SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste autorij-meet
Zondag 6 maart, omgeving Utrecht, meer info volgt nog van onze organisatoren Monsterd en Purdey
[ Bericht 0% gewijzigd door monsterd. op 06-01-2011 00:19:14 ]baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:37 schreef fusionfake het volgende:
Hoi iedereen
Dinsdag rijbewijs aangevraagd, vrijdag hoop ik dat 'ie klaar ligt![]()
Wel een beetje pech met de weersomstandigheden en gladheid.. Al kan het erger, ik reed af op oudjaarsdag met vuurwerk rook, mist en ijs dus we shall see
Maar wel op laagvliegende Duitsers letten als je naar links komt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:09 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Haha, Als ik niet door Duitsland had gehoeven had ik het niet gedaan. Ik vind mij zelf een goede micra-in-de-sneeuw-rijder
Komt goedquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar wel op laagvliegende Duitsers letten als je naar links komt.
Klopt, de 15e vertrekken we uit Warschau richting Karpacz. De 17e gaan we echt terug naar Nederlandquote:Op donderdag 6 januari 2011 00:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Top!![]()
Je hebt nog 9 dagen als ik me niet vergis? Je ging iets van de 15e?
Veel succes danquote:Op donderdag 6 januari 2011 01:01 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Klopt, de 15e vertrekken we uit Warschau richting Karpacz. De 17e gaan we echt terug naar Nederland
quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:05 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Oh ja dat kan natuurlijk ook. Gefeliciteerd!
Heb je een foto?
De enige tip die ik je kan geven om formule's te leren is niet om ze te stampen, maar om steeds weer sommetjes ermee te maken. Ook al zijn het dezelfde, dan doe je die na de laatste weer vantevoren. Of je verzint je eigen (simpele) getallenvoorbeeld en maakt daarmee sommen.quote:Op donderdag 6 januari 2011 01:33 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Veel succes dan
Pfff, wat is dat bedrijfseconomie toch een rotvak, lukt mij echt niet om al doe formules enzo uit mijn hoofd te leren...(kostprijs opslagmethode, winstberekening enzo. Bluegh.
Leuk dingquote:Op donderdag 6 januari 2011 06:29 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[TK] VW polo bouwjaar 1990
Moet alleen nog ff wennen aan de koppeling, laat hem nu heel langzaam op komen anders slaat ie af maar schijnt dat als ik tegelijk een beetje gas geef het sneller gaat(duurt nu wel erg lang bij het stoplicht).
Maar als ie eenmaal gaat rijdt ie heerlijk, valt reuze mee voor zo'n oudje.
Verbruikt de verwarming en airco eigenlijk veel in zo'n auto?
Of gebruikt ie dan gewoon de warmte van de motor en de lucht van buiten ofzo?
En als de ruiten beslaan moet ik dan de airco of juist de verwarming aanzetten.
Juist, zo heeft mijn rij-instructeur het ook tegen mij verteld.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:53 schreef JDude het volgende:Als je ruiten beslaan en je hebt airco, dan wil die wel extra helpen. Iets met het ontvochtigen van de lucht, geloof ik.
Ziet er nog prima uit voor zijn leeftijd!quote:Op donderdag 6 januari 2011 06:29 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[TK] VW polo bouwjaar 1990
Moet alleen nog ff wennen aan de koppeling, laat hem nu heel langzaam op komen anders slaat ie af maar schijnt dat als ik tegelijk een beetje gas geef het sneller gaat(duurt nu wel erg lang bij het stoplicht).
Maar als ie eenmaal gaat rijdt ie heerlijk, valt reuze mee voor zo'n oudje.
Verbruikt de verwarming en airco eigenlijk veel in zo'n auto?
Of gebruikt ie dan gewoon de warmte van de motor en de lucht van buiten ofzo?
En als de ruiten beslaan moet ik dan de airco of juist de verwarming aanzetten.
Klopt ja, airco droogt de lucht nogal.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:53 schreef JDude het volgende:
Airco wil wel ten koste gaan van je motorvermogen ja, gewone verwarming eigenlijk niet.
Als je ruiten beslaan en je hebt airco, dan wil die wel extra helpen. Iets met het ontvochtigen van de lucht, geloof ik.
ze heeft nog 2 weken vrij en die brengt ze hier doorquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:31 schreef von_Preussen het volgende:
Waarom zit ze zoveel hier dan, ze kwam toch uit Duitsland?
Word je daar nooit moe van?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:29 schreef BrinkydeBMW het volgende:
leuk plaatje in de OPen op mijn werk kwam die vriendin van mijn huisgenote langs
belt mijn huisgenote dat die vriendin me wel ziet zitten
Heb haar maar voor een ritje meegenomen in de pauze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:47 schreef vannelle het volgende:
[..]
Word je daar nooit moe van?van wat moet ik moe worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brinky, de nieuwe BMW
excuusquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:54 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat getyp over huisgenote en vriendin.
Ik gun het je van harte hoor, maar het is zo veel.
Jaha, die haal ik maandag op.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:57 schreef von_Preussen het volgende:
Hee vannelle, leuk dat je weer bent, had je al een datum van wanneer de Alfa komt?
Spannend een nieuwe auto ophalen, of ben je er na een aantal jaar "nuchter" onder geworden?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:02 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jaha, die haal ik maandag op.
Moet voor die tijd nog wel even een halve tank benzine van die nissan leegrijden, ik geef natuurlijk niks weg!
V8 dacht ik en bouwjaar 2009quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:02 schreef von_Preussen het volgende:
Wat voor eentje, welke motor / welk jaar?
Je wilt niet weten hoeveel auto's ik al heb gehad.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Spannend een nieuwe auto ophalen, of ben je er na een aantal jaar "nuchter" onder geworden?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:20 schreef L0we het volgende:
[..]
Leuk ding.
Ik denk niet echt dat er een airco in zit hoor! Je hebt de aanjager en de verwarming erin zitten. De aanjager werkt op elektriciteit, en de verwarming gebruikt de warmte van je koelvloeistof. Beiden gebruiken nagenoeg niets.
Wat is een aanjagerquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:12 schreef L0we het volgende:
[..]
Klopt ja, airco droogt de lucht nogal.
In zijn geval zou ik gewoon de aanjager aanzetten, en desnoods even een raampje een beetje open, dan ontwasemt het het snelst.
Nice ride, nu hebben we 2 polo's type 86cquote:Op donderdag 6 januari 2011 06:29 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[TK] VW polo bouwjaar 1990
Moet alleen nog ff wennen aan de koppeling, laat hem nu heel langzaam op komen anders slaat ie af maar schijnt dat als ik tegelijk een beetje gas geef het sneller gaat(duurt nu wel erg lang bij het stoplicht).
Maar als ie eenmaal gaat rijdt ie heerlijk, valt reuze mee voor zo'n oudje.
Verbruikt de verwarming en airco eigenlijk veel in zo'n auto?
Of gebruikt ie dan gewoon de warmte van de motor en de lucht van buiten ofzo?
En als de ruiten beslaan moet ik dan de airco of juist de verwarming aanzetten.
Ah thanks maar dus die aanjager verbruikt niet echt veel?quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:47 schreef Anne het volgende:
Ander woord voor aanjager is ook wel kachelmotor. Dat ding zorg ervoor dat er lucht geblazen wordt.
Als je een airco hebt, heb je dus ook nog steeds een aanjager. Andersom hoeft dus niet per se.
En websites met actuele brandstofprijzen;
http://www.tankwijzer.nl/
http://www.brandstofprijzen.nl/
http://www.athloncarlease(...)rweg/Brandstofprijs/
Yup ding gaat aardig snel idd, verbaasde me wel, de Peugeot 107 van greenwheels ging nog langzamer in zijn 5...quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:42 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Nice ride, nu hebben we 2 polo's type 86c
Gaat nog best rap he 55 pk op 750 kg
Je hebt 1 van de laatste polo 2, voordat de 2f kwam, dus ik gok een NZ motor.
Ga je er ook nog zelf aan sleutelen? of is t gewoon een auto in jouw ogen en vind je het wel best en laat je het onderhoud doen?
Veel plezier ermee
Ahum, zei ik maandag? Ik zie net op de kalender dat het pas woensdag is.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Spannend een nieuwe auto ophalen, of ben je er na een aantal jaar "nuchter" onder geworden?
Let wel een beetje op de tank van de Nissan, niet dat je een paar honderd meter voor de poort van de dealer blijft staan zonder peut.
Pics komen morgen, gezien het nu al donker isquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:04 schreef von_Preussen het volgende:
Foto's van mooie Duitse auto's zijn bij mij iig welkom, veel plezier.
Ouder of niet, het rijdt vast prima!quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:52 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
en ik krijg nu een andere 7-serie voorgeschoteld... een ouder model... Maar wel nog steeds een heerlijke lange met veel luxe
Ik denk het ookquote:Op donderdag 6 januari 2011 21:53 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ouder of niet, het rijdt vast prima!
Ok, altijd een leuke auto gevonden de 156quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:57 schreef vannelle het volgende:
nissan100nx, impulsieve aankoop geweest.![]()
En de volgende is een 156 idd.
Ehm, tja jij hebt in ieder geval een 5de versnelling hahaquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:09 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Ah thanks maar dus die aanjager verbruikt niet echt veel?
[..]
Yup ding gaat aardig snel idd, verbaasde me wel, de Peugeot 107 van greenwheels ging nog langzamer in zijn 5...
Heb echt 0,0 verstand van auto's maar wil het graag leren dus ga binnekort wel is onder de motorkap kijken.
Of weet je toevallig nog of er ergens een gebruiksaanwijzing voor te vinden is?
Krijg alleen de achterbak niet openvast gevroren ofzo maar dat zou nu toch wel ontdooid moeten zijn.
Werkt zoiets eigenlijk?
http://cgi.ebay.com/ebaym(...)fPartsQ5fAccessories
Lijkt me wel mooi een afstands om me auto open te maken.
Vraag me alleen af hoe veilig zoiets is, heb je dan niet universal remotes die elke auto open kunnen maken ofzo.
Juist, stel dat een auto startmoeilijkheden krijgt als hij nog maar halfvol zit, de accu is niet optimaal, en ga zo maar door. Je komt dan snel aan een 25Ah wat hij verstookt. Als dat in een paar (5) minuten zou zijn zou hij 300A verstoken. Dat bij een voltage van 12 volt een wattage van 3600 watt... Lijkt me een béétje veel voor een aanjager he?quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:25 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen, een aanjager VREET stroom, hmmkay?
Probeer maar eens die aanjager op standje windhoos te laten loeien, zonder draaiende motor, een paar minuten lang. Zorg wel voor een starthulp/startkabels/volle accu in de buurt
Evengoed is het wel aan te raden om de aanjager standaard op de laagste stand te zetten, je wil namelijk wel ventilatie in je auto. Doe je dat niet dan krijg je veel gemakkelijker vocht en dus schimmel in je auto
Is daar nog geen trajectcontrole?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:41 schreef Jac0bus het volgende:
Ik kwam afgelopen zaterdag 1 januari terug van vakantie en landde op 1 januari dus om 7 uur op schiphol. Natuurlijk ligt het hele land dan nog op 1 oor dus de hele A2 tussen A'dam en Utrecht was leeg. 5 banen voor me alleenNatuurlijk ook even gekeken hoe hard de auto wou
Goed, het zal dan iets langer duren, maar dat het ding stroom vreet als een malle is gewoon een feitquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:03 schreef L0we het volgende:
[..]
Juist, stel dat een auto startmoeilijkheden krijgt als hij nog maar halfvol zit, de accu is niet optimaal, en ga zo maar door. Je komt dan snel aan een 25Ah wat hij verstookt. Als dat in een paar (5) minuten zou zijn zou hij 300A verstoken. Dat bij een voltage van 12 volt een wattage van 3600 watt... Lijkt me een béétje veel voor een aanjager he?
Op de A2. Goed bezigquote:Op vrijdag 7 januari 2011 07:41 schreef Jac0bus het volgende:
Ik kwam afgelopen zaterdag 1 januari terug van vakantie en landde op 1 januari dus om 7 uur op schiphol. Natuurlijk ligt het hele land dan nog op 1 oor dus de hele A2 tussen A'dam en Utrecht was leeg. 5 banen voor me alleenNatuurlijk ook even gekeken hoe hard de auto wou
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Is daar nog geen trajectcontrole?![]()
Wist niet dat zo'n aanjager zoveel stroom gebruikteIs toch ook maar een sterke ventilator?
Meeste aanjagers (in personenauto's) gebruiken hooguit 200 Watt. Dat vind ik nog wel meevallen eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Goed, het zal dan iets langer duren, maar dat het ding stroom vreet als een malle is gewoon een feit
?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Op de A2. Goed bezigZo komen we wel van de inzichtlozen af
En bekijk het nou eens relatief?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:10 schreef L0we het volgende:
[..]
[..]
Meeste aanjagers (in personenauto's) gebruiken hooguit 200 Watt. Dat vind ik nog wel meevallen eigenlijk..
Op de A2 op die brede stukken mag je hooguit 100km/h. Meneer probeert even zijn auto uit, zeg dat dat ding 180 loopt. Voor zulke geintjes ben je je rijbewijs wel even kwijt hoorquote:
Relatief t.o.v. de belasting van je dynamo? Die leveren als snel tegen de 100Ah, betekent dat er hooguit 1/6e naar de kachelventilator gaat. Ik denk niet dat je dat verschil merkt in het verbruik.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En bekijk het nou eens relatief?
Op nieuwjaarsmorgen is die kans "iets" kleiner, maar het zal je maar gebeuren inderdaadquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Op de A2 op die brede stukken mag je hooguit 100km/h. Meneer probeert even zijn auto uit, zeg dat dat ding 180 loopt. Voor zulke geintjes ben je je rijbewijs wel even kwijt hoor
Edit: als ze je pakken, uiteraard
Ik denk ook niet dat het qua brandstofverbruik erg interessant is hoor, zelfs altijd met lampen aan rijden kost je op jaarbasis maar een paar liter brandstof. Maar de aanjager is wel een van de grootste stroomverbruikers die je aan boord hebt inderdaadquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:00 schreef L0we het volgende:
[..]
Relatief t.o.v. de belasting van je dynamo? Die leveren als snel tegen de 100Ah, betekent dat er hooguit 1/6e naar de kachelventilator gaat. Ik denk niet dat je dat verschil merkt in het verbruik.
Oke, het is binnen het electische systeem een component die relatief verbruikt, maar het ging over de invloed van de kachelventilator op het verbruik van de auto. Ik durf wel te stellen dat die nagenoeg 0 is.
Jij rijdt als enige op een hele grote brede snelweg, en er zal maar eens ergens een aspirantje met de ochtenddienst genaaid zijn. Ik wens 'm veel succesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:01 schreef L0we het volgende:
[..]
Op nieuwjaarsmorgen is die kans "iets" kleiner, maar het zal je maar gebeuren inderdaad
Hoezo ben je dan inzichtloos als je 180 op de A2 gaat?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Op de A2 op die brede stukken mag je hooguit 100km/h. Meneer probeert even zijn auto uit, zeg dat dat ding 180 loopt. Voor zulke geintjes ben je je rijbewijs wel even kwijt hoor
Edit: als ze je pakken, uiteraard
Inzichtloos in die zin dat er juist op de A2 op de brede stukken intensief gecontroleerd wordt, en de kans dus behoorlijk is dat ie door een of ander geautomatiseerd systeem gepakt is. Ik zal de laatste zijn om te beweren dat 180 rijden op een verlaten 5-baans snelweg gevaarlijk zou zijnquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoezo ben je dan inzichtloos als je 180 op de A2 gaat?
Mijns inzien getuigt dat juist van veel inzicht, omdat je dan schijnbaar goed kan anticiperen op snelle veranderingen in de verkeersituatie. Bij mij is de grens tussen Duitsland en Nederland, wat de snelheidslimieten aangaat, al sinds jaren geërodeerd, en het gaat nog steeds uitstekend. Wel je ogen goed de kost geven, dan zie je de struikrovers ook wel in het struweel staan.
Maar ik denk dat dat een uitzichtloze discussie is, dus laten we maar gewoon stellen van we een verschil van mening hebben en niet nader tot elkaar kunnen komen.
Wat me wel eens interessant lijkt is een soort clinische tests uit te voeren waarin zulk soort dingen worden bekeken. Iedereen roept maar dat je met een dergelijke snelheid niet meer op tijd kan reageren, maar ís dat nu echt zo?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mijns inzien getuigt dat juist van veel inzicht, omdat je dan schijnbaar goed kan anticiperen op snelle veranderingen in de verkeersituatie.
wel eens een half uur zo aangehad, auto startte nog perfect.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:25 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen, een aanjager VREET stroom, hmmkay?
Probeer maar eens die aanjager op standje windhoos te laten loeien, zonder draaiende motor, een paar minuten lang. Zorg wel voor een starthulp/startkabels/volle accu in de buurt
Evengoed is het wel aan te raden om de aanjager standaard op de laagste stand te zetten, je wil namelijk wel ventilatie in je auto. Doe je dat niet dan krijg je veel gemakkelijker vocht en dus schimmel in je auto
Op die manier, dat had ik dan verkeerd begrepen, in zoverre ben ik het met je eens dat je dit soort dingen niet op wegen moet gaan doen waar je niet bekend bent. Maar trajectcontrole's zijn de enige vorm van geautomatiseerde snelheidscontrole die je niet "merkt" (infrarood-flitspalen staan alleen langs lokale wegen, die driepootjes werken volgens mij nog altijd met een flits) en die staan toch altijd gewoon aangegeven? Sterker nog, sinds de ombouw van 3- naar 5-baans ben ik me niet eens zeker of de trajectcontrole daar überhaupt teruggekomen is. Maar de gok hoef je idd niet te nemen, als je er niet bekend bent.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Inzichtloos in die zin dat er juist op de A2 op de brede stukken intensief gecontroleerd wordt, en de kans dus behoorlijk is dat ie door een of ander geautomatiseerd systeem gepakt is. Ik zal de laatste zijn om te beweren dat 180 rijden op een verlaten 5-baans snelweg gevaarlijk zou zijn
Hier in Groningen staan die IR-palen(die groene dingen) alleen nog maar langs de ringweg en op de A7...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op die manier, dat had ik dan verkeerd begrepen, in zoverre ben ik het met je eens dat je dit soort dingen niet op wegen moet gaan doen waar je niet bekend bent. Maar trajectcontrole's zijn de enige vorm van geautomatiseerde snelheidscontrole die je niet "merkt" (infrarood-flitspalen staan alleen langs lokale wegen, die driepootjes werken volgens mij nog altijd met een flits) en die staan toch altijd gewoon aangegeven? Sterker nog, sinds de ombouw van 3- naar 5-baans ben ik me niet eens zeker of de trajectcontrole daar überhaupt teruggekomen is. Maar de gok hoef je idd niet te nemen, als je er niet bekend bent.
Precies, ook de driepoten in de vangrail/achter het viaduct werken hoe langer hoe meer niet meer met een flits, ze hebben blijkbaar liever dat je op dezelfde onveilige te hoge snelheid verder stuurt. Want daar wordt het verkeer veiliger vanquote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:20 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hier in Groningen staan die IR-palen(die groene dingen) alleen nog maar langs de ringweg en op de A7...
Overigens flitst het apparatuur wat in de auto's zit ingebouwd ook niet...
Denk je nou echt dat de politie op 1 januari de prioriteit legt op snelheidsovertreders? Die hebben het al druk genoeg met het vuurwerkquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:51 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Op de A2 op die brede stukken mag je hooguit 100km/h. Meneer probeert even zijn auto uit, zeg dat dat ding 180 loopt. Voor zulke geintjes ben je je rijbewijs wel even kwijt hoor
Edit: als ze je pakken, uiteraard
Nu kan ik dat alleen op mijn persoonlijke, niet-wetenschappelijke, ervaring betrekken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:11 schreef L0we het volgende:
[..]
Wat me wel eens interessant lijkt is een soort clinische tests uit te voeren waarin zulk soort dingen worden bekeken. Iedereen roept maar dat je met een dergelijke snelheid niet meer op tijd kan reageren, maar ís dat nu echt zo?
De groene palen die ik ken staan of in de stad (Nijmegen), of langs de provinciale weg (Zutphen - Apeldoorn). Langs snelwegen heb ik ze nog niet zien staan, staan ze in Groningen nog binnen de stadsgrenzen langs de A7 of gewoon in het 120km/h gebied (c.q. op "vrije baan").quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:20 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hier in Groningen staan die IR-palen(die groene dingen) alleen nog maar langs de ringweg en op de A7...
Overigens flitst het apparatuur wat in de auto's zit ingebouwd ook niet...
Het is gewoon een kwestie van altijd recht(s) blijven kijken, zaken als viaducten / parkeerplaatsen / op- afritten en paralelwegen kunnen bij mij altijd op extra aandacht rekenen omdat ze daar het liefst staan.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Precies, ook de driepoten in de vangrail/achter het viaduct werken hoe langer hoe meer niet meer met een flits, ze hebben blijkbaar liever dat je op dezelfde onveilige te hoge snelheid verder stuurt. Want daar wordt het verkeer veiliger van![]()
Bovendien, op die brede stukken is ook altijd wel ergens een woutenwagen onderweg, je zult hem maar over het hoofd zien op de parkeerplaats...
Die palen zijn daar ook wel nodig. Tot zover ik heb begrepen kan 1 zo'n paal beide kanten van de weg flitsen toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[..]
De groene palen die ik ken staan of in de stad (Nijmegen), of langs de provinciale weg (Zutphen - Apeldoorn).
.
dat kunnen de oude palen ook.. dus wat dat betrefd..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:21 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Die palen zijn daar ook wel nodig. Tot zover ik heb begrepen kan 1 zo'n paal beide kanten van de weg flitsen toch?
oh dat wist ik niet. Hier in Polen heb ik altijd het idee dat de flitspalen die er al staan dummy's zijn:')quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:23 schreef Marco001 het volgende:
[..]
dat kunnen de oude palen ook.. dus wat dat betrefd..
Geen idee, ik ben daarmee liever voorzichtig, dus bij beide palen kijk ik uit. Weet jij of die oude Gatso's in Voorst eigenlijk nog (daar staan er in beide richting eentje)? Weliswaar rij ik er altijd als een lamme tak voorbij, maar je weet maar nooit.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:21 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Die palen zijn daar ook wel nodig. Tot zover ik heb begrepen kan 1 zo'n paal beide kanten van de weg flitsen toch?
Ja die doet het nog, juist opletten daar want door voorst mag je maar 50. Ik vind het ook een stom stuk idd.. Vooral bij die rare bocht zou zo'n paal een uitkomst zijn geweestquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben daarmee liever voorzichtig, dus bij beide palen kijk ik uit. Weet jij of die oude Gatso's in Voorst eigenlijk nog (daar staan er in beide richting eentje)? Weliswaar rij ik er altijd als een lamme tak voorbij, maar je weet maar nooit.
Trouwens vind ik die groene paal in richting Empe wel helemaal stom staan, midden op een recht stuk. Zet hem dan in Empe, bij een kruising of in die nare bochten neer. Maarja, daar levert het natuurlijk minder op.
Wat me wel zorgen baart is dat ik in Nederland nog nooit een snelheidsbekeuring heb gekregen, terwijl er blijkbaar in elk struweel een struikrover staat terwijl ik eigenlijk altijd wel een aanleiding geef voor een boete. Schijnbaar doorkruis ik dan meestal wat rustigere regio's, qua politie-activiteit.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:51 schreef JDude het volgende:
Overheidseigendommen slopen, waarvoor de belastingbetaler uiteindelijk toch wel weer opdraait. Inderdaad heel slim van die leuke club ja.
Overigens heb ik de afgelopen tien jaar ook nauwelijks bekeuringen gehad. Maar of dat nou aan het aantal controles ligt, of aan het feit dat ik ook bij lagere snelheden geconcentreerd kan rijden...
Op een gegeven moment liep het vervangen van de palen zo in de kosten, dat verschillende gemeente's hadden besloten gesloopte palen niet meer te vervangen. Doel bereikt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:51 schreef JDude het volgende:
Overheidseigendommen slopen, waarvoor de belastingbetaler uiteindelijk toch wel weer opdraait. Inderdaad heel slim van die leuke club ja.
45 hier, is inderdaad wel lastig ja, soms met de koppeling.. Ik hou de hak van de schoen altijd gewoon op de grond, dan wil het perfect.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:31 schreef Blistering het volgende:
Net voor de 7de keer ofzo gereden sinds ik m'n rijbewijs heb. Ik ben nu een stuk zekerder geworden net, omdat ik erachter ben gekomen waarom het zo moeizaam ging met wegrijden bij stoplichten enzo. Plaatsing van m'n voet op de koppeling, ik plaatste 'm steeds veels te ver na voren waardoor die heel makkelijk weg kon schieten en ik er amper grip op had. Nu plaats ik 'm mooi een beetje onder het midden van m'n schoen (heb ook maat 46, maar goed) en ik merk dat ik nu heel mooi kan spelen ermee
.
Geeft me heel stuk zekerder gevoel. Ik ben blij!
Nee, ik mocht hem alleen rijdenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:21 schreef von_Preussen het volgende:
Mooie auto hoor!
Ik zie dat het een lang-versie is, ben je studentchauffeur?
Komt een hele waslijst:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:42 schreef von_Preussen het volgende:
Heb je maar mazzel mee!![]()
Als optie-fetisjist ben ik wel benieuwd naar welke opties jij hebt opgemerkt?
Moet niet al te moeilijk zijn denk ik zoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:08 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Zo! Ik ben op het treinstation. Even op zoek naar die gele Micra met NL kenteken in Warschau
Wat L0we zegt, geel is idd dan ook nog de beste kleur om een auto te vinden, daar heb je dat NL kenteken niet voor nodig!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:08 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Zo! Ik ben op het treinstation. Even op zoek naar die gele Micra met NL kenteken in Warschau
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:22 schreef L0we het volgende:
Inderdaad, veel plezier samen![]()
En doe het veilig he!Maar goed dat je de spoiler erbij hebt gezet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brinky, de nieuwe BMW
Ja, we moeten wel ontopic blijven hè?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:07 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Maar goed dat je de spoiler erbij hebt gezet...
poloquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:33 schreef von_Preussen het volgende:
Mooi was die tijd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was een mooie club die toen nog in het verzet kwam tegen dit soort stasipraktijken!
lelijk hok vergeleken met dit:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:09 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Voor de geïnteresseerde: Pics van de BMW 7-serie die ik heb gereden. (en misschien vaker mag rijden):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaaquote:
Ik vind de 'moderne' mooier maar smaken verschillenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:38 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
polo
[..]
lelijk hok vergeleken met dit:
[ afbeelding ]
Ik vind de neus van bmw's er niet op vooruit gegaan laatste paar jaar..
Vind die koplampen zo vertieft als ze zo ver naar achteren lopen, maar goed dat is mijn mening, blijft natuurlijk wel een dikke bak
En dan zit je vervolgens in het interieur tegen een plasticlandschap aan te kijken wat zelfs Dacia nog beter weet te ontwerpen:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:38 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
lelijk hok vergeleken met dit:
[ afbeelding ]
Ik vind de neus van bmw's er niet op vooruit gegaan laatste paar jaar..
Vind die koplampen zo vertieft als ze zo ver naar achteren lopen, maar goed dat is mijn mening, blijft natuurlijk wel een dikke bak
Om die opmerking moest ik toch echt lachenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En dan zit je vervolgens in het interieur tegen een plasticlandschap aan te kijken wat zelfs Dacia nog beter weet te ontwerpen:
[ afbeelding ]
En dat is een heerlijk interieur van een 7-seriequote:Dan heb ik toch liever een interieur wat voor grote delen met leer bekleed en met hout afgewerkt is:
[ afbeelding ]
Ik ga er van uit dat die auto mij staat op te wachten, inclusief monsterd.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat L0we zegt, geel is idd dan ook nog de beste kleur om een auto te vinden, daar heb je dat NL kenteken niet voor nodig!
Wens jullie beiden iig veel plezier!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:07 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Maar goed dat je de spoiler erbij hebt gezet...
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En dan zit je vervolgens in het interieur tegen een plasticlandschap aan te kijken wat zelfs Dacia nog beter weet te ontwerpen:
[ afbeelding ]
Dan heb ik toch liever een interieur wat voor grote delen met leer bekleed en met hout afgewerkt is:
[ afbeelding ]
Sorry dat ik het zeg, maar Amerikaanse auto's en het land zelf zijn zo vreselijk overrated. De aziaten laten in het kleine segment zien hoe je betrouwbare en zuinige auto's maakt, terwijl de Duitsers (en de Italianen) laten zien hoe je een premiumautomobiel met uitstekende rij-eigenschappen maakt.
Een grote motor ergens in lepelen kan iedereen.
Tegen die tijd staat ie gewoon in de parkeergarage van het vliegveld, makkie dus!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:08 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Zo! Ik ben op het treinstation. Even op zoek naar die gele Micra met NL kenteken in Warschau
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:22 schreef L0we het volgende:
Inderdaad, veel plezier samen![]()
En doe het veilig he!Winterbanden zitten er sinds vandaag op. De collega die ze erop heeft gezet heeft wel even erbij vermeld dat mijn auto een dikke vette ongelukshistorie kent.. Volledige voorkant en zijkantzijn ooit vervangen, schijnbaar hebben ze niet alles heeeel erg netjes afgewerkt, maar dat is dus nu weer in orde. Daarnaast is een of ander onderdeel in de buurt van mijn rechterwiel versletenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
Iets mis met de BMW?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:21 schreef Sjoegerd het volgende:
Die BMW..
Vanmiddag lekker volgas achter een Phaeton aanjagen
Vind ze gruwelijk lelijk.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:28 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Winterbanden zitten er sinds vandaag op. De collega die ze erop heeft gezet heeft wel even erbij vermeld dat mijn auto een dikke vette ongelukshistorie kent.. Volledige voorkant en zijkantzijn ooit vervangen, schijnbaar hebben ze niet alles heeeel erg netjes afgewerkt, maar dat is dus nu weer in orde. Daarnaast is een of ander onderdeel in de buurt van mijn rechterwiel versleten
Zit ook te kijken ja, die Clarkson is mooi de sjaak in die treinquote:
Inderdaad en Bolivia is ook tof jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:32 schreef Grielen het volgende:
[..]
Zit ook te kijken ja, die Clarkson is mooi de sjaak in die trein
Echt serieus, ik was dit aan het lezen, en ik dacht waar de fuck heb jij het nou overquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En dan zit je vervolgens in het interieur tegen een plasticlandschap aan te kijken wat zelfs Dacia nog beter weet te ontwerpen:
[ afbeelding ]
Dan heb ik toch liever een interieur wat voor grote delen met leer bekleed en met hout afgewerkt is:
[ afbeelding ]
Sorry dat ik het zeg, maar Amerikaanse auto's en het land zelf zijn zo vreselijk overrated. De aziaten laten in het kleine segment zien hoe je betrouwbare en zuinige auto's maakt, terwijl de Duitsers (en de Italianen) laten zien hoe je een premiumautomobiel met uitstekende rij-eigenschappen maakt.
Een grote motor ergens in lepelen kan iedereen.
gister ook de auto gewassen, hij is weer wit met roestvlekken ipv grijsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:38 schreef Bargehassus het volgende:
Zo, vanmorgen de auto gewassen. (Wasstraat)
Kan ik tenminste weer zien dat 'ie blauw is.
Op die manier, nou, dan trek je wel een uitstekend voorbeeld uit de kast.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:39 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Echt serieus, ik was dit aan het lezen, en ik dacht waar de fuck heb jij het nou over![]()
Amerikaan? huh wat.
Refresh is, mag ik niet hotlinken en dan geeft tie een plaatje van een corvette weer![]()
Hier dus het plaatje wat ik bedoelde haha:
[ afbeelding ]
Naja, bedenkt deze bmw ff in plaats van die corvette met de tekst die ik erbij heb gezet![]()
pff, voel me genaaid door het internet![]()
En ja duitse auto's zijn ook DE auto's voor mij hoor, wees maar niet ongerust
Succes ermeequote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:58 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo tellerhuis in mijn bezit. Nu nog inbouwen maar dat komt later
Haha, ja zeker weten origineel laten, dan is tie veruit het mooist, misschien een hele subtiele verlaging.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op die manier, nou, dan trek je wel een uitstekend voorbeeld uit de kast.
Want de BMW 7-serie in kweste (E38, gebouwd van 1994 - 2001) is mijn eerste echte liefde geweest. Voor die tijd had ik nooit een groot interesse in BMW, maar ooit in de jaren 90 kocht een buurman van ons een dergelijke 7-serie. Ik zie hem nog voor me, in het donkerblauw met van die mooie spaakvelgen en een beige interieur met donker hout. Dat is ook het begin van mijn voorliefde voor BMW geweest.
Ook nu nog spreekt dit type BMW 7-serie tot mijn verbeelding, ik vind het nog steeds een enorm gave bak (alleen moet ie dan wel orgineel zijn, geen spoilers / dikke velgen / uitlaten etc.). En er komt ooit eens een dag dat ik er eentje zal kopen, die helemaal in topstaat zal brengen en hem dan als youngtimer in de garage zet, zo een prachtige wagen vind ik het.![]()
[ afbeelding ]
Donkere kleur, facelift, licht interieur en met deze spaakvelgen. Zo is het echt een droomwagen voor mij.![]()
![]()
![]()
![]()
Maar wel heerlijk om te rijdenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:15 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Haha, ja zeker weten origineel laten, dan is tie veruit het mooist, misschien een hele subtiele verlaging.
Maar goed dat is dus wat ik bedoel met bmw de laatste jaren, vind de looks minder mooi geworden, vind ze niet zo classic meer
Volgens mij niet, ik zie parkeermeter staan toch?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:46 schreef Kadooosh het volgende:
Even voor de zekerheid, hier kan je toch gratis parkeren?
http://maps.google.nl/map(...)p=12,154.36,,0,11.18
Dat is volgens mij alleen voor daar maar na de brug is het gratis dacht ik, zie verder de andere kant op ook geen parkeermeter of betaald parkeren bord staan.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ik zie parkeermeter staan toch?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:36 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Daar op dat bedrijventerrein (bij de metrohalte) is het niet gratis meer, klotezooi.Aan de andere kant van het spoor nog wel geloof ik maar daar durf ik mijn bolide echt niet neer te zetten als je ziet hoe ze daar parkeren. Waar bedoel je precies bij het hotel?
Oh wacht, ik zat bij verkeerde locatiequote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:55 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Dat is volgens mij alleen voor daar maar na de brug is het gratis dacht ik, zie verder de andere kant op ook geen parkeermeter of betaald parkeren bord staan.
Mooi, 8 minuten fietsen van me huis af.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh wacht, ik zat bij verkeerde locatieLijkt me gratis ja
Alles is mogelijk... Zet er een geldkoffer in en wie weetquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:58 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Mooi, 8 minuten fietsen van me huis af.
Denk niet dat ze zo snel gaan inbreken in me polotje uit 1990.
Je weet nooit, zeker niet in Amsterdamquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:58 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Mooi, 8 minuten fietsen van me huis af.
Denk niet dat ze zo snel gaan inbreken in me polotje uit 1990.
Hehe ik laat er nu geen spullen van waarde in.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:59 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Alles is mogelijk... Zet er een geldkoffer in en wie weet![]()
Oh sjah ze kunnen me hele auto ook meenemen natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Je weet nooit, zeker niet in AmsterdamMaar mocht ie weg zijn, dan is de schade niet groot
Die site doet het inderdaad nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:00 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Hehe ik laat er nu geen spullen van waarde in.
Hoewel ik wel eigenlijk een verzekering wil hebben met auto ruit verzekering maar die hebben ze niet bij diks apart.
[..]
Oh sjah ze kunnen me hele auto ook meenemen natuurlijk.
Doen ze dat vaak, bedoel bij zon oude auto...
Misschien zon stuur slot kopen?
Ben ik nou blind of doet deze site het niet(geen producten):
http://www.halfords.nl/shop/auto-accessoires/autobeveiliging
Zo'n stuurslot is waardeloos volgens mij, is een keer een test van geweest als ik me goed herinner. En geen idee of ze 'm snel meenemenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:00 schreef Kadooosh het volgende:
Oh sjah ze kunnen me hele auto ook meenemen natuurlijk.
Doen ze dat vaak, bedoel bij zon oude auto...
Misschien zon stuur slot kopen?
Shit happens to anyonequote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:46 schreef Kadooosh het volgende:
Even voor de zekerheid, hier kan je toch gratis parkeren?
http://maps.google.nl/map(...)p=12,154.36,,0,11.18
Heb net per ongeluk koelvloeistof in me ruitenvloeistof gedaan, gelukkig niet andersom.
Morgen eruit halen als ik een slangetje kan vinden.
Las inderdaad net dat het nutteloos is.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo'n stuurslot is waardeloos volgens mij, is een keer een test van geweest als ik me goed herinner. En geen idee of ze 'm snel meenemen
Ligt eraan, wil je de stoelen helemaal ontdoen van de bekleding? dat is nogal wat werk hoor, bank achterin gaat nog wel, maar de voorstoelen zijn niet 123 gedaan.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:17 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Las inderdaad net dat het nutteloos is.
Ik wil de bekleding eraf halen en in de was gooien, iemand enig idee of het er makkelijk af gaat in een polo 86c '90.
Mja wil ze idd er helemaal af doen maar als dat teveel werk is dan laat ik het wel.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:36 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ligt eraan, wil je de stoelen helemaal ontdoen van de bekleding? dat is nogal wat werk hoor, bank achterin gaat nog wel, maar de voorstoelen zijn niet 123 gedaan.
Ze zijn ook goed schoon te maken als de bekleding nog om de stoel zit hoor, moet je even googlen naar interieurschoonmaakspullen, je moet ze alleen niet doordrenken met water hequote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:45 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Mja wil ze idd er helemaal af doen maar als dat teveel werk is dan laat ik het wel.
Anders doe ik alleen de achterbank.
Doe ik het wel met de hand.
Mja ze zijn redelijk schoon maar maak wel ff een sopje met wasmiddel.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:55 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ze zijn ook goed schoon te maken als de bekleding nog om de stoel zit hoor, moet je even googlen naar interieurschoonmaakspullen, je moet ze alleen niet doordrenken met water he![]()
Zou het zowieso in de zomer doen, droogt t sneller![]()
Owja, Dasty schijnt heel goed te werken voor alles wat je schoon wilt maken
Wacht tot het enigszins fatsoenlijk weer is, en doe het met een shamperel apparaat, kun je huren bij de Gamma, speciaal setje erbij voor bekleding en je kunt aan de slag.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:45 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Mja wil ze idd er helemaal af doen maar als dat teveel werk is dan laat ik het wel.
Anders doe ik alleen de achterbank.
Doe ik het wel met de hand.
Hmm, dat klinkt wel handig, als ik dat had geweten voordat ik heel mn interieur had verwisseld ghehequote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wacht tot het enigszins fatsoenlijk weer is, en doe het met een shamperel apparaat, kun je huren bij de Gamma, speciaal setje erbij voor bekleding en je kunt aan de slag.
Dan wordt het ook écht schoon, en het is een stuk minder ellende als je stoelen uit- en aankleden
Nice ga ik doen als de auto het komende maanden vol houdt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wacht tot het enigszins fatsoenlijk weer is, en doe het met een shamperel apparaat, kun je huren bij de Gamma, speciaal setje erbij voor bekleding en je kunt aan de slag.
Dan wordt het ook écht schoon, en het is een stuk minder ellende als je stoelen uit- en aankleden
Leuk meisje met uitgaan.. Precies totaal mijn type.. Hele avond oogcontact maar er niet op af durven stappenquote:Op zondag 9 januari 2011 07:44 schreef gateway het volgende:
[..]
Why That?
GOEDEMORGEN trouwensZo in de auto, op weg naar familie hout zagen
Hakkûh en Zagûh
i nkow the feeling..quote:Op zondag 9 januari 2011 11:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Leuk meisje met uitgaan.. Precies totaal mijn type.. Hele avond oogcontact maar er niet op af durven stappen
Dit kon haast niet fout gaan denk ik.. Maarja kweet bij god niet wat ik moet doenquote:Op zondag 9 januari 2011 11:20 schreef Marco001 het volgende:
[..]
i nkow the feeling..
Laatst nog gehad met een heel leuk meisje in de taxi, hele gesprekken mee gehad, heel gezellig enzo; vergeet ik op het eindadres haar mail e.d te vragen...
Meer zuipen, dan verlies je je weerstand en spreek je haar sneller aan. Natuurlijk niet teveel zuipen, want als je tegen haar aan leunt terwijl je op haar arm kwijlt en alleen "whaaaawhaaaabiertieten" kan zeggen, dan willen vrouwen daar nog wel eens niet gecharmeerd van zijn.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dit kon haast niet fout gaan denk ik.. Maarja kweet bij god niet wat ik moet doen
Ten eerste, ik drink nietquote:Op zondag 9 januari 2011 12:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Meer zuipen, dan verlies je je weerstand en spreek je haar sneller aan. Natuurlijk niet teveel zuipen, want als je tegen haar aan leunt terwijl je op haar arm kwijlt en alleen "whaaaawhaaaabiertieten" kan zeggen, dan willen vrouwen daar nog wel eens niet gecharmeerd van zijn.
als je dat alleen kan zeggenquote:Op zondag 9 januari 2011 12:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Meer zuipen, dan verlies je je weerstand en spreek je haar sneller aan. Natuurlijk niet teveel zuipen, want als je tegen haar aan leunt terwijl je op haar arm kwijlt en alleen "whaaaawhaaaabiertieten" kan zeggen, dan willen vrouwen daar nog wel eens niet gecharmeerd van zijn.
Tuurlijk, dit topic blijft leuk. Altijd geweestquote:Op zondag 9 januari 2011 20:29 schreef Purdey het volgende:
Toch maar eens weer om de hoek kijken
Af en toe nog steeds normale verhalen tussendoor, tof
quote:Ik denk dat ik morgen voor het eerst sinds weken weer eens een rondje met m'n auto ga doen. Even naar wat winkels toe, voor het nodige shop-werkEven kijken of ik het nog kan
Moet ergens mijn ei kwijt hequote:Op zondag 9 januari 2011 20:29 schreef Purdey het volgende:
Toch maar eens weer om de hoek kijken
Af en toe nog steeds normale verhalen tussendoor, tof
Ik denk dat ik morgen voor het eerst sinds weken weer eens een rondje met m'n auto ga doen. Even naar wat winkels toe, voor het nodige shop-werkEven kijken of ik het nog kan
Zelfs ben ik ook niet vreselijk communicatief tijdens het uitgaan, maar ik heb gemerkt dat de sad-puppy-tactiek nog wel eens het ijs wil breken. Gewoon alleen ergens in een hoekje gaan zitten, dan komen er wel vrouwen op je af die met je gaan praten. Heb zo de één of andere keer erg interessante, deels urenlange, gesprekken met leuke vrouwen gehad.quote:
Leuk dat je erbij bent Purdey, we zijn nog heel gewoon gebleven hoor.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:29 schreef Purdey het volgende:
Toch maar eens weer om de hoek kijken
Af en toe nog steeds normale verhalen tussendoor, tof
Ik denk dat ik morgen voor het eerst sinds weken weer eens een rondje met m'n auto ga doen. Even naar wat winkels toe, voor het nodige shop-werkEven kijken of ik het nog kan
Genoeg rijden helpt echtquote:Op zondag 9 januari 2011 20:56 schreef Purdey het volgende:
Tuurlijk gaat het lukken
Ik ga naar een sportschool, vanaf volgende week ongeveer, en daar 'moet' ik met de auto heen. Nou ja, moet, niemand houdt een pistool tegen m'n hoofd, maar dan moet ik 2 keer per week weg. En als ik met de auto ga, heb ik sowieso meer zin. En dan rij ik ook weer.
Het wordt echt een 'Verbeter Monique' jaar
Omdat toerenteller en kvs temperatuurmeterquote:Op zondag 9 januari 2011 21:40 schreef von_Preussen het volgende:
Mischien heb ik er overheen gelezen, maar waarom heb je een nieuw tellerhuis gekocht?
Dat is zo'n tenenkrommende reactie hèquote:Op zondag 9 januari 2011 23:33 schreef Goddelijker het volgende:
Sjoegerd, troost je met de gedachte dat een vriendin hebben ook niet altijd alles is.
Ik dacht dat het bij mij erg was, maar dat valt nog mee danquote:Op zondag 9 januari 2011 23:00 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb last van belachelijk veel vocht in de auto. Met de huidige temperaturen zitten er dikke druppels condens op vooral de voorruit, en als het gaat vriezen heb ik soms nog meer ijs aan de binnenkant dan aan de buitenkant![]()
Hoezo tenenkrommend?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is zo'n tenenkrommende reactie hè![]()
[..]
Ik dacht dat het bij mij erg was, maar dat valt nog mee dan
Nee, dat zeg ik niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Als geen vriendin hebben beter zou zijn dan wel een vriendin hebben, waarom heb je er dan één
Tja.. Maar ik ga ervanuit dat de lusten beter zijn dan de lastenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:42 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik niet.
Ik zeg dat als je een vriendin hebt, het ook niet _altijd_ beter is dan geen vriendin hebben. Soms wordt je wel eens moe van ze en kan je ze wel eens uit het raam gooien.
Ja, anders heeft het geen zin om nog samen te blijven.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tja.. Maar ik ga ervanuit dat de lusten beter zijn dan de lasten
Iets met rendementquote:Op zondag 9 januari 2011 23:59 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, anders heeft het geen zin om nog samen te blijven.
Bij mijn opleiding en werk/stage word t m anders nietquote:Op maandag 10 januari 2011 00:04 schreef von_Preussen het volgende:
Leuke meisjes hoef je niet persé tijdens het uitgaan te leren kennen hoor!
Als je daar ook nog eens buiten komt dan is er gerust nog wel hoop hoor, in de supermarkt of anders als je ergens moet wachten. Tijdens het uitgaan ben ik iemand die alleen maar kakverhalen kan ophangen, maar in van die alledaagse situaties ritsel ik wel zo nu en dan wat telefoonnummers (de rest komt dan later).quote:Op maandag 10 januari 2011 00:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bij mijn opleiding en werk/stage word t m anders niet
Ach, ken iedereen al in de supermarkt waar ik kom (heb er zelf gewerktquote:Op maandag 10 januari 2011 00:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je daar ook nog eens buiten komt dan is er gerust nog wel hoop hoor, in de supermarkt of anders als je ergens moet wachten. Tijdens het uitgaan ben ik iemand die alleen maar kakverhalen kan ophangen, maar in van die alledaagse situaties ritsel ik wel zo nu en dan wat telefoonnummers (de rest komt dan later).
Om het on-topic te houden: de autorijtopic-meet in Maart?quote:Op maandag 10 januari 2011 00:11 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ach, ken iedereen al in de supermarkt waar ik kom (heb er zelf gewerkt) en meerendeel is mijn type toch niet
. En verder kom ik niet zoveel op plekken.
Internet.. Been therequote:Op maandag 10 januari 2011 00:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Om het on-topic te houden: de autorijtopic-meet in Maart?
Durven jullie dat wel aan met al die kerels?quote:Op maandag 10 januari 2011 00:17 schreef Purdey het volgende:
De meet ja, lots and lots of cute girls. Wel 2
Moet een eitje zijn, er komen alleen maar goede en leuke mensen.quote:Op maandag 10 januari 2011 00:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Durven jullie dat wel aan met al die kerels?
Alleen is mijn GT5 project dan nog lang niet afquote:Op maandag 10 januari 2011 00:58 schreef vannelle het volgende:
[..]
Moet een eitje zijn, er komen alleen maar goede en leuke mensen.
Troost je, mijn project is dan ook nog niet af...quote:Op maandag 10 januari 2011 01:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Alleen is mijn GT5 project dan nog lang niet af
Nou, hij heeft er anders maar 1 nodigquote:Op maandag 10 januari 2011 00:17 schreef Purdey het volgende:
De meet ja, lots and lots of cute girls. Wel 2
Fijn zo'n hoerensloep, of bedoel je gewoon een normale degelijke auto?quote:Op maandag 10 januari 2011 09:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou, hij heeft er anders maar 1 nodig
De Bartmobile is echt compleet dichtgevroren, net als alle andere voitures in de straat. Dikke pakken ijs erop
Nu ben ik best jaloers op die dikke hoerensloep van m'n vader. Met z'n standverwarming
Hier ook, zag ik toen ik de garage uit reedquote:Op maandag 10 januari 2011 09:43 schreef Bartholomeus het volgende:
De Bartmobile is echt compleet dichtgevroren, net als alle andere voitures in de straat. Dikke pakken ijs erop
Het was echt spiegelgladquote:Op maandag 10 januari 2011 10:16 schreef L0we het volgende:
Mijn baas komt hier net veel te laat binnenstappen, blijkt dat een auto vlak voor hem in de slip is geraakt en tegen de vangrail is geklapt op de a2. Toch best wel glad dus
Dat sowieso, je zag gewoon dat het glad was...quote:Op maandag 10 januari 2011 10:18 schreef von_Preussen het volgende:
Of gewoon een debiel achter het stuur, er zijn genoeg mensen die zonder reden verongelukken.
Een praktisch full option Audi Q5 (alleen de lane assist zit er niet op, wel onzin als stoelverwarming op de achterbank en een gekoelde én verwarmde bekerhouder) voldoet wel aan mijn beeld van een hoerensloep, het ding heeft niks meer met een normale auto te makenquote:Op maandag 10 januari 2011 10:01 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Fijn zo'n hoerensloep, of bedoel je gewoon een normale degelijke auto?![]()
Hier dooit het nog steeds, en het ziet ernaar uit dat het niet gaat sneeuwen of extreem hard gaat vriezen de aankomende week.
De bekeuring voor een klein gaatje is 240 euries, voor een maar half gekrabde voor/zijruit 180 euries. En terechtquote:Op maandag 10 januari 2011 10:26 schreef JDude het volgende:
Geen enkele last van gladheid gehad in 't zuidwesten. Moest wel een kijkgaatje krabben voor ik weg kon.
Apart, hier in het zuidwesten was/is het wel echt gladquote:Op maandag 10 januari 2011 10:26 schreef JDude het volgende:
Geen enkele last van gladheid gehad in 't zuidwesten. Moest wel een kijkgaatje krabben voor ik weg kon.
met een gaatje van 10 bij 10 zie je toch ook wel genoeg?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
De bekeuring voor een klein gaatje is 240 euries, voor een maar half gekrabde voor/zijruit 180 euries. En terecht
Das nog knap lullig als je dan doorschiet, en tegen een paaltje belandquote:Op maandag 10 januari 2011 10:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Apart, hier in het zuidwesten was/is het wel echt glad
Toen ik m'n auto in een parkeervak zette en iets te enthousiast op te rem trapte greep de ABS in volgens mij
Welkom in de 21e eeuw Bart, jij hebt zeker ook pas recentelijk gordels en airbags in je auto gemonteerd?quote:Op maandag 10 januari 2011 10:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Een praktisch full option Audi Q5 (alleen de lane assist zit er niet op, wel onzin als stoelverwarming op de achterbank en een gekoelde én verwarmde bekerhouder) voldoet wel aan mijn beeld van een hoerensloep, het ding heeft niks meer met een normale auto te maken
Niet te serieus nemen die opmerkingquote:Op maandag 10 januari 2011 10:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
De bekeuring voor een klein gaatje is 240 euries, voor een maar half gekrabde voor/zijruit 180 euries. En terecht
+ levensgevaarlijkquote:Op maandag 10 januari 2011 10:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Rijden zonder zicht vind ik ook niet erg prettig.
Die ouwe van mij zit 99,9% van de tijd alleen in dat ding, dus zelfs de stoelverwarming aan de bijrijderskant is onzin, en drinken doet ie ook al nooit in de autoquote:Op maandag 10 januari 2011 10:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Welkom in de 21e eeuw Bart, jij hebt zeker ook pas recentelijk gordels en airbags in je auto gemonteerd?![]()
Gekoelde en verwarmde bekerhouder, dat is wel de meest geniale optie die ik sinds tijden heb beleefd, ik vind het erg jammer dat BMW die niet aanbied.
Noordoosten heul geen gladheid. Wél ramen krabben, plus pa was zo koppig zijn auto buiten te laten staan ipv in de garage, dus hij mocht ook lekker krabben..quote:Op maandag 10 januari 2011 10:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Het was echt spiegelgladBij ons waren de wegen gewoon wit.
Daar heb je natuurlijk gelijk in, maar hij heeft de opties natuurlijk niet zelf uitgekozen.quote:Op maandag 10 januari 2011 10:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Die ouwe van mij zit 99,9% van de tijd alleen in dat ding, dus zelfs de stoelverwarming aan de bijrijderskant is onzin, en drinken doet ie ook al nooit in de auto
Lijkt mij ook super. We hebben in de Chevrolet wél een koelvak..:Pquote:Op maandag 10 januari 2011 10:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Welkom in de 21e eeuw Bart, jij hebt zeker ook pas recentelijk gordels en airbags in je auto gemonteerd?![]()
Gekoelde en verwarmde bekerhouder, dat is wel de meest geniale optie die ik sinds tijden heb beleefd, ik vind het erg jammer dat BMW die niet aanbied.
Dat heeft ie óók. Zowel het handschoenenvak als het gat in de middenarmsteun achterquote:Op maandag 10 januari 2011 10:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook super. We hebben in de Chevrolet wél een koelvak..:P
dichtgevroren als in, de deuren willen niet open?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:21 schreef Purdey het volgende:
Wil ik een keer met m'n auto weg, is ie dichtgevroren![]()
Is dat een karma dingetje?! En m'n dag begon zo goed!
Hmm, nee, dichtgevroren in de zin van de ruiten. Nu moet ik gaan krabben, en I don't feel like krabbenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:23 schreef L0we het volgende:
[..]
dichtgevroren als in, de deuren willen niet open?
Sterkte!
Ligt niet aan jou, half Nederland heeft met bevroren ruiten te maken.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:21 schreef Purdey het volgende:
Wil ik een keer met m'n auto weg, is ie dichtgevroren![]()
Is dat een karma dingetje?! En m'n dag begon zo goed!
Ik heb dus zo'n ontdooispulfles, spuit je erop en dan haal je het met 1 veeg van een krabber wegquote:Op maandag 10 januari 2011 11:24 schreef Purdey het volgende:
[..]
Hmm, nee, dichtgevroren in de zin van de ruiten. Nu moet ik gaan krabben, en I don't feel like krabbenDe zon schijnt wel heel fel, dan kan ik mn zonnebril op in de auto
Dat dus! Bovendien vind ik het krabben ergens ook een charme hebben. Je moet er even voor bikkelen alvorens het genieten kan beginnenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:27 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik heb dus zo'n ontdooispulfles, spuit je erop en dan haal je het met 1 veeg van een krabber weg
Nou genieten zeg, veel te vroeg mijn bed uit. Daarna krabben en dan 2 minuten in de auto zitten om op mijn stage te komen. Ik ben al 5-10 minuten kwijt aan krabben.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat dus! Bovendien vind ik het krabben ergens ook een charme hebben. Je moet er even voor bikkelen alvorens het genieten kan beginnen
Poor girl of yours....quote:Op maandag 10 januari 2011 11:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat dus! Bovendien vind ik het krabben ergens ook een charme hebben. Je moet er even voor bikkelen alvorens het genieten kan beginnen
Nee sorry..quote:Op maandag 10 januari 2011 11:42 schreef Bartholomeus het volgende:
Jamaar! Het maakt het autorijden gewoon een stukje specialer vind ik. Normaal doe je de deur open, je stapt in, en je scheurt weg. Altijd hetzelfde. Nu sta je op en denk je: oeh, moet ik soms krabben? Dan loop je je een beetje spannend te maken om het eventuele tijdsverlies, loop je naar buiten, grom je een keer tegen het ijs, krab je de rotzooi aan de kant, stap je in, en dan denk je: aaaahEn dán pas rijd je weg. Dat heeft gewoon iets mensen, kom op
Normaalgesproken zitten de nagels van de vrouw in de rug van de man, maar goed, tegenwoordig is schijnbaar alles mogelijk.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:41 schreef Piles het volgende:
Mannen houden nou eenmaal van krabben, dat is de aard van het beestje
Eehmmmm, wat monsterd. zegt, idd "nee".quote:Op maandag 10 januari 2011 11:42 schreef Bartholomeus het volgende:
Jamaar! Het maakt het autorijden gewoon een stukje specialer vind ik. Normaal doe je de deur open, je stapt in, en je scheurt weg. Altijd hetzelfde. Nu sta je op en denk je: oeh, moet ik soms krabben? Dan loop je je een beetje spannend te maken om het eventuele tijdsverlies, loop je naar buiten, grom je een keer tegen het ijs, krab je de rotzooi aan de kant, stap je in, en dan denk je: aaaahEn dán pas rijd je weg. Dat heeft gewoon iets mensen, kom op
What else is newquote:
Nee daarom juist ook, als dat klaar is ben je veel blijer dat je eindelijk in je auto zit en weg kan dan normaalquote:Krabben is niet leuk, heulemaal niet leuk. Het maakt ook een naar geluid ook!
C natuurlijk, dat levensmoeie langharige werkschuwe tuig trekt zich namelijk niks aan van welke streep dan ookquote:Op maandag 10 januari 2011 11:55 schreef vannelle het volgende:
Er is dit weekend trouwens iets verschrikkelijks gebeurd.
Mijn maat (ook ex-instructeur) en ik hebben online theorie-examen gedaan en wat denk je? Allebei gezakt.![]()
We hadden allebei precies dezelfde fouten, logica was ver te zoeken.
Voorbeeldje:
Wanneer moet je fietsers op een fietsstrook extra goed in de gaten houden?
a: bij een fietsstrook met onderbroken streep
b: bij een fietsstrook met ononderbroken streep
c: in beide gevallen.
Wie het weet mag het zeggen.
C? Maar de gekke logica van het CBR zegt vast a?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:55 schreef vannelle het volgende:
Er is dit weekend trouwens iets verschrikkelijks gebeurd.
Mijn maat (ook ex-instructeur) en ik hebben online theorie-examen gedaan en wat denk je? Allebei gezakt.![]()
We hadden allebei precies dezelfde fouten, logica was ver te zoeken.
Voorbeeldje:
Wanneer moet je fietsers op een fietsstrook extra goed in de gaten houden?
a: bij een fietsstrook met onderbroken streep
b: bij een fietsstrook met ononderbroken streep
c: in beide gevallen.
Wie het weet mag het zeggen.
Wat een achterlijke vragen weet het CBR ook weer te verzinnen, dat is een kunst op zich.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:55 schreef vannelle het volgende:
Er is dit weekend trouwens iets verschrikkelijks gebeurd.
Mijn maat (ook ex-instructeur) en ik hebben online theorie-examen gedaan en wat denk je? Allebei gezakt.![]()
We hadden allebei precies dezelfde fouten, logica was ver te zoeken.
Voorbeeldje:
Wanneer moet je fietsers op een fietsstrook extra goed in de gaten houden?
a: bij een fietsstrook met onderbroken streep
b: bij een fietsstrook met ononderbroken streep
c: in beide gevallen.
Wie het weet mag het zeggen.
Ja, frustratie jaquote:Op maandag 10 januari 2011 11:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
C natuurlijk, dat levensmoeie langharige werkschuwe tuig trekt zich namelijk niks aan van welke streep dan ook
Bewustquote:
Gefeliciteerd, het antwoord wat ze willen horen was idd A.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:56 schreef monsterd. het volgende:
[..]
C? Maar de gekke logica van het CBR zegt vast a?
De heren achter het CBR bureau hebben daar dan duidelijk een andere visie op dan hun praktijkexaminerende collega'squote:Op maandag 10 januari 2011 12:02 schreef vannelle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, het antwoord wat ze willen horen was idd A.
Slaat echt he-le-maal nergens op, je moet die fietsers constant in de gaten houden, ze schieten alle kanten op en verkeersregels lijken voor de meesten niet te gelden.
Volgens het CBR mag je blijkbaar volgas zonder op fietsers te letten langs een fietsstrook met een ononderbroken streep rijden.
Echt.........schiet mij maar lek, dit is toch raar?
De theorie erachter snap ik wel, want over een ononderbroken streep mag je (ook als fietser) niet heengaan terwijl dat bij een onderbroken streep dat wel zou mogen.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:02 schreef vannelle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, het antwoord wat ze willen horen was idd A.
Slaat echt he-le-maal nergens op, je moet die fietsers constant in de gaten houden, ze schieten alle kanten op en verkeersregels lijken voor de meesten niet te gelden.
Volgens het CBR mag je blijkbaar volgas zonder op fietsers te letten langs een fietsstrook met een ononderbroken streep rijden.
Echt.........schiet mij maar lek, dit is toch raar?
De motivatie vind ik al aan de kromme kant maar het is een feit dat C gewoon een goed antwoord is, kun je onmogelijk fout rekenen.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De theorie erachter snap ik wel, want over een ononderbroken streep mag je (ook als fietser) niet heengaan terwijl dat bij een onderbroken streep dat wel zou mogen.
Dat het in praktijk anders is doet er dan even niet toe.
They can....quote:Op maandag 10 januari 2011 12:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
De motivatie vind ik al aan de kromme kant maar het is een feit dat C gewoon een goed antwoord is, kun je onmogelijk fout rekenen.
Bij m'n volgende auto wil ik een automatisch doelzoekend en vurend kanon op het dak. En dan alle fietsers die halsbrekende toeren uithalen en de regels overtreden waardoor ik weer eens een noodstop kan maken gewoon snoeihard van de weg knallenquote:Op maandag 10 januari 2011 12:03 schreef vannelle het volgende:
[..]
Gooi het er maar uit vriend, daar zijn we voor.
Tot die tijd zul je het met een bullbar moeten doen.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Bij m'n volgende auto wil ik een automatisch doelzoekend en vurend kanon op het dak. En dan alle fietsers die halsbrekende toeren uithalen en de regels overtreden waardoor ik weer eens een noodstop kan maken gewoon snoeihard van de weg knallen
hahahaquote:Op maandag 10 januari 2011 12:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Bij m'n volgende auto wil ik een automatisch doelzoekend en vurend kanon op het dak. En dan alle fietsers die halsbrekende toeren uithalen en de regels overtreden waardoor ik weer eens een noodstop kan maken gewoon snoeihard van de weg knallen
Op een golfje? Waddenkjuhzellufquote:Op maandag 10 januari 2011 12:08 schreef vannelle het volgende:
[..]
Tot die tijd zul je het met een bullbar moeten doen.
Als je wilt kan ik je hieraan helpen:quote:Op maandag 10 januari 2011 12:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Bij m'n volgende auto wil ik een automatisch doelzoekend en vurend kanon op het dak. En dan alle fietsers die halsbrekende toeren uithalen en de regels overtreden waardoor ik weer eens een noodstop kan maken gewoon snoeihard van de weg knallen
B, en op zo'n manier dat als ze niet aan de kant gaan, dat je dan kunt stoppen, uitstappen, en die lui in elkaar skuppen.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:13 schreef vannelle het volgende:
Maar goed, de volgende vraag:
Je rijdt in de bebouwde kom en er komen jou 2 fietsers tegemoet.
Je rijdt 30 km/h en de fietsers zijn zo'n 50 meter bij je vandaan.
Ze fietsen nogal breed waardoor er eigenlijk geen ruimte is om er met de auto langs te gaan.
Wat doe je?
a: niks
b: gas los
c: stoppen
d: uitstappen, de fietsers van hun fiets trekken en voor hun gedrag een lijfstraf opleggen.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:13 schreef vannelle het volgende:
Maar goed, de volgende vraag:
Je rijdt in de bebouwde kom en er komen jou 2 fietsers tegemoet.
Je rijdt 30 km/h en de fietsers zijn zo'n 50 meter bij je vandaan.
Ze fietsen nogal breed waardoor er eigenlijk geen ruimte is om er met de auto langs te gaan.
Wat doe je?
a: niks
b: gas los
c: stoppen
Ja hoor, waarom niet? Als hij maar 1 toon produceert.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mag je eigenlijk een vrachtwagenclaxon op je personenwagen hebben? Dus geen luchthoorn, maar de normale claxon?
Da's niet goed genoeg. Ik zei dus volautomatisch doelzoekend en vurend. Ik moet zelfs niet op een vuurknop hoeven drukken. Gewoon cameraatje d'r op, computertje met verkeersregels d'r achter, en hoppa, knallen maarquote:Op maandag 10 januari 2011 12:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je wilt kan ik je hieraan helpen:
[ afbeelding ]
Is een Russisch zwaar kaliber (vergelijkbaar met .50 hier) machinegeweer, ook geschikt voor surface-to-air warfare (dingen uit de lucht knallen). Vrees wel dat je dan een wat stevigere auto moet gaan rijden die aangepast is om het gewicht van dit wapen et dragen (+ een gat in je dak zodat je erachter kan staan).
Maar het zou iig wel al je problemen met fietsers oplossen!
Helaas pindakaas. Het cbr wil dat je stopt.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
B, en op zo'n manier dat als ze niet aan de kant gaan, dat je dan kunt stoppen, uitstappen, en die lui in elkaar skuppen.
Maar het goede antwoord is zeker A want ze zitten op de andere weghelft?
B?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:13 schreef vannelle het volgende:
Maar goed, de volgende vraag:
Je rijdt in de bebouwde kom en er komen jou 2 fietsers tegemoet.
Je rijdt 30 km/h en de fietsers zijn zo'n 50 meter bij je vandaan.
Ze fietsen nogal breed waardoor er eigenlijk geen ruimte is om er met de auto langs te gaan.
Wat doe je?
a: niks
b: gas los
c: stoppen
Wederom de bureaulul versus de praktijkexamencollega. Dat zulke inconsistentie in het beleid kan bestaan zeg, bizarquote:Op maandag 10 januari 2011 12:17 schreef vannelle het volgende:
[..]
Helaas pindakaas. Het cbr wil dat je stopt.
Als je dat op je praktijkexamen doet zak je gegarandeerd omdat je té voorzichtig bent.
Wat schiet je op met stoppen dan? Jij staat stil, als je weer gaat rijden loop je gauw genoeg tegen hetzelfde probleem op. Beter rij je gewoon met gematigde snelheid achter hun en wacht je totdat ze weg zijn of doorhebben dat een auto wel heel erg irritant achter hun rijdt..quote:Op maandag 10 januari 2011 12:17 schreef vannelle het volgende:
[..]
Helaas pindakaas. Het cbr wil dat je stopt.
Als je dat op je praktijkexamen doet zak je gegarandeerd omdat je té voorzichtig bent.
iddquote:
Mits niet te groot amperage kan er een omvormertje tussen natuurlijk hequote:Op maandag 10 januari 2011 12:15 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ja hoor, waarom niet? Als hij maar 1 toon produceert.
Ik denk alleen niet dat ie veel leven maakt op 12 volt.
Als je herrie wilt hebben zou ik eens naar een Stebel kijken. 6 tientjes voor 130 decibel.
Als ze je tegemoet komen.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:19 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Wat schiet je op met stoppen dan? Jij staat stil, als je weer gaat rijden loop je gauw genoeg tegen hetzelfde probleem op. Beter rij je gewoon met gematigde snelheid achter hun en wacht je totdat ze weg zijn of doorhebben dat een auto wel heel erg irritant achter hun rijdt..
Ze komen je tegemoet, je rijdt er niet achteropquote:Op maandag 10 januari 2011 12:19 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Wat schiet je op met stoppen dan? Jij staat stil, als je weer gaat rijden loop je gauw genoeg tegen hetzelfde probleem op. Beter rij je gewoon met gematigde snelheid achter hun en wacht je totdat ze weg zijn of doorhebben dat een auto wel heel erg irritant achter hun rijdt..
[..]
idd
ooh ik heb het woordje tegemoet gemist. Nou in dat geval zou ik dus wel stoppenquote:
Ja precies.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wederom de bureaulul versus de praktijkexamencollega. Dat zulke inconsistentie in het beleid kan bestaan zeg, bizar
Zo knap is het niet, je mag bijna de helft fouthebben van dat type vragen.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:22 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ja precies.
Ik had het er ook met mijn maat over. We zijn er allebei van overtuigd dat ook een praktijkexaminator gewoon zou zakken voor zo'n theorie-examen.
Dit slaat echt helemaal nergens meer op. Ik vind het echt knap dat iemand er voor kan slagen, echt waar.
Ze zorgen er ook wel voor dat dat gebeurt.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:26 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Zo knap is het niet, je mag bijna de helft fouthebben van dat type vragen.
Ja precies, sodemieter eens opquote:Op maandag 10 januari 2011 12:20 schreef von_Preussen het volgende:
Bart, nu is het leuk geweest met dezelfde gedachtes hebben.
Meneer vraagt om een:quote:Op maandag 10 januari 2011 12:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja precies, sodemieter eens op
ach, bij taxiexamen net zo:quote:Op maandag 10 januari 2011 12:02 schreef vannelle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, het antwoord wat ze willen horen was idd A.
Slaat echt he-le-maal nergens op, je moet die fietsers constant in de gaten houden, ze schieten alle kanten op en verkeersregels lijken voor de meesten niet te gelden.
Volgens het CBR mag je blijkbaar volgas zonder op fietsers te letten langs een fietsstrook met een ononderbroken streep rijden.
Echt.........schiet mij maar lek, dit is toch raar?
Ik zou B zeggen maar in verband met aansprakelijkheid zal het vast C moeten zijnquote:Op maandag 10 januari 2011 13:00 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ach, bij taxiexamen net zo:
U heeft net een oude dame opgehaald bij het vliegveld. Bij aankomst bij haar huis, vraagt ze u of u haar even mee wilt helpen de bagage naar binnen te tillen. Wat doet u?
A) Geen enkel probleem, u zet de koffers netjes in de woonkamer neer.
B) U brengt de koffers tot in de gang
C) U helpt alleen mee om de koffers uit de auto te halen...
C inderdaad.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zou B zeggen maar in verband met aansprakelijkheid zal het vast C moeten zijn
Hebbie d'r nou nog ehm... nja... usnaptwel? Of mocht dat niet van huisgenote?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:34 schreef BrinkydeBMW het volgende:
ik heb geracet op de snelweg met een andere 535d terwijl ik duitse vriendin naar schiphol bracht... zij vond het eng maar ik vond het geweldigZe woont in frankfurt
en ze smst nu dat ze aan het instappen is
Ik zal haar missen
maar wat staan er toffe bakken op de parking
ik post zo pics voor geïnteresseerde
En nu wat eten op Schiphol
Wat ik niet snap: het is toch de vriendin van je huisgenote? Waarom moet jij die wegbrengen?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:34 schreef BrinkydeBMW het volgende:
ik heb geracet op de snelweg met een andere 535d terwijl ik duitse vriendin naar schiphol bracht... zij vond het eng maar ik vond het geweldigZe woont in frankfurt
en ze smst nu dat ze aan het instappen is
Ik zal haar missen
maar wat staan er toffe bakken op de parking
ik post zo pics voor geïnteresseerde
En nu wat eten op Schiphol
Wat versta jij trouwens onder "geracet"?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:34 schreef BrinkydeBMW het volgende:
ik heb geracet op de snelweg met een andere 535d terwijl ik duitse vriendin naar schiphol bracht... zij vond het eng maar ik vond het geweldigZe woont in frankfurt
en ze smst nu dat ze aan het instappen is
Ik zal haar missen
maar wat staan er toffe bakken op de parking
ik post zo pics voor geïnteresseerde
En nu wat eten op Schiphol
Wil ook nog een vochtvreter, zal er binnenkort eens zon pinguin kopen bij Marskramer..quote:Op maandag 10 januari 2011 13:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hebbie d'r nou nog ehm... nja... usnaptwel? Of mocht dat niet van huisgenote?
M'n auto is ontdooid trouwens, eens even de vochtvreter leeggooien
220 rijden?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat versta jij trouwens onder "geracet"?
Ik durf te wedden dat ik jou nog met een auto die 100pk minder heeft compleet voorbij kan rijden, puur en alleen om het feit dat ik het lef (of de domheid) heb om veel verder te gaan dan jij.
sowieso, schiphol is duuuur..quote:Op maandag 10 januari 2011 13:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wat ik niet snap: het is toch de vriendin van je huisgenote? Waarom moet jij die wegbrengen?
En waarom rij je niet gewoon naar Frankfurt?
En kom maar door met de foto's van toffe bakken, me like!
ze is met vliegtuig gekomen met retourtjequote:Op maandag 10 januari 2011 13:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wat ik niet snap: het is toch de vriendin van je huisgenote? Waarom moet jij die wegbrengen?
En waarom rij je niet gewoon naar Frankfurt?
En kom maar door met de foto's van toffe bakken, me like!
Mijn Subaru heeft wel eens tussen een Hummer en een Jaguar XK gestaan, met in de buurt een BMW M6quote:Op maandag 10 januari 2011 13:34 schreef BrinkydeBMW het volgende:
ik heb geracet op de snelweg met een andere 535d terwijl ik duitse vriendin naar schiphol bracht... zij vond het eng maar ik vond het geweldigZe woont in frankfurt
en ze smst nu dat ze aan het instappen is
Ik zal haar missen
maar wat staan er toffe bakken op de parking
ik post zo pics voor geïnteresseerde
En nu wat eten op Schiphol
Eventjes naar 220 trekken of ook een aantal kilometers op die snelheid blijven rijden?quote:
Oké, ze had het kaartje dus al.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:44 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
ze is met vliegtuig gekomen met retourtjeen huisgenote was mee
je kan t wel invullen denk ikquote:Op maandag 10 januari 2011 13:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hebbie d'r nou nog ehm... nja... usnaptwel? Of mocht dat niet van huisgenote?
M'n auto is ontdooid trouwens, eens even de vochtvreter leeggooien
Dubbel genaaid houdt beter toch?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:45 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
je kan t wel invullen denk ik![]()
en succes
De vraag was meer of JIJ nog wat gevuld hebt.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:45 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
je kan t wel invullen denk ik![]()
en succes
aantal km zo geredenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eventjes naar 220 trekken of ook een aantal kilometers op die snelheid blijven rijden?
Ik merk dat trouwens wel vaker, dan willen mensen op de snelweg met mij "oprijden", maar bij 160 / 170km/h haken ze dan altijd af.
In NL haak ik ook af met die snelheid.. in Duitsland daarentegen, schakel ik dan mooi ver op benzine en is mijn vmax c.a 190 km/h (op gas zit hij eerder in de begrenzer, bij 180 km/h)quote:Op maandag 10 januari 2011 13:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eventjes naar 220 trekken of ook een aantal kilometers op die snelheid blijven rijden?
Ik merk dat trouwens wel vaker, dan willen mensen op de snelweg met mij "oprijden", maar bij 160 / 170km/h haken ze dan altijd af.
Dat vind ik knap, op maandagmorgen in het westen.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:47 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
aantal km zo geredenMoet zometeen wel weer tanken
Muha, mijn dieseltje loopt als het echt moet zelfs 200 (op de teller, dat dan weer wel)quote:Op maandag 10 januari 2011 13:47 schreef Marco001 het volgende:
[..]
In NL haak ik ook af met die snelheid.. in Duitsland daarentegen, schakel ik dan mooi ver op benzine en is mijn vmax c.a 190 km/h (op gas zit hij eerder in de begrenzer, bij 180 km/h)
leuke woordgrapquote:Op maandag 10 januari 2011 13:46 schreef vannelle het volgende:
[..]
De vraag was meer of JIJ nog wat gevuld hebt.
Sowieso waag ik me in .nl niet aan dergelijke snelheden... Veel te zuinig op mn rijbewijs, en veel te bang voor hoge boetesquote:Op maandag 10 januari 2011 13:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat vind ik knap, op maandagmorgen in het westen.
al die auto'squote:Op maandag 10 januari 2011 13:44 schreef Grielen het volgende:
[..]
Mijn Subaru heeft wel eens tussen een Hummer en een Jaguar XK gestaan, met in de buurt een BMW M6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |