abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91110343
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:20 schreef von_Preussen het volgende:
Bart, nu is het leuk geweest met dezelfde gedachtes hebben. :P
Ja precies, sodemieter eens op :P
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_91110495
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:52 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ja precies, sodemieter eens op :P
Meneer vraagt om een: ~O> of een o|O
pi_91110647
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:02 schreef vannelle het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, het antwoord wat ze willen horen was idd A.
Slaat echt he-le-maal nergens op, je moet die fietsers constant in de gaten houden, ze schieten alle kanten op en verkeersregels lijken voor de meesten niet te gelden.
Volgens het CBR mag je blijkbaar volgas zonder op fietsers te letten langs een fietsstrook met een ononderbroken streep rijden.
Echt.........schiet mij maar lek, dit is toch raar?
ach, bij taxiexamen net zo:
U heeft net een oude dame opgehaald bij het vliegveld. Bij aankomst bij haar huis, vraagt ze u of u haar even mee wilt helpen de bagage naar binnen te tillen. Wat doet u?
A) Geen enkel probleem, u zet de koffers netjes in de woonkamer neer.
B) U brengt de koffers tot in de gang
C) U helpt alleen mee om de koffers uit de auto te halen...
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_91110684
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:00 schreef Marco001 het volgende:

[..]

ach, bij taxiexamen net zo:
U heeft net een oude dame opgehaald bij het vliegveld. Bij aankomst bij haar huis, vraagt ze u of u haar even mee wilt helpen de bagage naar binnen te tillen. Wat doet u?
A) Geen enkel probleem, u zet de koffers netjes in de woonkamer neer.
B) U brengt de koffers tot in de gang
C) U helpt alleen mee om de koffers uit de auto te halen...
Ik zou B zeggen maar in verband met aansprakelijkheid zal het vast C moeten zijn :{
pi_91110940
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:01 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik zou B zeggen maar in verband met aansprakelijkheid zal het vast C moeten zijn :{
C inderdaad.
want(Volgens het CBR!!! niet volgens mij) je weet maar nooit wat dat vrouwtje doet als je binnen bent; voor hetzelfde geld pakt ze een groot mes en (nouja, bedenk de rest zelf maar..)
Ik had trouwens ook B gekozen, misschien zelfs A, want dat kan hier ook zonder problemen, maar in de randstad niet?

Test drive unlimited 2 ge-preorder voor 34 euro. :) 1 was al zo goed, 2 hopelijk nog beter; kan ik eens kijken hoe een Lancia Delta e.d. rijd. .:)

[ Bericht 9% gewijzigd door Marco001 op 10-01-2011 13:21:25 ]
pi_91112076
ik heb geracet op de snelweg met een andere 535d terwijl ik duitse vriendin naar schiphol bracht... zij vond het eng maar ik vond het geweldig :D Ze woont in frankfurt :P en ze smst nu dat ze aan het instappen is ;( Ik zal haar missen ;( maar wat staan er toffe bakken op de parking :D ik post zo pics voor geïnteresseerde :P En nu wat eten op Schiphol :)
Brinky, de nieuwe BMW
pi_91112205
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:34 schreef BrinkydeBMW het volgende:
ik heb geracet op de snelweg met een andere 535d terwijl ik duitse vriendin naar schiphol bracht... zij vond het eng maar ik vond het geweldig :D Ze woont in frankfurt :P en ze smst nu dat ze aan het instappen is ;( Ik zal haar missen ;( maar wat staan er toffe bakken op de parking :D ik post zo pics voor geïnteresseerde :P En nu wat eten op Schiphol :)
Hebbie d'r nou nog ehm... nja... usnaptwel? Of mocht dat niet van huisgenote? :P

M'n auto is ontdooid trouwens, eens even de vochtvreter leeggooien :)
pi_91112227
quote:
Wat ik niet snap: het is toch de vriendin van je huisgenote? Waarom moet jij die wegbrengen?
En waarom rij je niet gewoon naar Frankfurt?
En kom maar door met de foto's van toffe bakken, me like! :)
pi_91112355
quote:
Wat versta jij trouwens onder "geracet"?

Ik durf te wedden dat ik jou nog met een auto die 100pk minder heeft compleet voorbij kan rijden, puur en alleen om het feit dat ik het lef (of de domheid) heb om veel verder te gaan dan jij.
pi_91112382
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:37 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Hebbie d'r nou nog ehm... nja... usnaptwel? Of mocht dat niet van huisgenote? :P

Wil ook nog een vochtvreter, zal er binnenkort eens zon pinguin kopen bij Marskramer.. ;) hoef je ook niet leeg te gooien

Oh, en bad news: projectgenoot stopt met de opleiding.. :( Nu heb ik nog maar 2 weken om, naast het werk, leren voor tentamens en huiswerk, een heel verslag in elkaar te typen.. Hij moest zeker nog 20 a4-tjes.. ;(
pi_91112457
quote:
Op maandag 10 januari 2011 13:41 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Wat versta jij trouwens onder "geracet"?

Ik durf te wedden dat ik jou nog met een auto die 100pk minder heeft compleet voorbij kan rijden, puur en alleen om het feit dat ik het lef (of de domheid) heb om veel verder te gaan dan jij.
220 rijden? :@
Brinky, de nieuwe BMW
pi_91112484
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:38 schreef vannelle het volgende:

[..]

Wat ik niet snap: het is toch de vriendin van je huisgenote? Waarom moet jij die wegbrengen?
sowieso, schiphol is duuuur..
Toen we naar Finland zijn geweest(stage) zijn we heen wel vanaf schiphol gegaan, want studentenov, maar was het p.p 80 euro duurder als de terugreis, en hadden we heen ook nog eens een budget maatschappij met tussenstop in Riga.. Terugreis was rechtstreeks, in een vrij nieuwe Boeing van Air Berlin(Helsinki --> Dusseldorf)
pi_91112511
quote:
Op maandag 10 januari 2011 13:38 schreef vannelle het volgende:

[..]

ze is met vliegtuig gekomen met retourtje :P en huisgenote was mee
Brinky, de nieuwe BMW
  maandag 10 januari 2011 @ 13:44:30 #289
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_91112512
quote:
Mijn Subaru heeft wel eens tussen een Hummer en een Jaguar XK gestaan, met in de buurt een BMW M6 O+
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_91112552
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:43 schreef BrinkydeBMW het volgende:

[..]

220 rijden? :@
Eventjes naar 220 trekken of ook een aantal kilometers op die snelheid blijven rijden?

Ik merk dat trouwens wel vaker, dan willen mensen op de snelweg met mij "oprijden", maar bij 160 / 170km/h haken ze dan altijd af. ;(
pi_91112563
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:44 schreef BrinkydeBMW het volgende:

[..]

ze is met vliegtuig gekomen met retourtje :P en huisgenote was mee
Oké, ze had het kaartje dus al. :)
pi_91112573
quote:
Op maandag 10 januari 2011 13:37 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

je kan t wel invullen denk ik :@
en succes ;)
Brinky, de nieuwe BMW
pi_91112607
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:45 schreef BrinkydeBMW het volgende:

[..]

en succes ;)
Dubbel genaaid houdt beter toch?
pi_91112610
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:45 schreef BrinkydeBMW het volgende:

[..]

en succes ;)
De vraag was meer of JIJ nog wat gevuld hebt. ;)
pi_91112633
quote:
Op maandag 10 januari 2011 13:45 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Eventjes naar 220 trekken of ook een aantal kilometers op die snelheid blijven rijden?

Ik merk dat trouwens wel vaker, dan willen mensen op de snelweg met mij "oprijden", maar bij 160 / 170km/h haken ze dan altijd af. ;(
aantal km zo gereden ;) Moet zometeen wel weer tanken :')
Brinky, de nieuwe BMW
pi_91112635
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:45 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

In NL haak ik ook af met die snelheid.. in Duitsland daarentegen, schakel ik dan mooi ver op benzine en is mijn vmax c.a 190 km/h (op gas zit hij eerder in de begrenzer, bij 180 km/h)
pi_91112683
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:47 schreef BrinkydeBMW het volgende:

[..]

aantal km zo gereden ;) Moet zometeen wel weer tanken :')
Dat vind ik knap, op maandagmorgen in het westen.
pi_91112694
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:47 schreef Marco001 het volgende:

[..]

In NL haak ik ook af met die snelheid.. in Duitsland daarentegen, schakel ik dan mooi ver op benzine en is mijn vmax c.a 190 km/h (op gas zit hij eerder in de begrenzer, bij 180 km/h)
Muha, mijn dieseltje loopt als het echt moet zelfs 200 (op de teller, dat dan weer wel) :P
pi_91112704
quote:
Op maandag 10 januari 2011 13:46 schreef vannelle het volgende:

[..]

De vraag was meer of JIJ nog wat gevuld hebt. ;)
leuke woordgrap :D
Brinky, de nieuwe BMW
pi_91112755
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:48 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Dat vind ik knap, op maandagmorgen in het westen.
Sowieso waag ik me in .nl niet aan dergelijke snelheden... Veel te zuinig op mn rijbewijs, en veel te bang voor hoge boetes :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')