abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90075445
Sommige fouten die je vroeger gemaakt hebt waren zo dom, dat je er nu nog af en toe aan terug denkt. Post ze hier. ^O^

TS begint:

Bij Engels in de brugklas moest je woordjes leren en vervolgens kwam er een toets met de opdracht: Gebruik de volgende woorden in een zin met minimaal 13 woorden waaruit de betekenis van het woord duidelijk wordt. Het betreffende woord was 'meat,' dus een voorbeeld van een antwoord is:

After a tiresome day of working, I am delighted to see a piece of meat on my plate, increasing the protein values in my body.

Echter verwisselde ik de betekenis van het betreffende woord met een ander woord uit dezelfde woordenlijst en kwam op de volgende zin met exact het juist aantal woorden:

'The black cow meats the brown horse on a farm,' says my father.

Als ik hieraan terug denk besef ik dat die jaren school toch nog wel enig nut hebben gehad. ^O^
gr gr
pi_90075754
oke.
pi_90076086
Ik zie niet wat er verkeerd is met die tweede zin. Behalve dat je paarden opeet natuurlijk.
pi_90076104
oke ik nu:

vroeger was dan 'n zinnetje:

De TS is een tering mongool

maaaaar; ik maakte altijd een foutje:

De Mongool Ts is een

haha malle jongen was ik toch :)
pi_90076250
Ik kwam er in de brugklas achter dat 'pens' iets anders is dan 'pants'
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_90076260
Oh en hihi haha twee keer de helft en friet
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
  zaterdag 18 december 2010 @ 02:53:45 #7
175208 -.-
Doper dan een wielrenner
pi_90076444
In de eerste klas moesten we een keer in het Engels een stukje over onszelf schrijven. Iemand uit mijn klas had toen zoiets geschreven: 'Last year I went unpleasant France with my family. We went unpleasant the beach and unpleasant the Eiffel Tower, and unpleasant the Louvre. It was a lot of fun but I was glad when we went back unpleasant Holland.'

De leraar snapte er niks van, vond het jammer dat die gast het niet leuk had gehad. Bleek later dat hij het woord 'naar' had opgezocht in het woordenboek :')
-.-
pi_90076789
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 02:53 schreef -.- het volgende:
In de eerste klas moesten we een keer in het Engels een stukje over onszelf schrijven. Iemand uit mijn klas had toen zoiets geschreven: 'Last year I went unpleasant France with my family. We went unpleasant the beach and unpleasant the Eiffel Tower, and unpleasant the Louvre. It was a lot of fun but I was glad when we went back unpleasant Holland.'

De leraar snapte er niks van, vond het jammer dat die gast het niet leuk had gehad. Bleek later dat hij het woord 'naar' had opgezocht in het woordenboek :')
_O- _O-

pi_90076842
De domste fout die ik op school ooit gemaakt heb is zo'n stuk roze bubbelgum om mijn vulpen vouwen zodat de leraar niet zou merken dat ik kauwgom aan het kauwen was. Vervolgens kreeg ik het natuurlijk niet los, zodat het uiteindelijk aan m'n handen, in m'n trui, in m'n haar, rond m'n mond en op m'n schrift zat.

Vakinhoudelijke fouten maakte ik nooit.
Succinylcholine verslapt binnen één minuut vrijwel alle spieren in het lichaam, inclusief de ademhalingsspieren.
  zaterdag 18 december 2010 @ 04:15:48 #10
282763 Puntenslijpers
Ik zoek nog potloden!
pi_90077064
Hahaha, vind die hierboven met unpleassant wel grappig :*

Ik ging vroeger toen ik in groep 6 zat naar een andere basis school. Nou eerste dag bij die nieuwe school wou ik goed mee doen in de klas weet je wel 'goede voornemens' (voorzover je die kan hebben als kind).
Dus de lerares vroeg: "noem een lidwoord?"
Ik uiteraard super blij dat ik het wist: "nou je kan bijvoorbeeld lid worden van de bibliotheek, of van een club waar iedereen dezelfde hobby heeft!"

Terwijl ze natuurlijk de woorden: De, Het, Een. bedoelde :W
;( Pauper fouten zijn pauper
  zaterdag 18 december 2010 @ 04:16:24 #11
282763 Puntenslijpers
Ik zoek nog potloden!
pi_90077067
WOW
Epic fail.
dit bericht kan weg doei
pi_90077205
Ik stond gemiddeld een 4 voor wiskunde op mn rapport. We kregen veel toetsen die je met je rekenmachine moest berekenen, en die had ik dus niet. Standaard een kutcijfer.

Het stomste kom nog:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90077268
Een keer een toets waar je die onregelmatige Engelse werkwoorden moet opschrijven in verschillende tijden. To drink drank drunk was het goede antwoord, ik schreef to drink drank druk. Een n vergeten, kreeg ik een heel punt aftrek voor. Best wel sneu eigenlijk.
Wie zijn doel voorbijstreeft, mist het evenzeer als hij, die het niet bereikt
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 18 december 2010 @ 08:41:22 #14
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_90077827
Leraar tegen klasgenoot:

"Henk-Jan, wat is een kapstok in het Engels?"

Henk-Jan: "Een capstick."

En iemand anders die bij aardrijkskunde een stukje moest voorlezen over oliewinning had het over een piepeliene :')
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 18 december 2010 @ 10:34:07 #15
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_90078845
Choise. ;(
  zaterdag 18 december 2010 @ 10:49:37 #16
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_90079093
Een vriendin moest op hbo een presentatie doen in het engels en die ging over karel de grote.
Zei ze Karel the big one.

Het is Charlemagne of Charles the great.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zaterdag 18 december 2010 @ 10:59:18 #17
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_90079234
Ik ga stuk hier
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
pi_90079297
quote:

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_90079365
Bij de vertaling van de zin 'It's a pity we can't go skiing' had een klasgenote er het volgende van gemaakt:

'Het is een pittig weertje om te gaan skiën.'
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_90079450
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 december 2010 11:06 schreef Biancavia het volgende:
Bij de vertaling van de zin 'It's a pity we can't go skiing' had een klasgenote ik er het volgende van gemaakt:

'Het is een pittig weertje om te gaan skiën.'
pi_90080323
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 11:12 schreef DrsPhil het volgende:

[..]

Nee, ik maakte nooit fouten. Zeker niet bij Engels.
Ik herinner het me nog, omdat het arme kind in kwestie publiekelijk door de leraar voor schut werd gezet, doordat hij lachend de foute zin uit haar proefwerk oplas.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 18 december 2010 @ 11:58:39 #22
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_90080540
Schiet me nu ineens te binnen. Na een proefwerk Grieks keek de leraar een stapeltje ingeleverde blaadjes door en schoot in de lach: iemand had in plaats van de koning van Sparta de koning van Spanje opgeschreven :D

Wij allemaal lachen natuurlijk.

En toen kreeg ik de week erna mijn proefwerk terug :@ Hij had het niet eens fout gerekend O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 18 december 2010 @ 12:05:33 #23
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_90080723
ik dacht vroeger dat kunstmest artshit was :@
Wat doe ik hier?
pi_90081477
Ik heb eens bijna sociale zelfmoord gepleegd door op de eerste dag van de brugklas aan de mentor te vragen of we ook flippo's mee naar school mochten nemen. :@

Gelukkig kwam het allemaal weer goed, na een paar weken was de klas het vergeten en deed ik net als de rest alsof ik op mijn 13e al wat van de wereld wist en voelde me heel volwassen.
  zaterdag 18 december 2010 @ 12:39:08 #25
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_90081533
op m`n tiende noemde ik prins claus, prins kluns in de klas.
Ik geef hem je morgen wel terug.
pi_90081594
Ik had ooit een duitse overhoring waar je woordjes/korte zinnetjes voor moest leren.
Gevraagd werd de vertaling van 'keine Ahnung', ik wist het niet meer en was de lam om 'geen idee' te schrijven ;(
pi_90086700
Wij moesten een Engelse zin vertalen voor een examen en het ging over de canal-tunnle. Ik schreef: Channel-tunnle, maar dat was fout. In plaats van een tien, kreeg ik een negen komma negen. En dat neem ik mezelf nog steeds heel erg kwalijk. :{
Op woensdag 16 december 2009 02:31 schreef Pingwingei het volgende:
heus waar de mensheid zal gebukt gaan onder Kimsywimsy's tirannie waar enkel ik boven sta, naast Kimsywimsy _O_
pi_90103309
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 15:44 schreef Kimsywimsy het volgende:
Wij moesten een Engelse zin vertalen voor een examen en het ging over de canal-tunnle. Ik schreef: Channel-tunnle, maar dat was fout. In plaats van een tien, kreeg ik een negen komma negen. En dat neem ik mezelf nog steeds heel erg kwalijk. :{
Als je canal-tunnle had geschreven, was je punt nog lager geweest :') .
pi_90103380
tunnle :')
pi_90103722
Boekverslag gemaakt van Pluk van de Petteflet op 1 gymnasium, omdat ik vergeten was dat er die dag een boekverslag ingeleverd moest worden. Zag je al mijn klasgenoten zwoegen met die dikke pillen van Thea Beckman en weet ik veel wat, kom ik aan met een verslagje over een kinderboek wat ik in groep 6 ofzo had gelezen :')

Maar wel een 5 voor de moeite, beter dan een 1.
pi_90103815
quote:
Had ik een keer met een wiskundeproefwerk over de stelling van Pythagoras. Vrij goed te doen dus, maar ik schreef dus bij zo'n berekening op: 180 - 50 = 13.
Was ik dus een 0 vergeten... daag 10 :W

Op zulke momenten kun je jezelf wel voor je kop slaan :P
  zaterdag 18 december 2010 @ 23:28:05 #32
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_90103919
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 23:25 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Had ik een keer met een wiskundeproefwerk over de stelling van Pythagoras. Vrij goed te doen dus, maar ik schreef dus bij zo'n berekening op: 180 - 50 = 13.
Was ik dus een 0 vergeten... daag 10 :W

Op zulke momenten kun je jezelf wel voor je kop slaan :P
Ik mag hopen dat de leraar dan ook de 0 was vergeten: 1 ipv 10 :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Beavis op 18-12-2010 23:34:17 (beetje kromme zin enzo) ]
pi_90103989
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 december 2010 23:28 schreef Beavis het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat de leraar dan ook de 0 was vergeten 1(0) :)
Dit snap ik niet :?
pi_90104046
quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Channel_Tunnel
  zaterdag 18 december 2010 @ 23:32:20 #35
8760 Beavis
pi_90104091
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 23:29 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Dit snap ik niet :?
Oke, kleine edit. :)
pi_90104147
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 december 2010 23:32 schreef Beavis het volgende:

[..]

Oke, kleine edit. :)
Dan snap ik hem nog steeds niet. Je wil dat ik een 1 zou halen of hoe moet ik dat zien? :D
  zaterdag 18 december 2010 @ 23:35:11 #37
8760 Beavis
pi_90104186
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 23:33 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Dan snap ik hem nog steeds niet. Je wil dat ik een 1 zou halen of hoe moet ik dat zien? :D
Jij was de 0 vergeten bij 130....daag 10....leraar vergeet de 0 bij je 10....een 1.
Tering.
pi_90104311
quote:
3s.gif Op zaterdag 18 december 2010 23:35 schreef Beavis het volgende:

[..]

Jij was de 0 vergeten bij 130....daag 10....leraar vergeet de 0 bij je 10....een 1.
Tering.
Ok.

Goeie :?
pi_90104324
Ik vergeet dit echt nooit meer.

Was in groep 8, wij kregen seksuele voorlichting.
Ik wist van helemaal niks nog wat af, ik was daar helemaal nog niet mee bezig.
Wat anderen uit m'n klas wel.

Anyway, die lerares die liet een condoom zien en vroeg aan de klas wat dat was.

Dus ik dacht heel blij: "Dát weet ik WEL :D" . En net voordat ik heel triomfantelijk door de klas wilde roepen dat zoiets een "condor "heet, was een meisje me voor en gaf het antwoord "condoom".

Ik heb me nog nooit zo geschaamd als toen, wat was ik blij dat zij me voor was.

Condor. :')
pi_90104351
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 23:23 schreef Saekerhett het volgende:
Boekverslag gemaakt van Pluk van de Petteflet op 1 gymnasium, omdat ik vergeten was dat er die dag een boekverslag ingeleverd moest worden. Zag je al mijn klasgenoten zwoegen met die dikke pillen van Thea Beckman en weet ik veel wat, kom ik aan met een verslagje over een kinderboek wat ik in groep 6 ofzo had gelezen :')
Pluk van de Petteflet in groep 6 lezen. :')_!
pi_90104478
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 23:39 schreef DrsPhil het volgende:

[..]

Pluk van de Petteflet in groep 6 lezen. :')_!
quote:
Heel geschikt om voor te lezen vanaf ca. 4 jaar; zelf te lezen vanaf ca. 9 jaar. ...
Op de basisschool had ik een groep overgeslagen en ik was dus 9 jaar in groep 6. Niks mis mee dus :')_!
pi_90107531
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 23:43 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

[..]

Op de basisschool had ik een groep overgeslagen en ik was dus 9 jaar in groep 6. Niks mis mee dus :')_!
Dat is een boek voor kleuters, idioot. :|W
pi_90107975
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 00:51 schreef DrsPhil het volgende:

[..]

Dat is een boek voor kleuters, idioot. :|W
Niet als je het zelf leest als 9-jarige, pik :')
pi_90108125
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 01:01 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Niet als je het zelf leest als 9-jarige, pik :')
Nee, dan is het opeens geen boek voor kleuters meer. _O- infantiele kneus.
pi_90108610
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 12:05 schreef tdrone het volgende:
ik dacht vroeger dat kunstmest artshit was :@
:D

Ik dacht vroeger dat hooikoorts gewoon vertaalt werd als 'hayfever' in het Engels. En dat kippenvel 'chicken spots' o.i.d. was in plaats van 'goosebumps'.
pi_90109545
op de basisschool in groep 5-6 ofzo heb ik eens bij een bladzijde vol met geldvraagstukken, ging over hoeveel geld je terug kreeg (om je voor te bereiden om achter de kassa te zitten) overal treug ipv terug opgeschreven.

En ik kon heel goed spellen, maar ik was gewoon in "the zone" en schreef mezelf steeds over zonder na te denken wát ik nu eigenlijk schreef. :')

Allemaal niet zo spannend, ik heb vast nog veel meer domme fouten gemaakt, maar deze herinner ik me nu even.
pi_90109599
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 01:13 schreef bulbjes het volgende:

[..]

:D

Ik dacht vroeger dat hooikoorts gewoon vertaalt werd als 'hayfever' in het Engels. En dat kippenvel 'chicken spots' o.i.d. was in plaats van 'goosebumps'.
en hooikoorts IS hay fever in het Engels.... ^O^
pi_90113430
Ik herinner me nog een mooi moment bij Frans in de 2e waarbij zowat de hele klas het even niet meer door had. De lerares vroeg een klasgenote van mij om een zin te vertalen naar het frans. Het was een simpele zin, dus zonder woordenboek. De zin weet ik niet meer, maar er zat 'de appel' in. Dus de klasgenote vertaalde het: l'appel.
De lerares keek haar vreemd aan en vroeg haar het te verbeteren. Dit ging als volgt:

Klasgenote: Maar l'appel is toch goed? Is het dan les appeles? Le appel? La appel? Maar als het la of le is wordt het weer l'appel dus ik snap het niet!

De paar mensen in de klas die het doorhadden lagen in een deuk (incl lerares) maar de meesten (incl mijzelf) waren zo suf dat we het probleem niet snapten omdat ze zo hamerde op het lidwoord :')
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_90115201
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 01:04 schreef DrsPhil het volgende:

[..]

Nee, dan is het opeens geen boek voor kleuters meer. _O- infantiele kneus.
:')_! x 1000.
  zondag 19 december 2010 @ 12:48:14 #50
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_90118661
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 07:38 schreef Xaryna het volgende:
Ik herinner me nog een mooi moment bij Frans in de 2e waarbij zowat de hele klas het even niet meer door had. De lerares vroeg een klasgenote van mij om een zin te vertalen naar het frans. Het was een simpele zin, dus zonder woordenboek. De zin weet ik niet meer, maar er zat 'de appel' in. Dus de klasgenote vertaalde het: l'appel.
De lerares keek haar vreemd aan en vroeg haar het te verbeteren. Dit ging als volgt:

Klasgenote: Maar l'appel is toch goed? Is het dan les appeles? Le appel? La appel? Maar als het la of le is wordt het weer l'appel dus ik snap het niet!

De paar mensen in de klas die het doorhadden lagen in een deuk (incl lerares) maar de meesten (incl mijzelf) waren zo suf dat we het probleem niet snapten omdat ze zo hamerde op het lidwoord :')
Zo heb ik eens bij spaanse cursus heel overtuigend "rijst" als "riz" vertaald.
Nog zeker 3x herhaald tegen de leraar die me verbaasd aankeek, terwijl ik echt overtuigd was van mezelf.
Bleek ik weer eens frans en spaans door elkaar te halen :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
  zondag 19 december 2010 @ 13:24:02 #51
328824 de_heilige_fokker
Heiliger dan god en allah
pi_90120175
Ik was in de 2de voor 2 weken geschorst omdat ik een sigaret in de klas ging roken.
Ik moes het hele jaar corvee doen :'(
pi_90126872
quote:

Wat een sukkel :D _O-
pi_90127237
Geweldig topic dit ^O^
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_90139637
Geschiedenis, 1e of 2e klas middelbare school, les over de verschillende ministeries. Leraar had het steeds over 'de fancy'. Ik begreep er geen f*ck van, want wat in hemelsnaam was het 'ministerie van de fancy'!? Totdat leraar het een keer op het bord schreef: defensie.

:') Dat krijg je, met die engelstalige namen van meidenbladen en meisjes zoals ik die fanatiek lezer van tijdschrift Fancy waren..
pi_90144830
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:15 schreef Juud- het volgende:
Geschiedenis, 1e of 2e klas middelbare school, les over de verschillende ministeries. Leraar had het steeds over 'de fancy'. Ik begreep er geen f*ck van, want wat in hemelsnaam was het 'ministerie van de fancy'!? Totdat leraar het een keer op het bord schreef: defensie.

:') Dat krijg je, met die engelstalige namen van meidenbladen en meisjes zoals ik die fanatiek lezer van tijdschrift Fancy waren..
Dom blondje. Een van de vele fouten die ik maakte was bij Frans bij een mondelinge overhoring. Ik werd steeds overhoort en steeds zei ik het fout, toen was iemand anders aan de beurt en op een gegeven moment wisten twee klasgenoten het woord niet dus ik riep zo door de klas iets van "hé deze weet ik wél" en toen gaf ik alsnog het foute antwoord!

Bij frans is trouwens nog iets veel ergers gebeurd, of nja niet erger maar meer beschamender en dat houd ik voorlopig nog voor me. Het was gewoon té erg.
pi_90145984
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 21:30 schreef WSquater het volgende:

[..]

Bij frans is trouwens nog iets veel ergers gebeurd, of nja niet erger maar meer beschamender en dat houd ik voorlopig nog voor me. Het was gewoon té erg.
Ja, als iedereen dat doet kunnen we dit topic wel opdoeken.
pi_90146198
quote:
7s.gif Op zondag 19 december 2010 21:45 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ja, als iedereen dat doet kunnen we dit topic wel opdoeken.
ik gaf er tenminste eentje. De sappigste verhalen bewaar ik voor het laatst.
  zondag 19 december 2010 @ 22:04:54 #58
8760 Beavis
pi_90147445
Wat mysterieus!! Ik pis zowat in mijn broek van de spanning.
Die WSquarter weet mij echt in zijn greep te houden. hihihihi
pi_90148126
Hoe vaak ben ik tijdens Duits wel niet de 't' vergeten achter ist. Als we een verhaal moesten schrijven had ik zo een 1 door al die t's. -O-

Bij Engels tijdens mijn allereerste proefwerk had ik een superslecht cijfer omdat ik aankwam met ain't, gonna, wanna, shoulda etc. Wist niet beter uit alle CD-boekjes van Amerikaanse bands. :')
I feel kinda Locrian today
pi_90151029
Een opschepperig meisje uit mijn klas die altijd dacht dat ze de slimste was werd eens uitgelachen tijdens een presentatie toen ze begon: in landen zoals Frankrijk, Zwitserland, Afrika, Azie en Oostenrijk...
"Het is een schande!! Wij drinken toch enkel fristi!!"
pi_90845733
In groep 6 werd er uitgelegd over tienden etc (1/5e, 2/6e, 6/10e, dat soort dingen denk ik). De leraar maar uitleggen over 6 tienden en ik zat echt van '16-den? :? '
  donderdag 6 januari 2011 @ 10:57:51 #62
322331 DoimuN
Nee, het boeit me niets!
pi_90922624
De stomste fout die ik ooit gemaakt heb was in een werkstuk voor geschiedenis. Je weet natuurlijk hoe dat gaat, je moet tig kantjes schrijven over onderwerpen die knettersaai zijn dus wat deed ik (iedereen) je haalde het natuurlijk internet!

Zo gezegd, zo gedaan, ff F7 de spellingscontrole er overheen en snel inleveren!

Maaarrrr.... Koning Lodewijk was door de spellingscontrole veranderd in --> Koning Modelwijk.
En Wilhelm in --> Wielklem.

Ik lag helemaal dubbel toen ik het met allemaal rode krassen terugkreeg, gelukkig kon die man er ook om lachen.
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
Op naar de sterren en daar voorbij!
pi_90923437
bazentopic. tvp :D

oja ontopic:

ik had een 4 in frans (het laagste wat je kon krijgen in de brugklas)
maar dat kwam waarschijnlijk omdat ik die lerares uitschelde voor kutwijf toen ze me wakkermaakte in de les.. :')
  donderdag 6 januari 2011 @ 11:35:39 #64
265048 banapples
Appelig banaantje
pi_90923881
In groep vier ofzo was ik erg gefrustreerd over de Nederlandse taal. Niks was logisch. We moesten juffrouw opschrijven dus ik schreef Jufvrouw want dat was logisch want wat is een frouw?
En zo had ik wel meer van dat soort dingen.
Sometimes you see knopjes
pi_90923999
Zo zo, wat een kwajongens en deugnieten allemaal in dit topic
٩๏̯͡๏)۶
  donderdag 6 januari 2011 @ 11:56:01 #66
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_90924553
nooit leren voor een toets en geen huiswerk maken
en toch haalde ik voldoendes
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
pi_90925565
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 11:56 schreef cool15 het volgende:
nooit leren voor een toets en geen huiswerk maken
en toch haalde ik voldoendes
Dat kan iedereen met een IQ >70 op het vmbo, dude...
pi_90927567
quote:

_O-
Net zoiets als "Je cadavre sur ma mère"

Ik heb een keer een proef met scheikunde laten mislukken. Per ongeluk natuurlijk. Ik heb wekenlang met bruine vlekken op mijn handen gelopen, het ging er niet af, het moest er echt uit groeien. :{

O ja, en die keer met tekenles toen ik een emmer smerige olieverfprut over m'n kleren om liet vallen, ik zat van m'n nek tot m'n schoenen onder. Moest ik naar de rector om te vragen of ik even naar huis mocht om wat anders aan te trekken, vroeg hij of ik het expres had gedaan, hij dacht dat ik geen zin had in de les en lekker naar huis wou.
Ja, ik verpest m'n kleren altijd zo graag. Die kleren kon ik verdorie weggooien.
pi_90927949
Een lekkend potje Oost-Indische inkt meenemen in je tas om iets thuis af te maken. Nooit begrepen dat ze m'n gehuurde boeken nog terug accepteerden :P

Proefjes bij biologie doen, moesten we zelf wat meenemen. Ik had yoghurt en curry geloof ik. Ruikt niet lekker als je het een paar weken in je kluisje laat staan :r
pi_90930206
Op de middelbare school moesten we voor Engels een keer een boekverslag inleveren en dat was ik helemaal vergeten. Toen heb ik in de pauze maar gewoon een schrijver + titel + verhaal verzonnen en zo ingeleverd. M'n lerares had (uiteraard) nog nooit van het boek gehoord maar ging het op basis van mijn prachtige boekverslag maar aanraden bij andere leerlingen...

Geen boeken lezen voor Nederlands en dus boekverslagen halen van internet. Voor mijn mondeling had ik alleen die boekverslagen even gauw doorgelezen, bleek dat de lerares veel dieper op de boeken inging dan de boekverslagen die ik van internet had gedownload. Uiteraard keihard door de mand gevallen en een 5 gekregen voor mijn mondeling.

Niet op de middelbare school maar tijdens het eerste jaar van mijn studie een tentamen wiskunde. Ik had er best een goed gevoel over achteraf en dacht dat het wel een voldoende zou zijn. Resultaat: 0,7 :{
pi_90931011
Mijn grootste fout was in de eerste bij Duits. We moesten leren klokkijken en er werd de hele tijd gezegd dat het viertel was en niet kwartel. ik moest "Het is kwart voor drie" vertalen zeg ik "Es ist kwartel vor drei"
Ze hebben me toen nog minstens 3 jaar kwartel genoemd :{
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
  donderdag 6 januari 2011 @ 14:24:57 #72
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_90931101
Lol trappen met klasgenoten, stond m'n schooltas opeens aan de andere kant van een slootje. Ik naar de andere kant springen, tas enorm zwaar dus dan maar naar de andere kant gooien. Perfecte landing op de andere kant, valt de tas om naar achteren. Vol in het water en alle boeken nat. Slechts 5 euro boete gehad aan het einde van het jaar :')
pi_90932315
Toen ik in groep 7 zat... vroeg een meester: 1x1x1.. zei 'k 3 :')
pi_90960895
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 10:57 schreef DoimuN het volgende:
De stomste fout die ik ooit gemaakt heb was in een werkstuk voor geschiedenis. Je weet natuurlijk hoe dat gaat, je moet tig kantjes schrijven over onderwerpen die knettersaai zijn dus wat deed ik (iedereen) je haalde het natuurlijk internet!

Zo gezegd, zo gedaan, ff F7 de spellingscontrole er overheen en snel inleveren!

Maaarrrr.... Koning Lodewijk was door de spellingscontrole veranderd in --> Koning Modelwijk.
En Wilhelm in --> Wielklem.

Ik lag helemaal dubbel toen ik het met allemaal rode krassen terugkreeg, gelukkig kon die man er ook om lachen.
:D _O_
pi_90962461
bij wiskunde kon ik een oefening niet maken en op me rekenmachine kwam SYNTAX ERROR altijd te staan
dus heb ik dat geschreven en mijn leraar heeft me -1 voor dat gegeven

_O_
can i smack your earhole?
  vrijdag 7 januari 2011 @ 01:46:15 #76
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_90962865
Mijn grootste fout was in brugklas, ik was het enige jongen in de klas met een snor. Daar werd wel om gelachen. Andere fout was om een boer uit mbo gebouw naast mijn school voor ''kankertyfushond'' te schelden.
Sisco Certified
  vrijdag 7 januari 2011 @ 02:01:07 #77
302657 Wasmachinu
cleaning your mess
pi_90963080
Een meisje uit m'n klas die een presentatie over nijlpaarden geeft bij de les Engels en begint met: "My presentation is about nile-horses", en overal nile-horse blijft gebruiken voor het woord nijlpaard.

Ze heeft haar hele presentatie afgemaakt ondanks alle mensen die hun lach probeerden in te houden, da's dan wel weer knap.
pi_90963745
Ik weet nog wel dat ik vroeger iets moest voorlezen en door de zenuwen kon ik het woord 'succes' niet uitspreken. Ik zei telkens 'sucsex' hahaha en in plaats van 'slachtfeest' zei ik 'geslachtsfeest' :')

Zal nog wel veel meer fouten zijn van mij, ik was ook zo'n giga eerste klas kluns toen whaha 8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')