Ik heb een 100 best fights torrent gevonden en die twee staan er ook tussenquote:Op zondag 9 januari 2011 19:08 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat is niet echt vintage Guida. Als je Guida in topvorm wilt zien moet je deze kijken:
Clay Guida vs Roger Huerta
Vooral de staredown bij het begin van de 3e ronde is episch. Is ook fight of the year geworden als ik het goed heb
Clay Guida vs Diego Sanchez is ook bizar (en ook fight of the year)
Hahaha ja inderdaad!quote:Op zondag 9 januari 2011 19:19 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nu weer 2x achter elkaar KO gegaan tegen een 24 en een 27, gaat lekker zo
Ik zit op 277-62-1, zie je het al voor je hoe Bruce Buffer zulke records op zou noemen
Ja ik zag het ook, waarschijnlijk gewoon blijven haken aan de glove en toen gescheurd ofzo. Het zag er in ieder geval nasty uitquote:Op zondag 9 januari 2011 19:24 schreef Hooidraad het volgende:
Trouwens, ik zat gisteren Inside MMA te kijken. Dat OOR van Sakuraba![]()
Wat gebeurde er precies?
Mja, dat is een kutshow, want daarin zie je niet de hele gevechten.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:28 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik heb een 100 best fights torrent gevonden en die twee staan er ook tussenga eens kijken
Het is een zwakkere divisie, maar het tournooi gaat zorgen voor een paar knalles van wedstrijden. Daarna een aantal rematches vanwege wat voor kutreden dan ook.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:38 schreef roepdeman het volgende:
Nu met dit HW toernooi in Strikeforce (dat naw gedomineerd zal worden door Fedor) denken jullie dat de divisie sterker, zwakker of gelijk is aan die van de UFC? (uiteraard ex crocop, anders is het zo klaar als een klontje wie er sterker is)
Mwoah, Overeem en Fedor zouden het goed doen binnen de UFC, maar zouden ook moeite hebben met de worstelskillz. Behalve die twee valt het wel mee.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:57 schreef Tazmaniac het volgende:
HW division van Strikeforce is absoluut beter dan die van UFC at the moment daar is
natuurlijk geen twijfel over mogelijk maar die van de UFC is veel dieper.
terechtquote:
Cain zal de komende 8 maanden niet vechten, Lesnar vecht misschien wel nooit meer MMA.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:04 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Mwoah, Overeem en Fedor zouden het goed doen binnen de UFC, maar zouden ook moeite hebben met de worstelskillz. Behalve die twee valt het wel mee.
Ik zie Lesnar wel terugkomen. Die heeft een moment van nadenken nodig.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:11 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Cain zal de komende 8 maanden niet vechten, Lesnar vecht misschien wel nooit meer MMA.
Heb je alleen nog JDS die een zeer grote bedreiging vormt.
Daartegenover heb je in Strikeforce Werdum, Fedor, Overeem en Barnett!!
Plus het feit dat Strikeforce veel beter up and coming talent heeft en de UFC op misschien
1 of 2 redelijke namen na dikke stront heeft.
Mir wint het staand en gaat niet gesubt worden. Big Nog hetzelfde.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:42 schreef Tazmaniac het volgende:
Come on Paxlie, Werdum gepakt door Mir en Nog?
No f*cking way!
en dat is niet alleen maar gebaseerd op de Fedor win
Let's agree to disagreequote:Op zondag 9 januari 2011 20:52 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Mir wint het staand en gaat niet gesubt worden. Big Nog hetzelfde.
Agreed!quote:
Rogan maakt er ook vaak opmerkingen over.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:00 schreef wc-eend het volgende:
het publiek dat meekreunt met een knietje in het kruis
En die draw... migado
Lesnar vs Carwinquote:
Wanderlei vs Liddellquote:Op zondag 9 januari 2011 21:56 schreef Tazmaniac het volgende:
Mag ik deze drie nog toevoegen?
Gomi vs. Diaz
Wanderlei Silva vs. Jackson 2
Maeda vs. Torres
MUST SEE!!
Ohjaaaquote:
4:33 is idd een van de besten, niet?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:14 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ohjaaa
Dit is ook een leuk ovezicht van 2010 trouwens.
Mist het een en ander maar alles krijg je er natuurlijk niet in.
Zonder eerst te kijken wist ik al wat er op 4:33 te zien wasquote:Op zondag 9 januari 2011 22:27 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
4:33 is idd een van de besten, niet?
7:14 is voor mij een nachtmerrie en supergevecht tegelijk. Ik bewonder cain en brock allebei , brock wat meer maar oke. Ik heb dat gevecht nooit helemaal afgekeken omdat ik bang ben dat ik me kut ga voelen om brock's vernedering.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:28 schreef Brawler het volgende:
[..]
Zonder eerst te kijken wist ik al wat er op 4:33 te zien was
Wow, serieus?!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:34 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik heb dat gevecht nooit helemaal afgekeken omdat ik bang ben dat ik me kut ga voelen om brock's vernedering.
Ja is ook wel kut..Maar kijk ik had het probleem dat Brock niks had verloren nadat mir, ofja ik had geen lose van hem gezien na mir, en aangezien ik wist dat cain kampioen is, wat automatisch betekent dat brock heeft verloren, heb ik al geen zin meer om het te kijkenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:43 schreef Brawler het volgende:
[..]
Wow, serieus?!Dan zit het wel heel diep!
Ach ja, ik heb, hoewel in mindere mate, met samengeknepen billetjes gekeken naar de 23 minuten lang durende afstraffing van Anderson Silva door Sonnen. Ik maakte me al op voor het ergste, maar dat pakte uiteindelijk toch goed uit
Gezien reacties op eerdere mma highlights en weblogs:quote:Op zondag 9 januari 2011 22:14 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ohjaaa
Dit is ook een leuk ovezicht van 2010 trouwens.
Mist het een en ander maar alles krijg je er natuurlijk niet in.
Ik vind het niveau vrijwel gelijk in deze divisie.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:38 schreef roepdeman het volgende:
Nu met dit HW toernooi in Strikeforce (dat naw gedomineerd zal worden door Fedor) denken jullie dat de divisie sterker, zwakker of gelijk is aan die van de UFC? (uiteraard ex crocop, anders is het zo klaar als een klontje wie er sterker is)
Eens!quote:Op zondag 9 januari 2011 23:08 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik vind het niveau vrijwel gelijk in deze divisie.
Wat betreft de andere divisies vind ik dat Strikeforce weinig in te brengen heeft tov de UFC.
ueh overeem wel,ja in nederland is het echt triest met worstelen gesteld,maar fedor?? als 12x goud sambo champ, no way in hell!quote:Op zondag 9 januari 2011 20:04 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Mwoah, Overeem en Fedor zouden het goed doen binnen de UFC, maar zouden ook moeite hebben met de worstelskillz. Behalve die twee valt het wel mee.
.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Lesnar vs Carwin
Lesnar vs Valesquez
Pettis vs Henderson
Henderson vs Cerrone 1 (wec 43) nummer 1 voor mij
Aldo vs Brown
Aldo vs Faber
Lawler vs Manhoef
Smith vs Sell
Sanchez vs Parisian
Nick Diaz vs Parisian
Liddell vs Ortiz
Begin daar maar mee
je lijkt wel Rampage, heeft zijn verlies tegen wand ook nooit kunnen zien! lolquote:Op zondag 9 januari 2011 22:34 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
7:14 is voor mij een nachtmerrie en supergevecht tegelijk. Ik bewonder cain en brock allebei , brock wat meer maar oke. Ik heb dat gevecht nooit helemaal afgekeken omdat ik bang ben dat ik me kut ga voelen om brock's vernedering.
Maar cain en brock zijn beiden mijn favoriet, alhoewel brock #1 is en cain #2
Opdat wij niet vergeten.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:09 schreef PizzaMizza het volgende:
Hou aub op. En vooral over carwin, die man is goed dat weten we en hij heeft zijn tijd gehad maar er zijn nu gewoon veel te veel beteren dan hem, lesnars overwinning op hem bewees gewoon genoeg. En stop ook aub over frank mir, die laatste overwinning van brock bewees dat mir het niet aankan tegen hem. Cain heeft terecht en zeer sterk gewonnen van brock maar dat is dan ook de enige die het kan. Nu hij niet kan vechten is het tijd voor brock om zijn titel terug te pakken. Of dat nou jds, carwin of amehoela is, niemand houdt hem tegen, hij is simpelweg te goed. En misschien is zijn striking niet perfect maar hij verbetert elke dag. Jullie haten brock alleen omdat ie niet als de standaard mma vechter vecht maar als unieke terwijl hij mma zeer spannend heeft gemaakt. Brock wint de titel terug klaar.
Hehe, maar goed...quote:Op maandag 10 januari 2011 10:57 schreef Paxlie het volgende:
Laten we het wel gezellig houden mensen, we zijn geen Paul Daley dat we na de bel nog ff slaan
Ik denk dat als hij zijn standup verbeterd hij echt enorm gevaarlijk wordt. Vooral het rollen met de stoten is iets waar hij enorm in kan verbeteren. Op dit moment is dat gewoon zijn zwaktepunt.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Hehe, maar goed...
Ik vind Brock ook een fenomeen en een mooie persoonlijkheid, maar het is gewoon niet de beste vechter op de planeet. Wanneer Brock niet in de eerste minuut een dominantie kan bewerkstelligen dan gaat hij het gewoon niet meer winnen. Mensen kennen nu zijn spel. Vol erin en dan zijn kracht gebruiken. Brock zou in de eerste edities van UFC (t/m 50) hoge ogen hebben gegooid, maar nu is hij helaas te beperkt in zijn technieken.
En dan is z'n nadeel dat hij toch al wel wat ouder is...quote:Op maandag 10 januari 2011 11:29 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik denk dat als hij zijn standup verbeterd hij echt enorm gevaarlijk wordt. Vooral het rollen met de stoten is iets waar hij enorm in kan verbeteren. Op dit moment is dat gewoon zijn zwaktepunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |