Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Niks hier inderdaadquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niks daar of mag het niet van jezelf?
Dit TT
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:48 schreef Giertje het volgende:
hmmz ik had als TT gedaan een ode aan ladylike der tieten
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:48 schreef Giertje het volgende:
Ik negeer je heul niet!quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Vandaar dat je me de laatste tijd zo negeert
[..]
Nou, ik wil juist dolgraag een kilo of 10 erbij, al jaren.
Ruilen?
Bis Later Stuquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:48 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat iets anders doen. Tot later mensen![]()
Dat is gemeenquote:
Dat word de volgende TTquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:48 schreef Giertje het volgende:
hmmm mijn zwager komt zondag langs, althans dat is de bedoeling mits het weer meezit enzoquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah!Kom je anders zaterdag gewoon met me mee naar huis?
![]()
Dan kun je logeren
Succes Stuquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:48 schreef Stuart het volgende:
quote:
ja de mijne mag je er ook wel bijquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik negeer je heul niet!![]()
En je mag je ze hebben, al mijn overtollige kilo's, waar mag ik ze naar opsturen?
Zie maar johquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hmmm mijn zwager komt zondag langs, althans dat is de bedoeling mits het weer meezit enzo
ik ga overleggen (maar denk nie dat J. het leuk gaat vinden)
laters stuartquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:48 schreef Stuart het volgende:
Inderdaadquote:
Daar is een topic tegenwoordig niet meer genoeg voorquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:48 schreef Giertje het volgende:
ik kom erg lekker altijdquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind het toch heel zorgwekkend dat ik bij deze post aan seks dacht.
Jij zit/zat ook niet zo lekker in je vel toch?quote:
5 jaar geleden had ik het zelfde gemiddelde gewichtquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteren achter hoeveel kilo ik ben aangekomen sinds 5 jaar geleden.![]()
Klopt jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij zit/zat ook niet zo lekker in je vel toch?
Voor iedere borst een topic?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:50 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Daar is een topic tegenwoordig niet meer genoeg voor
Doeg meisjequote:
Tofquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:50 schreef Ladylike het volgende:
Oeh ik heb een nieuwe vriendengroep merk ik,
gisteren weg geweest, uitnodiging voor vandaag, misschien morgen ook, zaterdag sowieso feestje en volgende week vrijdag ook weer wat gepland
Doeidoeiquote:
Houdt het daar dan ook verband mee? Of dat niet?quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor iedere borst een topic?
een eigen sub forumquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:50 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Daar is een topic tegenwoordig niet meer genoeg voor
gezellig tochquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:50 schreef Ladylike het volgende:
Oeh ik heb een nieuwe vriendengroep merk ik,
gisteren weg geweest, uitnodiging voor vandaag, misschien morgen ook, zaterdag sowieso feestje en volgende week vrijdag ook weer wat gepland
quote:
Hai!quote:
laters lovelyquote:
Ik ben 20 kilo aangekomen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
5 jaar geleden had ik het zelfde gemiddelde gewicht
(ongeveer 3 kilo lichter als nu)
Groepje mensen die mij en JF geadopteerd hebben nadat we gereageerd hadden op de vraag of er mensen mee de groeves in wilden.quote:
Ik PM je wel ffquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Houdt het daar dan ook verband mee? Of dat niet?
af en toe nieuwe gezichten is niet zo heel verkeerdquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Groepje mensen die mij en JF geadopteerd hebben nadat we gereageerd hadden op de vraag of er mensen mee de groeves in wilden.
Super tijd gehad, super relaxte en lieve mensen
Werd tijd voor een nieuwe vriendenkring
Waarom drink je dat dan, is niet eens nodigquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben 20 kilo aangekomen.Nachtdienst is killing. En dan vooral die ladingen Red Bull die je naar binnen werkt.
Jahoor... Nu lekker van Venco muntdrop genietenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En hoi FriemelAlles goed? Je zoon al onder de pannen in Den Helder?
[..]
Hai!![]()
Heb je de eerste dagen school na de vakantie weer overleefd?
Dat was vlissingenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En hoi FriemelAlles goed? Je zoon al onder de pannen in Den Helder?
Dan zal ik maar niet vertellen wat ik op mijn zwaarste punt was aangekomen door depressiequote:Op donderdag 6 januari 2011 14:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben 20 kilo aangekomen.Nachtdienst is killing. En dan vooral die ladingen Red Bull die je naar binnen werkt.
Ik drink het ook niet meer. Het maakt inderdaad geen fuck uit, daar ben ik ook al achter.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom drink je dat dan, is niet eens nodig
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet vertellen wat ik op mijn zwaarste punt was aangekomen door depressie![]()
Wat fijn!quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Groepje mensen die mij en JF geadopteerd hebben nadat we gereageerd hadden op de vraag of er mensen mee de groeves in wilden.
Super tijd gehad, super relaxte en lieve mensen
Werd tijd voor een nieuwe vriendenkring
Ik drink dat spul ook alleen maar omdat ik het lekker vind, gewoon goed slapen werkt tig keer beter. Nee heb geen ervaring met nachtdienstenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik drink het ook niet meer. Het maakt inderdaad geen fuck uit, daar ben ik ook al achter.
Ook wel aardig wat denk ik. Op, zich logisch, dat maakt je futloos dus dan beweeg je minder en ga je maar eten om een beetje een goed gevoel te krijgen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet vertellen wat ik op mijn zwaarste punt was aangekomen door depressie![]()
Lekkerquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jahoor... Nu lekker van Venco muntdrop genieten
Oh, sorryquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:55 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat was vlissingen![]()
Ennuh ja hoor, prima geregeld
Waarom?quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik drink dat spul ook alleen maar omdat ik het lekker vind, gewoon goed slapen werkt tig keer beter. Nee heb geen ervaring met nachtdiensten
Dat heb ik dus bij visquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:57 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik vind het smerig, de lucht alleen al .......
Nou ja, ik drink geen koffie en zo dus ik hoopte dat het me wakker zou houden. Maar goed slapen is idd de beste remedie, al vond ik het wel lekker trouwens. Dan wel de Golden Power van de Aldi.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik drink dat spul ook alleen maar omdat ik het lekker vind, gewoon goed slapen werkt tig keer beter. Nee heb geen ervaring met nachtdiensten
die mensen gaan ongeveer 5 keer per week weg, en daar doen wij dus nu ook aan mee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat fijn!Ik vind het ook altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten
En tof dat jullie dan na de groeves nog steeds contact hebben
Nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik negeer je heul niet!![]()
En je mag je ze hebben, al mijn overtollige kilo's, waar mag ik ze naar opsturen?
ik ongezondquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:56 schreef Myraela het volgende:
Ik doe nu helemaal gezond en daar voel ik me goed bij.
Die vind ik ook een van de lekkerste naast monsterquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou ja, ik drink geen koffie en zo dus ik hoopte dat het me wakker zou houden. Maar goed slapen is idd de beste remedie, al vond ik het wel lekker trouwens. Dan wel de Golden Power van de Aldi.
Ik niet omdat ik weet dat ik altijd maar gezond eten toch niet vol houd. Heb nu wel zoetjes in de thee ipv suiker en ik ben gaan sporten en ik denk dat dat bij mij al een hoop gaat schelen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:56 schreef Myraela het volgende:
Ik doe nu helemaal gezond en daar voel ik me goed bij.
Ik lust alleen de cassis versie van de Lidlquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die vind ik ook een van de lekkerste naast monster
Nou niet alleen dat, maar ik heb een beetje erg veel last gehad van eetbuien, mijn drug of choicequote:Op donderdag 6 januari 2011 14:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ook wel aardig wat denk ik. Op, zich logisch, dat maakt je futloos dus dan beweeg je minder en ga je maar eten om een beetje een goed gevoel te krijgen.
Woah, klinkt tof ja!quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
die mensen gaan ongeveer 5 keer per week weg, en daar doen wij dus nu ook aan mee.
Zaterdag verjaardag (surprise) in een cafe die in een groeve ligt, dus echt ondergronds maar wel met drank, tap, live muziek e.d...
Dat lijkt me supergaaf
Zondag had ik gisteren toch al verteld? Monopoly testenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet?
Zeker weten? Waarom snap ik dan niets van jullie geheimzinnige 'zondag' gesprekjes?
En je mag de kilo's naar mij thuis opsturen. Je weet waar dat is.
Doe je vrouwtje de groetenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:59 schreef friemelaar het volgende:
* friemelaar sleurt zichzelf los van de KSC
Ik ga weer even verder knutselen , tot het volgende toipc
laters friemelquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:59 schreef friemelaar het volgende:
Succes!quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:59 schreef friemelaar het volgende:
Knutsel zequote:Op donderdag 6 januari 2011 14:59 schreef friemelaar het volgende:
Bis Later Wokquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:00 schreef wel.o.k het volgende:
15:00operatie stofwolk
[ afbeelding ]
naar huis varen
laters wokquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:00 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
naar huis varen
Herkenbaar.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou niet alleen dat, maar ik heb een beetje erg veel last gehad van eetbuien, mijn drug of choice
[..]
Wel thuis wokjequote:Op donderdag 6 januari 2011 15:00 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
naar huis varen
rij vaar voorzichtigquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:00 schreef wel.o.k het volgende:
[ afbeelding ]
naar huis varen
quote:
Komt MPG niet dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zondag had ik gisteren toch al verteld? Monopoly testen
En okee
Ik heb ook zoetstof in de thee.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik niet omdat ik weet dat ik altijd maar gezond eten toch niet vol houd. Heb nu wel zoetjes in de thee ipv suiker en ik ben gaan sporten en ik denk dat dat bij mij al een hoop gaat schelen.
Ik hoop dat ik dat door sporten kan vervangen. Nu ik werkloos ben wil ik elke doordeweeks dag eigenlijk wel naar de sportschool.quote:
die is godlike lekkerquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik lust alleen de cassis versie van de Lidl
Hahahaha, MPG mag ook komen hoor als ie dat wilquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Komt MPG niet dan?
Die wilde ik juist afleiden door met het koffiekopje te gaan spelen.
Ja, nee, maar ik snap het allemaal ff niet meerquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou niet alleen dat, maar ik heb een beetje erg veel last gehad van eetbuien, mijn drug of choice
[..]
Woah, klinkt tof ja!
[..]
Zondag had ik gisteren toch al verteld? Monopoly testen
En okee
Nee, dat is geen straf nee, maar ik vind gewoon teveel dingen te lekker. Dus ik begin er niet eens aan. Mijn doel is dan ook niet afvallen, maar gewoon meer uithoudingsvermogen krijgen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook zoetstof in de thee.Ach, gezond eten hoeft geen straf te zijn. Volgens mijn dieet moet ik volgende week 3 keer biefstuk eten. Like!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hahahaha, MPG mag ook komen hoor als ie dat wil
Ik zei toch ook dat het kwartje al gevallen wasquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wel.
Daar zat een schakelaar met daaronder of boven een stopcontact.![]()
De zwarte is de schakeldraad, de bruine is de fasedraad en de blauwe de nuldraad.
Mochten jullie weer een combinatie er in zetten (schakelaar/stopcontact) :
de zwarte en de bruine moeten aan de schakelaar, als het goed is zit de bruine ook doorgelust dan naar het stopcontact en de blauwe moet ook aan het stopcontact.
Moet ik nog doen, heb geen lichtknopje liggenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:10 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Dus daar heb je nu een lichtknopje gemonteerd?
iddquote:
Maar ik las bij jou alleen iets over lichtknopje en er kan dus ook een stopcontact bij in.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zei toch ook dat het kwartje al gevallen was
Maar toch bedankt hoor
[..]
Moet ik nog doen, heb geen lichtknopje liggen
Ah zo!quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar ik las bij jou alleen iets over lichtknopje en er kan dus ook een stopcontact bij in.
* Trevland zet een kraantje aan het hoofd van MPG en laat het leeg lopenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nee, maar ik snap het allemaal ff niet meer![]()
.
Whaaaaaaah te veel in mijn hoofd...
gauw klaarquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland zet een kraantje aan het hoofd van MPG en laat het leeg lopen
Kom maar, ik heb net de waterkoker aangezetquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:08 schreef Myraela het volgende:
Zo, nu heb ik trek in een kopje thee.
Theequote:Op donderdag 6 januari 2011 15:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Kom maar, ik heb net de waterkoker aangezet
Is dit topic niet wat voor jou dan?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Ah zo!
Binnenkort eens naar kijken
Maar dat soort rare dingen kom ik steeds tegen in dit huis
ook een stopcontact dat gemonteerd is op een blokje hout op de muur![]()
Ik heb hem gelezen jaquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dit topic niet wat voor jou dan?
Wtf !?
graag, hij is hier net aan het ontkalken.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Kom maar, ik heb net de waterkoker aangezet
Ik heb perzik, bosvruchten, earl grey en 'gewone thee'quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
graag, hij is hier net aan het ontkalken.
oeh ja, earl greyquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb perzik, bosvruchten, earl grey en 'gewone thee'
Zo simpel maar zo lekkerquote:
Ik heb gisteren de theepot kapot gemaakt en nu zit ik telkens met een zakje in mijn mokquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oeh ja, earl grey
Die moet hier ook nog te vinden zijn
Waarom doe je dat nou ook?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Zo simpel maar zo lekker
[..]
Ik heb gisteren de theepot kapot gemaakt en nu zit ik telkens met een zakje in mijn mok
Ik heb een theepot voor je!quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Zo simpel maar zo lekker
[..]
Ik heb gisteren de theepot kapot gemaakt en nu zit ik telkens met een zakje in mijn mok
iddquote:
gelukkigquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb een theepot voor je!Een hele toffe
Die had ik al aan d'r beloofd, maar nu komt ie van pasquote:
Ook die kan ze slopenquote:
Je kent mequote:
Beetje destructiefquote:
Dan is het niet erg dat ik deze gemold hebquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb een theepot voor je!Een hele toffe
Oh, dat is wel handig!quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die had ik al aan d'r beloofd, maar nu komt ie van pasWil je anders ook nog een thermosflesje Muckie?
Maar ik deed het per oongeluuuulquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook die kan ze slopen.
Sloopmuck. Ze kon ertegen schuppen.
Dan sta je even raar te kijkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Je kent me
[..]
Beetje destructief
Maar nee, ik hield ineens het oor in mijn hand tijdens het afwassen
[..]
Dan is het niet erg dat ik deze gemold heb
Kee, 1 teapot and 1 thermosdingie coming up!quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh, dat is wel handig!
Als je hem over hebt, graag!
[..]
Maar ik deed het per oongeluuuul
ongelul?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh, dat is wel handig!
[..]
Ik heb er nog een in de vorm van een leeuwquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh, maar het is niet echt een hele grote theepot MuckMaar hij is gewoon tof
![]()
een theepot moet ook niet groot zijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
lief!quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kee, 1 teapot and 1 thermosdingie coming up!![]()
Waar het hart van vol is...quote:
Hij hoeft ook niet groot te zijnquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
quote:
Je kon er tegen schuppen. Vond jequote:Op donderdag 6 januari 2011 15:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh, dat is wel handig!
[..]
Coolquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb er nog een in de vorm van een leeuw
Soms welquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een theepot moet ook niet groot zijn
Oh so truequote:
Muck is ook niet grootquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
barretjequote:Op donderdag 6 januari 2011 15:24 schreef Barretje80 het volgende:
nieuwjaars lunch gehad...
met wijn
eens kijken of ik vanmiddag nog wat kan produceren ...
Keequote:Op donderdag 6 januari 2011 15:23 schreef Muck het volgende:
[..]
lief!
[..]
Waar het hart van vol is...
[..]
Hij hoeft ook niet groot te zijn
Hey Bar!quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:24 schreef Barretje80 het volgende:
met wijn
En zo niet, jammer dan voor de baasquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:24 schreef Barretje80 het volgende:
met wijn
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Muck is ook niet groot.
En haar koffie-apparaatje ook niet. Maar dat is wel übertof.
Hey Barretjequote:Op donderdag 6 januari 2011 15:24 schreef Barretje80 het volgende:
met wijn
Ik was juist aan het afwassen!quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Je kon er tegen schuppen. Vond je. En toen wassie stuk.
dan vul ik hem toch twee keer?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Cool
[..]
Soms welVoor veel mensen of veel thee-trek
Die staat nog in wijkquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Muck is ook niet groot.
En haar koffie-apparaatje ook niet. Maar dat is wel übertof.
Daaromquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies, dan moet je weer oppassen dat je er niet in valt.
Mooiquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:28 schreef Enfermera het volgende:
Middag
Ik ben vandaag gewoon al heel de dag uit bed, en ik voel me gewoon aardig goed![]()
Jeujjjj parteyyyyyyy
Hey Enfequote:Op donderdag 6 januari 2011 15:28 schreef Enfermera het volgende:
Middag
Ik ben vandaag gewoon al heel de dag uit bed, en ik voel me gewoon aardig goed![]()
Jeujjjj parteyyyyyyy
vandaag hier nietquote:
Mooi zoquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:28 schreef Enfermera het volgende:
Middag
Jeujjjj parteyyyyyyy
Noorwegenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:28 schreef Barretje80 het volgende:
elleeuuh
mwah.. jammer voor de baas gaat niet helemaal op hier..
das meer jammer voor je carriere
en het was reuze gezellig!
wel vanmorgen 2 cursussen uit het assortiment gekozen
een in frankrijk en een hopelijk in noorwegen!![]()
theequote:Op donderdag 6 januari 2011 15:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
nou hier ook niet meerquote:
asjequote:
Je zou ze op deze manier bijna een mobiel gevenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:39 schreef LovelyLady het volgende:
voor jan l*l naar school gelopen in de regen...
als kinderen nou van te voren even afspreken of ze bij elkaar gaan spelen ...
* LovelyLady is doorweekt
En dan het vooruitzicht dat je er dus nķg een keer door magquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:39 schreef LovelyLady het volgende:
voor jan l*l naar school gelopen in de regen...
als kinderen nou van te voren even afspreken of ze bij elkaar gaan spelen ...
* LovelyLady is doorweekt
Yup, finallyquote:
Trevquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Enfe![]()
Fijn dat jij je weer goed voelt
Gfquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
enfer![]()
goed dat het beter met je gaat
MPGquote:
Muckje!quote:
Ik voel me nu op zich weer goed, alleen nog een beetje verkouden en hoestenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Trev![]()
Uhhuh![]()
En hoe gaat het met jou?
![]()
dat gaat wel net ff te ver he?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je zou ze op deze manier bijna een mobiel geven
hij speelt bij een vriendje die achter ons woont, steegje door, ze wilde hem wel thuisbrengen. Maar hij kan ook alleen naar huis komenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:40 schreef MPG het volgende:
[..]
En dan het vooruitzicht dat je er dus nķg een keer door mag...
Of wordt ie thuisgebracht?
Oh fijn dat het ook al wat beter gaatquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik voel me nu op zich weer goed, alleen nog een beetje verkouden en hoesten
Wat goed dat je je goed voeltquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh fijn dat het ook al wat beter gaat
Ja precies heb ik ook nog, the aftermathXD
Dat vind ik dus ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat gaat wel net ff te ver he?
Vind ik ook, vandaag nog even lekker rustig aan doenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh fijn dat het ook al wat beter gaat
Ja precies heb ik ook nog, the aftermathXD
je bent ook nog steeds niet beterquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:48 schreef DaMart het volgende:
Ik kan ook niet even een kop thee halen beneden, of 3 trappen verder moet ik eerst 10 minuten op adem komen![]()
.
Mobieltje issie inderdaad wel wat érrug jong voorquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat gaat wel net ff te ver he?
[..]
hij speelt bij een vriendje die achter ons woont, steegje door, ze wilde hem wel thuisbrengen. Maar hij kan ook alleen naar huis komen
Nee, daarom wilde ik juist nog een kop theequote:Op donderdag 6 januari 2011 15:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bent ook nog steeds niet beter
Hoax, je woont met Muck in 1 huis, dan kun je niet verhongerenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:49 schreef Toekito het volgende:
mijn 4 boterhammen zijn op. Nu verhonger ik!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:49 schreef Toekito het volgende:
Nog niet eens blauw meer. Kut Verfquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:42 schreef Enfermera het volgende:
Muckje!hoe is het met je blauwe haar? XD
Dat is wel klotequote:Op donderdag 6 januari 2011 15:48 schreef DaMart het volgende:
Ik kan ook niet even een kop thee halen beneden, of 3 trappen verder moet ik eerst 10 minuten op adem komen![]()
.
Waarom neem je er dan ook maar 4 mee?quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:49 schreef Toekito het volgende:
Kun je nagaan wanneer de plinten weer opnieuw moetenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nog niet eens blauw meer. Kut Verf
ben aan het werk tot 20:30quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoax, je woont met Muck in 1 huis, dan kun je niet verhongeren.
Haal ik net niet in de pauze vrees ik.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Geen super in de buurt oid?
omdat ik dacht genoeg te hebbenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel klote
[..]
Waarom neem je er dan ook maar 4 mee?
Hij laat de shoarmaboer iets bezorgen, leer mij dat jong kennenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Geen super in de buurt oid?
Dan ga je toch wat zin makenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
pfffffffffff ik heb geen zin meer
muck heeft het geldquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij laat de shoarmaboer iets bezorgen, leer mij dat jong kennen...
Das knap lastig in jouw businessquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
pfffffffffff ik heb geen zin meer
quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat goed dat je je goed voelt
Zekerquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook
[..]
Vind ik ook, vandaag nog even lekker rustig aan doen
quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nog niet eens blauw meer. Kut Verf
ik ga maar even een powernap doenquote:
Hoi!quote:
Doeg meisquote:
speel zequote:
Nog meer overhemdenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:54 schreef pgrferrari het volgende:
Ff wat bij de Ikea en Action gekocht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overhemd was bij de action maar ¤4,60
En die staande fotolijst maar ¤1,-
Hangende is mooi om mijn kaarten in te stoppen
PGRquote:
Ziet er leuk uitquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:54 schreef pgrferrari het volgende:
Ff wat bij de Ikea en Action gekocht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overhemd was bij de action maar ¤4,60
En die staande fotolijst maar ¤1,-
Hangende is mooi om mijn kaarten in te stoppen
Ja, voor die prijsquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nog meer overhemdenEn geslaagd met de lijstjes, tof!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:55 schreef Myraela het volgende:
Bweh. Ik voel me ineens helemaal beroerd.
heheh ik heb er een jaartje gewoondquote:
* LovelyLady spurt te trap op en gaat kopje thee brengenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, daarom wilde ik juist nog een kop thee.
meer overhemden = goed!quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nog meer overhemdenEn geslaagd met de lijstjes, tof!
Tuk zequote:Op donderdag 6 januari 2011 15:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga maar even een powernap doen![]()
ben vanmorgen vroeger begonnen om alles op tijd klaar te hebben en dat is dus gelukt maar nou heb ik dus 3 uurtjes niks te doen
Powernap = nicequote:Op donderdag 6 januari 2011 15:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga maar even een powernap doen![]()
ben vanmorgen vroeger begonnen om alles op tijd klaar te hebben en dat is dus gelukt maar nou heb ik dus 3 uurtjes niks te doen
Marijkquote:
He merelquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Powernap = nice![]()
![]()
[..]
MarijkHoe ist meis?
Pgrquote:
Jaaa, fiiiiiinally!quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He merel![]()
Ik las dat je je beter voelt
Verder alles goed?
Hier alles okee
Ja eerst was het heel mistig en toen ging het regenen.. de hele dag somber en grauwquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Pgr![]()
![]()
[..]
Jaaa, fiiiiiinally!![]()
Wel een stuk meer last van mn rug nu natuurlijk door al dat liggen in mn bed
Like anything could go easy in my life
Magoed XD
Mooiiii
Regent het ook zo vies bij jullie? Ik heb gewoon al lampen aan in de woonkamer omdat het zo donker is
RHCPquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:01 schreef TheFamousMan het volgende:
Something in the way, hmmm hmmm
HoiHoi!
Wil je een massage?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Pgr![]()
![]()
[..]
Jaaa, fiiiiiinally!![]()
Magoed XD
Mooiiii
Regent het ook zo vies bij jullie? Ik heb gewoon al lampen aan in de woonkamer omdat het zo donker is
Nou he!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja eerst was het heel mistig en toen ging het regenen.. de hele dag somber en grauw
eigenlijk luisterde ik naar deze:quote:
Is het daar zo erg en wat vond je collega dan van dat je zijn auto verplaatst had?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:01 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb niks tegen de collega's die zingen maar wel tegen collega's die vals zingen.
Hey TMFquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:01 schreef TheFamousMan het volgende:
Something in the way, hmmm hmmm
HoiHoi!
Oh I'm sorryquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
eigenlijk luisterde ik naar deze:
maar die van RHCP is ook goed
XDquote:
XD XDquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is het daar zo erg en wat vond je collega dan van dat je zijn auto verplaatst had?
[..]
Hey TMF
Sorryquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:01 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb niks tegen de collega's die zingen maar wel tegen collega's die vals zingen.
die van Nirvana is een nogal onbekendequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh I'm sorryHaha die kwam in mn hoofd XD Ik vergiste me
![]()
Slecht van mij.
Ik neem aan dat XD ja betekend.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh I'm sorryHaha die kwam in mn hoofd XD Ik vergiste me
![]()
Slecht van mij.
[..]
XD
[..]
XD XD
Hier wel. En dat valt allemaal op die dikke plaat ijs die nog in de straat ligtquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Pgr![]()
![]()
[..]
Jaaa, fiiiiiinally!![]()
Magoed XD
Mooiiii
Ja? Oh ik ken 'm hoor, geweldig nummerquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die van Nirvana is een nogal onbekende
dus is te begrijpen
Collega stond bij de kopieermachine vals te zingen maar goed hij had plezier dus ik heb maar niet gezegd dat het niet om aan te horen was.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is het daar zo erg en wat vond je collega dan van dat je zijn auto verplaatst had?
[..]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik neem aan dat XD ja betekend.
Wanneer kun je?
Ohhhhja idd dat hebben jullie daar ook nogquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier wel. En dat valt allemaal op die dikke plaat ijs die nog in de straat ligt...
Ja... en ik moet er zo nog doorheen naar de treinquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:01 schreef Enfermera het volgende:
* Panda72Komt met vork en mes aanzetten hallo lekker hapjequote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ohhhhja idd dat hebben jullie daar ook nogDat wordt lekker glibberen straks/morgen
![]()
Ben ik ff blij dat het hier boven nul is
![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:07 schreef wel.o.k het volgende:
het regent, het regent
![]()
de pannetjes worden nat
![]()
weer buiten de deur eten dus
* Trevland schopt PGR onderuitquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
EN NOU KOP IK HEM IN HAHAAHEIZNZZZ!11!11
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
* Panda72Komt met vork en mes aanzetten hallo lekker hapje
oefquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier wel. En dat valt allemaal op die dikke plaat ijs die nog in de straat ligt...
nouja ik wilde net hoi zeggenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:07 schreef BONG4002 het volgende:
....
[me=BONG4002] KSC ook maar van zijn lijstje schrapt
[/me]
Tot ziens.
Bis spätahquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:07 schreef BONG4002 het volgende:
....
[/me]
Tot ziens.
Ha je bood jezelf aan duhusquote:
* MPG haalt de schaatsen vast uit het vet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oefernstige zaak
[..]
nouja ik wilde net hoi zeggen
Dab wordt het maar eens tijd dat je het leertquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG haalt de schaatsen vast uit het vet.
Ow, wacht, kut, ik kan helegaar niet schaatsen![]()
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed zo, leer het die knaap maar eensquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
ik leer het je wel
ben toch al bezig met de wokjes
De euh watte?quote:
waar heb jij last van?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:07 schreef BONG4002 het volgende:
....
[/me]
Tot ziens.
Wie Is De Molquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed zo, leer het die knaap maar eens
[..]
De euh watte?
Whehehe, dat is niet handig neequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Pgr![]()
![]()
[..]
Jaaa, fiiiiiinally!![]()
Magoed XD
Mooiiii
Dat snapte ik ook na de post van mpgquote:
Waarom?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:07 schreef BONG4002 het volgende:
....
[/me]
Tot ziens.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/s(...)e-mol-inleiding.html
Nee. Je bent erbij. Morgenochtend 8:30 beginnenquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik moet er nog ekkes over nadenken hoor.
ik ook nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ruim je het zelf even opquote:
Mooi, dan kunnen wij samen direct door naar dat standje met gluhwein of warme chocomel met rum en slagroomquote:
Das niet erg want als god had gewild dat jij kon schaatsen dan had hij jou wel met schaatjes geboren laten worden ipv voetenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:09 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooi, dan kunnen wij samen direct door naar dat standje met gluhwein of warme chocomel met rum en slagroom.
New Mucks Turrrrrbo!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:18 schreef Muck het volgende:
Zo, de keuken en eetkamer zijn opgeruimd
En de huiskamer schiet ook lekker op
Als het goed is kunnen we vanavond een kast in elkaar zetten en kunnen we de kleding boven opbergen, dat scheelt ook al een stuk...
Vraag Muck nog maar eens naar mijn laatste ervaring met op het ijs staanquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb nog wel ergens een foto dat ik op het ijs sta van 3 jaar terugdat vond ik al heel wat
Nicequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:18 schreef Muck het volgende:
Zo, de keuken en eetkamer zijn opgeruimd
En de huiskamer schiet ook lekker op
Als het goed is kunnen we vanavond een kast in elkaar zetten en kunnen we de kleding boven opbergen, dat scheelt ook al een stuk...
Mwehehehequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Vraag Muck nog maar eens naar mijn laatste ervaring met op het ijs staan...
Heerlijkquote:
Hahaha, bijna kamperen verhuizenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Heerlijk
Sinds gisteren hebben we weer een tafel in de eetkamer en stoelen
Het eet toch fijner dan op een plastic tuinstoel aan omgekeerde dozen met een plank erop
Schiet lekker op.. zijn er alweer nieuwe foto's?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Heerlijk
Het eet toch fijner dan op een plastic tuinstoel aan omgekeerde dozen met een plank erop
Nou, hij is niet veel gewend en ik ben opgegroeid in een natuurgebied....quote:
Dewattes? Volgens mij niet dus.quote:
Gaat de goede kant opquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Heerlijk
Ja, we gaan naar bed met een zoeklicht, omdat daar nog geen licht hangtquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hahaha, bijna kamperen verhuizen![]()
Maar wat lekker meisje
Hadden we willen doen, maar de camera ligt bij TJ's vader.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Schiet lekker op.. zijn er alweer nieuwe foto's?
Jij stond verdorie als een gek op dat ijs te stampenquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou, hij is niet veel gewend en ik ben opgegroeid in een natuurgebied....
Bij mijn ouders achter heb je uiterwaarden waar vroeger klei werd gewonnen voor de steenfabriek die er staat. Die putten staan vol water en daar kun je 's zomers lekker vissen en zitten.
In de winter bevriezen die putten ook lekker en heb je prachtige ijsbanen
Ik zag al lang dat het ijs dik genoeg was en liep erover. MPG vond het doodeng, terwijl ik heel zeker wist dat het ijs bijna tot aan de bodem kwam...
Nu kraakt ijs een beetje als het goed is en in een heel stil gebied, hoor je dat natuurlijk constant. Bij elke kraak stond MPG stokstijf op het ijs en werd steeds witter
Dat ik een sprongetje maakte om te laten zien dat hij er écht niet doorheen kon zakken, heeft natuurlijk ook niet echt geholpen
hihiquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Bij mijn ouders achter heb je uiterwaarden waar vroeger klei werd gewonnen voor de steenfabriek die er staat. Die putten staan vol water en daar kun je 's zomers lekker vissen en zitten.
Ik zag al lang dat het ijs dik genoeg was en liep erover. MPG vond het doodeng, terwijl ik heel zeker wist dat het ijs bijna tot aan de bodem kwam...
Nu kraakt ijs een beetje als het goed is en in een heel stil gebied, hoor je dat natuurlijk constant. Bij elke kraak stond MPG stokstijf op het ijs en werd steeds witter
Dat ik een sprongetje maakte om te laten zien dat hij er écht niet doorheen kon zakken, heeft natuurlijk ook niet echt geholpen
wat een watjequote:Op donderdag 6 januari 2011 16:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik zit nu met de laptop op schoot op bank, terwijl ik met een half oog tv kijk, dus het gaat zéker de goede kant opquote:
*krak*quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij stond verdorie als een gek op dat ijs te stampen...
Dat dus.quote:
Huuuuuu! Pas uit! Straks zakken we erdoorheenquote:
Bijna johquote:
Toing toing toingquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Huuuuuu! Pas uit! Straks zakken we erdoorheen!
in mijn 'jeugd' ook wel eens half door het ijs gezaktquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
wat een watje
ik heb vaak zat op ijs gestaan wat ik misschien beter niet had kunnen doen
Zit niet zo op dat ijs te stampen! Gek!quote:
Het is toch pas op? Niet pas uitquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Huuuuuu! Pas uit! Straks zakken we erdoorheen!
Ik dus ook wel een aantal keerquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
in mijn 'jeugd' ook wel eens half door het ijs gezakt
Checkquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
in mijn 'jeugd' ook wel eens half door het ijs gezakt
Pas uit, kijk opquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is toch pas op? Niet pas uit"
Ja k had toch antwoord gegeven?quote:
Das meer des Fles'...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |