abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:21:45 #76
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_90971360
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:16 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

[..]

De groene palen die ik ken staan of in de stad (Nijmegen), of langs de provinciale weg (Zutphen - Apeldoorn).
.
Die palen zijn daar ook wel nodig. Tot zover ik heb begrepen kan 1 zo'n paal beide kanten van de weg flitsen toch?
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_90971422
Hier rijden ze juist in Polo bluemotion's en o.a. een golf 4 met 20"Audi velgen..

Oh, en ook al let je goed op; soms ontglip je ze alsnog niet.. laatst met 100 km/h geflitst waar je 70 mocht.. Na veel onderzoek(had geen flauw idee meer dat ik daar die dag ben geweest, stond alleen op N7 groningen..) blijkt dat het statiefje precies achter een geluidswal heeft gestaan, en dus volkomen onzichtbaar...
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_90971438
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:21 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Die palen zijn daar ook wel nodig. Tot zover ik heb begrepen kan 1 zo'n paal beide kanten van de weg flitsen toch?
dat kunnen de oude palen ook.. dus wat dat betrefd..
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:24:49 #79
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_90971486
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:23 schreef Marco001 het volgende:

[..]

dat kunnen de oude palen ook.. dus wat dat betrefd..
oh dat wist ik niet. Hier in Polen heb ik altijd het idee dat de flitspalen die er al staan dummy's zijn:')
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_90971606
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:21 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Geen idee, ik ben daarmee liever voorzichtig, dus bij beide palen kijk ik uit. Weet jij of die oude Gatso's in Voorst eigenlijk nog (daar staan er in beide richting eentje)? Weliswaar rij ik er altijd als een lamme tak voorbij, maar je weet maar nooit.

Trouwens vind ik die groene paal in richting Empe wel helemaal stom staan, midden op een recht stuk. Zet hem dan in Empe, bij een kruising of in die nare bochten neer. Maarja, daar levert het natuurlijk minder op.

Wat me wel zorgen baart is dat ik in Nederland nog nooit een snelheidsbekeuring heb gekregen, terwijl er blijkbaar in elk struweel een struikrover staat terwijl ik eigenlijk altijd wel een aanleiding geef voor een boete. Schijnbaar doorkruis ik dan meestal wat rustigere regio's, qua politie-activiteit.
pi_90971783
Mooi was die tijd:

Was een mooie club die toen nog in het verzet kwam tegen dit soort stasipraktijken! *O*
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:36:33 #82
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_90971905
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:28 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Geen idee, ik ben daarmee liever voorzichtig, dus bij beide palen kijk ik uit. Weet jij of die oude Gatso's in Voorst eigenlijk nog (daar staan er in beide richting eentje)? Weliswaar rij ik er altijd als een lamme tak voorbij, maar je weet maar nooit.

Trouwens vind ik die groene paal in richting Empe wel helemaal stom staan, midden op een recht stuk. Zet hem dan in Empe, bij een kruising of in die nare bochten neer. Maarja, daar levert het natuurlijk minder op.

Wat me wel zorgen baart is dat ik in Nederland nog nooit een snelheidsbekeuring heb gekregen, terwijl er blijkbaar in elk struweel een struikrover staat terwijl ik eigenlijk altijd wel een aanleiding geef voor een boete. Schijnbaar doorkruis ik dan meestal wat rustigere regio's, qua politie-activiteit.
Ja die doet het nog, juist opletten daar want door voorst mag je maar 50. Ik vind het ook een stom stuk idd.. Vooral bij die rare bocht zou zo'n paal een uitkomst zijn geweest
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  vrijdag 7 januari 2011 @ 12:51:08 #83
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_90972431
Overheidseigendommen slopen, waarvoor de belastingbetaler uiteindelijk toch wel weer opdraait. Inderdaad heel slim van die leuke club ja.

Overigens heb ik de afgelopen tien jaar ook nauwelijks bekeuringen gehad. Maar of dat nou aan het aantal controles ligt, of aan het feit dat ik ook bij lagere snelheden geconcentreerd kan rijden...
pi_90972591
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:51 schreef JDude het volgende:
Overheidseigendommen slopen, waarvoor de belastingbetaler uiteindelijk toch wel weer opdraait. Inderdaad heel slim van die leuke club ja.

Overigens heb ik de afgelopen tien jaar ook nauwelijks bekeuringen gehad. Maar of dat nou aan het aantal controles ligt, of aan het feit dat ik ook bij lagere snelheden geconcentreerd kan rijden...
pi_90973342
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:51 schreef JDude het volgende:
Op een gegeven moment liep het vervangen van de palen zo in de kosten, dat verschillende gemeente's hadden besloten gesloopte palen niet meer te vervangen. Doel bereikt.

En die "overheidseigendommen" hebben zich in de loop van de tijd zo vaak terug verdient (heb wel eens wat informatie gezien over het verdienmodel van een flitspaal) dat de burger er echt geen cent meer heeft voor moeten betalen.

Palen die op goede plaatsen daar heb ik geen probleem mee (kruisingen, oversteekplaatsen, onoverzichtelijke plaatsen). Palen die langs overzichtelijke, rechte wegen staan, die mogen wat mij betreft gewoon verdwijnen. Iets wat je ook steeds zeldener ziet.
pi_90974155
Net voor de 7de keer ofzo gereden sinds ik m'n rijbewijs heb. Ik ben nu een stuk zekerder geworden net, omdat ik erachter ben gekomen waarom het zo moeizaam ging met wegrijden bij stoplichten enzo. Plaatsing van m'n voet op de koppeling, ik plaatste 'm steeds veels te ver na voren waardoor die heel makkelijk weg kon schieten en ik er amper grip op had. Nu plaats ik 'm mooi een beetje onder het midden van m'n schoen (heb ook maat 46, maar goed :P) en ik merk dat ik nu heel mooi kan spelen ermee :).

Geeft me heel stuk zekerder gevoel :). Ik ben blij!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_90975386
Zo, ouders zijn met mijn auto boodschappen aan het doen.. de 206 wou niet aanslaan.. )(startmotor draaide wel..) en de chevrolet stond binnen, geblokkeerd door de 206..
Als ze hem nou ook even door de wasstraat halen... :P
pi_90975422
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:31 schreef Blistering het volgende:
Net voor de 7de keer ofzo gereden sinds ik m'n rijbewijs heb. Ik ben nu een stuk zekerder geworden net, omdat ik erachter ben gekomen waarom het zo moeizaam ging met wegrijden bij stoplichten enzo. Plaatsing van m'n voet op de koppeling, ik plaatste 'm steeds veels te ver na voren waardoor die heel makkelijk weg kon schieten en ik er amper grip op had. Nu plaats ik 'm mooi een beetje onder het midden van m'n schoen (heb ook maat 46, maar goed :P) en ik merk dat ik nu heel mooi kan spelen ermee :).

Geeft me heel stuk zekerder gevoel :). Ik ben blij!
45 hier, is inderdaad wel lastig ja, soms met de koppeling.. Ik hou de hak van de schoen altijd gewoon op de grond, dan wil het perfect. :)

Alleen jammer dat ik geen heel-toe kan doen bij de Seat..
pi_90975733
Voor de geïnteresseerde: Pics van de BMW 7-serie die ik heb gereden. (en misschien vaker mag rijden) :D :

Brinky, de nieuwe BMW
pi_90976219
Mooie auto hoor!

Ik zie dat het een lang-versie is, ben je studentchauffeur?
pi_90976735
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:21 schreef von_Preussen het volgende:
Mooie auto hoor!

Ik zie dat het een lang-versie is, ben je studentchauffeur?
Nee, ik mocht hem alleen rijden :D Hij is van een bekende van mijn vader die mij al kent sinds mijn geboorte :P Hij bood aan of ik er eens in wilde rijden en dat weiger ik niet :D Enige kosten zijn dat ik wel de benzinekosten die ik maak moet vergoeden :P En ik werk bij de particuliere autodealer van mijn vader ;) geen chauffeur :P
Brinky, de nieuwe BMW
pi_90977206
Heb je maar mazzel mee! ^O^

Als optie-fetisjist ben ik wel benieuwd naar welke opties jij hebt opgemerkt? :+
pi_90977608
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:42 schreef von_Preussen het volgende:
Heb je maar mazzel mee! ^O^

Als optie-fetisjist ben ik wel benieuwd naar welke opties jij hebt opgemerkt? :+
Komt een hele waslijst:

Airco, Climate control, Gescheiden temperatuurzones, Alarmsysteem, Centrale vergrendeling, Startonderbreking, Electr. schuifdak, Audio, Boordcomputer, Electr. ramen achter, Electr. ramen voor, Geintegreerde navigatie, Parkeersensoren, Radiobediening stuur, Electr. inklapbare buitenspiegels, Electr. verstelbare buitenspiegels, Verwarmde buitenspiegels, Zelfdimmende binnenspiegel, Electr. stoelverstelling met geheugen, Lederen bekleding, Middenarmleuning achterbank, Stoelverwarming, Cruise Control, Regensensor, Stuurbekrachtiging, Traction Control, Mistlichten voor, Xenon verlichting, 20 inch velgen, Bumpers in carrosseriekleur, CD-wisselaar, Centrale deurvergrendeling afstandbediening, Elektrisch bedienbaar schuifdak, Elektrisch verstelbare buitenspiegels, Elektrisch verstelbare voorstoelen met geheugen, lederen bekleding, Lederen stuurwiel, Meesturende koplampen, Middenarmsteun achter, Witte knipperlichten, Xenon verlichting, en tot slot: automaat

Ik heb lang moeten uitzoeken hoe alles werkte :+
Brinky, de nieuwe BMW
pi_90981206
Zo! Ik ben op het treinstation. Even op zoek naar die gele Micra met NL kenteken in Warschau :D
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_90981231
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 16:08 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Zo! Ik ben op het treinstation. Even op zoek naar die gele Micra met NL kenteken in Warschau :D
Moet niet al te moeilijk zijn denk ik zo :D
pi_90981385
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 16:08 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Wat L0we zegt, geel is idd dan ook nog de beste kleur om een auto te vinden, daar heb je dat NL kenteken niet voor nodig!

Wens jullie beiden iig veel plezier! :Y)
pi_90981855
Inderdaad, veel plezier samen ^O^

En doe het veilig he!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_90983972
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 16:22 schreef L0we het volgende:
Inderdaad, veel plezier samen ^O^

En doe het veilig he!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed dat je de spoiler erbij hebt gezet... :P
Brinky, de nieuwe BMW
pi_90984444
quote:
Op vrijdag 7 januari 2011 17:07 schreef BrinkydeBMW het volgende:

[..]

Maar goed dat je de spoiler erbij hebt gezet... :P
Ja, we moeten wel ontopic blijven hè? ;)
pi_90985307
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 12:33 schreef von_Preussen het volgende:
Mooi was die tijd:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Was een mooie club die toen nog in het verzet kwam tegen dit soort stasipraktijken! *O*
polo :D

quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:09 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Voor de geïnteresseerde: Pics van de BMW 7-serie die ik heb gereden. (en misschien vaker mag rijden) :D :

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
lelijk hok vergeleken met dit:

Ik vind de neus van bmw's er niet op vooruit gegaan laatste paar jaar..
Vind die koplampen zo vertieft als ze zo ver naar achteren lopen, maar goed dat is mijn mening, blijft natuurlijk wel een dikke bak ;)
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')