeed fighting in June in B.C.. I will keep you all posted as soon as I hear something that I can announce."
idd, ringrust all over the place!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:55 schreef Fenomeno het volgende:
Denken jullie dat vitor een reële kans maakt tegen silva dan, ik zie hem niet winnen.
que?quote:
Serieus? Het zou me zeer verbazen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:26 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
que?
16 maanden zie ik net.
Maar dat gaat geen rol spelen, Belfort nieuwe UF Champion
lijkt mij gaaf. Ik vind Belfort altijd een erg sympathieke vechter om te zien. Aan de andere kant, een Anderson Silva in goede doen zal hem gewoon afmaken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:26 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
que?
16 maanden zie ik net.
Maar dat gaat geen rol spelen, Belfort nieuwe UFC Champion
Brock heeft een beetje het Kimbo-effect, al verliest hij dan wil je hem alsnog zien vechten. Tot een bepaalde hoogte ofcourse.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:07 schreef Paxlie het volgende:
Ik had dit ergens wel verwacht. Gaat een ontzettend cool seizoen worden verwacht ik en de hoogste ppv buys OOIT voor een mma event.
Mark my words.
Met uitzondering van Cain en Carwin zie ik Lesnar niet zomaar meer verliezen. JDS is zeer interessant. Hij mist net de kracht om echt KO te slaan en zijn ground-game is nog ongetest. Per definitie al een interessant gevecht. TUF gaat dat alleen maar meer maken, veel meer. Veel en veel meer.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:10 schreef McNulty het volgende:
[..]
Brock heeft een beetje het Kimbo-effect, al verliest hij dan wil je hem alsnog zien vechten. Tot een bepaalde hoogte ofcourse.
Tof, thnx!quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:18 schreef Hoogstaande het volgende:
Overeem morgen bij Pauw en Witteman
http://www.mixfight.nl/po(...)m-bij-pauw-witteman/
Nice! Ik hoop dat ie niet wéér uit hoeft te leggen dat kickboksen een sport is en geen uiting van agressie en geweldquote:Op woensdag 12 januari 2011 00:18 schreef Hoogstaande het volgende:
Overeem morgen bij Pauw en Witteman
http://www.mixfight.nl/po(...)m-bij-pauw-witteman/
Brock als coach..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:57 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Lesnar als TUF coachgaat wat worden
Brock komt gewoon met een coaching staff en zal die laten trainen. Hetzelfde voor JDS. Dat is over het algemeen al veel betere training dan die gasten normaal krijgen. (met de uitzonderingen voor mensen van een bestaand kamp die vaak ook erg ver komen).quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:58 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Brock als coach..wat moet hij hun leren behalve worstelen? Die kiddo's zitten waarschijnlijk op een hoger niveau in BJJ, muay thai dan Brock zelf.
Hij kan ze leren dat je moet rennen en rollen als je geraakt wordt, verbal tap is an option guys to stop the beating![]()
JDS weet ik ook niet wat ik er van moet denken. TUF werd toch vaak gecoached door legends of veteranen met hun staff.
http://twitter.com/#!/danawhite/statuses/24981368823873536quote:We bought the UFC 10 years ago today!
En zero striking skills, kunnen die niet beter gaan knikkeren ofzoquote:Op woensdag 12 januari 2011 05:18 schreef slashdotter3 het volgende:
Straatgevecht tussen twee jongens met zero bjj skills:
http://www.nothingtoxic.c(...)ht_Of_Epic_Wussiness
quote:Op woensdag 12 januari 2011 09:19 schreef Fyodor het volgende:
Pettis gaat in zijn eerste UFC partij tegen Guida![]()
http://www.sherdog.com/ne(...)-Consideration-29351
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:53 schreef THEFXR het volgende:
TUF 13 Coaches Announced
http://uk.ufc.com/news/tuf-13-coaching-announcement
brock vs JDS
JDS zet zijn titleshot op het spel![]()
![]()
Kijk hem bitch slappen op 4.10quote:Op woensdag 12 januari 2011 05:18 schreef slashdotter3 het volgende:
Dit is niet eens een gevecht.quote:Op woensdag 12 januari 2011 05:18 schreef slashdotter3 het volgende:
Is gebannedquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
Toch raar dat Pizzamaniamanendingetje nog niet is klaargekomen over dit bericht...
Nee, was een ander topic... Kijk zijn postgeschiedenis er maar eens op na, echt een sneu mannetje van 16. Kansloos en gewoon geen aandacht meer schenken, that's it.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Haha dat zal dan wel niet nav dit topic zijn. Irritant manneke?
Was een goed stukje van en over Alistair!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:58 schreef Hooidraad het volgende:
Even Pauw & Witteman kijken zo meteeen
quote:haha, leuk dat je zo stoer achter me rug praat nadat ik gebanne ben. komt goed komt goed. En brock zal uiteindelijk toch kampioen worden x
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:15 schreef Fyodor het volgende:
Haha, weer een bericht van dat jong. Nu begin ik het zat te worden... Weet iemand bij welke mod ik dit kan melden?Remlof ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
forum@fok.nl?
Of gewoon even vragen in de feedback van Sport
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Ah dat laatste maar even gedaan. Tnx!quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Remlof ofzo?
forum@fok.nl?
Of gewoon even vragen in de feedback van Sport
Heb het in het feedback gedeelte gezet, dus denk dat het wel opgemerkt wordt. Dit is gewoon sneu, gaan lopen schelden dus ik meld het gewoonquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:29 schreef wc-eend het volgende:
Heb je het al gemeld? Anders gooi ik het ff achter de schermen
stuurde hij onder een andere user berichtjes of kan toch nog pm's versturen via de gebande acc?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:34 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Heb het in het feedback gedeelte gezet, dus denk dat het wel opgemerkt wordt. Dit is gewoon sneu, gaan lopen schelden dus ik meld het gewoon
Forum-ban betekend nog geen algehele ban...quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
stuurde hij onder een andere user berichtjes of kan toch nog pm's versturen via de gebande acc?
Haha, ik zag hem ook en vroeg me precies hetzelfde af!quote:Op donderdag 13 januari 2011 01:49 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
Kom dit plaatje op GeenStijl tegen, wie weet van welke mma partij dit is?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:15 schreef Fyodor het volgende:
Haha, weer een bericht van dat jong. Nu begin ik het zat te worden... Weet iemand bij welke mod ik dit kan melden?Ik vind het wel humor eigenlijk... Hij blijft terugkomen uit kansloze positie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tering!quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:42 schreef -_Tommy_- het volgende:
Kolere... Je hebt out en je het really out!
ja, zo moet hetquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:16 schreef 33 het volgende:
Ik heb een nieuwe stalen tok van Twins (ziet er zo uit http://www.boxing-gear.nl/images/uploads/stalen_tok.JPG) alleen weet ik nu niet zeker hoe je deze nou vast maakt. Het enige dat in me opkomt is om de bovenste veter om je heupen en de onderste door je benen door langs je hele bilnaad en alles aan de achterkant vastknopen. Maar dan heb je een soort van g-string en dat lijkt me ook niet echt fijn zitten. Jullie een idee?
edit: deze is het trouwens: http://www.bodyactive-onl(...)groinprotector-2.jpg
MMA? Of wat anders?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:32 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Pers conferentie bezig in New York om het daar legal te maken. Ben benieuwd.
quote:
Jups, ik denk echt dat het nu gaat om een GP titel en een HW titel los van elkaar.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:39 schreef Geo3kant het volgende:
Contrary to initial reports, Alistair Overeem’s Strikeforce heavyweight title will not be on the line at any point during the promotion’s upcoming heavyweight grand prix.
http://www.sherdog.com/news/news/Coker-Clarifies-Rules-Structure-of-Strikeforce-Heavyweight-GP-29381
Nu ff verder lezen, dacht meld het effe
Klopt, alle gevechten zijn 3 ronden van 5 minuten, alleen de finale is 5 ronden. De winnaar van het tournament krijgt een titleshot tegen Overeem, mits Overeem hem natuurlijk zelf wint. Dan heb je dus een Strikeforce HW tournament champ en een 'normale' Strikeforce HW champ.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:54 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jups, ik denk echt dat het nu gaat om een GP titel en een HW titel los van elkaar.
Je gebruikt mits verkeerdquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:17 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Klopt, alle gevechten zijn 3 ronden van 5 minuten, alleen de finale is 5 ronden. De winnaar van het tournament krijgt een titleshot tegen Overeem, mits Overeem hem natuurlijk zelf wint. Dan heb je dus een Strikeforce HW tournament champ en een 'normale' Strikeforce HW champ.
Oeps!quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:18 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Je gebruikt mits verkeerd
Tenzij Overeem hem wint klopt wel
Ik vind dit ook de beste oplossing, hopelijk wint hij (Overeem) die titel ook en komt hij naar de UFCquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:17 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Klopt, alle gevechten zijn 3 ronden van 5 minuten, alleen de finale is 5 ronden. De winnaar van het tournament krijgt een titleshot tegen Overeem, mits Overeem hem natuurlijk zelf wint. Dan heb je dus een Strikeforce HW tournament champ en een 'normale' Strikeforce HW champ.
Zou wel mooi zijn als Overeem beide zou zijn/worden in dit geval.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:17 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Klopt, alle gevechten zijn 3 ronden van 5 minuten, alleen de finale is 5 ronden. De winnaar van het tournament krijgt een titleshot tegen Overeem, mits tenzij Overeem hem natuurlijk zelf wint. Dan heb je dus een Strikeforce HW tournament champ en een 'normale' Strikeforce HW champ.
Tja, dan zal Dana toch wel zijn mening op dat moment moeten herzien, wat Overeem betreft.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:31 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik vind dit ook de beste oplossing, hopelijk wint hij (Overeem) die titel ook en komt hij naar de UFC
Mmmmmmm... Beetje jammer.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:41 schreef Paxlie het volgende:
http://www.giantbomb.com/(...)ame-footage/17-3676/
Juist ja
Klopt, maar als ze Brock Lesnar een kans geven vind ik dat Overeem er zeker een moet krijgen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:01 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als Overeem beide zou zijn/worden in dit geval.
[..]
Tja, dan zal Dana toch wel zijn mening op dat moment moeten herzien, wat Overeem betreft.
Ik denk dat het wat lastiger dan een kans geven. Overeem wilde graag K-1 winnen, dat was probleem 1 maar dat is nu opgelost. Dat hij die titel heeft zal echter ook wel wat verplichtingen inhouden aan de K-1 organisatie. Hetzelfde geld voor de StrikeForce titel. Hetzelfde geldt voor de Dream titel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:07 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Klopt, maar als ze Brock Lesnar een kans geven vind ik dat Overeem er zeker een moet krijgen.
Je laat gewoon 2 verliezers waar overeem nog niet tegen gevochten heeft in het tournooi tegen elkaar vechten. De winnaar van die match is de nr 1 contender.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:10 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik moest tot net werken, maar blijf ik nog met mijn vraag zitten.
Wie krijgt dan nou een title shot als Overeem het toernooi wint?
De verliezend finalist
Wat een bagger
Dus kan krijg je Big Foot Silva vs. Arlovski? of wat bedoel je, want Fedor, Werdum en Barnett pakt hij waarschijnlijk in het toernooi als hij hem daadwerkelijk wint.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:14 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Je laat gewoon 2 verliezers waar overeem nog niet tegen gevochten heeft in het tournooi tegen elkaar vechten. De winnaar van die match is de nr 1 contender.
Haha, vet gedaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:16 schreef Fyodor het volgende:
UFC met Bruce Lee, Arnie, Sylvester Stallone en andere:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:16 schreef Fyodor het volgende:
UFC met Bruce Lee, Arnie, Sylvester Stallone en andere:
Ik vind het niet grappig inderdaad lipsynch is net zo goed als een gemiddelde Cillitbang reklame.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:33 schreef Paxlie het volgende:
Ik had hem ook op de weblog geplaatst maar de mensen vonden hem minder leuk dan wij
Ook level 29, we zijn er bijna! Ik ben benieuwd of je dan iets met die Pro fights kunt doen, maar er staat wel 'Coming Soon', dus dat zal nog in ontwikkeling zijn?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:26 schreef Hoogstaande het volgende:
Holy mek
[ afbeelding ]
Lvl 29 nu, nog eentje voor BJJ camp
Ja, inderdaad weinig te beleven...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:24 schreef roepdeman het volgende:
Het is aan!
Jan. 22 - UFC Fight Night 23: UFC Fight for the Troops 2
Jan. 29 - Strikeforce: Diaz vs. Cyborg
Feb. 5 - UFC 126: Silva vs. Belfort
Feb. 12 - Strikeforce and M-1 Global: Fedor vs. Silva
Feb. 27 - UFC 127: Penn vs. Fitch
Mar. 3 - UFC on Versus 3: Sanchez vs. Kampmann
Mar. 5 - Strikeforce: Columbus (Alistair?)
Mar. 19 - UFC 128: Shogun vs. Evans/ MIRKO!!!
Dat denk ik wel:quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:19 schreef incognitoomuch het volgende:
Is niet serieus bedoeld. Strikeforce rules!!!
Al word ik soms zo moe van die stem van Mauro Ranallo.... Zou hij ook zo tegen zijn vrouw praten als hij sochtends aan de ontbijt tafel zit?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:40 schreef Paxlie het volgende:
Melvin Guillard vs. Evan Dunham
Matt Mitrione vs. Tim Hague
Mark Hominick vs. George Roop
Patrick Barry vs. Joey Beltran
Cole Miller vs. Matt Wiman
DaMarques Johnson vs. Michael Guymon
Yves Edwards vs. Cody McKenzie (FotN)
Waylon Lowe vs. Willamy Freire
Amilcar Alves vs. Charlie Brenneman
Rani Yahya vs. Mike Thomas Brown
Will Campuzano vs. Chris Cariaso