Hoezo de remmen?quote:Op donderdag 16 december 2010 01:07 schreef Symphonic het volgende:
En laat de remmen eens nakijken, denk dat dat het probleem is
Tijdens het rijden trekt de auto. Schiet mij maar lek, maar dat heeft dus geen kut met de remmen te maken, die zijn namelijk NIET in gebruik tijdens het rijden. Alleen maar tijdens het remmen. Daarom heten het ook remmen.quote:Op donderdag 16 december 2010 01:07 schreef Symphonic het volgende:
En laat de remmen eens nakijken, denk dat dat het probleem is
Anders had het wel gas geheten hequote:Op donderdag 16 december 2010 01:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Tijdens het rijden trekt de auto. Schiet mij maar lek, maar dat heeft dus geen kut met de remmen te maken, die zijn namelijk NIET in gebruik tijdens het rijden. Alleen maar tijdens het remmen. Daarom heten het ook remmen.
Godsklere helder licht. Ze nemen ook alles aan op FOK tegenwoordig
Als de remblokken blijven hangen trekt de auto een kant op.quote:Op donderdag 16 december 2010 01:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Tijdens het rijden trekt de auto. Schiet mij maar lek, maar dat heeft dus geen kut met de remmen te maken, die zijn namelijk NIET in gebruik tijdens het rijden. Alleen maar tijdens het remmen. Daarom heten het ook remmen.
Remmen zijn duur ja...quote:Op donderdag 16 december 2010 01:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als de remblokken blijven hangen trekt de auto een kant op.
En ik lul niet uit mijn nek, het heeft me pas nog 400 euro gekost dat kutgeintje
Damn... mijne iets naar linksquote:Op donderdag 16 december 2010 01:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als de remblokken blijven hangen trekt de auto een kant op.
En ik lul niet uit mijn nek, het heeft me pas nog 400 euro gekost dat kutgeintje
Dat is ook kutquote:Op donderdag 16 december 2010 01:14 schreef MarlboroGold het volgende:
[..]
Remmen zijn duur ja...
sowieso moet ik ook een paar nieuwe remmen hebben maar goed... dat naar rechts trekken is behoorlijk kut als je 200km per dag rijd
Oma deed dagelijks 1000 rondjes om dezelfde rotonde.quote:Op donderdag 16 december 2010 01:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is ook kut
Kijk overigens ook eens naar je banden, die kunnen ook verkeerd afgesleten zijn
Het is sowieso al een klote week met auto's voor mij:Pquote:Op donderdag 16 december 2010 01:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is ook kut
Kijk overigens ook eens naar je banden, die kunnen ook verkeerd afgesleten zijn
quote:Op donderdag 16 december 2010 01:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Wielen worden gebalanceerd..quote:
Dien dan alsjeblieft zelf je ontslagbrief in! Mensen die fout advies geven tot daar aan toe, maar mensen die anderen betichten van foutieve informatie terwijl ze het zelf niet bij het rechte eind hebben alsjeblieft zegquote:Op donderdag 16 december 2010 01:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Alcohol maakte meer kapot dan hem lief is.quote:Op donderdag 16 december 2010 09:31 schreef 1299 het volgende:
[..]
Dien dan alsjeblieft zelf je ontslagbrief in! Mensen die fout advies geven tot daar aan toe, maar mensen die anderen betichten van foutieve informatie terwijl ze het zelf niet bij het rechte eind hebben alsjeblieft zeg![]()
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:58 schreef 2cv het volgende:
Je kan natuurlijk ook met de andere kant even een stoepje mee pakken
En er dan achter komen dat het daar niet aan lagquote:Op donderdag 16 december 2010 20:58 schreef 2cv het volgende:
Je kan natuurlijk ook met de andere kant even een stoepje mee pakken
Ach, wellicht compenseert het precies voldoende.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:05 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
En er dan achter komen dat het daar niet aan lag
Zou ik niet doen. Banden moeten een bepaalde kant op draaien om water af te kunnen voeren. Met deze weersomstandigheden een band tegen de draairichting in monteren kan levensgevaarlijk zijn.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:44 schreef Schild het volgende:
Probeer de wielen eens van kant te wisselen. Dus links naar rechts en rechts naar links.
Trek de auto nu de andere kant op? Dan ligt het 100% aan velg/band.
Trekt de auto nog steeds dezelfde kant op, dan is er iets mis met de auto zelf (evt schadeauto)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |