Jaaquote:
Ik vind de 'moderne' mooier maar smaken verschillenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:38 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
polo
[..]
lelijk hok vergeleken met dit:
[ afbeelding ]
Ik vind de neus van bmw's er niet op vooruit gegaan laatste paar jaar..
Vind die koplampen zo vertieft als ze zo ver naar achteren lopen, maar goed dat is mijn mening, blijft natuurlijk wel een dikke bak
En dan zit je vervolgens in het interieur tegen een plasticlandschap aan te kijken wat zelfs Dacia nog beter weet te ontwerpen:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:38 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
lelijk hok vergeleken met dit:
[ afbeelding ]
Ik vind de neus van bmw's er niet op vooruit gegaan laatste paar jaar..
Vind die koplampen zo vertieft als ze zo ver naar achteren lopen, maar goed dat is mijn mening, blijft natuurlijk wel een dikke bak
Om die opmerking moest ik toch echt lachenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En dan zit je vervolgens in het interieur tegen een plasticlandschap aan te kijken wat zelfs Dacia nog beter weet te ontwerpen:
[ afbeelding ]
En dat is een heerlijk interieur van een 7-seriequote:Dan heb ik toch liever een interieur wat voor grote delen met leer bekleed en met hout afgewerkt is:
[ afbeelding ]
Ik ga er van uit dat die auto mij staat op te wachten, inclusief monsterd.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat L0we zegt, geel is idd dan ook nog de beste kleur om een auto te vinden, daar heb je dat NL kenteken niet voor nodig!
Wens jullie beiden iig veel plezier!
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:07 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Maar goed dat je de spoiler erbij hebt gezet...
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En dan zit je vervolgens in het interieur tegen een plasticlandschap aan te kijken wat zelfs Dacia nog beter weet te ontwerpen:
[ afbeelding ]
Dan heb ik toch liever een interieur wat voor grote delen met leer bekleed en met hout afgewerkt is:
[ afbeelding ]
Sorry dat ik het zeg, maar Amerikaanse auto's en het land zelf zijn zo vreselijk overrated. De aziaten laten in het kleine segment zien hoe je betrouwbare en zuinige auto's maakt, terwijl de Duitsers (en de Italianen) laten zien hoe je een premiumautomobiel met uitstekende rij-eigenschappen maakt.
Een grote motor ergens in lepelen kan iedereen.
Tegen die tijd staat ie gewoon in de parkeergarage van het vliegveld, makkie dus!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:08 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Zo! Ik ben op het treinstation. Even op zoek naar die gele Micra met NL kenteken in Warschau
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:22 schreef L0we het volgende:
Inderdaad, veel plezier samen![]()
En doe het veilig he!Winterbanden zitten er sinds vandaag op. De collega die ze erop heeft gezet heeft wel even erbij vermeld dat mijn auto een dikke vette ongelukshistorie kent.. Volledige voorkant en zijkantzijn ooit vervangen, schijnbaar hebben ze niet alles heeeel erg netjes afgewerkt, maar dat is dus nu weer in orde. Daarnaast is een of ander onderdeel in de buurt van mijn rechterwiel versletenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
Iets mis met de BMW?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:21 schreef Sjoegerd het volgende:
Die BMW..
Vanmiddag lekker volgas achter een Phaeton aanjagen
Vind ze gruwelijk lelijk.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:28 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Winterbanden zitten er sinds vandaag op. De collega die ze erop heeft gezet heeft wel even erbij vermeld dat mijn auto een dikke vette ongelukshistorie kent.. Volledige voorkant en zijkantzijn ooit vervangen, schijnbaar hebben ze niet alles heeeel erg netjes afgewerkt, maar dat is dus nu weer in orde. Daarnaast is een of ander onderdeel in de buurt van mijn rechterwiel versleten
Zit ook te kijken ja, die Clarkson is mooi de sjaak in die treinquote:
Inderdaad en Bolivia is ook tof jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:32 schreef Grielen het volgende:
[..]
Zit ook te kijken ja, die Clarkson is mooi de sjaak in die trein
Echt serieus, ik was dit aan het lezen, en ik dacht waar de fuck heb jij het nou overquote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan heb ik toch liever een interieur wat voor grote delen met leer bekleed en met hout afgewerkt is:
[ afbeelding ]
Sorry dat ik het zeg, maar Amerikaanse auto's en het land zelf zijn zo vreselijk overrated. De aziaten laten in het kleine segment zien hoe je betrouwbare en zuinige auto's maakt, terwijl de Duitsers (en de Italianen) laten zien hoe je een premiumautomobiel met uitstekende rij-eigenschappen maakt.
Een grote motor ergens in lepelen kan iedereen.
gister ook de auto gewassen, hij is weer wit met roestvlekken ipv grijsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 11:38 schreef Bargehassus het volgende:
Zo, vanmorgen de auto gewassen. (Wasstraat)
Kan ik tenminste weer zien dat 'ie blauw is.
Op die manier, nou, dan trek je wel een uitstekend voorbeeld uit de kast.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 00:39 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Echt serieus, ik was dit aan het lezen, en ik dacht waar de fuck heb jij het nou over![]()
Amerikaan? huh wat.
Refresh is, mag ik niet hotlinken en dan geeft tie een plaatje van een corvette weer![]()
Hier dus het plaatje wat ik bedoelde haha:
[ afbeelding ]
Naja, bedenkt deze bmw ff in plaats van die corvette met de tekst die ik erbij heb gezet![]()
pff, voel me genaaid door het internet![]()
En ja duitse auto's zijn ook DE auto's voor mij hoor, wees maar niet ongerust
Succes ermeequote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:58 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo tellerhuis in mijn bezit. Nu nog inbouwen maar dat komt later
Haha, ja zeker weten origineel laten, dan is tie veruit het mooist, misschien een hele subtiele verlaging.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op die manier, nou, dan trek je wel een uitstekend voorbeeld uit de kast.
Want de BMW 7-serie in kweste (E38, gebouwd van 1994 - 2001) is mijn eerste echte liefde geweest. Voor die tijd had ik nooit een groot interesse in BMW, maar ooit in de jaren 90 kocht een buurman van ons een dergelijke 7-serie. Ik zie hem nog voor me, in het donkerblauw met van die mooie spaakvelgen en een beige interieur met donker hout. Dat is ook het begin van mijn voorliefde voor BMW geweest.
Ook nu nog spreekt dit type BMW 7-serie tot mijn verbeelding, ik vind het nog steeds een enorm gave bak (alleen moet ie dan wel orgineel zijn, geen spoilers / dikke velgen / uitlaten etc.). En er komt ooit eens een dag dat ik er eentje zal kopen, die helemaal in topstaat zal brengen en hem dan als youngtimer in de garage zet, zo een prachtige wagen vind ik het.![]()
[ afbeelding ]
Donkere kleur, facelift, licht interieur en met deze spaakvelgen. Zo is het echt een droomwagen voor mij.![]()
![]()
![]()
![]()
Maar wel heerlijk om te rijdenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:15 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Haha, ja zeker weten origineel laten, dan is tie veruit het mooist, misschien een hele subtiele verlaging.
Maar goed dat is dus wat ik bedoel met bmw de laatste jaren, vind de looks minder mooi geworden, vind ze niet zo classic meer
Volgens mij niet, ik zie parkeermeter staan toch?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:46 schreef Kadooosh het volgende:
Even voor de zekerheid, hier kan je toch gratis parkeren?
http://maps.google.nl/map(...)p=12,154.36,,0,11.18
Dat is volgens mij alleen voor daar maar na de brug is het gratis dacht ik, zie verder de andere kant op ook geen parkeermeter of betaald parkeren bord staan.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ik zie parkeermeter staan toch?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:36 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Daar op dat bedrijventerrein (bij de metrohalte) is het niet gratis meer, klotezooi.Aan de andere kant van het spoor nog wel geloof ik maar daar durf ik mijn bolide echt niet neer te zetten als je ziet hoe ze daar parkeren. Waar bedoel je precies bij het hotel?
Oh wacht, ik zat bij verkeerde locatiequote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:55 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Dat is volgens mij alleen voor daar maar na de brug is het gratis dacht ik, zie verder de andere kant op ook geen parkeermeter of betaald parkeren bord staan.
Mooi, 8 minuten fietsen van me huis af.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh wacht, ik zat bij verkeerde locatieLijkt me gratis ja
Alles is mogelijk... Zet er een geldkoffer in en wie weetquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:58 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Mooi, 8 minuten fietsen van me huis af.
Denk niet dat ze zo snel gaan inbreken in me polotje uit 1990.
Je weet nooit, zeker niet in Amsterdamquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:58 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Mooi, 8 minuten fietsen van me huis af.
Denk niet dat ze zo snel gaan inbreken in me polotje uit 1990.
Hehe ik laat er nu geen spullen van waarde in.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:59 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Alles is mogelijk... Zet er een geldkoffer in en wie weet![]()
Oh sjah ze kunnen me hele auto ook meenemen natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Je weet nooit, zeker niet in AmsterdamMaar mocht ie weg zijn, dan is de schade niet groot
Die site doet het inderdaad nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:00 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Hehe ik laat er nu geen spullen van waarde in.
Hoewel ik wel eigenlijk een verzekering wil hebben met auto ruit verzekering maar die hebben ze niet bij diks apart.
[..]
Oh sjah ze kunnen me hele auto ook meenemen natuurlijk.
Doen ze dat vaak, bedoel bij zon oude auto...
Misschien zon stuur slot kopen?
Ben ik nou blind of doet deze site het niet(geen producten):
http://www.halfords.nl/shop/auto-accessoires/autobeveiliging
Zo'n stuurslot is waardeloos volgens mij, is een keer een test van geweest als ik me goed herinner. En geen idee of ze 'm snel meenemenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:00 schreef Kadooosh het volgende:
Oh sjah ze kunnen me hele auto ook meenemen natuurlijk.
Doen ze dat vaak, bedoel bij zon oude auto...
Misschien zon stuur slot kopen?
Shit happens to anyonequote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:46 schreef Kadooosh het volgende:
Even voor de zekerheid, hier kan je toch gratis parkeren?
http://maps.google.nl/map(...)p=12,154.36,,0,11.18
Heb net per ongeluk koelvloeistof in me ruitenvloeistof gedaan, gelukkig niet andersom.
Morgen eruit halen als ik een slangetje kan vinden.
Las inderdaad net dat het nutteloos is.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo'n stuurslot is waardeloos volgens mij, is een keer een test van geweest als ik me goed herinner. En geen idee of ze 'm snel meenemen
Ligt eraan, wil je de stoelen helemaal ontdoen van de bekleding? dat is nogal wat werk hoor, bank achterin gaat nog wel, maar de voorstoelen zijn niet 123 gedaan.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:17 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Las inderdaad net dat het nutteloos is.
Ik wil de bekleding eraf halen en in de was gooien, iemand enig idee of het er makkelijk af gaat in een polo 86c '90.
Mja wil ze idd er helemaal af doen maar als dat teveel werk is dan laat ik het wel.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:36 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ligt eraan, wil je de stoelen helemaal ontdoen van de bekleding? dat is nogal wat werk hoor, bank achterin gaat nog wel, maar de voorstoelen zijn niet 123 gedaan.
Ze zijn ook goed schoon te maken als de bekleding nog om de stoel zit hoor, moet je even googlen naar interieurschoonmaakspullen, je moet ze alleen niet doordrenken met water hequote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:45 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Mja wil ze idd er helemaal af doen maar als dat teveel werk is dan laat ik het wel.
Anders doe ik alleen de achterbank.
Doe ik het wel met de hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |