Je gebruikt mits verkeerdquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:17 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Klopt, alle gevechten zijn 3 ronden van 5 minuten, alleen de finale is 5 ronden. De winnaar van het tournament krijgt een titleshot tegen Overeem, mits Overeem hem natuurlijk zelf wint. Dan heb je dus een Strikeforce HW tournament champ en een 'normale' Strikeforce HW champ.
Oeps!quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:18 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Je gebruikt mits verkeerd
Tenzij Overeem hem wint klopt wel
Ik vind dit ook de beste oplossing, hopelijk wint hij (Overeem) die titel ook en komt hij naar de UFCquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:17 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Klopt, alle gevechten zijn 3 ronden van 5 minuten, alleen de finale is 5 ronden. De winnaar van het tournament krijgt een titleshot tegen Overeem, mits Overeem hem natuurlijk zelf wint. Dan heb je dus een Strikeforce HW tournament champ en een 'normale' Strikeforce HW champ.
Zou wel mooi zijn als Overeem beide zou zijn/worden in dit geval.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:17 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Klopt, alle gevechten zijn 3 ronden van 5 minuten, alleen de finale is 5 ronden. De winnaar van het tournament krijgt een titleshot tegen Overeem, mits tenzij Overeem hem natuurlijk zelf wint. Dan heb je dus een Strikeforce HW tournament champ en een 'normale' Strikeforce HW champ.
Tja, dan zal Dana toch wel zijn mening op dat moment moeten herzien, wat Overeem betreft.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:31 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik vind dit ook de beste oplossing, hopelijk wint hij (Overeem) die titel ook en komt hij naar de UFC
Mmmmmmm... Beetje jammer.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:41 schreef Paxlie het volgende:
http://www.giantbomb.com/(...)ame-footage/17-3676/
Juist ja
Klopt, maar als ze Brock Lesnar een kans geven vind ik dat Overeem er zeker een moet krijgen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:01 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als Overeem beide zou zijn/worden in dit geval.
[..]
Tja, dan zal Dana toch wel zijn mening op dat moment moeten herzien, wat Overeem betreft.
Ik denk dat het wat lastiger dan een kans geven. Overeem wilde graag K-1 winnen, dat was probleem 1 maar dat is nu opgelost. Dat hij die titel heeft zal echter ook wel wat verplichtingen inhouden aan de K-1 organisatie. Hetzelfde geld voor de StrikeForce titel. Hetzelfde geldt voor de Dream titel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:07 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Klopt, maar als ze Brock Lesnar een kans geven vind ik dat Overeem er zeker een moet krijgen.
Je laat gewoon 2 verliezers waar overeem nog niet tegen gevochten heeft in het tournooi tegen elkaar vechten. De winnaar van die match is de nr 1 contender.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:10 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik moest tot net werken, maar blijf ik nog met mijn vraag zitten.
Wie krijgt dan nou een title shot als Overeem het toernooi wint?
De verliezend finalist
Wat een bagger
Dus kan krijg je Big Foot Silva vs. Arlovski? of wat bedoel je, want Fedor, Werdum en Barnett pakt hij waarschijnlijk in het toernooi als hij hem daadwerkelijk wint.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:14 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Je laat gewoon 2 verliezers waar overeem nog niet tegen gevochten heeft in het tournooi tegen elkaar vechten. De winnaar van die match is de nr 1 contender.
Haha, vet gedaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:16 schreef Fyodor het volgende:
UFC met Bruce Lee, Arnie, Sylvester Stallone en andere:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:16 schreef Fyodor het volgende:
UFC met Bruce Lee, Arnie, Sylvester Stallone en andere:
Ik vind het niet grappig inderdaad lipsynch is net zo goed als een gemiddelde Cillitbang reklame.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:33 schreef Paxlie het volgende:
Ik had hem ook op de weblog geplaatst maar de mensen vonden hem minder leuk dan wij
Ook level 29, we zijn er bijna! Ik ben benieuwd of je dan iets met die Pro fights kunt doen, maar er staat wel 'Coming Soon', dus dat zal nog in ontwikkeling zijn?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:26 schreef Hoogstaande het volgende:
Holy mek
[ afbeelding ]
Lvl 29 nu, nog eentje voor BJJ camp
Ja, inderdaad weinig te beleven...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:24 schreef roepdeman het volgende:
Het is aan!
Jan. 22 - UFC Fight Night 23: UFC Fight for the Troops 2
Jan. 29 - Strikeforce: Diaz vs. Cyborg
Feb. 5 - UFC 126: Silva vs. Belfort
Feb. 12 - Strikeforce and M-1 Global: Fedor vs. Silva
Feb. 27 - UFC 127: Penn vs. Fitch
Mar. 3 - UFC on Versus 3: Sanchez vs. Kampmann
Mar. 5 - Strikeforce: Columbus (Alistair?)
Mar. 19 - UFC 128: Shogun vs. Evans/ MIRKO!!!
Dat denk ik wel:quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:19 schreef incognitoomuch het volgende:
Is niet serieus bedoeld. Strikeforce rules!!!
Al word ik soms zo moe van die stem van Mauro Ranallo.... Zou hij ook zo tegen zijn vrouw praten als hij sochtends aan de ontbijt tafel zit?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:40 schreef Paxlie het volgende:
Melvin Guillard vs. Evan Dunham
Matt Mitrione vs. Tim Hague
Mark Hominick vs. George Roop
Patrick Barry vs. Joey Beltran
Cole Miller vs. Matt Wiman
DaMarques Johnson vs. Michael Guymon
Yves Edwards vs. Cody McKenzie (FotN)
Waylon Lowe vs. Willamy Freire
Amilcar Alves vs. Charlie Brenneman
Rani Yahya vs. Mike Thomas Brown
Will Campuzano vs. Chris Cariaso