Die palen zijn daar ook wel nodig. Tot zover ik heb begrepen kan 1 zo'n paal beide kanten van de weg flitsen toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
[..]
De groene palen die ik ken staan of in de stad (Nijmegen), of langs de provinciale weg (Zutphen - Apeldoorn).
.
dat kunnen de oude palen ook.. dus wat dat betrefd..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:21 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Die palen zijn daar ook wel nodig. Tot zover ik heb begrepen kan 1 zo'n paal beide kanten van de weg flitsen toch?
oh dat wist ik niet. Hier in Polen heb ik altijd het idee dat de flitspalen die er al staan dummy's zijn:')quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:23 schreef Marco001 het volgende:
[..]
dat kunnen de oude palen ook.. dus wat dat betrefd..
Geen idee, ik ben daarmee liever voorzichtig, dus bij beide palen kijk ik uit. Weet jij of die oude Gatso's in Voorst eigenlijk nog (daar staan er in beide richting eentje)? Weliswaar rij ik er altijd als een lamme tak voorbij, maar je weet maar nooit.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:21 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Die palen zijn daar ook wel nodig. Tot zover ik heb begrepen kan 1 zo'n paal beide kanten van de weg flitsen toch?
Ja die doet het nog, juist opletten daar want door voorst mag je maar 50. Ik vind het ook een stom stuk idd.. Vooral bij die rare bocht zou zo'n paal een uitkomst zijn geweestquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben daarmee liever voorzichtig, dus bij beide palen kijk ik uit. Weet jij of die oude Gatso's in Voorst eigenlijk nog (daar staan er in beide richting eentje)? Weliswaar rij ik er altijd als een lamme tak voorbij, maar je weet maar nooit.
Trouwens vind ik die groene paal in richting Empe wel helemaal stom staan, midden op een recht stuk. Zet hem dan in Empe, bij een kruising of in die nare bochten neer. Maarja, daar levert het natuurlijk minder op.
Wat me wel zorgen baart is dat ik in Nederland nog nooit een snelheidsbekeuring heb gekregen, terwijl er blijkbaar in elk struweel een struikrover staat terwijl ik eigenlijk altijd wel een aanleiding geef voor een boete. Schijnbaar doorkruis ik dan meestal wat rustigere regio's, qua politie-activiteit.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:51 schreef JDude het volgende:
Overheidseigendommen slopen, waarvoor de belastingbetaler uiteindelijk toch wel weer opdraait. Inderdaad heel slim van die leuke club ja.
Overigens heb ik de afgelopen tien jaar ook nauwelijks bekeuringen gehad. Maar of dat nou aan het aantal controles ligt, of aan het feit dat ik ook bij lagere snelheden geconcentreerd kan rijden...
Op een gegeven moment liep het vervangen van de palen zo in de kosten, dat verschillende gemeente's hadden besloten gesloopte palen niet meer te vervangen. Doel bereikt.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:51 schreef JDude het volgende:
Overheidseigendommen slopen, waarvoor de belastingbetaler uiteindelijk toch wel weer opdraait. Inderdaad heel slim van die leuke club ja.
45 hier, is inderdaad wel lastig ja, soms met de koppeling.. Ik hou de hak van de schoen altijd gewoon op de grond, dan wil het perfect.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:31 schreef Blistering het volgende:
Net voor de 7de keer ofzo gereden sinds ik m'n rijbewijs heb. Ik ben nu een stuk zekerder geworden net, omdat ik erachter ben gekomen waarom het zo moeizaam ging met wegrijden bij stoplichten enzo. Plaatsing van m'n voet op de koppeling, ik plaatste 'm steeds veels te ver na voren waardoor die heel makkelijk weg kon schieten en ik er amper grip op had. Nu plaats ik 'm mooi een beetje onder het midden van m'n schoen (heb ook maat 46, maar goed) en ik merk dat ik nu heel mooi kan spelen ermee
.
Geeft me heel stuk zekerder gevoel. Ik ben blij!
Nee, ik mocht hem alleen rijdenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:21 schreef von_Preussen het volgende:
Mooie auto hoor!
Ik zie dat het een lang-versie is, ben je studentchauffeur?
Komt een hele waslijst:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:42 schreef von_Preussen het volgende:
Heb je maar mazzel mee!![]()
Als optie-fetisjist ben ik wel benieuwd naar welke opties jij hebt opgemerkt?
Moet niet al te moeilijk zijn denk ik zoquote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:08 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Zo! Ik ben op het treinstation. Even op zoek naar die gele Micra met NL kenteken in Warschau
Wat L0we zegt, geel is idd dan ook nog de beste kleur om een auto te vinden, daar heb je dat NL kenteken niet voor nodig!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:08 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Zo! Ik ben op het treinstation. Even op zoek naar die gele Micra met NL kenteken in Warschau
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 16:22 schreef L0we het volgende:
Inderdaad, veel plezier samen![]()
En doe het veilig he!Maar goed dat je de spoiler erbij hebt gezet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brinky, de nieuwe BMW
Ja, we moeten wel ontopic blijven hè?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 17:07 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
Maar goed dat je de spoiler erbij hebt gezet...
poloquote:Op vrijdag 7 januari 2011 12:33 schreef von_Preussen het volgende:
Mooi was die tijd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was een mooie club die toen nog in het verzet kwam tegen dit soort stasipraktijken!
lelijk hok vergeleken met dit:quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:09 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Voor de geïnteresseerde: Pics van de BMW 7-serie die ik heb gereden. (en misschien vaker mag rijden):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |