Klopt die Afrikanen kunnen van alles drinken, en twee, ze krijgen ook nog water uiteindelijk!quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:37 schreef De-Hamster het volgende:
Ja begin alvast met flessen te vullen voor Afrika.
Ik moest denken aan een neger met een vlieg op zijn gezicht.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:45 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Klopt die Afrikanen kunnen van alles drinken, en twee, ze krijgen ook nog water uiteindelijk!![]()
Twee vliegen in een klap! (Vliegen, o wacht)
Ja kunnen we mooi die leegte in je hoofd even opvullen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:34 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
kunnen we de zee dan niet gewoon wat leger maken?
Dat doet de natuur vanzelf door de ijskappen te laten smelten.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:34 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
kunnen we de zee dan niet gewoon wat leger maken?
(Zee)water naar de zee brengen. Top.quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:08 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik bedoel natuurlijk met grote pompen of iets dergelijks. xD
Je kan ook het death Valley, Salt Lake en de Grand Canyon volpompen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:10 schreef Nero22 het volgende:
[..]
(Zee)water naar de zee brengen. Top.
True.quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:15 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Je kan ook het death Valley, Salt Lake en de Grand Canyon volpompen.
Ja, goed idee! En laten we het hoge land er omheen dan een dijk noemen!quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:33 schreef Sapstengel het volgende:
Wat nou als je de zeebodem uitgraaft en dat op het land gooit. Dan heb je dubbel winst, de zee is dieper dus er kan meer water in en het land er omheen word hoger.
Dat niemand dit eerder heeft bedachtquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, goed idee! En laten we het hoge land er omheen dan een dijk noemen!
quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat niemand dit eerder heeft bedacht
Excuse me?quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:02 schreef Nero22 het volgende:
Gewoon uitgraven die boel en het zand ergens op het land gooien.
^^wat hij zegtquote:Op donderdag 6 januari 2011 01:05 schreef GerritB het volgende:
Niks aan doen.
Nog ongeveer 100 jaar en dan staat mijn huis aan de zee.
Dan heb je geen woestijn meerquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:29 schreef polariteit het volgende:
Graaf een grote put in alle woestijnen en een kanaal daarnaartoe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |