Nee, ik weet het.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ik bedoel meer dat sippen over het feit dat je wel wil, maar dat er niemand is, je ook niet verder helpt.
Hoiquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat misschien wel. Maar ik wil wel de goede hebben.
de goede zijn bezet of homoquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoiquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Komt nooit meer goed hierquote:
doe er dan wat in plaats van hier op fok hangenquote:
noessssssssssquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Komt nooit meer goed hierIk moest maar het klooster in
Samen het klooster in?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
maagden zijn vaak wel soa vrij hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kom dan. Ik moet je eerst even testen.
Hihi, je zei 'Kom dan'... graagquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kom dan. Ik moet je eerst even testen.
hey schatquote:
Gierquote:
Trevquote:
dat lijkt me best wel een vette ervaringquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Whehehe.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maagden zijn vaak wel soa vrij hoor
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En wat moet ik daaraan doen op een doordeweekse donderdag?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
doe er dan wat in plaats van hier op fok hangen
Neeeeeeeeee, dat nooitquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hihi, je zei 'Kom dan'... graag.
Welke smiley had je dan willen gebruiken?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
noessssssssss
verkeerde smiley
Nee, dan kunnen we er beter buiten blijvenquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Whehehe.Dat is 1 van de weinige voordelen aan een maagd.
okee blij mee of had je het stiekem wel leuk gevonden?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hey schat![]()
Test gedaan, negatief
Ben dus gewoon zo dik van het vreten
[..]
Gier
[..]
Trev
Friemelliefquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Liefquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is dat de snert nog niet klaar is anders kwam ik wel een bakkie brengen
Tsja... die nonnen ...quote:
Ik had het wel leuk gevonden.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
okee blij mee of had je het stiekem wel leuk gevonden?
Tegen het klooster aan.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Nee, dan kunnen we er beter buiten blijven
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hey schat![]()
Test gedaan, negatief
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Friemellief![]()
Jah gaat welmag nog steeds niet klagen, er zijn atijd mensen die het zwaarder hebben
Sorry, ik zie een verbandquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hey schat![]()
Test gedaan, negatief
[..]
Gier
[..]
Trev
mja ik ook wel de laatste 2 keer maar daarvoor heb ik het vooral aan mega veel concerten te danken gehadquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En wat moet ik daaraan doen op een doordeweekse donderdag?
Buiten dat, de vorige keer had ik ook aan FOK! te danken.
Eigenlijk heb jij wel een verkeerde gebruikersnaam gekozen hè... de echte Zeus kon iedere vrouw krijgen die hij wilde... al moest hij ze soms in een koe veranderen omdat Hera er anders achter kwamquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Virtueel contacten leggen gaat me beter af dan in het echt.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik ook wel de laatste 2 keer maar daarvoor heb ik het vooral aan mega veel concerten te danken gehad
Een koe?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eigenlijk heb jij wel een verkeerde gebruikersnaam gekozen hè... de echte Zeus kon iedere vrouw krijgen die hij wilde... al moest hij ze soms in een koe veranderen omdat Hera er anders achter kwam.
Studentenstapavond?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik had dequote:Op donderdag 6 januari 2011 14:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welke smiley had je dan willen gebruiken?
quote:
hey scheetquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Sorry, ik zie een verband![]()
Hai meis
whehehe mja et heeft ook wel wat bij mij kriebelt et ook soms welquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik had het wel leuk gevonden.
Mn zus zag het ook wel zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |