Nee, ik weet het.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ik bedoel meer dat sippen over het feit dat je wel wil, maar dat er niemand is, je ook niet verder helpt.
Hoiquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat misschien wel. Maar ik wil wel de goede hebben.
de goede zijn bezet of homoquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoiquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Komt nooit meer goed hierquote:
doe er dan wat in plaats van hier op fok hangenquote:
noessssssssssquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Komt nooit meer goed hierIk moest maar het klooster in
Samen het klooster in?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
maagden zijn vaak wel soa vrij hoorquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kom dan. Ik moet je eerst even testen.
Hihi, je zei 'Kom dan'... graagquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kom dan. Ik moet je eerst even testen.
hey schatquote:
Gierquote:
Trevquote:
dat lijkt me best wel een vette ervaringquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Whehehe.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maagden zijn vaak wel soa vrij hoor
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En wat moet ik daaraan doen op een doordeweekse donderdag?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
doe er dan wat in plaats van hier op fok hangen
Neeeeeeeeee, dat nooitquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |