Jaaquote:
Ik vind de 'moderne' mooier maar smaken verschillenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:38 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
polo
[..]
lelijk hok vergeleken met dit:
[ afbeelding ]
Ik vind de neus van bmw's er niet op vooruit gegaan laatste paar jaar..
Vind die koplampen zo vertieft als ze zo ver naar achteren lopen, maar goed dat is mijn mening, blijft natuurlijk wel een dikke bak
En dan zit je vervolgens in het interieur tegen een plasticlandschap aan te kijken wat zelfs Dacia nog beter weet te ontwerpen:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:38 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
lelijk hok vergeleken met dit:
[ afbeelding ]
Ik vind de neus van bmw's er niet op vooruit gegaan laatste paar jaar..
Vind die koplampen zo vertieft als ze zo ver naar achteren lopen, maar goed dat is mijn mening, blijft natuurlijk wel een dikke bak
Om die opmerking moest ik toch echt lachenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En dan zit je vervolgens in het interieur tegen een plasticlandschap aan te kijken wat zelfs Dacia nog beter weet te ontwerpen:
[ afbeelding ]
En dat is een heerlijk interieur van een 7-seriequote:Dan heb ik toch liever een interieur wat voor grote delen met leer bekleed en met hout afgewerkt is:
[ afbeelding ]
Ik ga er van uit dat die auto mij staat op te wachten, inclusief monsterd.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat L0we zegt, geel is idd dan ook nog de beste kleur om een auto te vinden, daar heb je dat NL kenteken niet voor nodig!
Wens jullie beiden iig veel plezier!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:07 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Maar goed dat je de spoiler erbij hebt gezet...
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En dan zit je vervolgens in het interieur tegen een plasticlandschap aan te kijken wat zelfs Dacia nog beter weet te ontwerpen:
[ afbeelding ]
Dan heb ik toch liever een interieur wat voor grote delen met leer bekleed en met hout afgewerkt is:
[ afbeelding ]
Sorry dat ik het zeg, maar Amerikaanse auto's en het land zelf zijn zo vreselijk overrated. De aziaten laten in het kleine segment zien hoe je betrouwbare en zuinige auto's maakt, terwijl de Duitsers (en de Italianen) laten zien hoe je een premiumautomobiel met uitstekende rij-eigenschappen maakt.
Een grote motor ergens in lepelen kan iedereen.
Tegen die tijd staat ie gewoon in de parkeergarage van het vliegveld, makkie dus!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:08 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Zo! Ik ben op het treinstation. Even op zoek naar die gele Micra met NL kenteken in Warschau
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:22 schreef L0we het volgende:
Inderdaad, veel plezier samen![]()
En doe het veilig he!Winterbanden zitten er sinds vandaag op. De collega die ze erop heeft gezet heeft wel even erbij vermeld dat mijn auto een dikke vette ongelukshistorie kent.. Volledige voorkant en zijkantzijn ooit vervangen, schijnbaar hebben ze niet alles heeeel erg netjes afgewerkt, maar dat is dus nu weer in orde. Daarnaast is een of ander onderdeel in de buurt van mijn rechterwiel versletenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
Iets mis met de BMW?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:21 schreef Sjoegerd het volgende:
Die BMW..
Vanmiddag lekker volgas achter een Phaeton aanjagen
Vind ze gruwelijk lelijk.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:28 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Winterbanden zitten er sinds vandaag op. De collega die ze erop heeft gezet heeft wel even erbij vermeld dat mijn auto een dikke vette ongelukshistorie kent.. Volledige voorkant en zijkantzijn ooit vervangen, schijnbaar hebben ze niet alles heeeel erg netjes afgewerkt, maar dat is dus nu weer in orde. Daarnaast is een of ander onderdeel in de buurt van mijn rechterwiel versleten
Zit ook te kijken ja, die Clarkson is mooi de sjaak in die treinquote:
Inderdaad en Bolivia is ook tof jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:32 schreef Grielen het volgende:
[..]
Zit ook te kijken ja, die Clarkson is mooi de sjaak in die trein
Echt serieus, ik was dit aan het lezen, en ik dacht waar de fuck heb jij het nou overquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan heb ik toch liever een interieur wat voor grote delen met leer bekleed en met hout afgewerkt is:
[ afbeelding ]
Sorry dat ik het zeg, maar Amerikaanse auto's en het land zelf zijn zo vreselijk overrated. De aziaten laten in het kleine segment zien hoe je betrouwbare en zuinige auto's maakt, terwijl de Duitsers (en de Italianen) laten zien hoe je een premiumautomobiel met uitstekende rij-eigenschappen maakt.
Een grote motor ergens in lepelen kan iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |