abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 december 2010 @ 13:24:02 #51
328824 de_heilige_fokker
Heiliger dan god en allah
pi_90120175
Ik was in de 2de voor 2 weken geschorst omdat ik een sigaret in de klas ging roken.
Ik moes het hele jaar corvee doen :'(
pi_90126872
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 02:53 schreef -.- het volgende:
In de eerste klas moesten we een keer in het Engels een stukje over onszelf schrijven. Iemand uit mijn klas had toen zoiets geschreven: 'Last year I went unpleasant France with my family. We went unpleasant the beach and unpleasant the Eiffel Tower, and unpleasant the Louvre. It was a lot of fun but I was glad when we went back unpleasant Holland.'

De leraar snapte er niks van, vond het jammer dat die gast het niet leuk had gehad. Bleek later dat hij het woord 'naar' had opgezocht in het woordenboek :')
Wat een sukkel :D _O-
  zondag 19 december 2010 @ 15:57:06 #53
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_90127237
Geweldig topic dit ^O^
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_90139637
Geschiedenis, 1e of 2e klas middelbare school, les over de verschillende ministeries. Leraar had het steeds over 'de fancy'. Ik begreep er geen f*ck van, want wat in hemelsnaam was het 'ministerie van de fancy'!? Totdat leraar het een keer op het bord schreef: defensie.

:') Dat krijg je, met die engelstalige namen van meidenbladen en meisjes zoals ik die fanatiek lezer van tijdschrift Fancy waren..
pi_90144830
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:15 schreef Juud- het volgende:
Geschiedenis, 1e of 2e klas middelbare school, les over de verschillende ministeries. Leraar had het steeds over 'de fancy'. Ik begreep er geen f*ck van, want wat in hemelsnaam was het 'ministerie van de fancy'!? Totdat leraar het een keer op het bord schreef: defensie.

:') Dat krijg je, met die engelstalige namen van meidenbladen en meisjes zoals ik die fanatiek lezer van tijdschrift Fancy waren..
Dom blondje. Een van de vele fouten die ik maakte was bij Frans bij een mondelinge overhoring. Ik werd steeds overhoort en steeds zei ik het fout, toen was iemand anders aan de beurt en op een gegeven moment wisten twee klasgenoten het woord niet dus ik riep zo door de klas iets van "hé deze weet ik wél" en toen gaf ik alsnog het foute antwoord!

Bij frans is trouwens nog iets veel ergers gebeurd, of nja niet erger maar meer beschamender en dat houd ik voorlopig nog voor me. Het was gewoon té erg.
pi_90145984
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 21:30 schreef WSquater het volgende:

[..]

Bij frans is trouwens nog iets veel ergers gebeurd, of nja niet erger maar meer beschamender en dat houd ik voorlopig nog voor me. Het was gewoon té erg.
Ja, als iedereen dat doet kunnen we dit topic wel opdoeken.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_90146198
quote:
7s.gif Op zondag 19 december 2010 21:45 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ja, als iedereen dat doet kunnen we dit topic wel opdoeken.
ik gaf er tenminste eentje. De sappigste verhalen bewaar ik voor het laatst.
  zondag 19 december 2010 @ 22:04:54 #58
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_90147445
Wat mysterieus!! Ik pis zowat in mijn broek van de spanning.
Die WSquarter weet mij echt in zijn greep te houden. hihihihi
pi_90148126
Hoe vaak ben ik tijdens Duits wel niet de 't' vergeten achter ist. Als we een verhaal moesten schrijven had ik zo een 1 door al die t's. -O-

Bij Engels tijdens mijn allereerste proefwerk had ik een superslecht cijfer omdat ik aankwam met ain't, gonna, wanna, shoulda etc. Wist niet beter uit alle CD-boekjes van Amerikaanse bands. :')
I feel kinda Locrian today
pi_90151029
Een opschepperig meisje uit mijn klas die altijd dacht dat ze de slimste was werd eens uitgelachen tijdens een presentatie toen ze begon: in landen zoals Frankrijk, Zwitserland, Afrika, Azie en Oostenrijk...
"Het is een schande!! Wij drinken toch enkel fristi!!"
pi_90845733
In groep 6 werd er uitgelegd over tienden etc (1/5e, 2/6e, 6/10e, dat soort dingen denk ik). De leraar maar uitleggen over 6 tienden en ik zat echt van '16-den? :? '
  donderdag 6 januari 2011 @ 10:57:51 #62
322331 DoimuN
Nee, het boeit me niets!
pi_90922624
De stomste fout die ik ooit gemaakt heb was in een werkstuk voor geschiedenis. Je weet natuurlijk hoe dat gaat, je moet tig kantjes schrijven over onderwerpen die knettersaai zijn dus wat deed ik (iedereen) je haalde het natuurlijk internet!

Zo gezegd, zo gedaan, ff F7 de spellingscontrole er overheen en snel inleveren!

Maaarrrr.... Koning Lodewijk was door de spellingscontrole veranderd in --> Koning Modelwijk.
En Wilhelm in --> Wielklem.

Ik lag helemaal dubbel toen ik het met allemaal rode krassen terugkreeg, gelukkig kon die man er ook om lachen.
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
Op naar de sterren en daar voorbij!
pi_90923437
bazentopic. tvp :D

oja ontopic:

ik had een 4 in frans (het laagste wat je kon krijgen in de brugklas)
maar dat kwam waarschijnlijk omdat ik die lerares uitschelde voor kutwijf toen ze me wakkermaakte in de les.. :')
  donderdag 6 januari 2011 @ 11:35:39 #64
265048 banapples
Appelig banaantje
pi_90923881
In groep vier ofzo was ik erg gefrustreerd over de Nederlandse taal. Niks was logisch. We moesten juffrouw opschrijven dus ik schreef Jufvrouw want dat was logisch want wat is een frouw?
En zo had ik wel meer van dat soort dingen.
Sometimes you see knopjes
pi_90923999
Zo zo, wat een kwajongens en deugnieten allemaal in dit topic
٩๏̯͡๏)۶
  donderdag 6 januari 2011 @ 11:56:01 #66
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_90924553
nooit leren voor een toets en geen huiswerk maken
en toch haalde ik voldoendes
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
pi_90925565
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 11:56 schreef cool15 het volgende:
nooit leren voor een toets en geen huiswerk maken
en toch haalde ik voldoendes
Dat kan iedereen met een IQ >70 op het vmbo, dude...
pi_90927567
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 02:53 schreef -.- het volgende:
In de eerste klas moesten we een keer in het Engels een stukje over onszelf schrijven. Iemand uit mijn klas had toen zoiets geschreven: 'Last year I went unpleasant France with my family. We went unpleasant the beach and unpleasant the Eiffel Tower, and unpleasant the Louvre. It was a lot of fun but I was glad when we went back unpleasant Holland.'

De leraar snapte er niks van, vond het jammer dat die gast het niet leuk had gehad. Bleek later dat hij het woord 'naar' had opgezocht in het woordenboek :')
_O-
Net zoiets als "Je cadavre sur ma mère"

Ik heb een keer een proef met scheikunde laten mislukken. Per ongeluk natuurlijk. Ik heb wekenlang met bruine vlekken op mijn handen gelopen, het ging er niet af, het moest er echt uit groeien. :{

O ja, en die keer met tekenles toen ik een emmer smerige olieverfprut over m'n kleren om liet vallen, ik zat van m'n nek tot m'n schoenen onder. Moest ik naar de rector om te vragen of ik even naar huis mocht om wat anders aan te trekken, vroeg hij of ik het expres had gedaan, hij dacht dat ik geen zin had in de les en lekker naar huis wou.
Ja, ik verpest m'n kleren altijd zo graag. Die kleren kon ik verdorie weggooien.
pi_90927949
Een lekkend potje Oost-Indische inkt meenemen in je tas om iets thuis af te maken. Nooit begrepen dat ze m'n gehuurde boeken nog terug accepteerden :P

Proefjes bij biologie doen, moesten we zelf wat meenemen. Ik had yoghurt en curry geloof ik. Ruikt niet lekker als je het een paar weken in je kluisje laat staan :r
pi_90930206
Op de middelbare school moesten we voor Engels een keer een boekverslag inleveren en dat was ik helemaal vergeten. Toen heb ik in de pauze maar gewoon een schrijver + titel + verhaal verzonnen en zo ingeleverd. M'n lerares had (uiteraard) nog nooit van het boek gehoord maar ging het op basis van mijn prachtige boekverslag maar aanraden bij andere leerlingen...

Geen boeken lezen voor Nederlands en dus boekverslagen halen van internet. Voor mijn mondeling had ik alleen die boekverslagen even gauw doorgelezen, bleek dat de lerares veel dieper op de boeken inging dan de boekverslagen die ik van internet had gedownload. Uiteraard keihard door de mand gevallen en een 5 gekregen voor mijn mondeling.

Niet op de middelbare school maar tijdens het eerste jaar van mijn studie een tentamen wiskunde. Ik had er best een goed gevoel over achteraf en dacht dat het wel een voldoende zou zijn. Resultaat: 0,7 :{
pi_90931011
Mijn grootste fout was in de eerste bij Duits. We moesten leren klokkijken en er werd de hele tijd gezegd dat het viertel was en niet kwartel. ik moest "Het is kwart voor drie" vertalen zeg ik "Es ist kwartel vor drei"
Ze hebben me toen nog minstens 3 jaar kwartel genoemd :{
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
  donderdag 6 januari 2011 @ 14:24:57 #72
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_90931101
Lol trappen met klasgenoten, stond m'n schooltas opeens aan de andere kant van een slootje. Ik naar de andere kant springen, tas enorm zwaar dus dan maar naar de andere kant gooien. Perfecte landing op de andere kant, valt de tas om naar achteren. Vol in het water en alle boeken nat. Slechts 5 euro boete gehad aan het einde van het jaar :')
pi_90932315
Toen ik in groep 7 zat... vroeg een meester: 1x1x1.. zei 'k 3 :')
pi_90960895
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 10:57 schreef DoimuN het volgende:
De stomste fout die ik ooit gemaakt heb was in een werkstuk voor geschiedenis. Je weet natuurlijk hoe dat gaat, je moet tig kantjes schrijven over onderwerpen die knettersaai zijn dus wat deed ik (iedereen) je haalde het natuurlijk internet!

Zo gezegd, zo gedaan, ff F7 de spellingscontrole er overheen en snel inleveren!

Maaarrrr.... Koning Lodewijk was door de spellingscontrole veranderd in --> Koning Modelwijk.
En Wilhelm in --> Wielklem.

Ik lag helemaal dubbel toen ik het met allemaal rode krassen terugkreeg, gelukkig kon die man er ook om lachen.
:D _O_
pi_90962461
bij wiskunde kon ik een oefening niet maken en op me rekenmachine kwam SYNTAX ERROR altijd te staan
dus heb ik dat geschreven en mijn leraar heeft me -1 voor dat gegeven

_O_
can i smack your earhole?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')