Dit dus ^^.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:14 schreef RacerDKB het volgende:
Pics + waar staat ie + wat kost ie per maand.
zal zeker niet alleen de accu zijnquote:Op maandag 3 januari 2011 13:00 schreef MissKriel het volgende:
foto's?
voor dat geld wil ik hem wel hebben als het alleen de accu is.
Er is verder niks met die polo, mijn Subaru trekt naar rechts.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:50 schreef DjimmyR het volgende:
Volgens mij staat de auto in Hilversum aan ze post geschiedenis te zien en is er wel meer mee als alleen de accu;
Auto trekt naar rechts
Voor het kenteken zie;
[tk] VW Polo 1990
Een VW Polo uit '90, de 1.3 van nog geen 750 kg. Dus erg voordelig in wegenbelasting.
Het is de Hilversum me wat te ver is, was net opzoek naar zo'n auto.
Dan tap je die er maar uit.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:55 schreef MarlboroGold het volgende:
[..]
Alleen de benzine die er inzit is al 50 euro waard
Neem aan van wel...quote:Op maandag 3 januari 2011 18:13 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Kan je die accu zelf wel werkend krijgen met startkabels?
Hah was vandaag ook bij de action idd gesloten.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:16 schreef MarlboroGold het volgende:
[..]
Neem aan van wel...
Wou ze vandaag bij de action halen maar die tyfus winkel had een balans dag.
En bij de gamma zijn die kut kabels ¤35,- dat is mij te duur vergeleken met 6euro bij de action
Hij trekt niks naar rechts hoor...quote:Op maandag 3 januari 2011 18:18 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Hah was vandaag ook bij de action idd gesloten.
Ik zal er even over nadenken, als je hem werkend krijgt heb ik misschien wel interesse.
En dat ie naar rechts trekt is niet zo heel erg als je er niet vaak mee gaat rijden toch?
Gewoon bijsturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |