Ja precies, sodemieter eens opquote:Op maandag 10 januari 2011 12:20 schreef von_Preussen het volgende:
Bart, nu is het leuk geweest met dezelfde gedachtes hebben.
Meneer vraagt om een:quote:Op maandag 10 januari 2011 12:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja precies, sodemieter eens op
ach, bij taxiexamen net zo:quote:Op maandag 10 januari 2011 12:02 schreef vannelle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, het antwoord wat ze willen horen was idd A.
Slaat echt he-le-maal nergens op, je moet die fietsers constant in de gaten houden, ze schieten alle kanten op en verkeersregels lijken voor de meesten niet te gelden.
Volgens het CBR mag je blijkbaar volgas zonder op fietsers te letten langs een fietsstrook met een ononderbroken streep rijden.
Echt.........schiet mij maar lek, dit is toch raar?
Ik zou B zeggen maar in verband met aansprakelijkheid zal het vast C moeten zijnquote:Op maandag 10 januari 2011 13:00 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ach, bij taxiexamen net zo:
U heeft net een oude dame opgehaald bij het vliegveld. Bij aankomst bij haar huis, vraagt ze u of u haar even mee wilt helpen de bagage naar binnen te tillen. Wat doet u?
A) Geen enkel probleem, u zet de koffers netjes in de woonkamer neer.
B) U brengt de koffers tot in de gang
C) U helpt alleen mee om de koffers uit de auto te halen...
C inderdaad.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zou B zeggen maar in verband met aansprakelijkheid zal het vast C moeten zijn
Hebbie d'r nou nog ehm... nja... usnaptwel? Of mocht dat niet van huisgenote?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:34 schreef BrinkydeBMW het volgende:
ik heb geracet op de snelweg met een andere 535d terwijl ik duitse vriendin naar schiphol bracht... zij vond het eng maar ik vond het geweldigZe woont in frankfurt
en ze smst nu dat ze aan het instappen is
Ik zal haar missen
maar wat staan er toffe bakken op de parking
ik post zo pics voor geïnteresseerde
En nu wat eten op Schiphol
Wat ik niet snap: het is toch de vriendin van je huisgenote? Waarom moet jij die wegbrengen?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:34 schreef BrinkydeBMW het volgende:
ik heb geracet op de snelweg met een andere 535d terwijl ik duitse vriendin naar schiphol bracht... zij vond het eng maar ik vond het geweldigZe woont in frankfurt
Ik zal haar missen
Wat versta jij trouwens onder "geracet"?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:34 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Ik zal haar missen
Wil ook nog een vochtvreter, zal er binnenkort eens zon pinguin kopen bij Marskramer..quote:Op maandag 10 januari 2011 13:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hebbie d'r nou nog ehm... nja... usnaptwel? Of mocht dat niet van huisgenote?
M'n auto is ontdooid trouwens, eens even de vochtvreter leeggooien
220 rijden?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat versta jij trouwens onder "geracet"?
Ik durf te wedden dat ik jou nog met een auto die 100pk minder heeft compleet voorbij kan rijden, puur en alleen om het feit dat ik het lef (of de domheid) heb om veel verder te gaan dan jij.
sowieso, schiphol is duuuur..quote:Op maandag 10 januari 2011 13:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wat ik niet snap: het is toch de vriendin van je huisgenote? Waarom moet jij die wegbrengen?
En waarom rij je niet gewoon naar Frankfurt?
En kom maar door met de foto's van toffe bakken, me like!
ze is met vliegtuig gekomen met retourtjequote:Op maandag 10 januari 2011 13:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wat ik niet snap: het is toch de vriendin van je huisgenote? Waarom moet jij die wegbrengen?
En waarom rij je niet gewoon naar Frankfurt?
En kom maar door met de foto's van toffe bakken, me like!
Mijn Subaru heeft wel eens tussen een Hummer en een Jaguar XK gestaan, met in de buurt een BMW M6quote:Op maandag 10 januari 2011 13:34 schreef BrinkydeBMW het volgende:
Ik zal haar missen
Eventjes naar 220 trekken of ook een aantal kilometers op die snelheid blijven rijden?quote:
Oké, ze had het kaartje dus al.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:44 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
ze is met vliegtuig gekomen met retourtjeen huisgenote was mee
je kan t wel invullen denk ikquote:Op maandag 10 januari 2011 13:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hebbie d'r nou nog ehm... nja... usnaptwel? Of mocht dat niet van huisgenote?
M'n auto is ontdooid trouwens, eens even de vochtvreter leeggooien
Dubbel genaaid houdt beter toch?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:45 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
je kan t wel invullen denk ik![]()
en succes
De vraag was meer of JIJ nog wat gevuld hebt.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:45 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
je kan t wel invullen denk ik![]()
en succes
aantal km zo geredenquote:Op maandag 10 januari 2011 13:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eventjes naar 220 trekken of ook een aantal kilometers op die snelheid blijven rijden?
Ik merk dat trouwens wel vaker, dan willen mensen op de snelweg met mij "oprijden", maar bij 160 / 170km/h haken ze dan altijd af.
In NL haak ik ook af met die snelheid.. in Duitsland daarentegen, schakel ik dan mooi ver op benzine en is mijn vmax c.a 190 km/h (op gas zit hij eerder in de begrenzer, bij 180 km/h)quote:Op maandag 10 januari 2011 13:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eventjes naar 220 trekken of ook een aantal kilometers op die snelheid blijven rijden?
Ik merk dat trouwens wel vaker, dan willen mensen op de snelweg met mij "oprijden", maar bij 160 / 170km/h haken ze dan altijd af.
Dat vind ik knap, op maandagmorgen in het westen.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:47 schreef BrinkydeBMW het volgende:
[..]
aantal km zo geredenMoet zometeen wel weer tanken
Muha, mijn dieseltje loopt als het echt moet zelfs 200 (op de teller, dat dan weer wel)quote:Op maandag 10 januari 2011 13:47 schreef Marco001 het volgende:
[..]
In NL haak ik ook af met die snelheid.. in Duitsland daarentegen, schakel ik dan mooi ver op benzine en is mijn vmax c.a 190 km/h (op gas zit hij eerder in de begrenzer, bij 180 km/h)
leuke woordgrapquote:Op maandag 10 januari 2011 13:46 schreef vannelle het volgende:
[..]
De vraag was meer of JIJ nog wat gevuld hebt.
Sowieso waag ik me in .nl niet aan dergelijke snelheden... Veel te zuinig op mn rijbewijs, en veel te bang voor hoge boetesquote:Op maandag 10 januari 2011 13:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat vind ik knap, op maandagmorgen in het westen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |