Dat dus! Bovendien vind ik het krabben ergens ook een charme hebben. Je moet er even voor bikkelen alvorens het genieten kan beginnenquote:Op maandag 10 januari 2011 11:27 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik heb dus zo'n ontdooispulfles, spuit je erop en dan haal je het met 1 veeg van een krabber weg
Nou genieten zeg, veel te vroeg mijn bed uit. Daarna krabben en dan 2 minuten in de auto zitten om op mijn stage te komen. Ik ben al 5-10 minuten kwijt aan krabben.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat dus! Bovendien vind ik het krabben ergens ook een charme hebben. Je moet er even voor bikkelen alvorens het genieten kan beginnen
Poor girl of yours....quote:Op maandag 10 januari 2011 11:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat dus! Bovendien vind ik het krabben ergens ook een charme hebben. Je moet er even voor bikkelen alvorens het genieten kan beginnen
Nee sorry..quote:Op maandag 10 januari 2011 11:42 schreef Bartholomeus het volgende:
Jamaar! Het maakt het autorijden gewoon een stukje specialer vind ik. Normaal doe je de deur open, je stapt in, en je scheurt weg. Altijd hetzelfde. Nu sta je op en denk je: oeh, moet ik soms krabben? Dan loop je je een beetje spannend te maken om het eventuele tijdsverlies, loop je naar buiten, grom je een keer tegen het ijs, krab je de rotzooi aan de kant, stap je in, en dan denk je: aaaahEn dán pas rijd je weg. Dat heeft gewoon iets mensen, kom op
Normaalgesproken zitten de nagels van de vrouw in de rug van de man, maar goed, tegenwoordig is schijnbaar alles mogelijk.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:41 schreef Piles het volgende:
Mannen houden nou eenmaal van krabben, dat is de aard van het beestje
Eehmmmm, wat monsterd. zegt, idd "nee".quote:Op maandag 10 januari 2011 11:42 schreef Bartholomeus het volgende:
Jamaar! Het maakt het autorijden gewoon een stukje specialer vind ik. Normaal doe je de deur open, je stapt in, en je scheurt weg. Altijd hetzelfde. Nu sta je op en denk je: oeh, moet ik soms krabben? Dan loop je je een beetje spannend te maken om het eventuele tijdsverlies, loop je naar buiten, grom je een keer tegen het ijs, krab je de rotzooi aan de kant, stap je in, en dan denk je: aaaahEn dán pas rijd je weg. Dat heeft gewoon iets mensen, kom op
What else is newquote:
Nee daarom juist ook, als dat klaar is ben je veel blijer dat je eindelijk in je auto zit en weg kan dan normaalquote:Krabben is niet leuk, heulemaal niet leuk. Het maakt ook een naar geluid ook!
C natuurlijk, dat levensmoeie langharige werkschuwe tuig trekt zich namelijk niks aan van welke streep dan ookquote:Op maandag 10 januari 2011 11:55 schreef vannelle het volgende:
Er is dit weekend trouwens iets verschrikkelijks gebeurd.
Mijn maat (ook ex-instructeur) en ik hebben online theorie-examen gedaan en wat denk je? Allebei gezakt.![]()
We hadden allebei precies dezelfde fouten, logica was ver te zoeken.
Voorbeeldje:
Wanneer moet je fietsers op een fietsstrook extra goed in de gaten houden?
a: bij een fietsstrook met onderbroken streep
b: bij een fietsstrook met ononderbroken streep
c: in beide gevallen.
Wie het weet mag het zeggen.
C? Maar de gekke logica van het CBR zegt vast a?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:55 schreef vannelle het volgende:
Mijn maat (ook ex-instructeur) en ik hebben online theorie-examen gedaan en wat denk je? Allebei gezakt.![]()
Voorbeeldje:
Wat een achterlijke vragen weet het CBR ook weer te verzinnen, dat is een kunst op zich.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:55 schreef vannelle het volgende:
Voorbeeldje:
Ja, frustratie jaquote:Op maandag 10 januari 2011 11:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
C natuurlijk, dat levensmoeie langharige werkschuwe tuig trekt zich namelijk niks aan van welke streep dan ook
Bewustquote:
Gefeliciteerd, het antwoord wat ze willen horen was idd A.quote:Op maandag 10 januari 2011 11:56 schreef monsterd. het volgende:
[..]
C? Maar de gekke logica van het CBR zegt vast a?
De heren achter het CBR bureau hebben daar dan duidelijk een andere visie op dan hun praktijkexaminerende collega'squote:Op maandag 10 januari 2011 12:02 schreef vannelle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, het antwoord wat ze willen horen was idd A.
Slaat echt he-le-maal nergens op, je moet die fietsers constant in de gaten houden, ze schieten alle kanten op en verkeersregels lijken voor de meesten niet te gelden.
Volgens het CBR mag je blijkbaar volgas zonder op fietsers te letten langs een fietsstrook met een ononderbroken streep rijden.
Echt.........schiet mij maar lek, dit is toch raar?
De theorie erachter snap ik wel, want over een ononderbroken streep mag je (ook als fietser) niet heengaan terwijl dat bij een onderbroken streep dat wel zou mogen.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:02 schreef vannelle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, het antwoord wat ze willen horen was idd A.
Slaat echt he-le-maal nergens op, je moet die fietsers constant in de gaten houden, ze schieten alle kanten op en verkeersregels lijken voor de meesten niet te gelden.
Volgens het CBR mag je blijkbaar volgas zonder op fietsers te letten langs een fietsstrook met een ononderbroken streep rijden.
Echt.........schiet mij maar lek, dit is toch raar?
De motivatie vind ik al aan de kromme kant maar het is een feit dat C gewoon een goed antwoord is, kun je onmogelijk fout rekenen.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De theorie erachter snap ik wel, want over een ononderbroken streep mag je (ook als fietser) niet heengaan terwijl dat bij een onderbroken streep dat wel zou mogen.
Dat het in praktijk anders is doet er dan even niet toe.
They can....quote:Op maandag 10 januari 2011 12:05 schreef vannelle het volgende:
[..]
De motivatie vind ik al aan de kromme kant maar het is een feit dat C gewoon een goed antwoord is, kun je onmogelijk fout rekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |