Incl de laatste versie van sowiesoquote:sowiesso
zowieso
zowiezo
suwieso
zoweizo
soieso
zoieso
zoweiso
zowezo
zoiso
soiso
zoiszo
zoenzo
sowiesow
zooizo
xo i xo
soberso
sobeso
zo ie zo
zoouizo
quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:15 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
[..]
Voor hem is het een scheintje ja
Eén mens, twee menzen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 @ 09:05 schreef dombo57 het volgende:
Dode menzen ook wereldwijd, hebben de wetenschappers daar ook geen verklaring voor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pigmentverkleuring?quote:Op donderdag 6 januari 2011 @ 07:00 schreef VoyageR1 het volgende:
Lol, zoiets wilde ik net ook zeggen.
Het begin van het einde?
Over een tijdje, over jaren, idk, zeggen we: toen was het begonnen. Maar we hebben de signalen niet herkent? Genegerd? Alhoewel, we negeren ze al eeuwen!
3 menzis?quote:
Zal dat niet gekopieerd en ingeplakt zijn?quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:40 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Defragmentatie goed schrijven en geval te moeilijk vinden!
Nee, dat is een enkelvoudsnaamvalquote:
Ik heb gewoon op maak nieuw topic in reeks geklikt :p en toen ik keek leek het allemaal te kloppen, niet dus.quote:
Wie informeert er naar zijn cijfer voor Nederlands?quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:22 schreef gogosweden het volgende:
bazentopic. tvp
oja ontopic:
ik had een 4 in frans (het laagste wat je kon krijgen in de brugklas)
maar dat kwam waarschijnlijk omdat ik die lerares uitschelde voor kutwijf toen ze me wakkermaakte in de les..
quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:47 schreef Espex het volgende:
Kon gisteren niet reply-en! Dus doe ik het alsnog...
Als de zee spiegel te hoog wordt, moeten we gewoon even een paar dagen wereldwijd water drinken. Het zout dat we vilteren kunnen we bewaren voor de winters in landen zoals de onze omdat we altijd tekort hebben...
Dus zo'n probleem hoeft dat niet te zijn.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:38 schreef Taartjeh het volgende:
Ja die was dus aan het werken maar ik zag de wasmand in de kamer liggen dus dacht voor de aardigheid ik begeef mij eraan...
Voor de context; afkomstig uit Wie gaan er dood in [2011]?! ;(quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens de eerste bekende persoon is ons ontgaan
Faizal Yusof (32), Maleisisch acteur
Euh, het is een taalregel. De officiële afgesproken (of als je wilt: opgelegde) schrijfwijze dus. Waarom moet dat onderbouwd worden? De wet is ook de wet, en dit zijn de "taalwetten".quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:57 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Zwak, heel zwak, want geen onderbouwing.
Volgens mij is het wel correct: puberteit (met klemtoon op de laatste lettergreep ook) is het fenomeen (de fysieke/psychische ontwikkelingsfase), en pubertijd (met de klemtoon op de eerste lettergreep) de tijd waarin men pubert. Zie ook: http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/683/quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
pubertijdskwaaltjes of ADD?
Hij is logischer dan de correcte spelling, maar toch fout
Van een datingsiteprofiel.quote:ik ben net afgestudeert voor communicatie
Zou het dan niet juist puberteit moeten zijn, gezien de psychische kwalen die TS hinderen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:55 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Euh, het is een taalregel. De officiële afgesproken (of als je wilt: opgelegde) schrijfwijze dus. Waarom moet dat onderbouwd worden? De wet is ook de wet, en dit zijn de "taalwetten".
[..]
Volgens mij is het wel correct: puberteit (met klemtoon op de laatste lettergreep ook) is het fenomeen (de fysieke/psychische ontwikkelingsfase), en pubertijd (met de klemtoon op de eerste lettergreep) de tijd waarin men pubert. Zie ook: http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/683/
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:08 schreef Schieganger het volgende:
De naam is gevonden
Trouwens, je kan niet weten of TS op een woonwagenkamp leeft. Doe eens niet zo asociaal stelletje trolls.
Ze date misschien alleen iemand van het kamp en komt er niet persay zelf vandaan
Die is meer voor het topic in GC: Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #23quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:09 schreef Burner82 het volgende:
Laatst onderweg kwam ik dit tegen....
[ afbeelding ]
Oma toch.....
Daar zal ik het ook even neerzetten....quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die is meer voor het topic in GC: Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #23
Zoals ook in de OP staat, beperken we ons hier tot de originele taal- en spelfouten zoals die worden gemaakt op fok.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Daar zal ik het ook even neerzetten....
Maar het is dus niet origineel volgens jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |